Szczególny sposób organizacji kancelarii tajnych, stosowanie środków ochrony fizycznej oraz obieg informacji niejawnych.
Dz.Urz.MS.2005.8.36
Akt utracił mocZARZĄDZENIE
MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI
z dnia 12 grudnia 2005 r.
w sprawie szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział 2
Organizacja i funkcjonowanie kancelarii tajnej
Organizacja i funkcjonowanie kancelarii tajnej
Rozdział 3
Środki ochrony fizycznej
Środki ochrony fizycznej
Rozdział 4
Obieg dokumentów niejawnych w kancelarii tajnej
Obieg dokumentów niejawnych w kancelarii tajnej
Rozdział 5
Urządzenia ewidencyjne prowadzone w kancelarii tajnej
Urządzenia ewidencyjne prowadzone w kancelarii tajnej
Rozdział 6
Kompletowanie, archiwizowanie i niszczenie dokumentów niejawnych
Kompletowanie, archiwizowanie i niszczenie dokumentów niejawnych
Rozdział 7
Kontrola funkcjonowania kancelarii tajnej
Kontrola funkcjonowania kancelarii tajnej
Rozdział 8
Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
PROTOKÓŁ ZDAWCZO-ODBIORCZY OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA KANCELARII SPISANY W DNIU .......
PROTOKÓŁ ZDAWCZO-ODBIORCZY OBOWIĄZKÓW KIEROWNIKA KANCELARII SPISANY W DNIU .......
(imię i nazwisko Pełnomocnika Ochrony)
PRZYJMUJĄCY ..................................................
(imię i nazwisko)
ZDAJĄCY ......................................................
(imię i nazwisko)
Na podstawie osobistych sprawdzeń stwierdzam, że stan
faktyczny dokumentów znajdujących się w kancelarii zgodny jest
ze stanem ewidencyjnym dokumentów ujętych w urządzeniach
ewidencyjnych kancelarii.
W czasie przyjmowania obowiązków stwierdziłem następujące niedociągnięcia:
1. ....................
2. ....................
Wnioski:
1. ....................
2. ....................
Obowiązki kierownika kancelarii:
zdał przyjął
............. w obecności .............
(podpis) .............................. (podpis)
(podpis Pełnomocnika Ochrony)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
KLASYFIKACJA I WYMAGANIA TECHNICZNE URZĄDZEŃ DO OCHRONY DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH
KLASYFIKACJA I WYMAGANIA TECHNICZNE URZĄDZEŃ DO OCHRONY DOKUMENTÓW NIEJAWNYCH
I.
SZAFA STALOWA KLASY A
SZAFA STALOWA KLASY A
2. Szafa może być wyposażona w zamykane skrytki.
3. Drzwi szafy mogą być jednoskrzydłowe lub dwuskrzydłowe wyposażone w mechanizm dźwigniowy, blokujący je co najmniej na trzech krawędziach.
4. Szafa musi być wyposażona w zamek mechaniczny kluczowy wielozastawkowy z możliwością wyjęcia klucza tylko w pozycji zamkniętej, zabezpieczony przed działaniem destrukcyjnym, w tym przed przewierceniem.
5. Podstawa szafy musi posiadać te same rozmiary co wierzch. W podstawie powinien znajdować się zaślepiony otwór umożliwiający zakotwiczenie jej do podłoża. Konstrukcja dna szafy musi wytrzymać siły minimum 50 kN.
6. Szafa musi posiadać certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy A.
7. Szafa musi posiadać tabliczkę, wydaną przez jednostkę certyfikującą, zamontowaną na wewnętrznej, górnej stronie drzwi, zawierającą następujące dane:
II.
SZAFA STALOWA KLASY B
SZAFA STALOWA KLASY B
2. Szafa może być wyposażona w zamykane skrytki.
3. Drzwi szafy mogą być jednoskrzydłowe lub dwuskrzydłowe wyposażone w mechanizm dźwigniowy, blokujący je co najmniej na czterech krawędziach.
4. Mechanizm dźwigniowy rygli w drzwiach musi być zabezpieczony przed uruchomieniem dwoma zamkami posiadającymi wymagane w swojej grupie certyfikaty, oddzielnie blokującymi mechanizm ryglujący, w tym:
5. Podstawa szafy musi posiadać te same rozmiary co wierzch. W podstawie powinien znajdować się zaślepiony otwór umożliwiający zakotwiczenie jej do podłoża. Konstrukcja dna szafy powinna wytrzymać siły minimum 50 kN.
6. Szafa musi posiadać certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy B.
7. Szafa musi posiadać tabliczkę, wydaną przez jednostkę certyfikującą, zamontowaną na wewnętrznej, górnej stronie drzwi, zawierającą następujące dane:
III.
SZAFA STALOWA KLASY C
SZAFA STALOWA KLASY C
2. Szafa może być wyposażona w zamykane skrytki.
3. Drzwi szafy mogą być jednoskrzydłowe lub dwuskrzydłowe wyposażone w mechanizm dźwigniowy, blokujący je co najmniej na czterech krawędziach.
4. Mechanizm dźwigniowy rygli w drzwiach powinien być zabezpieczony przed uruchomieniem dwoma zamkami posiadającymi wymagane w swojej grupie certyfikaty, oddzielnie blokującymi mechanizm ryglujący, w tym:
5. Podstawa szafy musi posiadać te same rozmiary co wierzch. W podstawie powinien znajdować się zaślepiony otwór umożliwiający zakotwiczenie jej do podłoża. Konstrukcja dna szafy powinna wytrzymać siły minimum 50 kN.
6. Szafa musi posiadać certyfikat wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami klasy C.
7. Szafa musi posiadać tabliczkę, wydaną przez jednostkę certyfikującą, zamontowaną na wewnętrznej, górnej stronie drzwi, zawierającą następujące dane:
ZAŁĄCZNIK Nr 3
nazwa jednostki nazwa miejscowości,
nazwa jednostki nazwa miejscowości,
klauzula tajności
numer dokumentu*
nr egzemplarza pisma**
(ewentualne dyspozycje dla
adresata zgodne z § 2 pkt 2)
napis: "podlega ochronie do ...",
jeśli został określony krótszy niż
wskazany w art. 25 ust. 3 ustawy
z dnia 22.01.99 r. okres ochrony
informacji niejawnych stanowiących
tajemnicę służbową
nazwa stanowiska adresata
imię i nazwisko
nazwa miejscowości***
Treść pisma:
...........................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
* W przypadku pisma, któremu nadano bieg korespondencyjny sygnatura literowo-cyfrowa, na którą składają się: literowe oznaczenie jednostki lub komórki organizacyjnej oraz numer, pod którym pismo zostało zarejestrowane w odpowiednim dzienniku, łamany przez rok lub dwie ostatnie cyfry roku, w którym pismo zostało sporządzone, poprzedzone oznaczeniem klauzuli tajności, oddzielone od numeru rejestracyjnego myślnikiem, a także w zależności od potrzeb - inne oznaczenia ułatwiające ustalenie miejsca jego sporządzenia w jednostce lub komórce organizacyjnej nadawcy lub przynależność pisma do określonej sprawy; w przypadku gdy treść pisma przewodniego jest jawna (po trwałym odłączeniu niejawnych załączników) - na dokumencie nie umieszczamy numeru z dziennika ewidencji wykonanych dokumentów.
** W przypadku gdy dokument sporządzono w jednym egzemplarzu, umieszcza się napis "Egz. pojedynczy".
*** W przypadku wielu adresatów dopuszcza się umieszczenie jedynie adnotacji "adresaci według rozdzielnika".
napis: "DEWD" i numer, pod którym pismo
zostało zarejestrowane w dzienniku ewidencji klauzula tajności oraz numer strony
wykonanych dokumentów, poprzedzony łamany przez liczbę stron całego pisma
oznaczeniem klauzuli tajności
Kolejne strony dokumentu
klauzula tajności
nr egzemplarza pisma*
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
....................
* W przypadku gdy dokument sporządzono w jednym egzemplarzu, umieszcza się napis "Egz. pojedynczy".
napis: "DEWD" i numer, pod którym pismo
zostało zarejestrowane w dzienniku ewidencji klauzula tajności oraz numer strony
wykonanych dokumentów, poprzedzony łamany przez liczbę stron całego pisma
oznaczeniem klauzuli tajności
Ostatnia strona dokumentu
klauzula tajności
nr egzemplarza pisma*
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
...................
liczba załączników, jeżeli są dołączone do pisma
klauzula tajności załącznika wraz z numerem, pod jakim został zarejestrowany w odpowiednim dzienniku
liczba stron każdego załącznika**
stanowisko
imię i nazwisko
osoby podpisującej
* W przypadku gdy dokument sporządzono w jednym egzemplarzu, umieszcza się napis "Egz. pojedynczy".
** W przypadku gdy adresatowi wysyła się inną liczbę załączników, niż pozostawia w aktach, dodatkowo napis: "tylko adresat" - jeżeli załączniki mają być przekazane adresatowi bez pozostawienia ich w aktach, oraz napis "do zwrotu" - jeżeli załączniki mają zostać zwrócone osobie podpisującej pismo.
liczba wykonanych egzemplarzy
adresaci poszczególnych egzemplarzy pisma
lub adnotacja "adresaci według rozdzielnika"
nazwisko lub inne dane identyfikujące sporządzającego
nazwisko lub inne dane identyfikujące wykonawcę
napis: "DEWD" i numer, pod którym pismo
zostało zarejestrowane w dzienniku ewidencji klauzula tajności oraz numer strony
wykonanych dokumentów, poprzedzony łamany przez liczbę stron całego pisma
oznaczeniem klauzuli tajności
ZAŁĄCZNIK Nr 4
SPOSÓB OZNACZANIA NOŚNIKÓW NIEJAWNYCH
SPOSÓB OZNACZANIA NOŚNIKÓW NIEJAWNYCH
nazwa jednostki | klauzula tajności | |
lub | pieczęć do pakietów | |
komórki organizacyjnej | numer ewidencji nośnika |
ZAŁĄCZNIK Nr 5
nazwa jednostki lub komórki organizacyjnej | nazwa miejscowości, data podpisania pisma | ||
numer dokumentu | imię, nazwisko i podpis osoby dokonującej tych adnotacji oraz data zmiany | napis: "jawne" lub nowa klauzula tajności klauzula tajności nr egzemplarza pisma |
imię i nazwisko
nazwa miejscowości
Treść pisma:
...........................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
stanowisko
imię i nazwisko
osoby podpisującej
UWAGA:
1. Skreśleń i adnotacji dokonuje kierownik kancelarii lub kierownik archiwum lub inne upoważnione osoby.
2. Skreśleń klauzul tajności i adnotacji dokonuje się kolorem czerwonym, w sposób czytelny.
3. Wycieranie, wywabianie lub zamazywanie klauzul tajności i dokonanych zmian jest niedozwolone.
liczba wykonanych egzemplarzy
adresaci poszczególnych egzemplarzy pisma
lub adnotacja "adresaci według rozdzielnika"
nazwisko lub inne dane identyfikujące sporządzającego
nazwisko lub inne dane identyfikujące wykonawcę
napis: "DEWD" i numer, pod którym pismo napis: "jawne" lub nowa klauzula tajności
zostało zarejestrowane w dzienniku ewidencji klauzula-tajności oraz numer strony
wykonanych dokumentów, poprzedzony łamany przez liczbę stron całego pisma
oznaczeniem klauzuli tajności
Notka Wydawnictwa Prawniczego "Lex"
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
.................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 7
OPIS
OPIS
tom ..........
Lp. | Nr pism | Nazwa jednostki organizacyjnej, do której pismo wysłano lub od której pismo otrzymano | Nr stron w aktach | Uwagi | |
wchodz. | wychodz. | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZAŁĄCZNIK Nr 8
WYKAZ ZMIAN
WYKAZ ZMIAN
Lp. | Data | Podstawa zmiany | Numery stron (kart) | Zniszczono strony (karty) Nr | Adnotacje osób upoważnionych | |
wyłączonych | włączonych | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
ZAŁĄCZNIK Nr 9
Niniejsza teczka zawiera .....................................
Niniejsza teczka zawiera .....................................
(słownie)
kart ponumerowanych, przesznurowanych
i opieczętowanych pieczęcią do pakietów.
..............................................................
(nazwa jednostki organizacyjnej)
KIEROWNIK KANCELARII
................
(data)
ZAŁĄCZNIK Nr 10
METRYKA
METRYKA
Lp. | Rodzaj informacji | Dane |
1 | Rodzaj nośnika | |
2 | Data zaewidencjonowania | |
3 | Podstawa zniszczenia nośnika | |
4 | Sposób zniszczenia | zniszczenie fizyczne |
5 | Podpisy kierownika kancelarii i osób uczestniczących w zniszczeniu |
DANE DOTYCZĄCE ZAPISU NA NOŚNIK
Lp. | Pełna nazwa pliku wraz z rozszerzeniem /numer z urządzenia ewidencyjnego zapisanego dokumentu | Data zapisu | Imię, nazwisko i podpis osoby dokonującej zapisu | Klauzula dokumentu | Uwagi |
DANE DOTYCZĄCE ODCZYTU Z NOŚNIKA
Lp. | Udostępnienie nośnika | Zwrot nośnika | Uwagi* | ||||
Imię i nazwisko osoby, której nośnik udostępniono | Data | Podpis | Imię i nazwisko osoby, której nośnik zwrócono | Data | Podpis | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
* W przypadku udostępnienia wybranych dokumentów z nośnika - wpisać lp. z tabeli "Dane dotyczące zapisu dokumentu na nośnik", opisującą udostępniony dokument.
ZAŁĄCZNIK Nr 11
REJESTR DZIENNIKÓW, KSIĄŻEK EWIDENCYJNYCH I TECZEK
REJESTR DZIENNIKÓW, KSIĄŻEK EWIDENCYJNYCH I TECZEK
Oznaczenie klauzuli tajności dziennika, rejestru, książki ewidencyjnej itp. | Numer kolejny dziennika, rejestru, książki ewidencyjnej itp. | Adnotacje dot. przedłużenia okresu ochrony, zniesienia bądź zmiany klauzuli tajności | Data rejestracji dziennika, rejestru, książki ewidencyjnej itp. | Nazwa teczki, dziennika, rejestru, książki ewidencyjnej itp | Data | Liczba stron dziennika, rejestru, książki ewidencyjnej itp. | Komórka organizacyjna odpowiedzialna za prowadzenie dziennika, rejestru, książki ewidencyjnej itp. | Pokwitowanie odbioru dziennika, rejestru, książki ewidencyjnej itp. | Informacje uzupełniające /uwagi | |||
rozpoczęcia dziennika, rejestru, książki ewidencyjnej itp. | zakończenia dziennika, rejestru, książki ewidencyjnej itp. | imię i nazwisko | data oraz podpis osoby prowadzącej dziennik, rejestr, książkę ewidencyjną itp. | potwierdzenie zwrotu, data i podpis | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
Strona lewa
Oznaczenie klauzuli taj. | Nr kolejny zapisu | Nr i data dokumentu otrzymanego Data rejestracji dokumentu | Nazwa nadawcy/adresata | Nazwa dokumentu lub czego dotyczy | Liczba | ||
stron dokumentu z załącznikami lub innymi jednostkami miary | załączników | stron załączników lub innych jednostek miary | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Strona prawa
Nr pozycji z dziennika ewidencji wykonanych dokumentów | Imię i nazwisko osoby otrzymującej dokument data i podpis | Potwierdzenie zwrotu dokumentu do kancelarii data i podpis | Adnotacje o wysłaniu dokumentu (poz. ks. dor./ poz. wykazu przesyłek nadanych) | Numer (symbol) akt, w których jest przechowywany dokument lub jego kopia | Adnotacje dot. przedłużenia okresu ochrony, zniesienia bądź zmiany klauzuli tajności | Uwagi |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
ZAŁĄCZNIK Nr 13
KARTA ZAPOZNANIA SIĘ Z DOKUMENTEM /TECZKĄ OZNACZONĄ KLAUZULĄ
KARTA ZAPOZNANIA SIĘ Z DOKUMENTEM /TECZKĄ OZNACZONĄ KLAUZULĄ
Lp. | Udostępnienie dokumentu | Zwrot dokumentu | Uwagi | ||||
Imię i nazwisko osoby, której dokument udostępniono | Data | Podpis | Imię i nazwisko osoby, której dokument zwrócono | Data | Podpis | ||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
* Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 14
KSIĄŻKA DORĘCZEŃ PRZESYŁEK MIEJSCOWYCH
KSIĄŻKA DORĘCZEŃ PRZESYŁEK MIEJSCOWYCH
Numer kolejny zapisu | Data | Adresat | Numer pisma (rodzaj przesyłki) | Potwierdzenie odbioru |
Podpis, pieczęć i data | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
ZAŁĄCZNIK Nr 15
DZIENNIK EWIDENCJI WYKONANYCH DOKUMENTÓW
DZIENNIK EWIDENCJI WYKONANYCH DOKUMENTÓW
Oznaczenie klauzuli tajności | Numer kolejny zapisu | Data oddania brudnopisu do przepisania - dokumentu do reprodukcji | Adresat lub nazwa dokumentu | Nazwisko osoby oddającej brudnopis do przepisania, dokument do reprodukcji | Numer dokumentu kopiowanego | Nazwisko wykonującego |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
strona prawa
Liczba wykonanych | Pokwitowanie odbioru | Adnotacje | Uwagi | ||||
egzemplarzy | stron jednego egzemplarza | Imię i nazwisko | Data | Podpis | o wysłaniu (nr z dz. koresp. /poz. ks. dor. przesyłek miejscowych) | o brakowaniu (nr protokołu) | |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
ZAŁĄCZNIK Nr 16
............................ ......................
............................ ......................
jednostki organizacyjnej)
WYKAZ NR ...... PRZESYŁEK NADANYCH
przekazanych przez ...........................................
(nazwa i adres jednostki organizacyjnej wysyłającego)
do wysłania ............................... w ................
(nazwa przewoźnika lub nazwisko doręczyciela)
Lp. | Numer przesyłki | Rodzaj przesyłki (list, paczka itp) | Do kogo adresowana | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Ogółem przesyłek .............. ...........................
(liczbowo) (słownie)
..................................
(podpis sporządzającego wykaz)
..................................
(podpis doręczającego)
..................................
(podpis przyjmującego)
..................................
(data i godzina przyjęcia)
m.p.
(pieczęć przewoźnika)
ZAŁĄCZNIK Nr 17
REJESTR WYDANYCH DOKUMENTÓW NR ......
REJESTR WYDANYCH DOKUMENTÓW NR ......
(imię i nazwisko lub nazwa (komórka organizacyjna)
dokumentu/komórka org.)
Lp. | Nr ewidencyjny dokumentu | Nazwa dokumentu i nazwisko wykonawcy | Liczba ark. lub nr egz. | Data i pokwitowanie wykonawcy | Data i pokwitowanie kancelarii | Adnotacja o zniszczeniu i data |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
ZAŁĄCZNIK Nr 18
SKOROWIDZ RWD
SKOROWIDZ RWD
Lp. | Imię i nazwisko lub komórka organizacyjna | Data założenia | Data zakończenia | Adnotacja o zniszczeniu | Uwagi |
ZAŁĄCZNIK Nr 19
KSIĄŻKA EWIDENCJI WYDAWNICTW - DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
KSIĄŻKA EWIDENCJI WYDAWNICTW - DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ
Lp. | Nr i data asygnaty, pisma, przy którym otrzymano przesyłkę | Od kogo otrzymano | Informacja o pojedynczym egzemplarzu | Liczba egz. | Nr egz. | Nr teczki, pojemnika, do którego złożono | Adnotacje o wysłaniu lub zniszczeniu | Uwagi | ||||
Nazwa wydawnictwa - dokumentacji technicznej | Klauzula tajności | Liczba | ||||||||||
kart razem z zał. | zał. | arkuszy (kart) zał. | Nr i data pisma lub protokołu zniszczenia | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
1. W rubryce 1 - wpisuje się kolejny nr porządkowy dokonanego zapisu, jeżeli jest to dokumentacja lub wydawnictwo własne, numer ten stanowi jego liczbę dziennika,
2. W rubryce 2 - wpisuje się nr rejestracyjny asygnaty, pisma przewodniego, pod którym je zarejestrowano w dzienniku korespondencji,
3. W rubryce 3 - przy ewidencjonowaniu wydawnictw i dokumentacji wykonanych we własnym zakresie wpisuje się: "własne",
4. W rubryce 4 - wpisuje się nazwę dokumentu, np.: "instrukcja o postępowaniu w sprawach tajnych", "mapa terenu.....", "szkice terenu",
5. W rubryce 5 - wpisuje się klauzulę tajności, jaką oznaczone są ewidencjonowane dokumenty,
6. W rubryce 6 - wpisuje się liczbę wszystkich kart pojedynczego egzemplarza,
7. W rubryce 7 - wpisuje się liczbę załączników, jakie zawiera ewidencjonowany egzemplarz,
8. W rubryce 8 - wpisuje się liczbę kart załączników do pojedynczego egzemplarza,
9. W rubryce 9 - wpisuje się liczbę egzemplarzy dokumentów,
10. W rubryce 10 - wpisuje się numery egzemplarzy dokumentu, nadane przez wydawcę, np.: "1-10",
11. W rubryce 11 - wpisuje się nr teczki lub pojemnika, do którego dokumenty zostały złożone,
12. W rubryce 12 - po wysłaniu wpisuje się nr rozdzielnika lub pisma, przy którym dokumenty zostały wysłane; przy zniszczeniu nieaktualnych dokumentów wpisuje się nr protokołu zniszczenia, nadany z dziennika korespondencji.
ZAŁĄCZNIK Nr 20
SPIS
ZDAWCZO-ODBIORCZY NR .....
Lp. | Znak teczki | Tytuł teczki lub tomu | Daty skrajne | Kat. akt | Liczba teczek |
ZAŁĄCZNIK Nr 21
nazwa miejscowości, data podpisania pisma
nazwa miejscowości, data podpisania pisma
i zezwalam na zniszczenie
dokumentów
wyszczególnionych w protokole
PROTOKÓŁ ZNISZCZENIA DOKUMENTÓW
Na podstawie zarządzenia (kierownika jednostki
organizacyjnej) z dnia ...................
Komisja w składzie:
Przewodniczący: ...........................
(imię i nazwisko)
Członkowie: ...........................
(imię i nazwisko)
...........................
(imię i nazwisko)
...........................
(imię i nazwisko)
zakwalifikowała do zniszczenia niżej wymienione dokumenty
kategorii Bc nieprzedstawiające wartości archiwalnej:
1. Nr dokumentu z dziennika korespondencji (lub nr z DEWD) -
ilość stron, nr egzemplarza,
2.
3.
4.
Dokumenty wymienione od poz. 1 do poz. ...... po zatwierdzeniu
przez .................................... zostały zniszczone
przez pokrojenie, spalenie* w dniu ....................
Przewodniczący: ...............
Członkowie: ...............
...............
...............
* Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 22
........................................
........................................
PROTOKÓŁ OCENY DOKUMENTACJI NIEARCHIWALNEJ
Komisja w składzie: (imiona, nazwiska i stanowiska członków
komisji)
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
dokonała oceny i wydzielenia przeznaczonej do przekazania na
zniszczenie dokumentacji niearchiwalnej w liczbie ............
mb. i stwierdziła, że stanowi ona dokumentację niearchiwalną,
nieprzydatną dla celów praktycznych jednostki organizacyjnej
oraz że upłynęły terminy jej przechowywania określone w
jednolitym rzeczowym wykazie akt lub kwalifikatorze
dokumentacji technicznej.
Przewodniczący Komisji: .................
Członkowie Komisji: .................
.................
.................
Zał.:
........... kart spisu
........... pozycji spisu
ZAŁĄCZNIK Nr 23
........................................
........................................
SPIS DOKUMENTACJI NIEARCHIWALNEJ (AKTOWEJ) PRZEZNACZONEJ DO ZNISZCZENIA
Lp. | Nr i lp. spisu zdawczo-odbiorczego | Tytuł teczki | Daty skrajne | Liczba tomów | Uwagi |
ZAŁĄCZNIK Nr 24
adres właściwego
archiwum państwowego
W załączeniu uprzejmie przesyłam protokół oceny dokumentacji niearchiwalnej z kancelarii tajnej (nazwa jednostki organizacyjnej) z prośbą o zezwolenie na zniszczenie zakwalifikowanych dokumentów niejawnych.
Załączniki:
1) protokół oceny dokumentacji niearchiwalnej,
2) spis dokumentacji niearchiwalnej przeznaczonej do zniszczenia.