Utworzenie Zespołu oraz grup specjalistycznych do spraw przygotowania projektów dokumentów aplikacyjnych dla projektu pn. "Wzmocnienie potencjału Inspekcji Transportu Drogowego".
Dz.Urz.GITD.2017.34
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 34/2017
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 5 września 2017 r.
w sprawie utworzenia Zespołu oraz grup specjalistycznych do spraw przygotowania projektów dokumentów aplikacyjnych dla projektu pn. "Wzmocnienie potencjału Inspekcji Transportu Drogowego"
ZAŁĄCZNIK
Zakres obowiązków członków Zespołu do spraw przygotowania projektów dokumentów aplikacyjnych dla projektu pn. "Wzmocnienie potencjału Inspekcji Transportu Drogowego"
Zakres obowiązków członków Zespołu do spraw przygotowania projektów dokumentów aplikacyjnych dla projektu pn. "Wzmocnienie potencjału Inspekcji Transportu Drogowego"
1) koordynacja prac grup specjalistycznych w zakresie projektowania założeń technicznych oraz dokumentacji technicznej do postępowań przetargowych na zakup mobilnych stacji diagnostycznych, samochodów typ "furgon" przeznaczonych do wykonywania czynności kontrolnych na drodze oraz specjalistycznych zestawów kontrolnych, oraz nadzór nad ich pracą;
2) koordynacja i nadzór nad realizacją uzgodnionego harmonogramu prac projektowych;
3) nadzór nad sporządzaniem dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji technicznej;
4) koordynacja poszczególnych etapów projektu, w tym postępowań przetargowych, oraz nadzór nad nimi;
5) uczestniczenie w odbiorze poszczególnych etapów produkcji.
2. Do zadań Zastępców Przewodniczącego Zespołu należy w szczególności:
1) rozeznanie rynku pod kątem dostępności podmiotów mogących zrealizować element projektu - zakup mobilnych stacji diagnostycznych - oraz zapewnić najwyższą ich jakość;
2) zapewnienie należytej realizacji projektu na etapie budowy mobilnych stacji diagnostycznych jako elementu całego zamówienia;
3) udział w wyjazdach służbowych na poszczególnych etapach produkcji w tym w spotkaniach roboczych z producentami sprzętu specjalistycznego;
4) nadzór nad grupami specjalistycznymi na poszczególnych etapach realizowanego projektu;
5) uczestniczenie w odbiorze poszczególnych etapów produkcji.
3. Do zadań Sekretarzy Zespołu należy w szczególności:
1) utrzymanie standardów procedur zarządzania projektem;
2) uzgadnianie procedur projektowych oraz nadzór nad ich realizacją;
3) uzgodnienie wymagań jakościowych dla poszczególnych typów produktów projektu;
4) nadzór nad realizacją uzgodnionego harmonogramu;
5) wsparcie w opracowaniu materiałów ze spotkań Zespołu i dokumentów projektowych.
4. Do zadań pozostałych członków Zespołu należy w szczególności:
1) rozeznanie rynku pod kątem dostępności podmiotów mogących zrealizować element projektu - zakup i zabudowa: samochodów typ "furgon" przeznaczonych do wykonywania czynności kontrolnych na drodze, mobilnych stacji diagnostycznych, zestawów kontrolnych oraz zapewnienie najwyższej ich jakości;
2) zapewnienie należytej realizacji projektu na etapie zakupu i zabudowy samochodów typ "furgon" przeznaczonych do wykonywania czynności kontrolnych na drodze jako elementu całego zamówienia;
3) udział w wyjazdach służbowych na poszczególnych etapach produkcji, w tym w spotkaniach roboczych z producentami sprzętu specjalistycznego;
4) nadzór nad poszczególnymi grupami specjalistycznymi na poszczególnych etapach realizowanego projektu;
5) uczestniczenie w odbiorze poszczególnych etapów produkcji.