Wprowadzenie w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.CBA.2012.21
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 16/12
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 15 czerwca 2012 r.
w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
ZAŁĄCZNIK
Regulamin udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Regulamin udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
1) dostawie - nabywanie rzeczy, praw oraz innych dóbr;
2) funkcjonariuszu - funkcjonariusza lub pracownika Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej "CBA";
3) grupie zamówień - określony zbiór dostaw, usług lub robót budowlanych, w ramach którego należy przestrzegać wartości progowej określonej w art. 4 pkt. 8 ustawy (grupę, zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV, określają trzy pierwsze cyfry z ośmiu cyfr kodu numerycznego, tj, XXX00000-Y);
4) jednostce - jednostkę organizacyjną CBA;
5) jednostce, której zamówienie dotyczy - jednostkę wnioskującą o udzielenie zamówienia lub Biuro Finansów CBA, gdy przedmiot zamówienia leży w sferze zainteresowania wielu jednostek;
6) Planie zamówień - Plan zamówień publicznych w części do kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy, opracowywany corocznie do 31 marca roku bieżącego przez Biuro Finansów CBA na podstawie cząstkowych planów zamówień, zgłoszonych przez jednostki;
7) robotach budowlanych - zaprojektowanie lub wykonanie albo zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) oraz zgodnie z ustawą;
8) usługach - wszelkie świadczenia, których przedmiotem nie są roboty budowlane lub dostawy, a są usługi określone w drodze rozporządzenia w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym;
9) ustawie - ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.);
10) wartości zamówienia - szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, ustalone z należytą starannością, bez podatku od towarów i usług (VAT), oraz według średniego kursu złotego w stosunku do euro, ustalonego przez Prezesa Rady Ministrów w drodze rozporządzenia;
11) zamówieniu - zamówienie publiczne, którego przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane.
Załącznik Nr 1
WZÓR
PLAN ZAMÓWIEŃ KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
WZÓR
PLAN ZAMÓWIEŃ KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
Szef CBA
WZÓR
Jednostka zamawiająca ........................................................................................................
LP. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia | Kod CPV | Szacunkowa wartość zamówienia netto i brutto | Jednostka zamawiająca | Planowany termin złożenia zapotrzebowania | Pozycja w planie budżetowym | Uwagi | Stan | |
Suma wszystkich zamówień realizowanych z art. 4 pkt 8 ustawy wynosi ............................... zł netto, ......................................... zł brutto
................................................................ .......................................................
Kierownik Sekcji Naczelnik
Wydziału Księgowości
Zamówień Publicznych BF Budżetowej BF
.............................................................
Dyrektor Biura Finansów
Załącznik Nr 2
WZÓR
DOKUMENT ZAPOTRZEBOWANIA
WZÓR
DOKUMENT ZAPOTRZEBOWANIA
(jednostka, której zamówienie dotyczy)
.......................................................
(miejscowość i data)
1. | Przedmiot zamówienia: (Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, określenie jego rodzaju: dostawa, usługa lub roboty budowlane, optymalny termin realizacji zamówienia) | |
............................................................................ | ||
............................................................................ | ||
............................................................................ | ||
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): ............................................ | ||
Określenie pozycji z Planu zamówień ewentualnie pozycji budżetowej planu finansowego*: | ||
........................................................................... | ||
2 | Wartość zamówienia: | |
Wartość szacunkowa zamówienia wynosi netto: | ||
w PLN:..................................... , stawka VAT ................. | ||
oraz w euro:................................ | ||
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: w PLN:......................................... | ||
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych, wydanym na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy, 1 euro = ...................zł | ||
3. | Proponowany wykaz wykonawców do przeprowadzenia badania rynku: | |
........................................................................... | ||
4. | Wniosek sporządził: | |
........................................................................... (imię, nazwisko, telefon) | ||
........................................................................... (podpis) | ||
........................................................................... (data, pieczątka i podpis kierownika jednostki, której zamówienie dotyczy) | ||
5. | Potwierdzenie zgodności z Planem zamówień: | |
........................................................................... (data i podpis pracownika Sekcji Zamówień Publicznych BF) | ||
........................................................................... (data i podpis Kierownika Sekcji Zamówień Publicznych BF) | ||
6. | Zabezpieczenie środków finansowych w Planie budżetowym: | |
........................................................................... | ||
........................................................................... (data i podpis pracownika BF) | ||
7. | Zatwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych przez Dyrektora Biura Finansów | |
........................................................................... (data, pieczątka i podpis Dyrektora BF) | ||
8. | Zatwierdzenie dokumentu zapotrzebowania: ........................................................................... (data, pieczątka i podpis SZEFA CBA lub osoby przez niego upoważnionej) | |
9. | Sprawy organizacyjne: Załączniki: zał. Nr 1 na........ark. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zał. Nr 2 na........ark. - istotne postanowienia umowy zał. Nr 3 na ...... ark. - ....................................... □ zał. Nr 4 na ...... ark. - ....................................... Data złożenia wniosku w Biurze Finansów | |
............................................................ (data i podpis osoby przyjmującej wniosek) | ||
Postępowaniu nadano numer sprawy:.......................................... | ||
(kolejny numer w rejestrze zamówień o którym mowa w § 12 regulaminu) |
* pkt 1-4 wypełnia komórka, której zamówienie dotyczy.
Załącznik Nr 3
NOTATKA Z BADANIA RYNKU
NOTATKA Z BADANIA RYNKU
.......................................................................................................................
(przedmiot zamówienia)
Zgodnie z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz obowiązującym w CBA regulaminem udzielania zamówień publicznych dokonano badania rynku w formie:
1) rozeznania telefonicznego*,
2) rozeznania internetowego*,
3) rozeznania pisemnego (np. fax) *,
4) rozeznania osobistego*.
*niepotrzebne skreślić
Po uzyskaniu informacji z rozeznania rynku, ustalono jak poniżej:
Lp. | Nazwa wykonawcy | Adres wykonawcy | Data kontaktu | Forma kontaktu | Termin realizacji | Wartość netto, VAT, brutto | Uwagi |
Rekomenduję wybór firmy: .........................................................................................................
Uzasadnienie:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................... .
Do niniejszej notatki załączam:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(należy dołączyć dokumenty potwierdzające fakt uzyskania informacji tj. pisemne oferty cenowe np. w formie faxu, wydruki korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną)
.......................................................................................................................................................
(imię i nazwisko funkcjonariusza merytorycznie odpowiedzialnego za przeprowadzenie postępowania i realizację przedmiotu zamówienia)
ZATWIERDZAM :
................................................ ..........................................................................
(data, podpis w/w osoby) (data, podpis i pieczątka kierownika
jednostki realizującej zapotrzebowanie)
Załącznik Nr 4
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
.......................................................................................................................................................
oświadczam, że:
1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;
2) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych podmiotu, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku;
3) przed upływem pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy lub zlecenia z podmiotem, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku;
4) nie pozostaję z podmiotem do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku, w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.
.....................................................
(imię i nazwisko, data)
Załącznik Nr 5
WZÓR
WZÓR
Z | JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA CBA | DZIAŁ | NR REJESTRU | DATA WPŁYWU DO BIURA FINANSÓW |
ROZDZIAŁ |
Załącznik Nr 6
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW PODATKOWYCH
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW PODATKOWYCH
.......................................................................................................................................................
Nazwisko rodowe .........................................................................................................................
Data urodzenia ........................................ NIP.............................. PESEL .................................
Seria i nr dowodu osobistego ................................................ Obywatelstwo ..............................
Telefon ...................................................... Telefon komórkowy .................................................
Adres zameldowania na pobyt stały:
Województwo .................................... Powiat ............................. Gmina ...................................
Miejscowość ..................................... Kod pocztowy .................... Ulica. ...................................
Nr domu ............................................ Nr lokalu ..........................................................................
Adres zamieszkania (podać, jeśli jest inny niż adres zameldowania)
.......................................................................................................................................................
Urząd skarbowy podatnika ...........................................................................................................
.............................................................
(data i czytelny podpis)
Załącznik Nr 7
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW ZUS
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW ZUS
1. jestem/nie jestem* równocześnie zatrudniony na podstawie umowy o pracę lub innej równoważnej w ......................................................................................................................
2. wynagrodzenie ze stosunku pracy w kwocie brutto wynosi:
co najmniej minimalne wynagrodzenie, określone odrębnymi przepisami,
mniej niż minimalne wynagrodzenie.
3. jestem/nie jestem* równocześnie ubezpieczony jako osoba wykonująca umowę: zlecenia, agencyjną, zawartą z (nazwa i adres) ..............................................................
................................................................................................................................................
4. jestem/nie jestem* ubezpieczony z innych tytułów niż wymienione w pkt 1 i 3 (jeśli tak, określić tytuł ubezpieczenia, nazwę i adres firmy, działalności itp.) .............................
................................................................................................................................................
5. jestem/nie jestem* emerytem/rencistą* (nr świadczenia i organ, który je wypłaca) .......
................................................................................................................................................
6. jestem uczniem szkoły ponadpodstawowej lub studentem i nie ukończyłem 26 lat
(nazwa i adres szkoły/uczelni wyższej, wydział) ..................................................................
................................................................................................................................................
7. pozostaję/nie pozostaję* w rejestrze bezrobotnych
8. nazwa Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia ...............................
................................................................................................................................................
9. wnoszę/nie wnoszę* o dodatkowe ubezpieczenie społeczne z tytułu wykonywania pracy na umowę zlecenie.
O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia uprzedzę zleceniodawcę na piśmie.
.....................................................
(data i czytelny podpis)
* niepotrzebne skreślić
postawić znak "x" w odpowiedniej kratce
Załącznik Nr 8
WZÓR
OŚWIADCZENIE PODATKOWE
WZÓR
OŚWIADCZENIE PODATKOWE
Imię (imiona) i nazwisko
.......................................................................................................................................................
Data urodzenia ................................ NIP ..................................... PESEL ..................................
Seria i nr dowodu osobistego ................................................ Telefon .........................................
Województwo ............................................ Powiat ........................................ Gmina ................
Miejscowość .................................................. Kod pocztowy .....................................................
Ulica ................................................... Nr domu ...............................Nr lokalu ...........................
Urząd skarbowy podatnika ...........................................................................................................
Zostałem/am* poinformowany/a* o treści art. 233 § 1 Kodeksu karnego. Powyższe dane składam będąc świadomy/a* odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia poinformuje na piśmie.
Proszę o potrącenie 20/50%* kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z treścią umowy nr ........................................................ z dnia ...................................................................................
............................................................
(data i czytelny podpis)
* niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 9
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
Numer post. | Data złożenia i numer dokumentu zapotrzebowania | Przedmiot zamówienia | Kod CPV | Wartość zawartej umowy w PLN | Data podpisania umowy i jej numer (dołączyć kopię faktury i ew. zał.) | Nazwa i adres wykonawcy | Uwagi | |
Netto | Brutto | |||||||