Ustalenie Procedury zarządzania, nadzoru i kontroli finansowej nad jednostkami objętymi częścią 25 i 40 budżetu państwa.
Dz.Urz.MSiT.2014.20
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 18
MINISTRA SPORTU I TURYSTYKI 1
z dnia 22 lipca 2014 r.
w sprawie ustalenia Procedury zarządzania, nadzoru i kontroli finansowej nad jednostkami objętymi częścią 25 i 40 budżetu państwa
- zarządza się, co następuje:
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Procedura zarządzania, nadzoru i kontroli finansowej nad jednostkami objętymi częścią 25 i 40 budżetu państwa
Procedura zarządzania, nadzoru i kontroli finansowej nad jednostkami objętymi częścią 25 i 40 budżetu państwa
Rozdział 1.
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział 2.
Opracowywanie projektu budżetu - plany rzeczowe zadań realizowanych ze środków budżetowych
Opracowywanie projektu budżetu - plany rzeczowe zadań realizowanych ze środków budżetowych
Rozdział 3.
Materiały do projektu ustawy budżetowej
Materiały do projektu ustawy budżetowej
- w tym w układzie zadaniowym, na formularzach planistycznych określonych przez DEF.
Rozdział 4.
Sposób i tryb sporządzania projektów planów finansowych i planów rzeczowo-finansowych
Sposób i tryb sporządzania projektów planów finansowych i planów rzeczowo-finansowych
Rozdział 5.
Opracowanie materiałów do projektu WPFP
Opracowanie materiałów do projektu WPFP
Rozdział 6.
Wykonywanie ustawy budżetowej - sposób i tryb sporządzania planów finansowych i planów rzeczowo-finansowych
Wykonywanie ustawy budżetowej - sposób i tryb sporządzania planów finansowych i planów rzeczowo-finansowych
a) dysponenci środków budżetu państwa III stopnia - sporządzają plany finansowe i plany rzeczowo-finansowe,
b) COS i POT - sporządzają plany finansowe oraz plany kosztów w układzie zadaniowym,
- poprzez dostosowanie projektów planów finansowych, o których mowa w § 11 ust. 3 z uwzględnieniem zmian wynikających z § 11 ust. 5, celem zapewnienia ich zgodności z ustawą budżetową i przekazują je do DEF.
Rozdział 7.
Wykonywanie ustawy budżetowej - dokonywanie zmian w planach finansowych
Wykonywanie ustawy budżetowej - dokonywanie zmian w planach finansowych
- dokonywane są na wniosek realizujących je komórek organizacyjnych Ministerstwa, po akceptacji wniosku przez Członka Kierownictwa nadzorującego dana komórkę. Zmianę zatwierdza Minister.
Rozdział 8.
Zwiększenie wydatków części 25 - Kultura fizyczna i 40 - Turystyka przez Ministra Finansów z rezerwy ogólnej i rezerw celowych.
Zwiększenie wydatków części 25 - Kultura fizyczna i 40 - Turystyka przez Ministra Finansów z rezerwy ogólnej i rezerw celowych.
Rozdział 9.
Umowy na zadania zlecone finansowane lub dofinansowane przez Ministra
Umowy na zadania zlecone finansowane lub dofinansowane przez Ministra
Rozdział 10.
Zamawianie i przekazywanie środków budżetowych, FRKF i FZSdU
Zamawianie i przekazywanie środków budżetowych, FRKF i FZSdU
Rozdział 11.
Rozliczenie udzielanych dotacji
Rozliczenie udzielanych dotacji
Rozdział 12.
Kontrola wykonania budżetu w części 25 - Kultura fizyczna i 40 - Turystykaoraz planów finansowych FRKF i FZSdU, COS i POT
Kontrola wykonania budżetu w części 25 - Kultura fizyczna i 40 - Turystykaoraz planów finansowych FRKF i FZSdU, COS i POT
Rozdział 13.
Sprawozdawczość budżetowa
Sprawozdawczość budżetowa
a) zestawienie należności i zobowiązań wymagalnych według kontrahentów ze wskazaniem terminu wymagalności na koniec okresu sprawozdawczego,
b) na żądanie - wydruki z ewidencji finansowo-księgowej dotyczące wskazanych obszarów.
Rozdział 14.
Roczne sprawozdania finansowe COS, POT, IS
Roczne sprawozdania finansowe COS, POT, IS
Rozdział 15.
Deklaracja DRA-1
Deklaracja DRA-1
Spis załączników do procedury:
załącznik nr 1 - Wzór wniosku o przeniesienie środków finansowych w planie rzeczowo-finansowym,
załącznik nr 2 - Wzór protokołu zbiorczego,
załącznik nr 3 - Zlecenie realizacji płatności z tytułu dofinansowania/finansowania zadania zleconego,
załącznik nr 4 - Zlecenie realizacji płatności z tytułu dotacji podmiotowej,
załącznik nr 5 - Informacja o przyjęciu rozliczenia,
załącznik nr 5a - Informacja o przyjęciu rozliczenia zadania inwestycyjnego,
załącznik nr 6 - Wzór załącznika do obwieszczenia.
Załącznik Nr 1
WNIOSEK O PRZENIESIENIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH W PLANIE RZECZOWO - FINANSOWYM
WNIOSEK O PRZENIESIENIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH W PLANIE RZECZOWO - FINANSOWYM
Komórka organizacyjna składająca wniosek: ..................................................................................... | Data wniosku: ............................................................................................ | Nr wniosku (nadaje DEF-ZE) ................................................................................................... | ||||||||
WNIOSEK O PRZENIESIENIE ŚRODKÓW FINANSOWYCH W PLANIE RZECZOWO - FINANSOWYM | ||||||||||
Część | Dział | Rozdział | Paragraf | Nr czynności / podczynności | Plan | Zmniejszenie | Zwiększenie | Plan po zmianach | ||
Suma dla części: | ||||||||||
Uzasadnienie przyczyn dokonania zmiany w planie finansowym .......................................................................................................................................................................................... | ||||||||||
Zmiana wartości miernika - aktualna wartość miernika dla*: funkcji ...........-........... / zadania ........... -........... / podzadania ...........-........... / działania ................-..................... (*-niepotrzebne skreślić - uzupełnić tylko danymi, które ulegają zmianie np. zmiana wartości miernika dla działania, należy tylko wypełnić dane odnośnie nowej wartości miernika dla działania, resztę skreślić). | ||||||||||
Uzasadnienie zmiany wartości miernika dla**: funkcji .................................... /zadania .................................../podzadania ..................................../działania ................................... (**- niepotrzebne skreślić/uzupełnić właściwe dane - zgodnie z wyjaśnieniem jw.) | ||||||||||
W przypadku nowej czynności / podczynności: - informacja o umiejscowieniu czynności / podczynności w planie rzeczowo-finansowym po zmianie: nr działania ........................... / czynności ............................................................. (nr działania - należy podać w przypadku nowej czynności, nr czynności - należy podać w przypadku nowej podczynności) ................................................................................................ - propozycja nazwy czynności / podczynności (niepotrzebne skreślić) : .................................................................................................................................................................................. | ||||||||||
........................................................................................ (podpis i pieczęć osoby sporządzającej wniosek) | ............................................................................................... (podpis i pieczęć dyrektora komórki organizacyjnej) | ..................................................................................................... (podpis i pieczęć głównego księgowego resortu /ministerstwa) | ||||||||
Zatwierdzenie wniosku przez Członka Kierownictwa nadzorującego wnioskującą komórkę organizacyjną ..................................................................................................... (podpis i pieczęć) |
Wniosek o przeniesienie środków finansowych w planie rzeczowo-finansowym
Cel i tryb sporządzania
Składany wniosek jest dokumentem zgłaszającym zmianę w obszarze realizowanych zadań.
Stanowisko wystawiające dokument
Właściwa komórka organizacyjna realizująca i/lub nadzorująca realizację zadania, dysponenci III stopnia budżetu państwa, dysponent główny w Ministerstwie.
Okres i termin sporządzania dowodu
W trakcie roku budżetowego
Ilość sporządzanych dokumentów
2
Rozdzielnik
Właściwa komórka organizacyjna
BG, DEF
Właściwy członek kierownictwa
Zatwierdzenie dokumentu
Osoba sporządzająca wniosek
Dyrektor komórki organizacyjnej
Główny księgowy ministerstwa / Główny księgowy resortu (zgodnie z właściwością)
Członek kierownictwa nadzorujący komórkę organizacyjną
Sprawdzenie formalno - rachunkowe
BG, DEF (zgodnie z właściwością)
Ewidencja
Właściwa komórka organizacyjna,
DEF
Załącznik Nr 2
PROTOKÓŁ ZBIORCZY nr ....
PROTOKÓŁ ZBIORCZY nr ....
(Komórka organizacyjna)
z dnia .............
z oceny formalno-merytorycznej Komisji / Zespołu .........................
INFORMACJE OGÓLNE | ||||
Zarządzenie powołujące Komisję / Zespół | ||||
Nazwa konkursu / programu | ||||
Struktura środków finansowych przeznaczona na dotacje w konkursie / programie | ||||
Łączna kwota środków finansowych objętych konkursem / programem - część ... dział .... rozdz. ....... § ........ Poz. czynności w budżecie zadaniowym: ....................... "Planu rzeczowo-finansowego .........." | ||||
Suma zaproponowanych dotacji | Ogółem pozostało do rozdysponowania | |||
Struktura zaopiniowanych wniosków | ||||
Łączna liczba złożonych wniosków | Liczba wniosków zaopiniowanych pozytywnie | Liczba wniosków zaopiniowanych negatywnie | Liczba wniosków odrzuconych z przyczyn formalnych | |
LISTA PODMIOTÓW KTÓRYCH WNIOSKI ZOSTAŁY ZAOPINIOWANE POZYTYWNIE | |||||||
Lp. | Nr wniosku | Nazwa podmiotu | Nazwa zadania (tytuł/nazwa programu) | Pozycja planu rzeczowo - finansowego | Paragraf | Propozycja dofinansowania (w zł) | Minister Sportu i Turystyki zmiana wysokości dotacji (w zł) |
Razem |
LISTA PODMIOTÓW KTÓRYCH WNIOSKI ZOSTAŁY ZAOPINIOWANE NEGATYWNIE | |||
Lp. | Nr wniosku | Nazwa podmiotu | Nazwa zadania (tytuł/nazwa programu) |
LISTA PODMIOTÓW KTÓRYCH WNIOSKI ZOSTAŁY ODRZUCONE Z PRZYCZYN FORMALNYCH | |||
Lp. | Nr wniosku | Nazwa podmiotu | Nazwa zadania (tytuł/nazwa programu) |
Warszawa, dnia ............................................................................................................................
(podpis i pieczęć służbowa przewodniczącego Komisji Konkursowej /
Zespołu oraz parafa na każdej stronie protokołu)
Członkowie Komisji Konkursowej / Zespołu
Imię i nazwisko | Podpis i pieczęć służbowa | Imię i nazwisko | Podpis i pieczęć służbowa |
Potwierdzenie stanu środków finansowych przez Departament Ekonomiczno-Finansowy |
Stan środków finansowych na dzień: ......................................... część .......... dział ..................... rozdz. ......................... § ........... poz. ........................... "Planu rzeczowo-finansowego ........." ........................................................................................................ (data, pieczęć i podpis dyrektora lub zastępcy dyrektora) |
Minister Sportu i Turystyki w dniu.......................20....... roku
przyznaje środki finansowe w formie dotacji / dotacji celowych na ww. zadania publiczne w wysokości ogółem ..................................... zł
(słownie: ......................................................................................................... złotych).
.................................................................................................................................
(pieczęć i podpis Ministra lub upoważnionego Członka Kierownictwa)
Karta obiegu dokumentu
Wzór protokołu zbiorczego z oceny formalno-merytorycznej Komisji / Zespołu
Cel i tryb sporządzania
Dokument sporządzany w celu dokumentacji prac Komisji/Zespołu i stanowiący podstawę do przyznania dotacji/dotacji celowej
Stanowisko wystawiające dokument
Właściwa komórka organizacyjna odpowiedzialna za przeprowadzenie konkursu/naboru wniosków
Okres i termin sporządzania dowodu
W trakcie roku budżetowego
Ilość sporządzanych dokumentów
1
Rozdzielnik
Właściwa komórka organizacyjna
DEF
Minister lub upoważniony Członek Kierownictwa.
Kontrola i obieg dokumentu
1. Przewodniczący Komisji/Zespołu - zgodność z planem realizacji zadań, planem rzeczowo -finansowym, regulaminem prac Komisji/Zespołu
2. DEF - kontrola formalno-rachunkowa, planem rzeczowo-finansowym
Zatwierdzenie dokumentu
Właściwy Członek Kierownictwa
Ewidencja
Właściwa komórka organizacyjna,
DEF (kopia)
Załącznik Nr 3
Zlecenie realizacji płatności z tytułu dofinansowania/finansowania zadania zleconego
Zlecenie realizacji płatności z tytułu dofinansowania/finansowania zadania zleconego
(Komórka organizacyjna)
Warszawa, .............................
Departament Ekonomiczno-Finansowy
(w miejscu)
Przekazanie środków na zadania zlecone z ..................................................................................
(środki budżetu państwa, FRKF*, FZSdU)
W terminie do dnia ...................................................................
Klasyfikacja budżetowa: część ............. dział ............... rozdział ............... paragraf .................
Pozycja w planie rzeczowo - finansowym:
Zadanie .................................. podzadanie ................... działanie .............. czynność ................
podczynność ..........................
lp | Numer umowy | Nazwa podmiotu | Numer rachunku bankowego | Wysokość transzy do przekazania |
Podsumowanie: |
.........................................................................................
(podpis i pieczęć kierującego komórką organizacyjną)
______
* dla środków z FRKF właściwe jest wskazanie subkonta, z którego będzie przekazywana dotacja
Karta obiegu dokumentu
Zlecenie realizacji płatności z tytułu dofinansowania / finansowania zadania zleconego
Cel i tryb sporządzania
Dokument wystawiany w celu realizacji płatności na zadanie zlecone w ramach umowy.
Stanowisko wystawiające dokument
Właściwa komórka organizacyjna nadzorująca realizację umowy
Okres i termin sporządzania dowodu
W trakcie roku budżetowego
Ilość sporządzanych dokumentów
2
Rozdzielnik
Właściwa komórka organizacyjna
DEF
Kontrola i obieg dokumentu
1. Kierujący komórką organizacyjną - zgodność z planem realizacji zadań, planem rzeczowo-finansowym, zawartą umową,
2. DEF - kontrola formalno-rachunkowa, kontrola zgodności z planem rzeczowo - finansowym, kontrola zgodności z kwotą zawartą w zapotrzebowaniu miesięcznym na realizację wydatków, z zawartą umową
Ewidencja
DEF
Załącznik Nr 4
Zlecenie realizacji płatności z tytułu dotacji podmiotowej
Zlecenie realizacji płatności z tytułu dotacji podmiotowej
(Komórka organizacyjna)
Warszawa, .............................
Departament Ekonomiczno-Finansowy
(w miejscu)
Proszę o realizację Zlecenia płatności w wysokości ..................... z tytułu dotacji podmiotowej
dla ................................................................................................................................................
w terminie do dnia ....................... za okres od dnia ........................... do dnia ...........................
numer rachunku bankowego ........................................................................................................
Klasyfikacja budżetowa: część ............. dział ............. rozdział ................ paragraf ..................
Pozycja w planie rzeczowo - finansowym:
zadanie ...... podzadanie ...... działanie ...... czynność / podczynność ............ kwota ..................
..........................................................................................
(podpis i pieczęć kierującego komórką organizacyjną)
Karta obiegu dokumentu
Zlecenie realizacji płatności z tytułu dotacji podmiotowej
Cel i tryb sporządzania
Dokument wystawiany w celu realizacji płatności dotacji podmiotowej
Stanowisko wystawiające dokument
Właściwa komórka organizacyjna nadzorująca podmiot otrzymujący dotację
Okres i termin sporządzania dowodu
W trakcie roku budżetowego
Ilość sporządzanych dokumentów
2
Rozdzielnik
Właściwa komórka organizacyjna
DEF
Kontrola dokumentu
1. Kierujący komórką organizacyjną - merytoryczna zgodność z planem rzeczowo-finansowym.
2. DEF - kontrola formalno - rachunkowa, kontrola zgodności z planem rzeczowo-finansowym, kontrola zgodności z kwotą zawartą w zapotrzebowaniu miesięcznym na realizację wydatków
Ewidencja
DEF
Załącznik Nr 5
INFORMACJA O PRZYJĘCIU ROZLICZENIA
INFORMACJA O PRZYJĘCIU ROZLICZENIA
(Komórka organizacyjna)
Warszawa, ............................. r.
Beneficjent środków publicznych
Na podstawie art. 152 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych informuję, iż przedłożone rozliczenie dotacji udzielonej ze środków: Funduszu Zajęć Sportowych dla Uczniów/ Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej/ budżetu państwa* na dofinansowanie/finansowanie* zadania pn.:
.................................................................................................................................................
zgodnie z umową nr: ....................................................................... z dnia .................................
w obrębie działania nr: ............................................. - zostało przyjęte w zakresie rzeczowym.
Zgodnie z umową dofinansowanie/finansowanie zostało przyznane w kwocie: .........................
Data zakończenia zadania: ...........................................................................................................
Sprawozdanie zostaje przyjęte w części finansowej na kwotę: ..............................................
Do zwrotu pozostaje przypisana kwota: ........................................................................ z tytułu:
- Niewykorzystania dotacji*,
- Wykorzystania dotacji niezgodnie z przeznaczeniem*,
- Pobrania dotacji nienależnie lub w nadmiernej wysokości*,
- Nieprzekazania uzyskanych dochodów: VAT / odsetki bankowe / inne dochody*.
Dla niewykorzystanej części dotacji*
___________________________________________________________________________
Zwrot powinien nastąpić w terminie 15 / 30* dni od dnia zakończenia realizacji zadania dla dotacji udzielonej ze środków Funduszu Zajęć Sportowych dla Uczniów / Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej / budżetu państwa*, tj. do dnia: ............................................
Od kwot niewykorzystanych części dotacji zwróconych po terminie zostaną naliczone odsetki podatkowe.
Dla dotacji wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem, pobranej nienależnie lub w nadmiernej wysokości*
Zwrot powinien nastąpić w terminie 15 dni od dnia stwierdzenia okoliczności, tj. do dnia ............................................................
Od dotacji podlegających zwrotowi do budżetu państwa nalicza się odsetki podatkowe począwszy od dnia:
- przekazania z budżetu państwa dotacji wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem, tj. od dnia: .......................................*
- stwierdzenia nieprawidłowego naliczenia lub pobrania dotacji, tj. od dnia: .........................*
Środki należy zwrócić na rachunek:
- budżetu państwa cz. 25 i cz. 40* 19 1010 1010 0033 2013 9135 0000
- Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej*
* Sport Wyczynowy, Sport Wszystkich Dzieci 69 1130 1062 8000 0000 0002 7549
* Sport osób niepełnosprawnych 42 1130 1062 8000 0000 0002 7550
- Funduszu Zajęć Sportowych dla Uczniów* 48 1130 1017 0200 0000 0013 7186
................................................................................
(podpis i pieczęć Członka Kierownictwa
lub osoby upoważnionej)
Do wiadomości:
DEF
* należy wybrać właściwe elementy
Karta obiegu dokumentu
Informacja o przyjęciu rozliczenia dotacji
Cel i tryb sporządzania
Dokument potwierdzający przyjęcie przedłożonego rozliczenia dotacji pod względem rzeczowym i finansowym. Informacja jest dokumentem określającym kwotę przypisaną do zwrotu, termin zwrotu i tryb naliczania odsetek, w przypadku nie dokonania zwrotu w terminie. Dla każdego rodzaju dotacji należy wybrać właściwe elementy Informacji.
Stanowisko wystawiające dokument
Właściwa komórka organizacyjna nadzorująca / rozliczająca podmiot otrzymujący dotację.
Okres i termin sporządzania dowodu
W trakcie roku budżetowego.
Ilość sporządzanych dokumentów
3
Rozdzielnik
1. Właściwa komórka organizacyjna
2. DEF
3. Podmiot przedkładający rozliczenie
Zatwierdzenie dokumentu
Członek kierownictwa lub osoba przez niego upoważniona
Kontrola i obieg dokumentu
1. Kierujący komórką organizacyjną - zatwierdzenie rzeczowe i finansowe zleconego zadania w ramach umowy,
2. DEF - kontrola formalno-rachunkowa, terminowość dokonania zwrotu i naliczenia odsetek.
Ewidencja
DEF
Załącznik Nr 5a
INFORMACJA O PRZYJĘCIU ROZLICZENIA
INFORMACJA O PRZYJĘCIU ROZLICZENIA
(Komórka organizacyjna)
Warszawa, ............................. r.
Beneficjent środków publicznych
zadania inwestycyjnego
Na podstawie art. 152 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych informuję, iż przedłożone rozliczenie dotacji udzielonej ze środków: Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej/ budżetu państwa* na dofinansowanie / finansowanie* zadania inwestycyjnego pn.: ......................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
zgodnie z umową nr: :.................................................................. z dnia .....................................
w obrębie działania nr: .............................................. - zostało przyjęte w zakresie rzeczowym.
Zgodnie z umową dofinansowanie / finansowanie zostało przyznane w kwocie: .......................
Całkowita wartość zadania inwestycyjnego wyniosła: ................................................................
Data zakończenia zadania inwestycyjnego: .................................................................................
Uzyskany efekt rzeczowy: ...........................................................................................................
Sprawozdanie zostaje przyjęte w części finansowej na kwotę:
.....................................................................................
Do zwrotu pozostaje przypisana kwota:
......................................................................................................................................... z tytułu:
- Niewykorzystania dotacji*,
- Wykorzystania dotacji niezgodnie z przeznaczeniem*,
- Pobrania dotacji nienależnie lub w nadmiernej wysokości*,
- Nieprzekazania uzyskanych dochodów: VAT / odsetki bankowe / inne dochody*.
Dla niewykorzystanej części dotacji*
___________________________________________________________________________
Zwrot powinien nastąpić w terminie 7 dni od dnia uregulowania ostatniej płatności związanej z finansowaniem inwestycji, nie później jednak niż 50 dni od dnia odbioru końcowego inwestycji budowlanej, tj. do dnia: ..........................................................
Dotacje udzielone z budżetu państwa w części niewykorzystanej do końca roku budżetowego na podstawie art. 168 ust.1 ustawy o finansach publicznych, podlegają zwrotowi do budżetu państwa odpowiednio do dnia 31 stycznia roku następnego.
Od kwot niewykorzystanych części dotacji zwróconych po terminie zostaną naliczone odsetki podatkowe.
Dla dotacji wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem, pobranej nienależnie lub w nadmiernej wysokości*
Zwrot powinien nastąpić w terminie 15 dni od dnia stwierdzenia okoliczności tj. do dnia ...................................................
Od dotacji podlegających zwrotowi do budżetu państwa nalicza się odsetki podatkowe począwszy od dnia:
- przekazania z budżetu państwa dotacji wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem, tj. od dnia: ............................................*
- stwierdzenia nieprawidłowego naliczenia lub pobrania dotacji, tj. od dnia: ........................*
Dla VAT-u , kar umownych i innych dochodów osiągniętych podczas realizacji umowy*
___________________________________________________________________________
Zwrot powinien nastąpić w terminie 14/7* dni od dnia uzyskania dochodu, tj. do dnia ...................................
Zwrot dodatkowego dochodu na rachunek bankowy Ministerstwa Sportu i Turystyki, w wysokości:
Tytuł zwrotu | Kwota zwrotu | Data wpłaty | Data od której nalicza się odsetki |
SUMA |
Od kwot wpłaconych po terminie zostaną naliczone odsetki podatkowe, zgodnie z powyższym zestawieniem.
Środki należy zwrócić na rachunek:
Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej* nr: | budżetu państwa* nr: |
96 1130 1062 8000 0000 0002 7548 | 19 1010 1010 0033 2013 9135 0000 |
................................................................................
(podpis i pieczęć Członka Kierownictwa
lub osoby upoważnionej)
Do wiadomości:
DEF
* należy wybrać właściwe elementy
Karta obiegu dokumentu
Informacja o przyjęciu rozliczenia zadania inwestycyjnego
Cel i tryb sporządzania
Dokument potwierdzający przyjęcie przedłożonego rozliczenia zadania inwestycyjnego pod względem rzeczowym i finansowym. Informacja jest dokumentem określającym kwotę przypisaną do zwrotu, termin zwrotu i tryb naliczania odsetek, w przypadku nie dokonania zwrotu w terminie. Dla każdego rodzaju zadania inwestycyjnego należy wybrać właściwe elementy Informacji.
Stanowisko wystawiające dokument
Właściwa komórka organizacyjna nadzorująca / rozliczająca podmiot otrzymujący dotację
Okres i termin sporządzania dowodu
W trakcie roku budżetowego
Ilość sporządzanych dokumentów
3
Rozdzielnik
1. Właściwa komórka organizacyjna
2. DEF
3. Podmiot przedkładający rozliczenie
Zatwierdzenie dokumentu
Członek Kierownictwa lub osoba przez niego upoważniona
Kontrola i obieg dokumentu
1. Dyrektor komórki organizacyjnej - zatwierdzenie rzeczowe i finansowe zleconego zadania w ramach umowy;
2. DEF - kontrola formalno-rachunkowa, terminowość dokonania zwrotu i naliczenia odsetek.
Ewidencja
DEF
Załącznik Nr 6
Wzór załącznika do obwieszczenia
Wzór załącznika do obwieszczenia
Część | Dział | Rozdział | Paragraf | Nazwa jednostki | Kwota dotacji [w zł] |
RAZEM |
Wzór załącznika do obwieszczenia
Cel i tryb sporządzania
Dokument sporządzany jest przez właściwe Komórki Organizacyjne, celem realizacji art. 122 ustawy., który ma ułatwić dokonanie publikacji informacji, aby zbiorcze zestawienie zawierało stosowne dane i było sporządzone w jednakowy sposób przez Komórki Organizacyjne. Dokument należy przedłożyć w wersji MS WORD i MS EXCEL.
Stanowisko wystawiające dokument
Właściwa komórka organizacyjna przyznająca dotację.
Okres i termin sporządzania dowodu
W trakcie roku budżetowego
Ilość sporządzanych dokumentów
2
Rozdzielnik
1. Właściwa komórka organizacyjna
2. DEF
Zatwierdzenie dokumentu
Dyrektor komórki organizacyjnej przedkładający zostawienie
Kontrola i obieg dokumentu
1. Dyrektor komórki organizacyjnej - zatwierdzenie rzeczowe i finansowe zestawienia;
2. DEF - kontrola formalno-rachunkowa.
Ewidencja
DEF