Regulamin udzielania zamówień publicznych w urzędach górniczych.
Dz.Urz.WUG.2006.7.43 t.j.
Akt utracił mocOBWIESZCZENIE
PREZESA WYŻSZEGO URZĘDU GÓRNICZEGO
z dnia 21 lutego 2006 r.
w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu zarządzenia Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w urzędach górniczych
oraz zmian wynikających z przepisów ogłoszonych przed dniem 21 lutego 2006 r.
"§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.";
"§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2006 r.".
ZAŁĄCZNIK
ZARZĄDZENIE Nr 4 PREZESA WYŻSZEGO URZĘDU GÓRNICZEGO
ZARZĄDZENIE Nr 4 PREZESA WYŻSZEGO URZĘDU GÓRNICZEGO
w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w urzędach górniczych
Na podstawie art. 18 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
______
1) Zmiany wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2004 r. Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz. 1207, Nr 145, poz. 1537 i Nr 273, poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 163, poz. 1362 i Nr 184, poz. 1539.
ZAŁĄCZNIK
Regulamin udzielania zamówień publicznych w urzędach górniczych
Regulamin udzielania zamówień publicznych w urzędach górniczych
______
2) W brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 24 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 30 grudnia 2005 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w urzędach górniczych (Dz. Urz. WUG z 2006 r. Nr 4, poz. 28), które weszło w życie z dniem 1 stycznia 2006 r.
3) Zmiany wymienionego zarządzenia zostały ogłoszone w Dz. Urz. WUG z 2003 r. Nr 4, poz. 15, z 2004 r. Nr 5, poz. 24 oraz z 2005 r. Nr 6, poz. 22.
4) Dodany przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 4 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 4 maja 2005 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w urzędach górniczych (Dz. Urz. WUG Nr 4, poz. 11), które weszło w życie z dniem 4 maja 2005 r.; w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia, o którym mowa w odnośniku 2.
5) Dodany przez 5 1 pkt 2 zarządzenia, o którym mowa w odnośniku 4; w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia, o którym mowa w odnośniku 2.
ZAŁĄCZNIK Nr 1
REJESTR ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Nr postępowania | Przedmiot zamówienia | Wartość szacunkowa (netto w zł) | Wartość szacunkowa (euro) | Tryb postępowania | Termin składania ofert | Ilość złożonych ofert ogółem | Ilość ważnych ofert | Nazwa i adres dostawcy/ wykonawcy | Wartość rzeczywista wynikająca z umowy | Termin realizacji umowy | Uwagi |
ZAŁĄCZNIK Nr 2
HARMONOGRAM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYŻSZYM URZĘDZIE GÓRNICZYM I JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH W ROKU .....
Miesiąc | Przedmiot zamówienia (z podaniem kodu CPV) | Planujące postępowanie: komórka organizacyjna/ okręgowy urząd górniczy/ specjalistyczny urząd górniczy | Tryb postępowania | Wartość zamówienia |
....................... ....................
sporządził zatwierdzam
ZAŁĄCZNIK Nr 3
PLAN UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
..............................
komórka organizacyjna/
okręgowy urząd górniczy/
specjalistyczny urząd górniczy
L.p. | Przedmiot zamówienia (opis ogólny) | Proponowany tryb postępowania | Termin wszczęcia postępowania | Szacunkowa wartość zamówienia | Planowana kwota brutto na realizację zamówienia (pozycja w planie rzeczowo-finansowym) |
.........................................
podpis dyrektora komórki organizacyjnej/
okręgowego urzędu górniczego/
specjalistycznego urzędu górniczego
ZAŁĄCZNIK Nr 46)
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Komórka organizacyjna/okręgowy urząd
górniczy/specjalistyczny urząd górniczy:
..............................................................
2. Przedmiot zamówienia (załączyć szczegółowy opis
zamówienia):
..............................................................
..............................................................
..............................................................
3. Szacunkowa wartość zamówienia (netto):
..............................................................
4. Podstawa dokonania obliczenia wartości:
..............................................................
..............................................................
5. Pozycja w planie rzeczowo-finansowym:
..............................................................
6. Proponowany tryb postępowania:
..............................................................
..............................................................
7. Wyznaczone osoby uczestniczące w opracowaniu SIWZ:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
8. Osoba odpowiedzialna za merytoryczne prowadzenie sprawy:
..............................................................
9. Pożądany termin wykonania zamówienia:
..............................................................
10. Określenie warunków wymaganych od wykonawców:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
11. Wykaz żądanych dokumentów (poza wymaganymi ustawowo),
jakie powinien dołączyć wykonawca:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
12. Proponowane kryteria wyboru i ich znaczenie:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
13. Postanowienia umowy wymagane ze względu na rodzaj
zamówienia:
..............................................................
..............................................................
..............................................................
dyrektor komórki organizacyjnej/
okręgowego urzędu górniczego/
specjalistycznego urzędu górniczego
..........................
miejscowość i data
.....................................
Zatwierdzam pod względem zabezpieczenia środków finansowych
...................... .....................................
miejscowość i data główny księgowy Wyższego Urzędu
Górniczego
______
6) W brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia, o którym mowa w odnośniku 4, a następnie przez § 1 pkt 4 zarządzenia, o którym mowa w odnośniku 2.
ZAŁĄCZNIK Nr 5
SPRAWOZDANIE Z UDZIELONYCH ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W KWARTALE/ROKU*) .....
Nr rej. | Przedmiot zamówienia | Rodzaj zamówienia | Wartość zamówienia (euro) | Tryb postępowania | Wartość zamówienia według umowy |
............................ ............................
sporządził zatwierdzam
*) niepotrzebne skreślić