Wprowadzenie do stosowania Wytycznych w sprawie finansowania zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa.
Dz.Urz.MGMiŻŚ.2020.4
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 4
MINISTRA GOSPODARKI MORSKIEJ I ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ 1
z dnia 7 lutego 2020 r.
w sprawie wprowadzenia do stosowania Wytycznych w sprawie finansowania zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
ZAŁĄCZNIK
WYTYCZNE w sprawie finansowania zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
WYTYCZNE w sprawie finansowania zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
Rozdział I
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział II
Sposób nakładania na przedsiębiorców zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
Sposób nakładania na przedsiębiorców zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
Rozdział III
Planowanie środków finansowych na realizację zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
Planowanie środków finansowych na realizację zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
Rozdział IV
Zmiany planów wydatków związanych z realizacją zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
Zmiany planów wydatków związanych z realizacją zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
Rozdział V
Wnioskowanie oraz wypłacanie środków w ramach wydatków bieżących na realizację zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
Wnioskowanie oraz wypłacanie środków w ramach wydatków bieżących na realizację zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa
Rozdział VI
Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
Załącznik Nr 1
WZÓR
Informacja o wysokości planowanych przez Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej środków finansowych na realizację zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa określonych w Programie Pozamilitarnych Przygotowań Obronnych w ... roku
WZÓR
Informacja o wysokości planowanych przez Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej środków finansowych na realizację zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa określonych w Programie Pozamilitarnych Przygotowań Obronnych w ... roku
(nazwa jednostki/przedsiębiorcy)
Część budżetu: ....................
Lp. | Numer i nazwa zadania*) | Klasyfikacja budżetowa | Wysokość środków w tys. zł | |
Dział | Rozdział | |||
1. | 752 | 75212 | ||
2. | ||||
3. | ||||
4. | ||||
Razem: |
____________________________________________________
*) wg klasyfikacji zadań określonych w Programie Pozamilitarnych Przygotowań Obronnych Rzeczypospolitej Polskiej
...........................................................................
(data i podpis Dyrektora BOiIN)
Załącznik Nr 2
WZÓR
Zapotrzebowanie na środki finansowe na realizację zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa w miesiącu/roku...
WZÓR
Zapotrzebowanie na środki finansowe na realizację zadań obronnych oraz zadań na rzecz obronności państwa w miesiącu/roku...
(nazwa jednostki/przedsiębiorcy)
Część budżetu: ...................................
Lp. | Numer i nazwa zadania*) | Klasyfikacja budżetowa | Wysokość zapotrzebowanych środków (w tys. zł) | Przewidywany termin płatności**) | |||||
Dział | Rozdział | Paragrafy ***) | |||||||
§ ... | § ... | § ... | § ... | Razem: | |||||
1. | 752 | 75212 | |||||||
2. | |||||||||
3. | |||||||||
4. | |||||||||
5. | |||||||||
6. | |||||||||
7. | |||||||||
Razem: |
____________________________________________________________
*) wg klasyfikacji zadań określonych w Programie Pozamilitarnych Przygotowań Obronnych Rzeczypospolitej Polskiej
**) Kolumna wypełniana wyłącznie w przypadku zgłaszania zapotrzebowania na środki finansowe w miesiącu...
***) Wypełnia BOiłN po otrzymaniu zapotrzebowania od realizatora, z wyłączeniem Urzędów Morskich i Urzędów Żeglugi Śródlądowej
............................................................. | .................................................................... | |
(data i podpis Kierownika | (data i podpis Głównego Księgowego) | |
jednostki/Prezesa/Członka Zarządu) |
Załącznik Nr 3
WZÓR
Zapotrzebowanie na środki budżetowe na miesiąc....
WZÓR
Zapotrzebowanie na środki budżetowe na miesiąc....
w tys. zł. | |||||||||||||
Terminy przekazania | Ogółem wydatki | Rodzaje wydatków | |||||||||||
Wynagrodzenia (bez podatku)* | Podatek od wynagrodzeń | Pochodne od wynagrodzeń | Emerytury i renty | Dotacje dla jednostek samorządu terytorialnego | Pozostałe wydatki terminowe*) | w tym: zobowiązania wymagalne dotyczące wydatków bieżących | Pozostałe wydatki bieżące | Wydatki majątkowe | w tym: zobowiązania wymagalne dotyczące wydatków majątkowych | Finansowanie projektów z udziałem środków UE | Finansowanie projektów z udziałem środków UE (bez współfinansowania krajowego | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 13a |
I dekada | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
1 | |||||||||||||
2 | |||||||||||||
II dekada | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
11 | |||||||||||||
III dekada | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
30 | |||||||||||||
31 | |||||||||||||
OGÓŁEM | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
................................................................................. | |
(data i podpis Dyrektora BOiIN) |
Załącznik Nr 4
WZÓR
Wniosek o zapłatę
WZÓR
Wniosek o zapłatę
Nr wniosku ................. z dnia ......................... r. | |
(numer wniosku oraz data) |
..............................................................................
(nazwa przedsiębiorcy)
....................................................................................
(nr rachunku bankowego jednostki/przedsiębiorcy,
na który należy przekazać środki budżetowe)
Lp. | Kwota zobowiązania (zł) | Rodzaj, numer, data wystawienia dokumentu księgowego | Tytuł płatności/nazwa zadania | Dział | Rozdział | Paragraf*) | Termin zapłaty |
1. | |||||||
2. | |||||||
3. | |||||||
4. | |||||||
5. | |||||||
Razem: |
_______________________________________________________
*) wypełnia BOiIN po otrzymaniu wniosku od realizatora
.......................................................... | ............................................... | ...................................................... | |
(data i podpis Prezesa/Członka Zarządu) | (data i podpis Głównego Księgowego) | (Akceptacja Dyrektora BOiIN data i podpis) |