Szczegółowe zasady i tryb przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
Dz.Urz.CBA.2014.4
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 4/14
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 7 kwietnia 2014 r.
w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Na podstawie § 12 zarządzenia nr 4/14 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym
Na podstawie § 12 zarządzenia nr 4/14 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym
.......................................................................................................................................................
(imię, nazwisko, stanowisko służbowe kontrolera)
do przeprowadzenia kontroli w ....................................................................................................
(oznaczenie jednostki organizacyjnej CBA)
w zakresie .....................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Upoważnienie jest ważne za okazaniem legitymacji służbowej.
................................................................................................................
(data i podpis dyrektora Biura Kontroli i Spraw Wewnętrznych CBA)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
PROTOKÓŁ POBRANIA
PROTOKÓŁ POBRANIA
(imię, nazwisko, stanowisko służbowe kontrolera)
na podstawie § 17 ust. 7 zarządzenia nr 4/14 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, dokonał(-a) w dniu ......................................................................................................................................................
w ..................................................................................................................................................
(miejsce pobrania dokumentu(-ów)/rzeczy*)
pobrania dokumentu(-ów)/rzeczy* w postaci
.......................................................................................................................................................
(szczegółowy opis pobranego(-ych) dokumentów/rzeczy*)
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Osoby uczestniczące w czynności:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(charakter udziału, imię i nazwisko osoby uczestniczącej w czynności - jeżeli w czynności biorą udział biegli lub specjaliści, należy wskazać ich imiona i nazwiska, specjalność, miejsce zamieszkania, miejsce pracy i stanowisko oraz podać rodzaj i zakres czynności wykonanych przez każdego z nich)
Przebieg czynności został utrwalony za pomocą urządzenia rejestrującego obraz/dźwięk* tak/nie* .........................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(rodzaj i cechy identyfikacyjne urządzenia, nośnika oraz techniczne warunki rejestracji)
przy czym o zamiarze rejestracji uprzedzono uczestników przed dokonaniem czynności.
Omówienie skreśleń oraz poprawek i uzupełnień poczynionych w protokole:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
............................................ ............................................................................................
(podpis kontrolera) (podpis osoby, która wydała dokument(-y)/rzecz(-y)*)
Podpisy pozostałych osób uczestniczących w czynności:
1. ................................ 2. .................................. 3. .........................................
_______________________
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 3
PROTOKÓŁ OGLĘDZIN
PROTOKÓŁ OGLĘDZIN
(imię, nazwisko, stanowisko służbowe kontrolera)
na podstawie § 18 ust. 3 zarządzenia nr 4/14 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, dokonał(-a) w dniu .......................................................................................................................................................
w ...................................................................................................................................................
(miejsce dokonania oględzin)
w obecności ..................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(charakter udziału, imię i nazwisko osoby uczestniczącej w czynności - jeżeli w czynności biorą udział biegli lub specjaliści, należy wskazać ich imiona i nazwiska, specjalność, miejsce zamieszkania, miejsce pracy i stanowisko oraz podać rodzaj i zakres czynności wykonanych przez każdego z nich)
oględzin ........................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(określenie dokumentu, obiektu, rzeczy)
Przebieg czynności został utrwalony za pomocą urządzenia rejestrującego obraz/dźwięk*
tak/nie* .........................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(rodzaj i cechy identyfikacyjne urządzenia, nośnika oraz techniczne warunki rejestracji)
przy czym o zamiarze rejestracji uprzedzono uczestników przed dokonaniem czynności.
Omówienie skreśleń oraz poprawek i uzupełnień poczynionych w protokole:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Do protokołu dołączono:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
............................................ ........................................................................................
(podpis kontrolera) (podpis osoby uczestniczącej w oględzinach)
Podpisy pozostałych osób uczestniczących w oględzinach:
1. ............................... 2. ................................. 3. ........................................
__________________________
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 4
PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA USTNYCH WYJAŚNIEŃ/OŚWIADCZENIA*
PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA USTNYCH WYJAŚNIEŃ/OŚWIADCZENIA*
(imię, nazwisko, stanowisko służbowe kontrolera)
na podstawie § 19 ust. 4 zarządzenia nr 4/14 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 7 kwietnia 2014 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania kontroli wewnętrznej w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, w dniu .......................................................................................................................................................
w ...................................................................................................................................................
(miejsce przyjęcia wyjaśnienia/oświadczenia*)
przyjął(-ęła) od .............................................................................................................................
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe składającego wyjaśnienia/oświadczenie*)
ustne wyjaśnienia/oświadczenie* w sprawie:
.......................................................................................................................................................
o następującej treści:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Omówienie skreśleń oraz poprawek i uzupełnień poczynionych w protokole:
.......................................................................................................................................................
Zapoznałem(-am) się z treścią protokołu, która jest zgodna z moimi wyjaśnieniami/oświadczeniem* i nie wnoszę uwag/wnoszę następujące uwagi*
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
....................................................... ............................................................................................
(podpis kontrolera) (podpis osoby składającej wyjaśnienia/oświadczenie*)
_________________________
* niepotrzebne skreślić