Sprostowanie błędu.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MF.2007.12.72

Akt jednorazowy
Wersja od: 17 grudnia 2007 r.

OBWIESZCZENIE
MINISTRA FINANSÓW
z dnia 28 listopada 2007 r.
o sprostowaniu błędu

Na podstawie art. 17 ust. 4 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 68, poz. 449) w załączniku do obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu statutu Polskiego Biura Ubezpieczycieli Komunikacyjnych (Dz. Urz. Min. Fin. Nr 7, poz. 37), w § 20 ust. 1-5 powinny mieć brzmienie:

"§ 20. 1. Członkowie Biura są upoważnieni do zgłaszania wniosków na Zgromadzenie.

2. Członkowie Biura są zobowiązani wspierać działania Biura w osiąganiu jego celów i realizacji zadań określonych niniejszym Statutem, przestrzegać Statutu Biura oraz realizować postanowienia organów Biura, podjęte w ramach przewidzianych niniejszym Statutem.

3. Członkowie Biura zobowiązani są do przestrzegania postanowień Regulaminu Wewnętrznego oraz wszelkich decyzji podjętych przez Walne Zgromadzenie Członków Rady Biur i innych umów zawartych przez Biuro.

4. Członkowie Biura zobowiązani są pokryć koszty druku i dystrybucji certyfikatów Zielonych Kart i ubezpieczeń granicznych.

5. Członkowie Biura są zobowiązani do przekazywania na żądanie Zarządu informacji o charakterze statystycznym z zakresu statutowej działalności Biura, w tym informacji o ilości wydanych dokumentów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w ruchu zagranicznym (Zielona Karta) i ubezpieczeń granicznych."