Wprowadzenie do stosowania "Regulaminu planowania i udzielania zamówień publicznych w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej" oraz "Regulaminu komisji przetargowej".
Dz.Urz.KGPSP.2009.1.12
Akt utracił mocDECYZJA Nr 9
KOMENDANTA GŁÓWNEGO PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
z dnia 18 marca 2009 r.
w sprawie wprowadzenia do stosowania "Regulaminu planowania i udzielania zamówień publicznych w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej" oraz "Regulaminu komisji przetargowej"
1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058 i Nr 220, poz. 1420.
2) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2005 r. Nr 169, poz. 1420 oraz z 2006 r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832, z 2007 r. Nr 82, poz. 560, Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791 i Nr 140, poz. 984 oraz z 2008 r. Nr 180, poz. 1112, Nr 209, poz. 1317 i Nr 216, poz. 1370.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
REGULAMIN PLANOWANIA I UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W KOMENDZIE GŁÓWNEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
REGULAMIN PLANOWANIA I UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W KOMENDZIE GŁÓWNEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
Rozdział 1.
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział 2.
Uruchamianie procedur o udzielenie zamówienia publicznego
Uruchamianie procedur o udzielenie zamówienia publicznego
W przypadku dostaw lub usług powtarzających się okresowo, w których podstawą ustalenia wartości zamówienia jest łączna wartość zamówień tego samego rodzaju pod pojęciem "rodzaj" należy rozumieć to samo przeznaczenie, zastosowanie przedmiotu zamówienia, a w przypadku usług - ten sam charakter świadczeń;
Rozdział 3.
Powoływanie i tryb pracy komisji przetargowych
Powoływanie i tryb pracy komisji przetargowych
Rozdział 4.
Postanowienia szczegółowe
Postanowienia szczegółowe
jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
REGULAMIN KOMISJI PRZETARGOWEJ
REGULAMIN KOMISJI PRZETARGOWEJ
Rozdział 1.
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział 2.
Tryb pracy komisji
Tryb pracy komisji
1.
Zadania i skład komisji
Zadania i skład komisji
2.
Organizacja komisji
Organizacja komisji
3.
Biegli
Biegli
4.
Notatka z prac komisji
Notatka z prac komisji
5.
Dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Dokumentacja z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Rozdział 3
Prawa i obowiązki członków komisji
Prawa i obowiązki członków komisji
1.
Obowiązki członków komisji
Obowiązki członków komisji
2.
Prawa członków komisji
Prawa członków komisji
3.
Indywidualna odpowiedzialność członków komisji
Indywidualna odpowiedzialność członków komisji
4.
Oświadczenia o bezstronności
Oświadczenia o bezstronności
5.
Odwołanie członka komisji i/lub osób wykonujących czynności w postępowaniu
Odwołanie członka komisji i/lub osób wykonujących czynności w postępowaniu
6.
Czynności przewodniczącego komisji
Czynności przewodniczącego komisji
Rozdział 4
Czynności komisji przetargowej
Czynności komisji przetargowej
1.
Czynności organizacyjno-techniczne
Czynności organizacyjno-techniczne
2.
Otwarcie ofert
Otwarcie ofert
3.
Ocena i badanie ofert
Ocena i badanie ofert
- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
4.
Wybór oferty najkorzystniejszej
Wybór oferty najkorzystniejszej
5.
Postępowanie w przypadku wniesienia protestu
Postępowanie w przypadku wniesienia protestu
6.
Unieważnienie czynności
Unieważnienie czynności
Załącznik Nr 1
ZASADY PLANOWANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
ZASADY PLANOWANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Załącznik Nr 2
ZATWIERDZAM
Komendant Główny
Państwowej Straży Pożarnej
Nr sprawy:.............
WNIOSEK Nr ...................
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. ...... ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej "ustawą", Biuro Finansów KG PSP - Wydział Zamówień Publicznych wnosi o powołanie komisji przetargowej, zwanej dalej "komisją", w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na ................................................................ w trybie ................................................................
1. Skład osobowy:
2. Zakres pracy: ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz badanie i ocena treści złożonych ofert i/lub przeprowadzenie negocjacji*. Szczegółowy zakres pracy określony został w "Regulaminie komisji przetargowej" stanowiącym załącznik nr 2 do "Regulaminu planowania i udzielania zamówień publicznych w KG PSP" wprowadzonego Decyzją Nr ...... Komendanta Głównego PSP z dnia .................................. 2009 r.
3. Tryb pracy: komisja jest zespołem pomocniczym o charakterze doraźnym. Szczegółowy tryb pracy określony został w rozdziale 2 "Regulaminu komisji przetargowej".
4. Organizacja pracy: komisja dokonuje czynności w sposób gwarantujący realizację zakresu pracy określonego w pkt. 2 podczas spotkań kolegialnych lub indywidualnie wyznaczanych każdorazowo przez przewodniczącego komisji.
5. Zakres obowiązków: zgodnie z rozdziałem 3 "Regulaminu komisji przetargowej".
6. Indywidualizacja odpowiedzialności: członkowie komisji ponoszą za swoją pracę w komisji odpowiedzialność za czynności dokonane w sposób naruszający przepisy ustawy, przepisy wykonawcze do ustawy, inne przepisy prawa, a także "Regulaminu udzielania zamówień publicznych w KG PSP" oraz "Regulaminu komisji przetargowej".
* Niepotrzebne skreślić.
Załącznik Nr 3
Wydział.........................................................
Biura Finansów
w miejscu
Proszę o przekazanie w dniu ........................................................................................................
(dzień, miesiąc, rok)
Na konto .......................................................................................................................................
(pełna nazwa i adres)
Kwotę ............................................ (słownie: .............................................................................)
Tytułem ........................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Płatności należy dokonać z:
R-ku pozabudżetowego - Bank PEKAO SA sumy na zlecenie i depozytowe
78 1240 6247 1111 0000 4977 2685
Sprawdzono pod względem merytorycznym: .........................................
podpis i pieczęć wystawcy
............................ ....................................
data podpis, pieczęć
ZATWIERDZAM
.................................
Komendant
Załącznik Nr 3a
Wydział.........................................................
Biura Finansów
w/m
Proszę o przekazanie w dniu ........................................................................................................
(dzień, miesiąc, rok)
Na adres .......................................................................................................................................
(pełna nazwa i adres)
.......................................................................................................................................................
Gwarancji, poręczenia*) ..............................................................................................................
(numer dokumentu, data wystawienia, tytuł)
....................................................................................................................................................
Tytułem: .......................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.........................................
podpis i pieczęć wystawcy
Sprawdzono
............................ ....................................
data podpis, pieczęć
ZATWIERDZAM
.................................
Komendant
Załącznik Nr 4
(Nazwa zamawiającego)
Plan zamówień publicznych
na rok .................
Lp. | Zamawiający | Numer referencyjny | Przedmiot zamówienia | Jednostka miary | Ilość | Kod CPV* | Rodzaj** | Wartość szacunkowa (netto) (w PLN/EURO) | Pozycja budżetowa | Planowana data złożenia wniosku o wszczęcie postępowania | Planowana data zakończenia realizacji umowy | Uwagi |
* Kod CPV (z dokładnością do pięciu pierwszych cyfr)
** D - dostawy
U - usługi
R - roboty budowlane
Data ..................... .........................................
(Podpis osoby uprawnionej)