Wprowadzenie monitoringu funkcjonowania komend powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji realizowanego przez kierowników komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji.
Dz.Urz.KGP.2014.43
Akt utracił mocDECYZJA Nr 206
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 2 czerwca 2014 r.
w sprawie wprowadzenia monitoringu funkcjonowania komend powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji realizowanego przez kierowników komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR
SPRAWOZDANIE
WZÓR
SPRAWOZDANIE
...............................................
Komendant Główny Policji
Warszawa, dnia ................................
L.dz. .....................
Na podstawie decyzji nr ............ Komendanta Głównego Policji z dnia ................................. r.
w sprawie wprowadzenia monitoringu funkcjonowania komend powiatowych (miejskich, rejonowych) Policji realizowanego przez kierowników komórek organizacyjnych Komendy Głównej Policji w dniu/dniach ....................................................
Dyrektor biura
.......................................................................................................................................................
(stopień, imię i nazwisko, stanowisko, nazwa biura/komórki organizacyjnej KGP)
przeprowadził monitoring ............................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(nazwa komendy powiatowej/miejskiej/rejonowej Policji, którą wizytowano, z podaniem dokładnego adresu)
I. Krótka charakterystyka monitorowanej jednostki
1) Kierownictwo jednostki:
a) Komendant
.............................................................................................................................................
(stopień, imię i nazwisko)
b) Zastępca Komendanta
.............................................................................................................................................
(stopień, imię i nazwisko)
c) Zastępca Komendanta
.............................................................................................................................................
(stopień, imię i nazwisko)
2) Struktura organizacyjna:
a) sytuacja kadrowa (liczba etatowa, wakaty, absencje):
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
b) organizacja komendy (liczba komisariatów, posterunków (ewentualne plany w tym zakresie), wydziały, zespoły, podział zadań i kompetencji pomiędzy komórkami (niestandardowe rozwiązania, połączone wydziały, dobre praktyki w zakresie organizacyjnym))
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
c) specyfika jednostki i terenu (charakterystyka obszaru działania komendy, specyfika realizowanych zadań, cechy wyróżniające jednostkę w danej KWP/KSP, itp.)
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
.............................................................................................................................................
II. Ustalenia poczynione podczas wizytacji 1
1) Ewentualne trudności w kwestii realizacji zadań przypisanych Priorytetom Komendanta Głównego Policji na lata 2013 - 2015, ocena trafności doboru zadań priorytetowych oraz metod pomiaru stopnia ich realizacji (mierniki 2 )
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2) Ewentualne trudności w kwestii realizacji zadań wynikających z Priorytetów Lokalnych Komendanta Wojewódzkiego Policji 3 , ocena trafności doboru zadań priorytetowych o charakterze lokalnym oraz metod pomiaru stopnia ich realizacji (mierniki)
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
3) Najważniejsze czynniki utrudniające realizację zadań ustawowych
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
4) Dobre praktyki, pomysły warte upowszechnienia w innych jednostkach
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
5) Współpraca z organami samorządu terytorialnego oraz instytucjami pozapolicyjnymi
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
6) Uwagi, oczekiwania jednostki monitorowanej w zakresie merytorycznej właściwości Dyrektora oraz ewentualne uwagi i oczekiwania odnośnie zagadnień leżących we właściwości merytorycznej innych Dyrektorów lub KWP/KSP
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
III. Podsumowanie i wnioski
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Syntetyczne podsumowanie, ze wskazaniem najważniejszych ustaleń, problemów jednostki zasygnalizowanych podczas wizyty, słabych i mocnych stron monitorowanej jednostki, dobrych praktyk, ewentualnych stwierdzonych nieprawidłowości (głównie w obszarze związanym z zakresem merytorycznym podległej komórki organizacyjnej Komendy Głównej Policji). W tej części można umieścić wskazanie potrzeby powtórnej wizytacji, a także rekomendacje i wnioski (w przypadku wniosków dotyczących obszaru merytorycznego innego biura KGP - po uzgodnieniu z dyrektorem biura KGP właściwym merytorycznie)
podpis i pieczęć sporządzającego Dyrektora
podpis i pieczęć Dyrektora/Dyrektorów biura/biur KGP - z którymi konsultowano treść sprawozdania
ZAŁĄCZNIK Nr 2
ZAKRES PREZENTACJI
ZAKRES PREZENTACJI
1. Krótka charakterystyka monitorowanej jednostki;
2. Słabe i mocne strony monitorowanej jednostki, w tym w zakresie merytorycznej właściwości podległego dyrektorowi biura;
3. Rekomendacje w zakresie obszaru pozostającego we właściwości merytorycznej Dyrektora KGP przeprowadzającego monitoring;
4. Uwagi w zakresie obszarów merytorycznych nie dotyczących reprezentowanego biura;
5. Korzyści wynikające z monitoringu.