Wprowadzenie w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2012.38

Akt utracił moc
Wersja od: 27 grudnia 2012 r.

ZARZĄDZENIE Nr 29/12
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 18 września 2012 r.
w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 621, 627 i 664) zarządza się, co następuje:
§  1.
Wprowadza się w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulamin udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, stanowiący załącznik do zarządzenia.
§  2.
Traci moc zarządzenie nr 16/12 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 15 czerwca 2012 r. w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. Urz. CBA z 2012 r. poz. 21).
§  3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK Nr  1

Regulamin udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

§  1.
Ilekroć jest mowa w regulaminie o:
1)
dostawie - oznacza nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr;
2)
funkcjonariuszu - oznacza funkcjonariusza lub pracownika Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej "CBA";
3)
grupie zamówień - oznacza określony zbiór dostaw, usług lub robót budowlanych, w ramach którego należy przestrzegać wartości progowej określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (grupę, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV, określają trzy pierwsze cyfry z ośmiu cyfr kodu numerycznego, to jest XXX00000-Y);
4)
jednostce - oznacza jednostkę organizacyjną CBA;
5)
jednostce, której zamówienie dotyczy - oznacza jednostkę wnioskującą o udzielenie zamówienia, która w swoim planie wydatków posiada środki na realizację zamówienia;
6)
Planie zamówień - oznacza Plan zamówień publicznych w części do kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, opracowywany corocznie do 31 marca roku bieżącego przez Biuro Finansów CBA na podstawie cząstkowych planów zamówień, zgłoszonych przez jednostki;
7)
robotach budowlanych - oznacza wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.1) ) oraz zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
8)
usługach - oznacza wszelkie świadczenia, których przedmiotem nie są roboty budowlane lub dostawy, a są usługi określone w drodze rozporządzenia w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym;
9)
ustawie - oznacza ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.2) );
10)
wartości zamówienia - oznacza szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, ustalone z należytą starannością, bez podatku od towarów i usług (VAT), oraz według średniego kursu złotego w stosunku do euro, ustalonego przez Prezesa Rady Ministrów w drodze rozporządzenia;
11)
zamówieniu - oznacza zamówienie publiczne, którego przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane.
§  2.
1.
Regulamin określa zasady i procedury udzielania zamówień, których wartość szacunkowa nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy, oraz obieg dokumentów związanych z przeprowadzeniem takich postępowań.
2.
Regulamin został opracowany w celu zapewnienia jawności, przejrzystości, efektywności, oszczędności i terminowości w wydatkowaniu środków publicznych zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.3) ).
3.
Procedury, o których mowa w ust. 1, dzielą się na procedury o wartości szacunkowej:
1)
do 5.000 zł brutto;
2)
powyżej 5.000 zł brutto.
4.
W wyjątkowych sytuacjach, wynikających z przyczyn nie leżących po stronie CBA, których nie można przewidzieć, jak na przykład awaria, szkoda w majątku CBA spowodowana siłą wyższą lub z powodu innych nieprzewidzianych okoliczności oraz tych, które mogą zagrażać bezpieczeństwu osób lub mienia, nie stosuje się przepisów niniejszego regulaminu. Dyrektor Biura Finansów CBA niezwłocznie pisemnie informuje Szefa CBA lub osobę przez niego upoważnioną o udzieleniu zamówienia z pominięciem przepisów regulaminu.
§  3.
Regulaminu nie stosuje się w szczególności do:
1)
zamówień lub ich części, których wartość określona w dokumencie zapotrzebowania, o którym mowa w § 7, nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 150 euro;
2)
zamówień na dostawy ciepła z sieci ciepłowniczej, wody z sieci wodno-kanalizacyjnej oraz odprowadzania ścieków do takiej sieci, dostawy gazu z sieci gazowej;
3)
zamówień realizowanych ze środków Funduszu Świadczeń Socjalnych Pracowników CBA i Funduszu Socjalnego Emerytów i Rencistów CBA, do których stosuje się odrębne przepisy;
4)
na wypłaty świadczeń realizowanych na podstawie przepisów odrębnych;
5)
rozliczenia kosztów podróży służbowej;
6)
nabycia własności nieruchomości oraz innych praw do nieruchomości, w szczególności dzierżawy i najmu;
7)
wypłaty świadczeń na poczet kosztów stawiennictwa świadka, badań osób zatrzymanych oraz opinii biegłych w prowadzonych postępowaniach karnych, do których stosuje się odrębne przepisy;
8)
rozliczeń dotyczących funduszu reprezentacyjnego.
§  4.
1.
Przedmiotem dostaw, usług lub robót budowlanych, realizowanych na podstawie niniejszego regulaminu są:
1)
zamówienia planowe, ujęte w Planie zamówień, których wartość zamówienia w danym roku budżetowym nie przekracza równowartości w złotych kwoty 14.000 euro;
2)
zamówienia planowe, objęte procedurami ustawy, jeżeli w wyniku prowadzonych postępowań z podziałem na zadania pozostały takie zadania, na które nie udzielono zamówienia pomimo przeprowadzonych postępowań, a ich wartość łączna nie przekracza kwoty 14.000 euro.
2. 1
Jednostki w terminie do 15 grudnia każdego roku przesyłają zgłoszenia do planu zamówień, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, prowadzonego przez Biuro Finansów CBA, na rok kolejny. Wzór planu zamówień stanowi załącznik nr 1 do regulaminu.
3. 2
Biuro Finansów CBA w terminie do 15 stycznia każdego roku sporządza projekt planu zamówień do 14.000 euro na podstawie informacji przekazanych przez jednostki organizacyjne zgodnie z ust. 2 na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 10 do regulaminu, a następnie przedkłada do akceptacji Szefowi CBA.
4.
W przypadku propozycji zmiany Planu zamówień jednostka, która zgłosiła propozycję do Planu zamówień, składa korektę z uzasadnieniem zmiany wraz ze wskazaniem źródła finansowania w planie budżetowym CBA.
5.
Korekta do Planu zamówień każdorazowo, po parafowaniu przez Dyrektora Biura Finansów CBA zgodności planowanych wydatków z planem budżetowym CBA, przedkładana jest do zatwierdzenia Szefowi CBA lub osobie przez niego upoważnionej.
6.
Biuro Finansów CBA informuje jednostki o uwzględnieniu ich propozycji do Planu zamówień w terminie 14 dni od dnia zatwierdzenia Planu zamówień.
§  5.
Zamówienia, o których mowa w niniejszym regulaminie, powinny być dokonywane:
1)
w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów;
2)
w sposób umożliwiający terminową realizację zadań;
3)
w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
§  6.
1.
Przy ustalaniu wartości szacunkowej poszczególnych zamówień należy przestrzegać przepisów zawartych w art. 32-35 ustawy.
2.
Zamówienia należące do różnych pozycji Planu zamówień, powinny być sporządzane na oddzielnych formularzach zapotrzebowania.
3.
Biuro Finansów CBA odpowiedzialne jest za prowadzenie rejestru zamówień do 14.000 euro, na podstawie dostarczonych przez jednostki zapotrzebowań. Za oszacowanie z należytą starannością wartości zamówienia odpowiada kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy.
4.
Kwoty zapotrzebowań wymienionych w ust. 3 weryfikowane są do wysokości faktycznie poniesionych wydatków, na podstawie podpisanych umów lub faktur, w celu zwolnienia pozostałych środków budżetowych w danym roku budżetowym.
§  7.
1.
Postępowanie o udzielenie zamówienia wszczyna się na podstawie dokumentu zapotrzebowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do regulaminu, podpisanego przez kierownika jednostki, której zamówienie dotyczy.
2.
Dokument zapotrzebowania zawiera:
1)
określenie i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2)
oznaczenie pozycji Planu zamówień do 14.000 euro lub wskazanie pozycji budżetowej planu finansowego, z której finansowana będzie realizacja zamówienia;
3)
oszacowanie wartości netto zamówienia, ustalone z należytą starannością;
4)
optymalny termin realizacji zamówienia;
5)
wykaz potencjalnych wykonawców obejmujący nazwę lub imię i nazwisko, adres, telefon, faks, e-mail, a jeśli wskazano konkretnego wykonawcę, uzasadnienie tego wyboru;
6)
istotne postanowienia umowy, gdy wartość zamówienia określona w dokumencie zapotrzebowania przekracza 5.000 zł brutto lub umowa jest wymagana przez wykonawcę.
3.
Dokument zapotrzebowania, o którym mowa w ust. 1, jest kierowany do Dyrektora Biura Finansów CBA.
4.
Jeżeli dokument zapotrzebowania nie odpowiada warunkom formalnym określonym w niniejszym regulaminie, Dyrektor Biura Finansów CBA wzywa w wyznaczonym terminie do poprawy lub uzupełnienia dokumentu zapotrzebowania, pod rygorem odmowy wszczęcia postępowania.
5.
W przypadku nie wyrażenia zgody na realizację zamówienia następuje zaniechanie jego realizacji, co potwierdza się stosowną adnotacją na dokumencie zapotrzebowania oraz informuje się o powyższym fakcie kierownika jednostki, której zamówienie dotyczy.
6.
Jeżeli dokument zapotrzebowania odpowiada wymogom formalnym wszczęcie postępowania następuje nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia dokumentu zapotrzebowania.
7.
Po sprawdzeniu, w Biurze Finansów CBA, zgodności zapotrzebowania z Planem zamówień i podpisaniu go przez upoważnione osoby, Biuro Finansów CBA przeprowadza kontrolę zgodności zamówienia z planem finansowym i zabezpiecza środki budżetowe na realizację zadania.
8.
Po dokonaniu czynności wymienionych w ust. 7, dokument zapotrzebowania jest przedkładany do akceptacji Dyrektorowi Biura Finansów CBA lub innej osobie upoważnionej przez Szefa CBA.
9.
Po uzyskaniu akceptacji, o której mowa w ust. 8, kopia dokumentu zapotrzebowania przekazywana jest odpowiednio do Biura Kadr i Szkolenia CBA lub Biura Logistyki CBA celem realizacji. Dyrektor Biura Logistyki CBA może po uzgodnieniu z kierownikiem innej jednostki przekazać jej kopię dokumentu zapotrzebowania celem realizacji.
10.
Oryginały dokumentów zapotrzebowań przechowywane są w Biurze Finansów CBA.
11.
Dokumentacja związana z realizacją zamówienia jest przechowywana w Biurze Finansów CBA. Jednostki realizujące zamówienie niezwłocznie po realizacji zapotrzebowania, to jest po podpisaniu umowy lub ostatecznym rozliczeniu finansowym w przypadku dostaw, po uprzednim jej opisaniu i uporządkowaniu przekazują do Biura Finansów CBA całość dokumentacji, w tym kopię umowy oraz oryginały protokołów odbioru. W przypadku dostaw realizowanych przez inne jednostki niż Biuro Logistyki CBA, z wyłączeniem Biura Teleinformatyki CBA, kopia protokołu odbioru wraz z kopią faktury przekazywana jest do Biura Logistyki CBA.
§  8.
1.
Po zatwierdzeniu dokumentu zapotrzebowania kierownik jednostki, która realizuje zamówienie wyznacza osobę odpowiedzialną lub zespół osób odpowiedzialnych za przeprowadzenie postępowania i realizację zamówienia.
2.
W przypadku powołania zespołu, kierownik jednostki, która realizuje zamówienie, wyznacza koordynatora zespołu, który określi zakres zadań poszczególnych osób wchodzących w skład zespołu.
3.
W przypadku zamówień mieszczących się we właściwości merytorycznej Biura Kadr i Szkolenia CBA, Dyrektor Biura Kadr i Szkolenia CBA wyznacza osobę odpowiedzialną za przeprowadzenie postępowania i realizację zamówienia. Przepisy zawarte w ustępach poniższych stosuje się odpowiednio, z zastrzeżeniem, że notatka, o której mowa w ust. 6 i 7, podlega zatwierdzeniu przez Dyrektora Biura Kadr i Szkolenia CBA.
4.
Osoba odpowiedzialna lub zespół, w celu wyboru wykonawcy zamówienia, którego wartość określona w dokumencie zapotrzebowania przekracza równowartość w złotych 150 euro, dokonuje badania rynku. Badanie rynku przeprowadza się w formie pisemnej (w tym faksem lub pocztą elektroniczną), telefonicznie lub osobiście w następujący sposób:
1)
przy zamówieniach, których wartość w dokumencie zapotrzebowania szacowana jest na kwotę stanowiącą równowartość w złotych przekraczającą 150 euro do 2.000 euro, poprzez skierowanie zapytań do co najmniej trzech podmiotów,
2)
przy zamówieniach, których wartość w dokumencie zapotrzebowania szacowana jest na kwotę stanowiącą równowartość w złotych powyżej 2.000 euro, poprzez skierowanie zapytań do co najmniej pięciu podmiotów.
5.
Badanie rynku przeprowadza się w ograniczonym zakresie, gdy ze względu na specyficzny charakter zamówienia skierowanie zapytań do podmiotów w ilości określonej w ust. 4 jest niemożliwe lub znacznie utrudnione albo w oczywisty sposób niecelowe, co zostanie potwierdzone w notatce, o której mowa w ust. 6.
6.
Z badania rynku sporządza się notatkę służbową zawierającą między innymi informację o podmiotach, u których zostało przeprowadzone rozeznanie, formę kontaktu (między innymi wskazanie numerów telefonów i faksów), datę kontaktu, zaproponowaną cenę, inne istotne warunki, termin realizacji zamówienia, a także wybór najkorzystniejszej oferty oraz uzasadnienie wyboru. Wzór notatki stanowi załącznik nr 3 do regulaminu.
7.
Notatkę służbową z badania rynku wraz z dokumentacją towarzyszącą (między innymi dokumentem zapotrzebowania, zapytaniem ofertowym oraz ofertami wykonawców, o ile są w formie pisemnej, a także oświadczeniem osoby odpowiedzialnej lub osób wchodzących w skład zespołu) osoba odpowiedzialna lub koordynator zespołu przekazuje do kierownika jednostki, która realizuje zamówienie, celem akceptacji.
8.
Zaakceptowana notatka służbowa jest podstawą do sporządzenia zamówienia na przedmiot zapotrzebowania.
9.
Zamawiający udziela zamówienia wykonawcy, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę.
10.
Każdorazowo, osoba lub osoby z zespołu składają oświadczenia stanowiące o tym, że dokonując badania rynku kierowali zapytania do podmiotów, z którymi w żaden sposób nie są związani więzami rodzinnymi, towarzyskimi, ani jakimikolwiek innymi, które mogłyby wpłynąć na ich bezstronność. Oświadczenia załącza się do notatki służbowej, o której mowa w ust. 6. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do regulaminu.
§  9.
1.
Projekt umowy sporządza jednostka, która realizuje zamówienie.
2.
Projekt umowy powinien zawierać w szczególności:
1)
podstawę prawną zawarcia umowy w odniesieniu do ustawy;
2)
w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą:
a)
nazwę i adres siedziby,
b)
numer wpisu do właściwego rejestru,
c)
numer identyfikacji podatkowej;
3)
wartość przedmiotu umowy, z wyróżnieniem kwot brutto, netto oraz stawki podatku od towarów i usług;
4)
termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji zamówienia;
5)
formę płatności;
6)
co najmniej 21-dniowy termin płatności, liczony od daty wpływu do CBA prawidłowo sporządzonego dokumentu będącego podstawą do wypłaty; w uzasadnionych przypadkach możliwe jest wskazanie krótszego terminu płatności;
7)
osoby odpowiedzialne ze strony CBA oraz wykonawcy za jej realizację.
3.
Do projektu umowy, w zależności od przedmiotu zamówienia, można dołączyć:
1)
jego opis;
2)
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót;
3)
formularz cenowy;
4)
kosztorys ofertowy;
5)
ofertę wykonawcy.
4.
Projekt umowy podpisuje osoba redagująca jej treść ze wskazaniem z jakiego zadania z planu budżetowego umowa będzie realizowana oraz numeru zapotrzebowania.
§  10.
1.
Projekt umowy, o którym mowa w § 9, kierownik jednostki, która realizuje zamówienie, przekazuje do Biura Prawnego CBA w celu naniesienia ewentualnych poprawek oraz jego akceptacji pod względem formalno-prawnym.
2.
Po otrzymaniu zaparafowanego przez Dyrektora Biura Prawnego CBA lub osoby przez niego upoważnionej projektu umowy, kierownik jednostki, która realizuje zamówienie, przedkłada do parafowania projekt umowy kierownikowi jednostki, której zamówienie dotyczy, a następnie przekazuje go do Biura Finansów CBA.
3.
Upoważniony funkcjonariusz Biura Finansów CBA rejestruje projekt umowy w rejestrze komputerowym i składa podpis na dowód zabezpieczenia środków w budżecie, a następnie przekazuje Dyrektorowi Biura Finansów CBA celem parafowania.
4.
Projekt umowy po parafowaniu przez Dyrektora Biura Finansów CBA, kierownik jednostki, która realizuje zamówienie, przedkłada w czterech egzemplarzach do podpisu Szefowi CBA lub osobie przez niego upoważnionej.
5.
Rejestracji i nadania umowie numeru w Centralnym Rejestrze dokonuje Biuro Prawne CBA po podpisaniu jej przez wykonawcę.
6.
Jednostka, która realizuje zamówienie, doręcza po jednym egzemplarzu umowy do wykonawcy, jednostki, której zamówienie dotyczy, Biura Finansów CBA i Biura Prawnego CBA.
7.
Egzemplarz umowy z kompletem podpisów rejestrowany jest w Biurze Finansów CBA i opatrywany pieczęcią o treści określonej w załączniku nr 5 do regulaminu.
§  11.
1.
Osoba fizyczna wskazana w umowie zlecenia jako zleceniobiorca najpóźniej wraz z podpisaniem umowy wypełnia druk "Oświadczenie dla celów podatkowych", według wzoru określonego w załączniku nr 6 do regulaminu oraz druk "Oświadczenie dla celów ZUS" według wzoru określonego w załączniku nr 7 do regulaminu.
2.
Osoba fizyczna wskazana w umowie o dzieło jako wykonawca najpóźniej wraz z podpisaniem umowy wypełnia druk "Oświadczenie podatkowe" według wzoru określonego w załączniku nr 8 do regulaminu.
3.
Oświadczenia od osób fizycznych, o których mowa w ust. 1 i 2, odbiera kierownik jednostki, która realizuje zamówienie, a następnie przesyła je niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia ich przyjęcia, do Biura Kadr i Szkolenia CBA.
4.
Biuro Kadr i Szkolenia CBA niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni od dnia otrzymania oświadczeń, o których mowa w ust. 1 i 2, przesyła je do Biura Finansów CBA.
§  12.
Rejestr zamówień publicznych o wartości do 14.000 euro prowadzi Biuro Finansów CBA według wzoru określonego w załączniku nr 9 do regulaminu.
§  13.
1.
Nadzór nad wykonaniem umowy sprawuje kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy, oraz osoba wskazana w umowie.
2.
O niewykonaniu, niewykonywaniu lub nienależytym wykonaniu umowy kierownik, o którym mowa w ust. 1, niezwłocznie zawiadamia w formie pisemnej Dyrektora Biura Finansów CBA, określając skutki finansowe z tego tytułu.
3.
Dyrektor Biura Finansów CBA, po otrzymaniu informacji, o której mowa w ust. 2, podejmuje czynności mające na celu wyegzekwowanie należności, w szczególności kieruje korespondencję do wykonawcy, w porozumieniu z Dyrektorem Biura Prawnego CBA.
4.
Biuro Finansów prowadzi rejestr należności finansowych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umów, z wyszczególnieniem terminów określonych płatności. W przypadku niezrealizowania danej płatności, pomimo wezwania do zapłaty, Dyrektor Biura Finansów CBA, w porozumieniu z kierownikiem jednostki, której umowa dotyczy, przekazuje sprawę wraz z niezbędnymi dokumentami do Biura Prawnego CBA, które podejmuje czynności mające na celu dochodzenie należności.

______

1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. Nr 32, poz. 159, Nr 45, poz. 235, Nr 94, poz. 551, Nr 135, poz. 789, Nr 142, poz. 829, Nr 185, poz. 1092, Nr 232, poz. 1377 i z 2012 r. poz. 472.

2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. Nr 161, poz. 1078, Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429 i z 2012 r. poz. 769.

3) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578, Nr 257, poz. 1726, z 2011 r. Nr 185, poz. 1092, Nr 201, poz. 1183, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429 i Nr 291, poz. 1707.

Załącznik Nr  1 3

WZÓR

PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 14.000 EURO

ZATWIERDZAM

………………………

Szef CBA

JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA ...............................
Lp.Przedmiot zamówieniaRodzaj zamówieniaKod CPVSzacunkowa wartość zamówienia netto i bruttoPlanowany termin złożenia zapotrzebowaniaPozycja w planie budżetowymUwagiStan
SUMA WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 14.000 EURO WYNOSI - ......... ZŁ NETTO, ............ ZŁ BRUTTO

…………..……………………….............

Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych BF

....................................................................

Naczelnik Wydziału Budżetu i Zamówień Publicznych BF

.....................................................................

Dyrektor Biura Finansów CBA

Załącznik Nr  2

WZÓR

DOKUMENT ZAPOTRZEBOWANIA

...............................................................

(jednostka, której zamówienie dotyczy)

...............................................

(miejscowość i data)

1.

*

Przedmiot zamówienia:

(Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, określenia jego rodzaju: dostawa, usługa lub roboty budowlane, optymalny termin realizacji zamówienia)

........................................................................

........................................................................

........................................................................

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): ........................................

Określenie pozycji z Planu zamówień ewentualnie pozycji budżetowej planu finansowego:

........................................................................

2.

*

Wartość zamówienia:

Wartość szacunkowa zamówienia wynosi netto:

w PLN: ................, stawka VAT ................

oraz w euro: ...................

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto:

w PLN:...................

Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych, wydanym na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy, 1 euro = ............. zł

3.

*

Proponowany wykaz wykonawców do przeprowadzenia badania rynku:

........................................................................

4.

*

Wniosek sporządził:

..............................................

(imię i nazwisko, telefon)

..............................................

(podpis)

..............................................

(data, pieczątka i podpis kierownika jednostki, której zamówienie dotyczy)

5.Potwierdzenie zgodności z Planem zamówień:

.....................................................

(data i podpis funkcjonariusza BF)

.....................................................

(data i podpis Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych BF)

6.Zabezpieczenie środków finansowych w Planie budżetowym:

...................................................

...................................................

(data i podpis funkcjonariusza BF)

7.Zatwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych przez Dyrektora Biura Finansów

...................................................

(data, pieczątka i podpis Dyrektora BF)

8.Zatwierdzenie dokumentu zapotrzebowania:

...................................................

(data, pieczątka i podpis Szefa CBA lub osoby przez niego upoważnionej)

9.Sprawy organizacyjne:

Załączniki:

□ zał. Nr 1 na ... ark. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

□ zał. Nr 2 na ... ark. - istotne postanowienia umowy

□ zał. Nr 3 na ... ark. - .......................................

□ zał. Nr 4 na ... ark. - .......................................

Data złożenia wniosku w Biurze Finansów

..........................................

(data i podpis osoby przyjmującej wnioski)

Postępowaniu nadano numer sprawy: ......................................

(kolejny numer w rejestrze zamówień, o którym mowa w § 12 regulaminu)

______

* pkt 1-4 wypełnia jednostka, której zamówienie dotyczy.

Załącznik Nr  3

WZÓR

NOTATKA Z BADANIA RYNKU

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

(przedmiot zamówienia)

Zgodnie z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz obowiązującym w CBA regulaminem udzielania zamówień publicznych dokonano badania rynku w formie:

1) rozeznania telefonicznego*;

2) rozeznania internetowego*;

3) rozeznania pisemnego (na przykład faks)*;

4) rozeznania osobistego*.

Po uzyskaniu informacji z rozeznania rynku, ustalano jak poniżej:

Lp.Nazwa

wykonawcy

Adres

wykonawcy

Data

kontaktu

Forma

kontaktu

Termin

realizacji

Wartość

netto,

VAT,

brutto

Uwagi

Rekomenduję wybór firmy: .........................................................................................................

Uzasadnienie:

....................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................

.................................................................................................................................................. .

Do niniejszej notatki załączam:

....................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................

(należy dołączyć dokumenty potwierdzające fakt uzyskania informacji, to jest pisemne oferty cenowe na przykład w formie faksu, wydruku korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną)

......................................................................................

(imię i nazwisko funkcjonariusza merytorycznie

odpowiedzialnego za przeprowadzenie postępowania

i realizację przedmiotu zamówienia)

ZATWIERDZAM:

......................................................... ................................................................................

(data i podpis wyżej wymienionej osoby) (data, podpis i pieczątka kierownika

jednostki realizującej zapotrzebowanie)

______

* niepotrzebne skreślić

Załącznik Nr  4

WZÓR

OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI

W związku z dokonaniem badania ryku w sprawie zamówienia

.......................................................................................................................................................

oświadczam że:

1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;

2) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia. opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych podmiotu, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku;

3) przed upływem pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy lub zlecenia z podmiotem, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku;

4) nie pozostaję z podmiotem, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku, w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.

............................................

(imię i nazwisko, data)

Załącznik Nr  5

WZÓR

ZJEDNOSTKA

ORGANIZACYJNA CBA

DZIAŁNR REJESTRUDATA WPŁYWU DO

BIURA FINANSÓW

ROZDZIAŁ

Załącznik Nr  6

WZÓR

OŚWIADCZENIE DLA CELÓW PODATKOWYCH

Imię (imiona) i nazwisko zleceniobiorcy

....................................................................................................................................................

Nazwisko rodowe .......................................................................................................................

Data urodzenia................... NIP .................................. PESEL ..................................................

Seria i nr dowodu osobistego ........................................ Obywatelstwo ......................................

Telefon .............................. Telefon komórkowy ........................................................................

Adres zameldowania na pobyt stały:

Województwo ............................... Powiat ............................. Gmina .......................................

Miejscowość ................................. Kod pocztowy .................. Ulica ........................................

Nr domu ............................ Nr lokalu ........................................................................................

Adres zamieszkania (podać, jeśli jest inny niż adres zameldowania)

....................................................................................................................................................

Urząd skarbowy podatnika .........................................................................................................

.....................................................

(data i czytelny podpis)

Powyższe dane składam pod rygorem odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.

O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia uprzedzę Zleceniodawcę na piśmie.

Oświadczam jednocześnie, że jest mi znana treść art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.

Art. 233 § 1 Kodeksu Karnego: "Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3".

...................................................

(data i czytelny podpis)

Załącznik Nr  7

WZÓR

OŚWIADCZENIE DLA CELÓW ZUS

Oświadczam, jako Zleceniobiorca umowy, że:

□ - właściwe zaznaczyć x

1. jestem równocześnie zatrudniony na podstawie umowy o pracę □ lub równoważnej □ w

...............................................................................................................................

2. wynagrodzenie ze stosunku pracy w kwocie brutto wynosi:

□ co najmniej minimalne wynagrodzenie,

□ mniej niż minimalne wynagrodzenie

3. jestem jednocześnie już ubezpieczony □ jako osoba wykonująca umowę zlecenie □ lub agencyjną □ , zawartą u (nazwa i adres)

...............................................................................................................................

4. jestem już ubezpieczony z innych tytułów niż pkt. 1 i 3 □ : (określić tytuł ubezpieczenia, nazwę i adres firmy, działalności itp.)

...............................................................................................................................

5. jestem emerytem □ lub rencistą □ ( nr świadczenia i kto wypłaca) ............................

...............................................................................................................................

6. jestem uczniem szkoły ponadpodstawowej lub studentem i nie ukończyłem 26 lat □ (nazwa i adres szkoły / uczelni wyższej, wydział)

...............................................................................................................................

7. nie pozostaję w rejestrze bezrobotnych □

8. nazwa Oddziału Wojewódzkiego Funduszu Zdrowia ...............................................

...............................................................................................................................

9. wykształcenie .........................................................................................................

10. wnoszę □ , nie wnoszę □ dodatkowe ubezpieczenie emerytalne, rentowe z tytułu wykonywania pracy na umowę zlecenie.

11. wnoszę □ , nie wnoszę □ o dodatkowe ubezpieczenie chorobowe z tytułu wykonywania pracy na umowę zlecenie.

Powyższe dane składam pod rygorem odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.

O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia uprzedzę Zleceniodawcę na piśmie.

Oświadczam jednocześnie, że jest mi znana treść art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.

Art. 233 § 1 Kodeksu Karnego: "Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3".

............................................................

(data i czytelny podpis Zleceniobiorcy)

Załącznik Nr  8

WZÓR

OŚWIADCZENIE PODATKOWE

(douczy umowy o dzieło)

Imię (imiona) i nazwisko

............................................................................................................................................... .

Data urodzenia ...................................... NIP ........................... PESEL ..................................

Seria i nr dowodu osobistego .............................................. Telefon .........................................

Województwo ......................................... Powiat ...................... Gmina ...................................

Miejscowość .................................................. Kod pocztowy ..................................................

Ulica .............................................. Nr domu ............................... Nr lokalu ............................

Urząd skarbowy podatnika ........................................................................................................

Powyższe dane składam pod rygorem odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.

O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia uprzedzę Zleceniodawcę na piśmie.

Oświadczam jednocześnie, że jest mi znana treść art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.

Art. 233 § 1 Kodeksu Karnego: "Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzanym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3".

...................................................

(data i czytelny podpis)

Proszę o potrącenie 20/50%* kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z treścią umowy nr ................................................ z dnia ...........................................................................................

...................................................

(data i czytelny podpis)

______

* niepotrzebne skreślić

Załącznik Nr  9

REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO

prowadzony przez .........................
Numer

post.

Data założenia i numer dokumentu zapotrzebowaniaPrzedmiot

zamówienia

Kod

CPV

Wartość zawartej umowy/zamówienia w PLNData podpisania umowy i jej numer (dołączyć kopię faktury i ew. zał.)Nazwa i adres wykonawcyUwagi
NetoBrutto

Załącznik Nr  10 4

WZÓR

PROPOZYCJA DO PLANU ZAMÓWIEŃ,

KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA (ZAMAWIAJĄCA) ........................
Lp.Przedmiot zamówieniaRodzaj zamówieniaKod CPVSzacunkowa wartość zamówienia netto i bruttoPlanowany termin złożenia zapotrzebowaniaPlanowany termin zawarcia umowyPozycja w planie budżetowymUwagi
SUMA WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 14.000 EURO WYNOSI - .......... ZŁ NETTO, ............ ZŁ BRUTTO

Wykonał ...................................... ………………………………

(imię i nazwisko, numer telefonu) (data i podpis kierownika

jednostki, której zamówienie dotyczy)

1 Załącznik nr 1 § 4 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 39/12 z dnia 27 grudnia 2012 r. (Dz.Urz.CBA.12.50) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 27 grudnia 2012 r.
2 Załącznik nr 1 § 4 ust. 3 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 39/12 z dnia 27 grudnia 2012 r. (Dz.Urz.CBA.12.50) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 27 grudnia 2012 r.
3 Załącznik nr 1 zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 39/12 z dnia 27 grudnia 2012 r. (Dz.Urz.CBA.12.50) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 27 grudnia 2012 r.
4 Załącznik nr 10 dodany przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 39/12 z dnia 27 grudnia 2012 r. (Dz.Urz.CBA.12.50) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 27 grudnia 2012 r.