Wprowadzenie procedur udzielania zamówień publicznych w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
Dz.Urz.GDOŚ.2011.1.6
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 5
GENERALNEGO DYREKTORA OCHRONY ŚRODOWISKA
z dnia 31 stycznia 2011 r.
w sprawie wprowadzenia procedur udzielania zamówień publicznych w Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska
ZAŁĄCZNIK
REGULAMIN
REGULAMIN
Rozdział 1
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Rozdział 2
Realizacja zamówień i konkursów w odniesieniu do których na podstawie art. 4 ustawy Pzp nie stosuje się przepisów ustawy Pzp
Realizacja zamówień i konkursów w odniesieniu do których na podstawie art. 4 ustawy Pzp nie stosuje się przepisów ustawy Pzp
Rozdział 3
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 14.000 euro
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości równej lub przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość 14.000 euro
Załącznik Nr 1
..........................................................
komórka organizacyjna
(departament/biuro, wydział/zespół)
Znak sprawy: ....................................
Do: ........................................
..............................................
WNIOSEK
w sprawie realizacji zamówienia wyłączonego spod stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych
1. Przedmiot zamówienia /określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie/
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
2. Uzasadnienie zamówienia .....................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
3. Szacunkowa wartość zamówienia ........................... PLN (netto), ........................... euro1), ........................... PLN (brutto).
Klasyfikacja wg CPV: ŘX Ýp -
Osoba dokonująca ustalenia wartości zamówienia: .....................................................................
Data dokonania ustalenia wartości zamówienia ..........................................................................
Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia została określona na podstawie ..........................
4. Zamówienie określone w pkt 1 będzie wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 4 pkt .........
5. Uzasadnienie faktyczne wyłączenia zamówienia spod stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
6. Wydatek ma pokrycie w planie finansowo-rzeczowym GDOŚ:
- pozycja planu .....................;
- źródło finansowania ................................ § ...............;
- rodzaj wydatku:
a) bieżące
b) inwestycyjne.
7. Osoba prowadząca sprawę w komórce organizacyjnej (imię i nazwisko, departament/biuro, wydział/zespół, stanowisko): .................................................................
8. Proponowany termin realizacji zamówienia .........................................................................
9. Czy zostanie zawarta pisemna umowa? ....................
10. Do wniosku załącza się "Dokumentację z przeprowadzonego rozpoznania cenowego".
Tak/nie*
.................., ............................ r. .......................................................................
(podpis kierującego komórką organizacyjną)
.................., ............................ r. .......................................................................
(podpis dyrektora departamentu/biura)
.................., ............................ r. .......................................................................
(podpis osoby właściwej w sprawach
zamówień publicznych)
.................., ............................ r. .......................................................................
(podpis Głównego Księgowego
lub osoby upoważnionej)
.................., ............................ r. .......................................................................
(podpis Kierownika Zamawiającego
lub osoby upoważnionej
Postępowanie zostało zarejestrowane w Rejestrze Zamówień do 14.000 Euro pod numerem: ...........................
.......................................................................
(data i podpis osoby upoważnionej
do rejestracji postępowania)
______
1) - Przelicznik na euro należy zastosować według rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wydawanego na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.
* Niepotrzebne skreślić.
Załącznik Nr 2
komórka organizacyjna
(departament/biuro, wydział/zespół)
Znak sprawy ....................................
Dokumentacja z przeprowadzonego rozpoznania cenowego
1. W celu zamówienia: ..............................................................................................................
...............................................................................................................................................,
które jest usługą/dostawą/robotą budowlaną* przeprowadzono rozpoznanie cenowe.
2. Rozpoznanie cenowe przeprowadzono wśród następujących wykonawców:
Lp. | Nazwa i adres wykonawcy | Cena netto PLN | Cena brutto PLN | Uwagi |
1 | ||||
2 | ||||
3 | ||||
3. Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej: ...................................................................
.............................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
4. Wyboru wykonawcy dokonano na podstawie ofert przekazanych do Zamawiającego drogą pisemną, faksową, e-mailową * (niepotrzebne skreślić).
5. Inne uwagi: ............................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................. .................................................................
(podpis osoby dokonującej (podpis kierującego komórką
rozpoznanie cenowe) organizacyjną)
.................................................................
(podpis dyrektora departamentu/biura)
Załącznik Nr 3
(departament/biuro, wydział/zespół):
..........................................................
znak sprawy .....................................
Wniosek o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
DOTYCZY: ........................................................................ ................................................................................. ................................................................................. ................................................................................. | |||||
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA i UZASADNIENIE KONIECZNOŚCI JEGO REALIZACJI ................................................................................. ................................................................................. | |||||
Osoby biorące udział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowania (poza członkami Komisji Przetargowej) ................................................................................. | |||||
KLASYFIKACJA WG CPV: .............................. | |||||
2. Termin realizacji | . | ||||
3. Podstawa finansowania | Część ..., Dział ..., Rozdział ..., Paragraf ... . | ||||
4. Szacunkowa wartość zamówienia podstawowego | EURO bez VAT | Netto zł | % VAT | Kwota VAT | Brutto zł |
Euro | zł | zł | zł | ||
5. Przewidywane jest udzielenie zamówienia uzupełniającego NIE ; TAK Ú? ߡ (Jeżeli TAK wypełnić:) | Wartość zamówienia uzupełniającego wyrażona w % w stosunku do wartości zamówienia podstawowego - .........% | ||||
6. Osoba (osoby) ustalająca wartość zamówienia publicznego (podać imię, nazwisko, stanowisko służbowe, telefon kontaktowy oraz datę ustalenia wartości zamówienia): | ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... | ||||
7. Osoba (osoby) przygotowujące opis przedmiotu zamówienia: (podać imię, nazwisko, stanowisko służbowe, telefon kontaktowy) | ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... | ||||
8. Osoba (osoby) uprawnione do udzielania informacji w sprawie przygotowywanego zamówienia (imię, nazwisko, stanowisko służbowe, telefon kontaktowy | ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... |
Planowany tryb w jakim zostanie przeprowadzone postępowanie | ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... |
Jeżeli planowane jest udzielenie zamówienia w innym trybie niż tryb przetargu nieograniczonego lub przetargu ograniczonego należy podać okoliczności faktyczne i prawne wynikające z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych | ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... ................................................... |
Pracownik merytoryczny | Kierujący komórką organizacyjną | Dyrektor departamentu/biura |
....................... | ....................... | ....................... |
Osoba właściwa w sprawach zamówień publicznych | Główny Księgowy | Kierownik Zamawiającego |
....................... | ....................... | ....................... |
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało zarejestrowane w Rejestrze Zamówień Publicznych pod numerem: ............................................... .
...........................................................................
(data i podpis osoby upoważnionej
do rejestracji postępowania)
Załącznik Nr 4
Warszawa, dnia r.
WYKAZ ZAMÓWIEŃ PLANOWANYCH DO ZREALIZOWANIA PRZEZ BIURO/DEPARTAMENT W CIĄGU NASTĘPNYCH 12-TU MIESIĘCY
LP. | KOMÓRKA UDZIELAJĄCA ZAMÓWIENIA | PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA | RODZAJ ZAMÓWIENIA (USŁUGA, DOSTAWA, ROBOTA BUDOWLANA) | TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA (PODSTAWA PRAWNA) | KOD WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV) | DATA WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA | WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA ORAZ ŹRÓDŁO FINANSOWANIA | |
WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA WYRAŻONA W PLN (CENA NETTO) | ŚRODKI BUDŻETOWE: (część, dział, rozdział, paragraf) ŚRODKI POZABUDŻETOWE: (wskazać źródło finansowania np. NFOŚIGW) DOCHODY WŁASNE: (wskazać źródło finansowania; w przypadku współfinansowania zamówienia z różnych źródeł - wskazać wartości pochodzące z poszczególnych środków np. część z dochodów własnych i/lub części z pozostałych źródeł finansowania) ŚRODKI UE: (w przypadku projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej - wskazać projekt/ program) | |||||||
1 | ||||||||
2 | ||||||||
3 |
Wykonał/a:
Telefon:
E-mail:
Podpis Dyrektora Biura/Departamentu
Załącznik Nr 5
Warszawa, dnia r.
ZESTAWIENIE WYKONANIA PLANU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZREALIZOWANYCH PRZEZ BIURO/DEPARTAMENT
LP. | KOMÓRKA UDZIELAJĄCA ZAMÓWIENIA | PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA I RODZAJ (USŁUGA, DOSTAWA, ROBOTA BUDOWLANA) | KOD WG WSPÓLNEGO SŁOWNIKA ZAMÓWIEŃ (CPV) | TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA (PODSTAWA PRAWNA) | WYŁONIONY WYKONAWCA | DATA WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA | DATA ZAWARCIA UMOWY | WARTOŚĆ UMOWY ORAZ ŹRÓDŁO FINANSOWANIA | ||
WARTOŚĆ UMOWY W PLN (NETTO) | WARTOŚĆ UMOWY W PLN (BRUTTO) | ŚRODKI BUDŻETOWE: (część, dział, rozdział, paragraf) ŚRODKI POZABUDŻETOWE: (wskazać źródło finansowania np. NFOŚIGW) DOCHODY WŁASNE: (wskazać źródło finansowania; w przypadku współfinansowania zamówienia z różnych źródeł - wskazać wartości pochodzące z poszczególnych środków np. część z dochodów własnych i/lub części z pozostałych źródeł finansowania) ŚRODKI UE: (w przypadku projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej - wskazać projekt/ program) | ||||||||
1 | ||||||||||
2 | ||||||||||
3 |
W (...) PÓŁROCZU (...) ROKU.
Wykonał/a:
Telefon:
E-mail:
Podpis Dyrektora Biura/Departamentu
Załącznik Nr 6
..........................................................
komórka organizacyjna
(departament/biuro, wydział/zespół)
Znak sprawy: ....................................
Do: ........................................
..............................................
..............................................
WNIOSEK
o odstąpienie od stosowania Regulaminu na podstawie § 3 ust. 1
1. Przedmiot zamówienia/określenie rodzaju usług oraz ich przeznaczenia/
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
2. Uzasadnienie odstąpienia od stosowania Regulaminu:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
3. Szacunkowa wartość zamówienia ......................... PLN (netto), ......................... euro1), ......................... PLN (brutto).
Osoba dokonująca ustalenia wartości zamówienia ...............................................................
Data dokonania ustalenia wartości zamówienia ...................................................................
Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia została określona na podstawie
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
4. Wydatek ma pokrycie w planie finansowo-rzeczowym GDOŚ:
- pozycja planu .....................;
- źródło finansowania ................................ § ...............;
- rodzaj wydatku:
a) bieżące*
b) inwestycyjne*
5. Osoba prowadząca sprawę w komórce organizacyjnej (imię i nazwisko, departament/biuro, wydział/zespół, stanowisko): ............................................................
................................................................................................................................................
6. Proponowany termin realizacji zamówienia .....................................................................
......................., ....................... r. .......................................................................
(podpis kierującego komórką organizacyjną)
......................., ....................... r. .......................................................................
(podpis dyrektora departamentu/biura)
......................., ....................... r. .......................................................................
(podpis Głównego Księgowego
lub osoby upoważnionej)
......................., ....................... r. .......................................................................
(podpis osoby właściwej w sprawach
zamówień publicznych)
......................., ....................... r. .......................................................................
(podpis Kierownika Zamawiającego
lub osoby upoważnionej
Postępowanie zostało zarejestrowane w Rejestrze Zamówień do 14.000 Euro pod numerem: ....................................................... .
.......................................................................
(data i podpis osoby upoważnionej
do rejestracji postępowania)
______
1) - Przelicznik na euro należy zastosować według rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów wydawanego na podstawie art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.
* Niepotrzebne skreślić.