Wprowadzenie w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.CBA.2012.38
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 29/12
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 18 września 2012 r.
w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Regulamin udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Regulamin udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
______
1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. Nr 32, poz. 159, Nr 45, poz. 235, Nr 94, poz. 551, Nr 135, poz. 789, Nr 142, poz. 829, Nr 185, poz. 1092, Nr 232, poz. 1377 i z 2012 r. poz. 472.
2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. Nr 161, poz. 1078, Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429 i z 2012 r. poz. 769.
3) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 28, poz. 146, Nr 96, poz. 620, Nr 123, poz. 835, Nr 152, poz. 1020, Nr 238, poz. 1578, Nr 257, poz. 1726, z 2011 r. Nr 185, poz. 1092, Nr 201, poz. 1183, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429 i Nr 291, poz. 1707.
Załącznik Nr 1 3
WZÓR
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 14.000 EURO
WZÓR
PLAN ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 14.000 EURO
………………………
Szef CBA
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA ............................... | |||||||||
Lp. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia | Kod CPV | Szacunkowa wartość zamówienia netto i brutto | Planowany termin złożenia zapotrzebowania | Pozycja w planie budżetowym | Uwagi | Stan | |
SUMA WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 14.000 EURO WYNOSI - ......... ZŁ NETTO, ............ ZŁ BRUTTO |
…………..……………………….............
Kierownik Sekcji Zamówień Publicznych BF
....................................................................
Naczelnik Wydziału Budżetu i Zamówień Publicznych BF
.....................................................................
Dyrektor Biura Finansów CBA
Załącznik Nr 2
WZÓR
DOKUMENT ZAPOTRZEBOWANIA
WZÓR
DOKUMENT ZAPOTRZEBOWANIA
(jednostka, której zamówienie dotyczy)
...............................................
(miejscowość i data)
1. * | Przedmiot zamówienia: (Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, określenia jego rodzaju: dostawa, usługa lub roboty budowlane, optymalny termin realizacji zamówienia) ........................................................................ ........................................................................ ........................................................................ Wspólny Słownik Zamówień (CPV): ........................................ Określenie pozycji z Planu zamówień ewentualnie pozycji budżetowej planu finansowego: ........................................................................ |
2. * | Wartość zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi netto: w PLN: ................, stawka VAT ................ oraz w euro: ................... Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: w PLN:................... Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych, wydanym na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy, 1 euro = ............. zł |
3. * | Proponowany wykaz wykonawców do przeprowadzenia badania rynku: ........................................................................ |
4. * | Wniosek sporządził: .............................................. (imię i nazwisko, telefon) .............................................. (podpis) .............................................. (data, pieczątka i podpis kierownika jednostki, której zamówienie dotyczy) |
5. | Potwierdzenie zgodności z Planem zamówień: ..................................................... (data i podpis funkcjonariusza BF) ..................................................... (data i podpis Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych BF) |
6. | Zabezpieczenie środków finansowych w Planie budżetowym: ................................................... ................................................... (data i podpis funkcjonariusza BF) |
7. | Zatwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych przez Dyrektora Biura Finansów ................................................... (data, pieczątka i podpis Dyrektora BF) |
8. | Zatwierdzenie dokumentu zapotrzebowania: ................................................... (data, pieczątka i podpis Szefa CBA lub osoby przez niego upoważnionej) |
9. | Sprawy organizacyjne: Załączniki: □ zał. Nr 1 na ... ark. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia □ zał. Nr 2 na ... ark. - istotne postanowienia umowy □ zał. Nr 3 na ... ark. - ....................................... □ zał. Nr 4 na ... ark. - ....................................... Data złożenia wniosku w Biurze Finansów .......................................... (data i podpis osoby przyjmującej wnioski) Postępowaniu nadano numer sprawy: ...................................... (kolejny numer w rejestrze zamówień, o którym mowa w § 12 regulaminu) |
______
* pkt 1-4 wypełnia jednostka, której zamówienie dotyczy.
Załącznik Nr 3
WZÓR
NOTATKA Z BADANIA RYNKU
WZÓR
NOTATKA Z BADANIA RYNKU
.......................................................................................................................................................
(przedmiot zamówienia)
Zgodnie z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz obowiązującym w CBA regulaminem udzielania zamówień publicznych dokonano badania rynku w formie:
1) rozeznania telefonicznego*;
2) rozeznania internetowego*;
3) rozeznania pisemnego (na przykład faks)*;
4) rozeznania osobistego*.
Po uzyskaniu informacji z rozeznania rynku, ustalano jak poniżej:
Lp. | Nazwa wykonawcy | Adres wykonawcy | Data kontaktu | Forma kontaktu | Termin realizacji | Wartość netto, VAT, brutto | Uwagi |
Rekomenduję wybór firmy: .........................................................................................................
Uzasadnienie:
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
.................................................................................................................................................. .
Do niniejszej notatki załączam:
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
(należy dołączyć dokumenty potwierdzające fakt uzyskania informacji, to jest pisemne oferty cenowe na przykład w formie faksu, wydruku korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną)
......................................................................................
(imię i nazwisko funkcjonariusza merytorycznie
odpowiedzialnego za przeprowadzenie postępowania
i realizację przedmiotu zamówienia)
ZATWIERDZAM:
......................................................... ................................................................................
(data i podpis wyżej wymienionej osoby) (data, podpis i pieczątka kierownika
jednostki realizującej zapotrzebowanie)
______
* niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 4
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
.......................................................................................................................................................
oświadczam że:
1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;
2) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia. opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych podmiotu, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku;
3) przed upływem pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy lub zlecenia z podmiotem, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku;
4) nie pozostaję z podmiotem, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku, w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.
............................................
(imię i nazwisko, data)
Załącznik Nr 5
WZÓR
WZÓR
Z | JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA CBA | DZIAŁ | NR REJESTRU | DATA WPŁYWU DO BIURA FINANSÓW |
ROZDZIAŁ |
Załącznik Nr 6
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW PODATKOWYCH
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW PODATKOWYCH
....................................................................................................................................................
Nazwisko rodowe .......................................................................................................................
Data urodzenia................... NIP .................................. PESEL ..................................................
Seria i nr dowodu osobistego ........................................ Obywatelstwo ......................................
Telefon .............................. Telefon komórkowy ........................................................................
Adres zameldowania na pobyt stały:
Województwo ............................... Powiat ............................. Gmina .......................................
Miejscowość ................................. Kod pocztowy .................. Ulica ........................................
Nr domu ............................ Nr lokalu ........................................................................................
Adres zamieszkania (podać, jeśli jest inny niż adres zameldowania)
....................................................................................................................................................
Urząd skarbowy podatnika .........................................................................................................
.....................................................
(data i czytelny podpis)
Powyższe dane składam pod rygorem odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.
O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia uprzedzę Zleceniodawcę na piśmie.
Oświadczam jednocześnie, że jest mi znana treść art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.
Art. 233 § 1 Kodeksu Karnego: "Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3".
...................................................
(data i czytelny podpis)
Załącznik Nr 7
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW ZUS
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW ZUS
□ - właściwe zaznaczyć x
1. jestem równocześnie zatrudniony na podstawie umowy o pracę □ lub równoważnej □ w
...............................................................................................................................
2. wynagrodzenie ze stosunku pracy w kwocie brutto wynosi:
□ co najmniej minimalne wynagrodzenie,
□ mniej niż minimalne wynagrodzenie
3. jestem jednocześnie już ubezpieczony □ jako osoba wykonująca umowę zlecenie □ lub agencyjną □ , zawartą u (nazwa i adres)
...............................................................................................................................
4. jestem już ubezpieczony z innych tytułów niż pkt. 1 i 3 □ : (określić tytuł ubezpieczenia, nazwę i adres firmy, działalności itp.)
...............................................................................................................................
5. jestem emerytem □ lub rencistą □ ( nr świadczenia i kto wypłaca) ............................
...............................................................................................................................
6. jestem uczniem szkoły ponadpodstawowej lub studentem i nie ukończyłem 26 lat □ (nazwa i adres szkoły / uczelni wyższej, wydział)
...............................................................................................................................
7. nie pozostaję w rejestrze bezrobotnych □
8. nazwa Oddziału Wojewódzkiego Funduszu Zdrowia ...............................................
...............................................................................................................................
9. wykształcenie .........................................................................................................
10. wnoszę □ , nie wnoszę □ dodatkowe ubezpieczenie emerytalne, rentowe z tytułu wykonywania pracy na umowę zlecenie.
11. wnoszę □ , nie wnoszę □ o dodatkowe ubezpieczenie chorobowe z tytułu wykonywania pracy na umowę zlecenie.
Powyższe dane składam pod rygorem odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.
O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia uprzedzę Zleceniodawcę na piśmie.
Oświadczam jednocześnie, że jest mi znana treść art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.
Art. 233 § 1 Kodeksu Karnego: "Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3".
............................................................
(data i czytelny podpis Zleceniobiorcy)
Załącznik Nr 8
WZÓR
OŚWIADCZENIE PODATKOWE
WZÓR
OŚWIADCZENIE PODATKOWE
Imię (imiona) i nazwisko
............................................................................................................................................... .
Data urodzenia ...................................... NIP ........................... PESEL ..................................
Seria i nr dowodu osobistego .............................................. Telefon .........................................
Województwo ......................................... Powiat ...................... Gmina ...................................
Miejscowość .................................................. Kod pocztowy ..................................................
Ulica .............................................. Nr domu ............................... Nr lokalu ............................
Urząd skarbowy podatnika ........................................................................................................
Powyższe dane składam pod rygorem odpowiedzialności karnej wynikającej z art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.
O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia uprzedzę Zleceniodawcę na piśmie.
Oświadczam jednocześnie, że jest mi znana treść art. 233 § 1 Kodeksu Karnego.
Art. 233 § 1 Kodeksu Karnego: "Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzanym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3".
...................................................
(data i czytelny podpis)
Proszę o potrącenie 20/50%* kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z treścią umowy nr ................................................ z dnia ...........................................................................................
...................................................
(data i czytelny podpis)
______
* niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 9
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
Numer post. | Data założenia i numer dokumentu zapotrzebowania | Przedmiot zamówienia | Kod CPV | Wartość zawartej umowy/zamówienia w PLN | Data podpisania umowy i jej numer (dołączyć kopię faktury i ew. zał.) | Nazwa i adres wykonawcy | Uwagi | |
Neto | Brutto | |||||||
Załącznik Nr 10 4
WZÓR
PROPOZYCJA DO PLANU ZAMÓWIEŃ,
WZÓR
PROPOZYCJA DO PLANU ZAMÓWIEŃ,
JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA (ZAMAWIAJĄCA) ........................ | |||||||||
Lp. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia | Kod CPV | Szacunkowa wartość zamówienia netto i brutto | Planowany termin złożenia zapotrzebowania | Planowany termin zawarcia umowy | Pozycja w planie budżetowym | Uwagi | |
SUMA WSZYSTKICH ZAMÓWIEŃ, KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 14.000 EURO WYNOSI - .......... ZŁ NETTO, ............ ZŁ BRUTTO |
Wykonał ...................................... ………………………………
(imię i nazwisko, numer telefonu) (data i podpis kierownika
jednostki, której zamówienie dotyczy)