Udzielanie zamówień publicznych przez urzędy górnicze.
Dz.Urz.WUG.2010.23.126
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 50
PREZESA WYŻSZEGO URZĘDU GÓRNICZEGO
z dnia 8 grudnia 2010 r.
w sprawie udzielania zamówień publicznych przez urzędy górnicze
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2006 r. Nr 133, poz. 934, Nr 170, poz. 1217, Nr 190, poz. 1399 i Nr 249, poz. 1834, z 2007 r. Nr 21, poz. 125 i Nr 82, poz. 556, z 2008 r. Nr 138, poz. 865, Nr 154, poz. 958, Nr 199, poz. 1227 i Nr 227, poz. 1505, z 2009 r. Nr 18, poz. 97 oraz z 2010 r. Nr 47, poz. 278 i Nr 76, poz. 489.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
HARMONOGRAM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W URZĘDACH GÓRNICZYCH W ROKU ..............
HARMONOGRAM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W URZĘDACH GÓRNICZYCH W ROKU ..............
Miesiąc | Przedmiot zamówienia publicznego (z podaniem kodu CPV) | Planujące postępowanie: komórka / OUG / UGBKUE | Tryb postępowania | Wartość zamówienia publicznego (w PLN i w euro) |
miejscowość i data miejscowość i data
........................................... .......................................
sporządził zatwierdzam
ZAŁĄCZNIK Nr 2
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UDZIELANYCH PRZEZ URZĘDY GÓRNICZE
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UDZIELANYCH PRZEZ URZĘDY GÓRNICZE
Nr postępowania | Przedmiot zamówienia publicznego | Wartość szacunkowa (w PLN i w euro) | Tryb postępowania | Termin składania ofert | Ilość ważnych ofert | Nazwa i adres wykonawcy | Wartość rzeczywista wynikająca z umowy | Termin realizacji umowy | Numer i data zawarcia umowy | Uwagi |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
PLAN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ROKU ...........
PLAN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W ROKU ...........
komórka / OUG / UGBKUE
L.p. | Przedmiot zamówienia publicznego (w podziale na grupy, opis ogólny) | Proponowany tryb postępowania | Szacunkowa wartość zamówienia publicznego | Proponowany termin wszczęcia postępowania | Proponowany termin realizacji zamówienia publicznego |
DOSTAWY: | |||||
1. | |||||
2. | |||||
3. | |||||
USŁUGI: | |||||
1. | |||||
2. | |||||
3. | |||||
ROBOTY BUDOWLANE: | |||||
1. | |||||
2. | |||||
3. |
......................................................... ........................................................
miejscowość i data podpis dyrektora (naczelnika)
komórki / OUG / UGBKUE
ZAŁĄCZNIK Nr 4
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
.......................................................................................................................................................
2. Opis przedmiotu zamówienia publicznego:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
3. Szacunkowa wartość zamówienia publicznego (wartość netto) wraz z podstawą dokonania jej obliczenia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
4. Pozycja w harmonogramie udzielania zamówień publicznych:
.......................................................................................................................................................
5. Proponowany tryb postępowania:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
6. Osoby uczestniczące w opracowaniu SIWZ oraz odpowiedzialne za merytoryczne prowadzenie sprawy:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
7. Wniosek o powołanie komisji przetargowej:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Kandydaci na osoby wchodzące w skład komisji przetargowej w charakterze członków:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
..................................................... ..............................................................
miejscowość i data podpis wnioskodawcy
(parafy innych komórek lub urzędów)
Zatwierdzam w zakresie zabezpieczenia środków finansowych
................................................ .........................................................
miejscowość i data podpis Głównego Księgowego
Wyższego Urzędu Górniczego
ZAŁĄCZNIK Nr 5
SPRAWOZDANIE O UDZIELONYCH ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
SPRAWOZDANIE O UDZIELONYCH ZAMÓWIENIACH PUBLICZNYCH
Numer rejestru zamówień publicznych | Przedmiot zamówienia publicznego | Rodzaj zamówienia publicznego | Wartość zamówienia publicznego (w euro) | Tryb postępowania | Wartość zamówienia publicznego według umowy |
..................................................... ..............................................
miejscowość i data sporządził