Wprowadzenie Polityki Jakości Biura Badań Kryminalistycznych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.ABW.2016.3

Akt obowiązujący
Wersja od: 1 lutego 2016 r.

ZARZĄDZENIE Nr 6
SZEFA AGENCJI BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO
z dnia 1 lutego 2016 r.
w sprawie wprowadzenia Polityki Jakości Biura Badań Kryminalistycznych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego

Na podstawie art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 24 maja 2002 r. o Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego oraz Agencji Wywiadu (Dz. U. z 2015 r. poz. 1929 i 2023) w związku z § 2 ust. 1 pkt 9 zarządzenia nr 66 Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego z dnia 19 grudnia 2013 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Badań Kryminalistycznych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego zarządza się, co następuje:
§  1.
W celu zapewnienia właściwego poziomu oraz jakości wykonywanych zadań przez Biuro Badań Kryminalistycznych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, zwane dalej "BBK ABW", wprowadza się "Politykę Jakości Biura Badań Kryminalistycznych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego", stanowiącą załącznik do zarządzenia.
§  2.
Traci moc zarządzenie nr 52 Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego z dnia 28 sierpnia 2013 r. w sprawie wprowadzenia Polityki Jakości Biura Badań Kryminalistycznych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego (Dz. Urz. ABW poz. 17).
§  3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK

POLITYKA JAKOŚCI BIURA BADAŃ KRYMINALISTYCZNYCH AGENCJI BEZPIECZEŃSTWA WEWNĘTRZNEGO

Uznając Jakość za fundamentalny czynnik zapewnienia profesjonalnych usług kryminalistycznych wprowadza się Politykę Jakości Biura Badań Kryminalistycznych Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

Podstawowym celem działalności BBK ABW jest zapewnienie wszystkim zleceniodawcom rzetelnych i spełniających najwyższe kryteria jakościowe usług kryminalistycznych, realizowanych zgodnie z najlepszymi praktykami, standardami i procedurami badawczymi.

1. Instrumentem do realizacji celów jest utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością w BBK ABW, zgodnego z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2005.

2. Celami Systemu Zarządzania Jakością w BBK ABW są w szczególności:

1) utrzymanie wysokiego poziomu świadczonych usług;

2) zapewnienie pełnej odtwarzalności wszystkich wydarzeń, okoliczności i decyzji, istotnych dla wyników pracy BBK ABW.

3. Od Systemu Zarządzania Jakością w BBK ABW oczekuje się:

1) lepszego i szybszego rozpoznawania i zrozumienia potrzeb zleceniodawców, co stanowi podstawę budowy dobrych i trwałych relacji ze zleceniodawcami;

2) usprawnienia sposobu zarządzania i logistyki.

4. Skuteczność i sprawność Systemu Zarządzania Jakością w BBK ABW podlega nadzorowi Szefa Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

5. Szef Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego stwarza warunki do prowadzenia prac naukowo- badawczych na rzecz rozwoju kryminalistyki oraz publikacji ich wyników.

6. Szef Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego zobowiązuje dyrektora BBK ABW do wykonywania badań zgodnie z zasadami dobrej praktyki profesjonalnej.

7. Szef Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego zapewnia niezbędne zasoby umożliwiające utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością w BBK ABW.