Wprowadzenie do stosowania regulaminu w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.
Dz.Urz.MSZ.2010.2.36
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 11
DYREKTORA GENERALNEGO SŁUŻBY ZAGRANICZNEJ
z dnia 28 kwietnia 2010 r.
w sprawie wprowadzenia do stosowania regulaminu w sprawie zasad udzielania zamówień publicznych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych
ZAŁĄCZNIK Nr 1
REGULAMIN
REGULAMIN
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział 2
Planowanie zamówień publicznych do których stosuje się przepisy ustawy
Planowanie zamówień publicznych do których stosuje się przepisy ustawy
Rozdział 3
Udzielanie zamówień publicznych objętych stosowaniem ustawy w Ministerstwie
Udzielanie zamówień publicznych objętych stosowaniem ustawy w Ministerstwie
Rozdział 4
Odpowiedzialność za naruszenie przepisów w zakresie zamówień publicznych
Odpowiedzialność za naruszenie przepisów w zakresie zamówień publicznych
Rozdział 5
Udzielanie zamówień objętych tajemnicą państwową albo służbową oraz dotyczących istotnych interesów bezpieczeństwa państwa
Udzielanie zamówień objętych tajemnicą państwową albo służbową oraz dotyczących istotnych interesów bezpieczeństwa państwa
Rozdział 6
Odbiór zamówienia publicznego
Odbiór zamówienia publicznego
Rozdział 7
Procedura udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Procedura udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
Załącznik Nr 1
................................................... Warszawa, dnia .........................
(data, podpis)
Kierownik Zamawiającego
Wniosek
o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(nazwa komórki organizacyjnej MSZ)
wnioskuje o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
.......................................................................................................................................................
(nazwa nadana zamówieniu)
.......................................................................................................................................................
Przedmiotowe zamówienie zostało ujęte w Planie zamówień publicznych Ministerstwa Spraw Zagranicznych na rok ....... pod pozycją ........ .
Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: .................................................................
Pożądany termin realizacji zamówienia .......................................................................................
Szacunkowa wartość zamówienia określona w dniu ............... wynosi ......................... zł netto,
co stanowi równowartość kwoty .................................... euro (wg średniego kursu określonego przez Prezesa Rady Ministrów w trybie art. 35 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wartość brutto zamówienia ..................................................................................................... zł.
Wartość zamówienia została określona przez ..............................................................................
(imię i nazwisko osoby/osób dokonującej ustalenia wartości zamówienia)
na podstawie .................................................................................................................................
Uzasadnienie*
1. Cel zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Sposób wykorzystania przedmiotu zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Do pracy w komisji przetargowej wyznaczam następujące osoby:
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
Sugerowany tryb postępowania ...............................................................................................**
Załączniki do wniosku:
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
2. Kalkulacja (wycena) wartości szacunkowej zamówienia.
3. Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy.
4. Inne informacje dotyczące postępowania w tym niezbędne warunki wymagane od wykonawców i proponowane kryteria oceny ofert.
Potwierdzenie zabezpieczenia w środki finansowe przez głównego księgowego resortu lub głównego księgowego Ministerstwa (jednostki budżetowej MSZ) Wnioskujący departament/biuro
................................ ..................................
(data i podpis) (data i podpis)
___________________________________________________________________________
Do komisji przetargowej proponuję poza ww. osobami:
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
(imię nazwisko stanowisko służbowe)
Na przewodniczącego komisji przetargowej proponuję:
................................................................. ................................................................
(imię nazwisko stanowisko służbowe) Biuro Prawne i Zamówień Publicznych
Uwaga:
* Treść uzasadnienia ze wskazaniem wnioskującego przeznaczona do publikacji w BIP MSZ.
** W przypadku trybów: zapytanie o cenę, z wolnej ręki, negocjacje bez ogłoszenia w formie załącznika należy przedstawić wykaz proponowanych wykonawców (proponowanego wykonawcy).
Załącznik Nr 2
.......................................... Warszawa, dnia ...............................
(data, podpis)
WNIOSEK
w sprawie wyboru trybu udzielenia zamówienia publicznego
Nr rejestru postępowań przetargowych________
Wartość zamówienia1
Do 125.000 EURO (D,U)/ ....................... 4.845.000 EURO (RB) |
Powyżej 125.000 EURO (D,U)/ 4.845.000 EURO (RB) |
Kod(y) CPV2 |
1. Opis przedmiotu zamówienia
................................................................................................................................................
(nazwa nadana zamówieniu)
................................................................................................................................................
2. Wartość szacunkowa zamówienia netto ...................... zł, brutto .................................... zł,
wartość ................................. euro3 na dzień ....................... .
______
1 W zależności od wartości szacunkowej zamówienia zakreślić znakiem x właściwy kwadrat
2 Wspólny Słownik Zamówień
3 Wartość wyrażoną w euro przelicza się w odniesieniu do wartości netto w zł
3. Wnioskowany tryb udzielenia zamówienia publicznego ......................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu1:
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
3.1. Jednocześnie na podstawie § 16 ust. 1 pkt 2 i 3 regulaminu proszę o zatwierdzenie załączonego projektu ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), zaproszenia do składania ofert, zaproszenie do dialogu lub zaproszenia do negocjacji2.
3.2. Z uwagi na posiadaną wiedzę dotyczącą przedmiotu zamówienia proponuję udział w pracach komisji przetargowej w charakterze biegłego (rzeczoznawcy) Pana/Pani ..................................
4.1. Ogłoszenie o zamówieniu publicznym2:
a) w siedzibie zamawiającego: wymagane/nie wymagane,
b) w Dzienniku Urzędowym Wspólnot Europejskich: wymagane/nie wymagane,
c) w Biuletynie ZP UZP: wymagane/nie wymagane,
d) na stronie internetowej: wymagane/nie wymagane,
e) w prasie: planowane/nie planowane.
4.2. Wadium: wymagane/nie wymagane2.
4.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: wymagane/nie wymagane2.
..................................................................
Przewodniczący Komisji przetargowej
______
1 Wypełnić w przypadku wnioskowania o tryb inny niż przetarg nieograniczony lub ograniczony
2 Niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 3
WNIOSEK O ZAKUP TOWARÓW LUB USŁUG O WARTOŚCI BRUTTO DO 3.500 ZŁ
WNIOSEK O ZAKUP TOWARÓW LUB USŁUG O WARTOŚCI BRUTTO DO 3.500 ZŁ
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.)
Warszawa, dn. ................ | ||
Dyrektor komórki organizacyjnej | ||
Wnioskuję o zakup następujących towarów/usług:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uzasadnienie (celowość) zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wartość zamówienia (brutto): ......................................................................................................
Paragraf klasyfikacji budżetowej: ................................................................................................
.............................................
(podpis pracownika)
ZATWIERDZAM
Dyrektor
(podpis, data)
Potwierdzam
Główny Księgowy
(podpis, data)
Załącznik Nr 4
WNIOSEK O ZAKUP TOWARÓW LUB USŁUG, O WARTOŚCI BRUTTO PRZEKRACZAJĄCEJ 3.500 ZŁ I NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 14.000 EURO
WNIOSEK O ZAKUP TOWARÓW LUB USŁUG, O WARTOŚCI BRUTTO PRZEKRACZAJĄCEJ 3.500 ZŁ I NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 14.000 EURO
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.)
Warszawa, dn. ................ | ||
Dyrektor komórki organizacyjnej | ||
Wnioskuję o zakup następujących towarów/usług:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Uzasadnienie (celowość) zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wartość zamówienia (brutto): ......................................................................................................
Paragraf klasyfikacji budżetowej: ................................................................................................
Tryb wyboru najkorzystniejszej oferty:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Kryteria oceny ofert:
.......................................................................................................................................................
................................................
(podpis pracownika)
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
(podpis, data)
ZATWIERDZAM Potwierdzam
Osoba upoważniona przez dyrektora BPZP Główny Księgowy
(podpis, data) (podpis, data)
Załącznik Nr 5
PROTOKÓŁ WYBORU OFERTY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI BRUTTO PRZEKRACZAJĄCEJ 35.000 ZŁ I NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 14.000 EURO
PROTOKÓŁ WYBORU OFERTY W ZWIĄZKU Z UDZIELENIEM ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI BRUTTO PRZEKRACZAJĄCEJ 35.000 ZŁ I NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI 14.000 EURO
1. Przedmiot zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wymagane warunki realizacji zamówienia:
a) sposób realizacji
................................................................................................................................................
b) termin realizacji
................................................................................................................................................
c) sposób i termin zapłaty:
................................................................................................................................................
d) warunki gwarancji:
................................................................................................................................................
e) inne elementy związane z realizacją zamówienia
................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Lp. | Nazwa wykonawcy | Adres i nr telefonu, adres e-mail | Oferowana cena w zł (brutto) | Termin realizacji | Inne kryteria oceny ofert | Sposób i termin zapłaty |
1 | ||||||
2 | ||||||
3 |
1. Ustalam, iż najkorzystniejsza jest udzielenie przedmiotowego zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(nazwa i adres wybranego wykonawcy/dostawcy)
z uwagi na fakt, iż:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(wskazać przesłanki uzasadniające wybór oferty, w przypadku uzyskania tylko jednej oferty wskazać obiektywne przyczyny, z powodu których nie można było uzyskać innych ofert)
6. Paragraf klasyfikacji budżetowej: .........................................................................................
Załącznikami do niniejszego protokołu są oferty/cenniki, protokoły negocjacji, aukcji lub licytacji bądź inne materiały dokumentujące porównanie ofert wykonawców wskazanych w pkt 3.
Opracował: ....................................................... - .........................................
(imię i nazwisko) (podpis)
ZATWIERDZAM
Dyrektor komórki organizacyjnej
(podpis, data)
ZATWIERDZAM
Osoba upoważniona przez dyrektora BPZP
(podpis, data)