Wprowadzenie w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.CBA.2011.2.69
Akt utracił mocDECYZJA Nr 263/11
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 29 listopada 2011 r.
w sprawie wprowadzenia w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym regulaminu udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2010 r. Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228 oraz z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz. 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386 i Nr 240, poz. 1429.
ZAŁĄCZNIK
Regulamin
udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Regulamin
udzielania zamówień publicznych, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Załącznik Nr 1
WZÓR
PLAN ZAMÓWIEŃ
WZÓR
PLAN ZAMÓWIEŃ
......................................
Szef CBA
KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
Jednostka zamawiająca ...................................................
Lp. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia | Kod CPV | Szacunkowa wartość zamówienia netto i brutto | Jednostka zamawiająca | Planowany termin złożenia zapotrzebowania | Pozycja w planie budżetowym | Uwagi | Stan | |
Suma wszystkich zamówień realizowanych z art. 4 pkt 8 ustawy wynosi .................... zł netto, .................... zł brutto
................................................................. .................................................................
Naczelnik Naczelnik
Wydziału Inwestycji Remontów Wydziału Księgowości
i Zamówień Publicznych Biura Logistyki CBA Budżetowej Biura Finansów CBA
................................................................. .................................................................
Dyrektor Biura Finansów CBA Dyrektor Biura Logistyki CBA
Załącznik Nr 2
WZÓR
DOKUMENT ZAPOTRZEBOWANIA
WZÓR
DOKUMENT ZAPOTRZEBOWANIA
(jednostka, której zamówienie dotyczy)
........................................................
(miejscowość i data)
1. | Przedmiot zamówienia: (Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, określenie jego rodzaju: dostawa, usługa lub roboty budowlane, optymalny termin realizacji zamówienia) ............................................................................ ............................................................................ ............................................................................ Wspólny Słownik Zamówień (CPV): ............................................ Określenie pozycji z Planu zamówień ewentualnie pozycji budżetowej planu finansowego*: ............................................................................ | |||
2. | Wartość zamówienia: Wartość szacunkowa zamówienia wynosi netto: w PLN: ................................, stawka VAT ........................ oraz w euro: ........................... Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: w PLN: ................................. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych, wydanym na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy, 1 euro = .................. zł | |||
3. | Proponowany wykaz wykonawców do przeprowadzenia badania rynku: ............................................................................ | |||
4. | Wniosek sporządził: ............................................................................ (imię, nazwisko, telefon) ............................................................................ (podpis) ............................................................................ (data, pieczątka i podpis kierownika jednostki, której zamówienie dotyczy) | |||
5. | Potwierdzenie zgodności z Planem zamówień: | |||
............................................................................ (data i podpis pracownika Sekcji Zamówień Publicznych i Pozyskiwania Środków Pozabudżetowych) | ||||
............................................................................ (data i podpis Naczelnika Wydziału Inwestycji, Remontów i Zamówień Publicznych) | ||||
6. | Zabezpieczenie środków finansowych w Planie budżetowym: ............................................................................ ............................................................................ (data i podpis pracownika Biura Finansów) | |||
7. | Zatwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych przez Dyrektora Biura Finansów ............................................................................ (data, pieczątka i podpis Dyrektora Biura Finansów CBA) | |||
8. | Zatwierdzenie dokumentu zapotrzebowania: ............................................................................ (data, pieczątka i podpis Szefa CBA lub osoby przez niego upoważnionej) | |||
9. | Sprawy organizacyjne: Załączniki: zał. Nr 1 na .... ark. - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zał. Nr 2 na .... ark. - istotne postanowienia umowy zał. Nr 3 na .... ark. - ....................................... zał. Nr 4 na .... ark. - ....................................... Data złożenia wniosku w Biurze Logistyki CBA | |||
............................................... (data i podpis osoby przyjmującej wniosek) | ||||
Postępowaniu nadano numer sprawy: | .......................................... (kolejny numer w rejestrze zamówień o którym mowa w § 12 regulaminu) |
* pkt 1-4 wypełnia komórka, której zamówienie dotyczy.
Załącznik Nr 3
WZÓR
NOTATKA Z BADANIA RYNKU
WZÓR
NOTATKA Z BADANIA RYNKU
(miejscowość i data)
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(przedmiot zamówienia)
Zgodnie z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz obowiązującym w CBA regulaminem udzielania zamówień publicznych dokonano badania rynku w formie:
1) rozeznania telefonicznego*,
2) rozeznania internetowego*,
3) rozeznania pisemnego (np. fax)*,
4) rozeznania osobistego*.
Po uzyskaniu informacji z rozeznania rynku, ustalono jak poniżej:
Lp. | Nazwa wykonawcy | Adres wykonawcy | Data kontaktu | Forma kontaktu | Termin realizacji | Wartość netto, VAT, brutto | Uwagi |
Rekomenduję wybór firmy: .........................................................................................................
Uzasadnienie:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Do niniejszej notatki załączam:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(należy dołączyć dokumenty potwierdzające fakt uzyskania informacji tj. pisemne oferty cenowe np. w formie faxu, wydruki korespondencji prowadzonej drogą elektroniczną,)
................................................................................................................
(imię i nazwisko funkcjonariusza merytorycznie odpowiedzialnego
za przeprowadzenie postępowania i realizację przedmiotu
zamówienia)
ZATWIERDZAM:
......................................... .............................................................................................
(data, podpis w/w osoby) (data, podpis i pieczątka kierownika jednostki realizującej
zapotrzebowanie)
______
* niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 4
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
WZÓR
OŚWIADCZENIE O BEZSTRONNOŚCI
.......................................................................................................................................................
oświadczam, że:
1) nie ubiegam się o udzielenie zamówienia;
2) nie pozostaję w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia oraz nie jestem związany z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych podmiotu, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku;
3) przed upływem pięciu lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia nie pozostawałem w stosunku pracy lub zlecenia z podmiotem, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku;
4) nie pozostaję z podmiotem, do którego kierowałem zapytanie w związku z badaniem rynku, w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do mojej bezstronności.
..................................................
(imię i nazwisko, data)
Załącznik Nr 5
WZÓR
WZÓR
Z | JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA CBA | DZIAŁ | NR REJESTRU | DATA WPŁYWU DO BIURA FINANSÓW |
ROZDZIAŁ |
Załącznik Nr 6
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW PODATKOWYCH
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW PODATKOWYCH
.......................................................................................................................................................
Nazwisko rodowe .........................................................................................................................
Data urodzenia ................................... NIP .................................. PESEL ..................................
Seria i nr dowodu osobistego ....................................... Obywatelstwo .......................................
Telefon ................................................... Telefon komórkowy ...................................................
Adres zameldowania na pobyt stały:
Województwo .................................. Powiat ................................. Gmina .................................
Miejscowość ............................... Kod pocztowy ............................... Ulica ..............................
Nr domu ........................................................... Nr lokalu ...........................................................
Adres zamieszkania (podać, jeśli jest inny niż adres zameldowania)
.......................................................................................................................................................
Urząd skarbowy podatnika ...........................................................................................................
..............................................
(data i czytelny podpis)
Załącznik Nr 7
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW ZUS
WZÓR
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW ZUS
1. jestem/nie jestem* równocześnie zatrudniony na podstawie umowy o pracę lub innej równoważnej w .....................................................................................................................
................................................................................................................................................
2. wynagrodzenie ze stosunku pracy w kwocie brutto wynosi:
co najmniej minimalne wynagrodzenie, określone odrębnymi przepisami,
mniej niż minimalne wynagrodzenie.
3. jestem/nie jestem* równocześnie ubezpieczony jako osoba wykonująca umowę:
zlecenia, agencyjną, zawartą z (nazwa i adres) ............................................................
................................................................................................................................................
4. jestem/nie jestem* ubezpieczony z innych tytułów niż wymienione w pkt 1 i 3 (jeśli tak, określić tytuł ubezpieczenia, nazwę i adres firmy, działalności itp.) ....................................
................................................................................................................................................
5. jestem/nie jestem* emerytem/rencistą* (nr świadczenia i organ, który je wypłaca) ............
................................................................................................................................................
6. jestem uczniem szkoły ponadpodstawowej lub studentem i nie ukończyłem 26 lat (nazwa i adres szkoły/uczelni wyższej, wydział) ..............................................................................
................................................................................................................................................
7. pozostaję/nie pozostaję* w rejestrze bezrobotnych
8. nazwa Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia .....................................
................................................................................................................................................
9. wnoszę/nie wnoszę* o dodatkowe ubezpieczenie społeczne z tytułu wykonywania pracy na umowę zlecenie.
Zostałem/am* poinformowana o treści art. 233 § 1 Kodeksu karnego. Powyższe dane składam będąc świadomym odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Art. 233 § 1 Kodeksu karnego: "Kto składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."
O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia uprzedzę zleceniodawcę na piśmie.
..............................................
(data i czytelny podpis)
______
* niepotrzebne skreślić
postawić znak "x" w odpowiedniej kratce
Załącznik Nr 8
WZÓR
OŚWIADCZENIE PODATKOWE
WZÓR
OŚWIADCZENIE PODATKOWE
Imię (imiona) i nazwisko
.......................................................................................................................................................
Data urodzenia ................................... NIP .................................. PESEL ..................................
Seria i nr dowodu osobistego ............................................ Telefon .............................................
Województwo .................................. Powiat ................................. Gmina .................................
Miejscowość ................................................... Kod pocztowy ....................................................
Ulica ................................................ Nr domu .............................. Nr lokalu .............................
Urząd skarbowy podatnika ...........................................................................................................
Zostałem/am* poinformowany/a* o treści art. 233 § 1 Kodeksu karnego. Powyższe dane składam będąc świadomy/a* odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
Art. 233 § 1 Kodeksu karnego: "Kto, składając zeznanie mające służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, zeznaje nieprawdę, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3."
O wszelkich zmianach dotyczących treści oświadczenia poinformuję na piśmie.
Proszę o potrącenie 20/50%* kosztów uzyskania przychodów, zgodnie z treścią umowy nr .............................
z dnia ............................................................................................................................................
..............................................
(data i czytelny podpis)
______
* niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 9
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
KTÓRYCH WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14.000 EURO
Numer post. | Data złożenia i numer dokumentu zapotrzebowania | Przedmiot zamówienia | Kod CPV | Wartość zawartej umowy w PLN | Data podpisania umowy i jej numer (dołączyć kopię faktury i ew. zał.) | Nazwa i adres wykonawcy | Uwagi | |
Netto | Brutto | |||||||