Szczegółowe zasady i tryb przeprowadzania czynności wyjaśniających w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
Dz.Urz.CBA.2010.2.85
Akt utracił mocDECYZJA Nr 148/10
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 4 sierpnia 2010 r.
w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania czynności wyjaśniających w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym
Zmiany nin. decyzji, wprowadzone przez § 32 decyzji nr 201/10 z dnia 22 października 2010 r. (Dz.Urz.CBA.10.2.87) zmieniającej nin. decyzję z dniem 26 października 2010 r., nie zostały naniesione na tekst, gdyż data wejścia w życie tych zmian jest późniejsza od daty utraty mocy przez nin. decyzję.
.................................................
Na podstawie § 1 statutu Centralnego Biura Antykorupcyjnego, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 56 Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 lipca 2009 r. w sprawie nadania statutu Centralnemu Biuru Antykorupcyjnemu (M.P. Nr 47, poz. 688), postanawia się, co następuje:
______
1) Zmiany niniejszej ustawy zostały opublikowane w Dz. U. z 2006 r. Nr 158, poz. 1122 i Nr 218, poz. 1592, z 2008 r. Nr 171, poz. 1056, z 2009 r. Nr 18, poz. 97, Nr 85, poz. 716 i Nr 157, poz. 1241.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Notatka służbowa
.......................................................................................................................................................
(imię, nazwisko, stanowisko służbowe rzecznika dyscyplinarnego)
na podstawie § 7 ust. 2 decyzji nr ....../10 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia ..................... w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania czynności wyjaśniających w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. Urz. CBA Nr ....., poz. ...... ) w dniu ................ w .............................
przyjął od
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe składającego oświadczenie)
ustne oświadczenie w sprawie
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
o następującej treści:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Zapoznałem się z treścią notatki - zgodna z moimi oświadczeniem.
.............................................................. .............................................................................
(data, podpis rzecznika dyscyplinarnego) (data, podpis osoby składającej oświadczenie)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Notatka służbowa
.......................................................................................................................................................
(imię, nazwisko, stanowisko służbowe rzecznika dyscyplinarnego)
na podstawie § 9 ust. 3 decyzji nr ...../10 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia ............. w sprawie szczegółowych zasad i trybu przeprowadzania czynności wyjaśniających w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. Urz. CBA Nr ....., poz. ..... ) w dniu ................. w .............................
przy udziale:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(imię i nazwisko, stanowisko służbowe osoby uczestniczącej w czynności, charakter udziału)
dokonał oględzin
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(określenie obiektu lub rzeczy poddanych oględzinom)
............................................................. ............................................................................
(data, podpis rzecznika dyscyplinarnego) (data, podpis osoby uczestniczącej w oględzinach)
Podpisy pozostałych osób uczestniczących w czynności:
1. ................................... 2. .................................. 3. .......................................
ZAŁĄCZNIK Nr 3
PRZEGLĄD ZAWARTOŚCI AKT
Lp. | Nazwa dokumentu | Liczba stron | Nr karty | Inne (l.dz./autor dokumentu) |