Szczególny sposób organizacji kancelarii tajnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych.
Dz.Urz.KGSG.2006.7.59
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 51
KOMENDANTA GŁÓWNEGO STRAŻY GRANICZNEJ
z dnia 7 września 2006 r.
w sprawie szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych
Rozdział 1
Przepisy ogólne
Przepisy ogólne
Rozdział 2
Organizacja kancelarii
Organizacja kancelarii
Rozdział 3
Pomieszczenia kancelarii, wyposażenie i środki ochrony fizycznej
Pomieszczenia kancelarii, wyposażenie i środki ochrony fizycznej
Rozdział 4
Urządzenia ewidencyjne wykorzystywane w kancelarii
Urządzenia ewidencyjne wykorzystywane w kancelarii
Rozdział 5
Ogólne zasady prowadzenia urządzeń ewidencyjnych
Ogólne zasady prowadzenia urządzeń ewidencyjnych
Rozdział 6
Wykonywanie dokumentów
Wykonywanie dokumentów
Rozdział 7
Obieg dokumentów
Obieg dokumentów
Rozdział 8
Szczególne zasady obiegu dokumentów włączanych do teczek akt osobowych, postępowań sprawdzających i ewidencji operacyjnej
Szczególne zasady obiegu dokumentów włączanych do teczek akt osobowych, postępowań sprawdzających i ewidencji operacyjnej
Rozdział 9
Rejestracja spraw i korespondencji powstałej w trakcie ich prowadzenia
Rejestracja spraw i korespondencji powstałej w trakcie ich prowadzenia
Rozdział 10
Przechowywanie dokumentów stanowiących tajemnicę państwową lub służbową oznaczoną klauzulą tajności "poufne" poza kancelarią
Przechowywanie dokumentów stanowiących tajemnicę państwową lub służbową oznaczoną klauzulą tajności "poufne" poza kancelarią
Rozdział 11
Brakowanie dokumentów
Brakowanie dokumentów
Rozdział 12
Depozyty
Depozyty
Rozdział 13
Dostęp do dokumentów posiadanych przez funkcjonariuszy i pracowników w przypadku ich nieobecności w służbie lub pracy
Dostęp do dokumentów posiadanych przez funkcjonariuszy i pracowników w przypadku ich nieobecności w służbie lub pracy
Rozdział 14
Zasady postępowania w przypadku utraty kontroli nad dokumentem
Zasady postępowania w przypadku utraty kontroli nad dokumentem
Rozdział 15
Likwidacja kancelarii
Likwidacja kancelarii
Rozdział 16
Przepisy przejściowe i końcowe
Przepisy przejściowe i końcowe
ZAŁĄCZNIKI
..................................................
..................................................
Grafiki zostały zamieszczone wyłącznie w Internecie. Obejrzenie grafik podczas pracy z programem Lex wymaga dostępu do Internetu.
..................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 1
110 ...............................................................................
110 ...............................................................................
Egz. Nr .....
UPOWAŻNIENIE NR .....
z dnia ................ 20........ r.
Na podstawie § ....... zarządzenia nr ... Komendanta Głównego Straży Granicznej w sprawie szczególnego sposobu organizacji kancelarii tajnych, stosowania środków ochrony fizycznej oraz obiegu informacji niejawnych z dniem ................. na wniosek ...........................................
(stanowisko, stopień, imię i nazwisko wnioskodawcy)
upoważniam na okres od ............. do ............, na czas pełnienia służby/wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku służbowym*
.......................................................................................................................................................
(stopień, imię, nazwisko i stanowisko służbowe upoważnianego
funkcjonariusza/pracownika*)
legitymującego się ważnym poświadczeniem bezpieczeństwa uprawniającym do dostępu do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę ......................., oznaczonych klauzulą tajności ............................ do wykonywania czynności kancelaryjnych związanych z obiegiem dokumentów niejawnych zawierających tajemnicę ....................................................................,
w zakresie: ....................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(określić zakres czynności lub podać "w pełnym zakresie")
w odniesieniu do korespondencji i dokumentacji ........................................................................
.......................................................................................................................................................
(nazwa komórki organizacyjnej, komórki organizacyjnej Komendy Głównej Straży
Granicznej, placówki lub dywizjonu Straży Granicznej, którego korespondencja i
dokumentacja będzie obsługiwana przez upoważnionego funkcjonariusza/pracownika)
UZASADNIENIE
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Wykonano w 3 egzemplarzach:
Egz. Nr 1 - właściwy pełnomocnik ochrony
Egz. Nr 2 - teczka akt osobowych upoważnionego funkcjonariusza/pracownika*
Egz. Nr 3 - upoważniony funkcjonariusz/pracownik*
.....................................................................................
(pieczęć i podpis właściwego pełnomocnika ochrony)
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 4
KSIĄŻKA
KSIĄŻKA
ZAŁĄCZNIK Nr 5
111 ..................................................................................................................
111 ..................................................................................................................
Wg Rtdn. Nr ...............................
DZIENNIK EWIDENCJI WYKONANYCH DOKUMENTÓW
oznaczonych klauzulą tajności: ściśle tajne, tajne, poufne, zastrzeżone.
(techniką maszynopisania, kopiowania, powielania, fotografowania itp.)
.....................................................................................................................................
(nazwa komórki organizacyjnej)
Rozpoczęto: ....................................
Zakończono: ...................................
Klauzula | Informacje dot. dokumentu oddanego do wykonania/zaewidencjonowania | ||||
tajności, kolejny nr zapisu | Data | Nazwa dokumentu (czego dotyczy) | Nazwisko sporządzającego dokument lub przekazującego dokument do reprodukcji | Nr stanowiska lub nr ewidencyjny dokumentu przekazanego do reprodukcji | Nazwisko ewidencjonującego dokument |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Liczba wykonanych | Pokwitowanie odbioru dokumentu | Adnotacje | Uwagi | ||||
egz. | stron jednego egzemplarza | Imię i nazwisko | data | podpis | o ujęciu na ewidencję | o zniszczeniu lub inne | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
ZAŁĄCZNIK Nr 7
ZAŁĄCZNIK Nr 10
KARTA ZAPOZNANIA SIĘ Z DOKUMENTEM OZNACZONYM KLAUZULĄ "ŚCIŚLE TAJNE, TAJNE" *
KARTA ZAPOZNANIA SIĘ Z DOKUMENTEM OZNACZONYM KLAUZULĄ "ŚCIŚLE TAJNE, TAJNE" *
ZAŁĄCZNIK Nr 13
113 Zatwierdzam do zniszczenia
113 Zatwierdzam do zniszczenia
wyszczególnionych w załączniku do protokołu nr ....
........................................................................
(kierownik jednostki organizacyjnej SG; .........................................................
kierownik komórki organizacyjnej KGSG) (pełnomocnik ochrony lub osoba
przez niego wyznaczona)
..................................................... .........................................................
(miejscowość, data) (miejscowość, data)
Protokół
brakowania/zniszczenia dokumentów niearchiwalnych - oznaczonych symbolem "Bc" Nr ...................
Na podstawie decyzji: ...........................................................................................................
(nazwa decyzji)
z dnia ......................... w sprawie powołania komisji do brakowania/zniszczenia dokumentacji niearchiwalnej oznaczonej symbolem "Bc" w:
.......................................................................................................................................................
(gdzie)
komisja w składzie:
- Przewodniczący ................................................................................................................
(stopień, imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe)
- członkowie .......................................................................................................................
(stopień, imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe)
.......................................................................................................................
(stopień, imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe)
.......................................................................................................................
(stopień, imię i nazwisko oraz stanowisko służbowe)
dokonała w dniu ................. przeglądu dokumentów niearchiwalnych oznaczonych symbolem "Bc" i zakwalifikowała do zniszczenia dokumenty, zgodnie z załącznikiem do niniejszego protokołu zawierającym ................................................................................................. pozycji.
Komisja prosi o zatwierdzenie wniosku odnośnie dokumentów zakwalifikowanych do wybrakowania i zniszczenia.
Podpisy:
- przewodniczący ..................................................................
- członkowie ..........................................................................
..........................................................................
..........................................................................
___________________________________________________________________________
W dniu ................. ww. komisja z zastosowaniem przepisów o ochronie informacji niejawnych dokonała zniszczenia dokumentów niearchiwalnych oznaczonych symbolem "Bc" wyszczególnionych w wykazie dokumentów stanowiącym załącznik (załączniki) do niniejszego protokołu zawierającym ................................................. pozycji.
Załączników ................. na ........................... stronach.
Załącznik - wykaz dokumentów zakwalifikowanych jako dokumenty niearchiwalne oznaczone symbolem "Bc", do brakowania/zniszczenia w
.......................................................................................................................................................
(nazwa jednostki/komórki organizacyjnej)
............. stron, ................. pozycji.
Podpisy:
- przewodniczący ......................................................................
- członkowie ..............................................................................
..............................................................................
..............................................................................
Wykaz dokumentów
zakwalifikowanych jako dokumenty niearchiwalne oznaczone symbolem "Bc" do brakowania/zniszczenia - ............................................ stanowiących załącznik nr ................ do
(nazwa jednostki/komórki organizacyjnej)
protokołu nr ......... z dnia ....................
L.p. | Rok | Numer ewidencyjny1) | Egz. nr | Ilość stron | Czego | Uwagi | ||
rejestracji | Wch. | Wych. | Dewd/RWD | dokumentu wraz z załącznikami | dokument dotyczy | |||
Razem: ........................ pozycji.
Podpisy: przewodniczący ....................................
- członkowie ....................................
.....................................
1) wpisać tylko ostatni numer rejestracji dokumentu, tzn. dewd, albo RWD, albo wchodzący, albo wychodzący,,
ZAŁĄCZNIK Nr 14
114 (uchylony).
114 (uchylony).
ZAŁĄCZNIK Nr 17
115 ...................................................Rozpoczęto: ...............................
115 ...................................................Rozpoczęto: ...............................
Nazwa komórki organizacyjnej
Znak akt: ........ | Kat. archiwalna: ........ | Nr sprawy: ........ |
PRZEGLĄD DOKUMENTÓW ZBIORU
Tytuł zbioru: .................................................................................................................................
.................................................................................................................................
.................................................................................................................................
L.p. | Numer dokumentu* | Nazwa dokumentu | Nr strony | Uwagi | ||
wch. | wych. | Dewd. | ||||
1. | ||||||
2. | ||||||
3. | ||||||
4. | ||||||
5. | ||||||
6. | ||||||
7. | ||||||
8. | ||||||
9. | ||||||
10. | ||||||
11. | ||||||
12. | ||||||
13. | ||||||
14. | ||||||
15. |
* - wpisać tylko ostatni numer rejestracji dokumentu tzn. dewd, albo RWD, albo wchodzący, albo wychodzący;
ZAŁĄCZNIK Nr 21
Wykaz pomieszczeń, w których dopuszcza się przechowywanie dokumentów poza kancelarią oraz osób, które uzyskały zgodę na ich przechowywanie na czas niezbędny do wykonywania czynności służbowych
Wykaz pomieszczeń, w których dopuszcza się przechowywanie dokumentów poza kancelarią oraz osób, które uzyskały zgodę na ich przechowywanie na czas niezbędny do wykonywania czynności służbowych
ZAŁĄCZNIK Nr 24
ZAŁĄCZNIK Nr 27
WYKAZ OZNACZEŃ DOKUMENTÓW WEDŁUG DZIENNIKÓW EWIDENCJI WYKONANYCH DOKUMENTÓW PROWADZONYCH W
WYKAZ OZNACZEŃ DOKUMENTÓW WEDŁUG DZIENNIKÓW EWIDENCJI WYKONANYCH DOKUMENTÓW PROWADZONYCH W
ZAŁĄCZNIK Nr 29A
116 .............................................................
116 .............................................................
(komórki organizacyjnej) RWD nr .............. poz. .......
REJESTR ZAPYTAŃ
Rozpoczęto: ...................................
Zakończono: ...................................
L.p. numer sprawdzenia | Imię i nazwisko, imię ojca osoby sprawdzanej | Data rejestracji | Nazwa jednostki (komórki) sprawdzającej | Nazwisko i imię osoby sprawdzającej | Pokwitowanie odbioru | Uwagi |
ZAŁĄCZNIK Nr 29B
117 ZATWIERDZAM....................................................
117 ZATWIERDZAM....................................................
PROTOKÓŁ
TYMCZASOWEGO PRZEKAZANIA DZIENNIKA EWIDENCJI WYKONANYCH DOKUMENTÓW
W dniu ...................................... r., prowadzący dziennik ewidencji wykonanych dokumentów
.......................................................................................................................................................
(dane funkcjonariusza/pracownika prowadzącego DEWD)
zarejestrowany w/g Rtdn ............................., wydany zgodnie z RWD nr .............. poz. ...........
przekazał wyżej wymienione urządzenie ewidencyjne do prowadzenia w czasie nieobecności w dniach od ................. do .......................... niżej wymienionemu:
.......................................................................................................................................................
(dane funkcjonariusza/pracownika wyznaczonego do prowadzenia DEWD w zastępstwie)
Pozycja zarejestrowanych dokumentów w dniu przekazania ......................................................
....................................................... ..............................................................
(podpis osoby wyznaczonej (podpis osoby wyznaczonej do
do prowadzenia DEWD) prowadzenia DEWD w zastępstwie)
Wyszczególnienie ewentualnych nieprawidłowości w dniu przekazania DEWD:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Pozycja zarejestrowanych dokumentów w dniu zwrotu DEWD .................................................
Wyszczególnienie ewentualnych nieprawidłowości w dniu zwrotu DEWD:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
....................................................... ..............................................................
(podpis osoby wyznaczonej (podpis osoby wyznaczonej do
do prowadzenia DEWD) prowadzenia DEWD w zastępstwie)
ZAŁĄCZNIK Nr 30
119 Przykładowy sposób oznaczania dokumentów rejestrowanych w urządzeniach ewidencyjnych w jednostkach organizacyjnych Straży Granicznej
119 Przykładowy sposób oznaczania dokumentów rejestrowanych w urządzeniach ewidencyjnych w jednostkach organizacyjnych Straży Granicznej
ZG/Pf-1234/IV/06
1) ZG - oznaczenie jednostki organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej tj. Zarząd Graniczny Komendy Głównej Straży Granicznej;
2) Pf - oznaczenie klauzuli tajności;
3) 1234 - kolejny numer z dziennika ewidencji wykonanych dokumentów;
4) IV - kolejny numer dziennika ewidencji wykonanych dokumentów, zgodny z wykazem oznaczeń dokumentów według dzienników ewidencji wykonanych dokumentów;
5) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
2. Przykładowe oznaczenie dokumentu zarejestrowanego w dzienniku ewidencji wykonanych dokumentów, w sytuacji, gdy w jednostce organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej prowadzony jest dziennik ewidencji wykonanych dokumentów:
ZG/00-25/06
1) ZG - jednostka organizacyjna Komendy Głównej Straży Granicznej tj. Zarząd Graniczny Komendy Głównej Straży Granicznej;
2) 00 - oznaczenie klauzuli tajności;
3) 25 - kolejny numer z dziennika ewidencji wykonanych dokumentów;
4) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
3. Przykładowe oznaczenie dokumentu zarejestrowanego w dzienniku ewidencji wykonanych dokumentów, w przypadku gdy w jednostce organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej prowadzony jest jeden dziennik ewidencji wykonanych dokumentów, a dokument został wytworzony na akredytowanym stanowisku teleinformatycznym:
ZG/00-25/...../06
1) ZG - jednostka organizacyjna Komendy Głównej Straży Granicznej, tj. Zarząd Graniczny Komendy Głównej Straży Granicznej;
2) 00 - oznaczenie klauzuli tajności;
3) 25 - kolejny numer z dziennika ewidencji wykonanych dokumentów;
4) ........ - miejsce na wpisanie numeru stanowiska teleinformatycznego;
5) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
4. Przykładowe oznaczenie dokumentu zarejestrowanego w dzienniku ewidencji wykonanych dokumentów w oddziale Straży Granicznej, w sytuacji, gdy w komórce organizacyjnej komendy oddziału Straży Granicznej prowadzony jest więcej niż jeden dziennik:
MO-WG/0-52/IV/06
1) MO - oznaczenie jednostki organizacyjnej Straży Granicznej tj. Morski Oddział Straży Granicznej;
2) WG - oznaczenie komórki organizacyjnej tj. wydział graniczny;
3) 0 - oznaczenie klauzuli tajności;
4) 52 - kolejny numer z dziennika ewidencji wykonanych dokumentów;
5) IV - kolejny numer dziennika ewidencji wykonanych dokumentów, zgodny z wykazem oznaczeń dokumentów według dzienników ewidencji wykonanych dokumentów;
6) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
5. Przykładowe oznaczenie dokumentu zarejestrowanego w dzienniku wykonanych dokumentów w oddziale Straży Granicznej, w sytuacji, gdy w komórce organizacyjnej komendy oddziału Straży Granicznej prowadzony jest jeden dziennik ewidencji wykonanych dokumentów:
MO-KS/PF-54/06
1) MO - oznaczenie jednostki organizacyjnej Straży Granicznej tj. Morski Oddział Straży Granicznej;
2) KS - oznaczenie komórki organizacyjnej tj. wydział Kadr i Szkolenia;
3) PF - oznaczenie klauzuli tajności;
4) 54 - kolejny numer z dziennika ewidencji wykonanych dokumentów;
5) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
6. Przykładowe oznaczenie dokumentu zarejestrowanego w dzienniku wykonanych dokumentów w oddziale (ośrodku szkolenia) Straży Granicznej, w sytuacji, gdy w komórce organizacyjnej komendy oddziału (ośrodka szkolenia) Straży Granicznej prowadzony jest jeden dziennik ewidencji wykonanych dokumentów, a dokument został wytworzony na akredytowanym stanowisku teleinformatycznym:
MO-KS/PF-54/......../06
1) MO - oznaczenie jednostki organizacyjnej Straży Granicznej tj. Morski Oddział Straży Granicznej;
2) KS - oznaczenie komórki organizacyjnej tj. Wydział Kadr i Szkolenia;
3) PF - oznaczenie klauzuli tajności;
4) 54 - kolejny numer z dziennika ewidencji wykonanych dokumentów;
5) ....... - miejsce na wpisanie numeru stanowiska teleinformatycznego;
6) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
7. Przykładowe oznaczenia dokumentów zarejestrowanych w dziennikach korespondencji wchodzącej w jednostkach organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej:
00-123/I/06
00-123/II/06
1) 00 - oznaczenie klauzuli tajności;
2) 123 - kolejna pozycja w dzienniku korespondencji;
3) I, II - oznaczenie dzienników korespondencji prowadzonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej;
4) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
8. Przykładowe oznaczenia dokumentów zarejestrowanych w dziennikach korespondencji wychodzącej w jednostkach organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej:
ZG/00-68/I/06
SW/00-123/II/06
1) ZG, SW - przykładowe oznaczenia jednostek organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej;
2) 00 - oznaczenie klauzuli tajności;
3) 68,123 - kolejne pozycje z dzienników korespondencji;
4) I, II - oznaczenia dzienników korespondencji prowadzonych dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej;
5) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
9. Przykładowe oznaczenie dokumentu zarejestrowanego w dzienniku korespondencji wchodzącej w oddziale lub ośrodku szkolenia Straży Granicznej:
PF-123/06
1) PF - oznaczenie klauzuli tajności;
2) 123 - kolejny numer wg dziennika korespondencji;
3) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
10. Przykładowe oznaczenie dokumentu zarejestrowanego w dzienniku korespondencji wychodzącej w oddziale lub ośrodku szkolenia Straży Granicznej:
CS-OI/00-16/06
1) CS - oznaczenie jednostki organizacyjnej Straży Granicznej;
2) OI - oznaczenie komórki organizacyjnej (placówki lub dywizjonu Straży Granicznej), a w tym przypadku - wydział ochrony informacji niejawnych;
3) 00 - oznaczenie klauzuli tajności;
4) 16 - kolejny numer z dziennika korespondencji;
5) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
11. Przykładowe oznaczenia dokumentów zarejestrowanych w dzienniku korespondencji czynności zleconych jako dokumenty wychodzące lub wchodzące w jednostkach organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej:
ZG/PF-73/Zc/06 (wychodzący)
PF-73/Zc /06 (wchodzący)
1) ZG - oznaczenie jednostki organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej;
2) PF - oznaczenie klauzuli tajności;
3) 73 - kolejny numer z dziennika korespondencji;
4) Zc - oznaczenie czynności zleconych;
5) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
12. Przykładowe oznaczenie dokumentów zarejestrowanych w dzienniku korespondencji czynności zleconych jako dokumenty wychodzące lub wchodzące w oddziałach Straży Granicznej:
KA-WG/PF-73/Zc/06 (wychodzący)
PF-73/Zc/06 (wchodzący)
1) KA - oznaczenie jednostki organizacyjnej Straży Granicznej;
2) WG - oznaczenie komórki organizacyjnej, a w tym przypadku - wydział graniczny;
3) PF - oznaczenie klauzuli tajności;
4) 73 - kolejny numer z dziennika korespondencji;
5) Zc - oznaczenie czynności zleconych;
6) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
13. Przykładowy sposób oznaczenia kart zapytań i próśb o udzielenie informacji w jednostkach organizacyjnych Komendy Głównej Straży Granicznej:
OI/PF-73/Z-50/06
1. OI - oznaczenie jednostki organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej, (w tym przypadku - Biuro Ochrony Informacji Niejawnych);
2. PF - oznaczenie klauzuli tajności;
3. 73 - kolejny numer z rejestru zapytań;
4. Z-50 - numer ewidencyjny rejestru zapytań;
5. 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
14. Przykładowy sposób oznaczenia kart zapytań i próśb o udzielenie informacji w oddziałach (ośrodkach szkolenia) Straży Granicznej:
KA-OI/Z-73/Z-50/06
1) KA - oznaczenie jednostki organizacyjnej Straży Granicznej;
2) OI - oznaczenie komórki organizacyjnej (placówki lub dywizjonu Straży Granicznej), a w tym przypadku - wydział ochrony informacji niejawnych;
3) Z - oznaczenie klauzuli tajności;
4) 73 - kolejny numer z rejestru zapytań;
5) Z-50 - numer ewidencyjny rejestru zapytań;
6) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu.
15. Przykładowy sposób oznaczenia dokumentu (zbioru dokumentów) zarejestrowanego w rejestrze dokumentacji (Rtdn):
Rtdn Pf-75/06
1) Rtdn - oznaczenie rejestru dokumentacji;
2) Pf - oznaczenie klauzuli tajności;
3) 75 - kolejna pozycja w rejestrze;
4) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja dokumentu (zbioru dokumentów).
16. Przykładowy sposób oznaczenia informatycznego nośnika danych zarejestrowanego w dzienniku ewidencji informatycznych nośników danych:
KA-OI/Pf-73/06
1) KA - oznaczenie jednostki organizacyjnej Straży Granicznej;
2) OI - oznaczenie komórki organizacyjnej (placówki lub dywizjonu Straży Granicznej), a w tym przypadku - wydział ochrony informacji niejawnych;
3) Pf - oznaczenie klauzuli tajności;
4) 73 - kolejny numer z dziennika ewidencji informatycznych nośników danych;
5) 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego.
17. Przykładowy sposób oznaczenia dokumentu zarejestrowanego na karcie RWD:
RWD Nr 25/Pf-35/06
1. RWD Nr 25 - numer karty RWD, zgodny ze skorowidzem rejestrów;
2. Pf - oznaczenie klauzuli tajności dokumentu;
3. 35 - numer kolejny zapisu z karty RWD.
18. Przykładowy sposób oznaczenia na dokumencie (informatycznym nośniku danych) wydanym na kartę RWD, a zarejestrowanym w innym urządzeniu ewidencyjnym (np. Rtdn, dziennik korespondencji, dziennik ewidencji nośników informacji):
RWD Nr 25/poz. 35
1) RWD Nr 25 - numer karty RWD;
2) Poz. 35 - pozycja dokumentu (informatycznego nośnika danych) na karcie RWD.
19. Przykładowy sposób oznaczenia kart spisu zawartości zarejestrowanych w karcie RWD:
RWD Nr 25/767/05/0349
RWD Nr 25/767/05/0349/1
RWD Nr 25/767/05/0349/2
1) RWD Nr 25 - numer karty RWD, zgodnie ze skorowidzem rejestrów;
2) 767 - pozycja w karcie RWD pod którą zarejestrowano kartę(y) spisu zawartości;
3) 05 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego, w którym następuje rejestracja kart(y) spisu zawartości;
4) 0349 - numer ewidencyjny teczki;
5) 1, 2 - numer kolejnej karty spisu zawartości.
20. Przykładowy sposób oznaczenia akt jednostki organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej:
OŚ-0230/06
1. OŚ - oznaczenie jednostki organizacyjnej Komendy Głównej Straży Granicznej;
2. 0230 - symbol akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt Straży Granicznej;
3. 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego.
21. Przykładowy sposób oznaczenia akt oddziału lub ośrodka szkolenia Straży Granicznej:
KA-OŚ-0230/06
1. KA - oznaczenie jednostki organizacyjnej Straży Granicznej;
2. OŚ - oznaczenie komórki organizacyjnej (placówki lub dywizjonu Straży Granicznej);
3. 0230 - symbol akt zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt Straży Granicznej;
4. 06 - ostatnie dwie cyfry roku kalendarzowego.
ZAŁĄCZNIK Nr 31
Przykładowy sposób przeszycia teczki oraz oznakowania pierwszej i ostatniej strony teczki
Przykładowy sposób przeszycia teczki oraz oznakowania pierwszej i ostatniej strony teczki
- zmieniony przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 86 z dnia 10 grudnia 2008 r. (Dz.Urz.KGSG.08.12.88) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 10 grudnia 2008 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 38 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.KGSG.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 7 czerwca 2010 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 23 zarządzenia nr 86 z dnia 10 grudnia 2008 r. (Dz.Urz.KGSG.08.12.88) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 10 grudnia 2008 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 14 zarządzenia nr 38 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.KGSG.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 7 czerwca 2010 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 23 zarządzenia nr 86 z dnia 10 grudnia 2008 r. (Dz.Urz.KGSG.08.12.88) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 10 grudnia 2008 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 14 zarządzenia nr 38 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.KGSG.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 7 czerwca 2010 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 19 zarządzenia nr 86 z dnia 10 grudnia 2008 r. (Dz.Urz.KGSG.08.12.88) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 10 grudnia 2008 r.
- zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 11 lit. a) tiret pierwsze zarządzenia nr 38 z dnia 7 czerwca 2010 r. (Dz.Urz.KGSG.10.7.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 7 czerwca 2010 r.