Regulamin organizacyjny Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2015.15

Akt utracił moc
Wersja od: 6 sierpnia 2018 r.

ZARZĄDZENIE Nr 13/15
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 25 maja 2015 r.
w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego

Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2014 r. poz. 1411 i 1822) zarządza się, co następuje:
§  1. 
Biuru Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej "CBA", nadaje się regulamin organizacyjny, określający jego:
1)
strukturę organizacyjną;
2)
organizację kierowania i funkcje;
3)
zadania komórek organizacyjnych.
§  2. 
W skład Biura Logistyki CBA, zwanego dalej "Biurem", wchodzą:
1)
Wydział Administracyjno-Gospodarczy;
2)
Wydział Inwestycji;
3) 1
 Wydział Transportu;
4) 2
 (uchylony);
5) 3
 (uchylony).
§  3. 
1.  4
 Dyrektor Biura kieruje Biurem przy pomocy kierowników komórek organizacyjnych, o których mowa w § 2, w szczególności dokonuje podziału pracy i nadzoruje wykonanie poszczególnych zadań oraz ocenia pracę podległych funkcjonariuszy i pracowników.
2.  5
 W przypadku nieobecności dyrektora Biura zastępuje go kierownik komórki organizacyjnej, o której mowa w § 2 pkt 1.
3. 
W przypadku jednoczesnej nieobecności osób, o których mowa w ust. 2, dyrektora Biura zastępuje wyznaczona przez niego osoba.
§  4. 
Dyrektor Biura jest odpowiedzialny za prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań określonych w niniejszym regulaminie, w zakresach obowiązków i odpowiedzialności podległych mu funkcjonariuszy i pracowników oraz zadań zleconych przez Szefa CBA.
§  5. 
1.  6
 Kierownicy komórek organizacyjnych, o których mowa w § 2, kierują ich pracami i są odpowiedzialni za prawidłową i terminową realizację ich zadań.
2. 
W czasie nieobecności kierownika komórki organizacyjnej jego zadania wykonuje zastępca albo osoba wskazana przez dyrektora Biura.
§  6.  7
 (uchylony).
§  7. 
1. 
Do zadań Wydziału Administracyjno-Gospodarczego należy:
1) 8
 administrowanie nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie, najmie lub użyczeniu CBA, w szczególności przez zapewnianie:
a)
ciągłości umów: najmu, użyczenia, dostaw mediów, sprzątania i innych niezbędnych usług,
b)
przeglądów, napraw, modernizacji nieruchomości i infrastruktury z nią powiązanej oraz wyposażenia technicznego nieruchomości, w tym w odniesieniu do systemów awaryjnego zasilania energetycznego,
c)
remontów, które nie wymagają pozwolenia na budowę, w tym dokumentacji projektowej.
2)
prowadzenie oraz bieżące aktualizowanie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej składników majątku ruchomego CBA, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego;
3)
administrowanie i gospodarowanie składnikami majątku ruchomego CBA z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego i środków transportu;
4)
opracowywanie i wnioskowanie o zmiany rzeczowego planu wydatków oraz planu zamówień publicznych zgodnie z właściwością Wydziału Administracyjno-Gospodarczego, w tym dokonywanie analiz zaangażowania i wykorzystywania środków finansowych;
5)
przygotowywanie projektów umów oraz nadzór nad realizacją zawartych umów, w zakresie właściwości Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;
6)
zapewnianie bieżących napraw i konserwacji sprzętu oraz wyposażenia w Warszawie zgodnie z właściwością Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;
7) 9
 zapewnienie bezpośredniej i bieżącej konserwacji nieruchomości oraz utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków w Warszawie;
8) 10
 przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością Wydziału Administracyjno-Gospodarczego, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy, usługi oraz roboty budowlane na rzecz jednostek organizacyjnych CBA o wartości nieprzekraczającej kwoty wyrażonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
9)
obsługa głównego magazynu broni;
10)
przyjmowanie i wydawanie uzbrojenia i wyposażenia, prowadzenie ewidencji z tym związanej oraz zapewnianie amunicji na rzecz jednostek organizacyjnych CBA;
11)
realizacja konwojów na rzecz Biura;
12)
rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników CBA z pobranych rzeczowych składników majątku ruchomego CBA, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego i środków transportu;
13)
ubezpieczanie składników majątku ruchomego i nieruchomości CBA oraz prowadzenie postępowań szkodowych i likwidacyjnych, z wyłączeniem środków transportu;
14) 11
 obsługa magazynu artykułów administracyjno-biurowych oraz magazynu materiałów, środków i wyposażenia niezbędnych do utrzymania porządku i czystości;
15)
przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością Wydziału Administracyjno- Gospodarczego;
16) 12
 prowadzenie stałego zastępstwa obsługi stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych;
17) 13
 organizacja i obsługa kancelaryjna dyrektora Biura oraz kierowników komórek organizacyjnych, o których mowa w § 2;
18) 14
 rejestracja w dziennikach korespondencyjnych i książce doręczeń przesyłek miejscowych korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz jej dystrybucja;
19) 15
 informowanie funkcjonariuszy i pracowników Biura o terminach i obowiązkach związanych w szczególności z właściwą realizacją spraw kadrowych, organizacyjnych, osobowych oraz szkoleniowych;
20) 16
 prowadzenie terminarza i organizowanie spotkań dyrektora Biura;
21) 17
 prowadzenie listy obecności pracowników i funkcjonariuszy Biura;
22) 18
 prowadzenie ewidencji wyjść w godzinach służbowych, godzin nadliczbowych i delegacji służbowych pracowników i funkcjonariuszy Biura;
23) 19
 prowadzenie rejestru decyzji dyrektora Biura;
24) 20
 prowadzenie ewidencji dokumentów dotyczących spraw osobowych funkcjonariuszy i pracowników Biura, w szczególności wniosków urlopowych i personalnych oraz zwolnień lekarskich, w tym wprowadzanie danych do programu NIWA;
25) 21
 opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;
26) 22
 współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i logistycznej zgodnie z właściwością Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;
27) 23
 obsługa programu NIWA w zakresie właściwości Wydziału Administracyjno-Gospodarczego;
28) 24
 realizacja innych zadań na polecenie Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura.
§  8. 
Do zadań Wydziału Inwestycji należy:
1)
pozyskiwanie nieruchomości z przeznaczeniem na siedziby jednostek organizacyjnych CBA oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej;
2)
wykonywanie prawa trwałego zarządu na nieruchomościach Skarbu Państwa będących w użytkowaniu CBA oraz regulowanie stanów prawnych z tym związanych;
3)
planowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz planu zamówień publicznych w dziedzinie inwestycji oraz remontów dla jednostek organizacyjnych CBA, mających na celu zapewnienie bazy lokalowej i poprawę warunków lokalowych;
4)
sporządzanie koncepcji funkcjonalno-użytkowych dla planowanych zamierzeń remontowych;
5)
opracowywanie programów inwestycji oraz uzgadnianie ich z użytkownikami i jednostkami organizacyjnymi CBA współodpowiedzialnymi za ich realizację;
6)
przygotowywanie robót związanych z procesem inwestycyjno-remontowym pod względem dokumentacyjno-technicznym i prawnym, nadzór nad pracami oraz zlecanie ich na zewnątrz;
7)
nadzór techniczny nad realizacją zadań inwestycyjno-remontowych oraz weryfikacja kosztorysów za wykonane roboty;
8)
prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych oraz ich rozliczanie;
9)
przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością Wydziału Inwestycji;
10)
przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością Wydziału Inwestycji, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy, usługi i roboty budowlane na rzecz jednostek organizacyjnych CBA, o wartości nieprzekraczającej kwoty wyrażonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
11)
współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pozyskiwania i przystosowywania nieruchomości dla potrzeb CBA;
12)
organizowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków pozabudżetowych na działalność inwestycyjno-remontową;
13)
monitorowanie i realizowanie projektów ze środków pozabudżetowych na działalność inwestycyjno- remontową CBA;
14)
współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i logistycznej zgodnie z właściwością Wydziału Inwestycji;
15)
opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań Wydziału Inwestycji;
16) 25
 prowadzenie obsługi stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych.
17) 26
 realizacja innych zadań na polecenie Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura.
§  9.  27
 Do zadań Wydziału Transportu należy:
1)
zapewnienie obsługi serwisowej pojazdów służbowych CBA;
2)
prowadzenie ewidencji wydatków dotyczących obsługi serwisowej pojazdów służbowych CBA oraz przeprowadzanie weryfikacji kosztów w tym zakresie;
3)
prowadzenie ewidencji szkód komunikacyjnych oraz ich likwidowanie w oparciu o zawarte umowy ubezpieczenia;
4) 28
 przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością Wydziału Transportu;
5) 29
 przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością Wydziału Transportu, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy i usługi na rzecz jednostek organizacyjnych CBA, o wartości nieprzekraczającej kwoty wyrażonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
6)
dokonywanie czynności związanych z rejestracją pojazdów służbowych CBA;
7)
nadzorowanie realizacji umów dotyczących pojazdów służbowych CBA;
8)
prowadzenie ewidencji przebiegów pojazdów służbowych CBA oraz weryfikacja rozliczeń kart eksploatacyjnych;
9)
prowadzenie ewidencji przydziałów pojazdów służbowych i kart flotowych oraz rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników z przydzielonych pojazdów i pobranych kart;
10)
dokonywanie analiz w zakresie przydatności wyeksploatowanych pojazdów służbowych oraz rekomendowanie wycofania ich z dalszej eksploatacji;
11)
wystawianie not obciążeniowych za udokumentowane niewłaściwe eksploatowanie pojazdów;
12)
prowadzenie rejestru badań technicznych pojazdów służbowych CBA;
13) 30
 planowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz planu zamówień publicznych, w tym prowadzenie bieżących analiz zaangażowania i wykorzystania środków finansowych, zgodnie z właściwością Wydziału Transportu;
14) 31
 obsługa programu NIWA w zakresie właściwości Wydziału Transportu;
15)
doręczanie korespondencji Biura do jednostek organizacyjnych CBA;
16)
sporządzanie raportów dotyczących emisji spalin pojazdów służbowych CBA na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego;
17) 32
 opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań Wydziału Transportu;
18) 33
 współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi w zakresie obsługi administracyjnej i logistycznej zgodnie z właściwością Wydziału Transportu;
19)
realizacja innych zadań na polecenie Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura.
§  10.  34
 (uchylony).
§  12.  35
 (uchylony).
§  13. 
Traci moc zarządzenie nr 8/13 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 15 kwietnia 2013 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki (Dz. Urz. CBA poz. 9).
§  14. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.
1 § 2 pkt 3 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 14/16 z dnia 7 czerwca 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2016 r.
2 § 2 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
3 § 2 pkt 5 uchylony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
4 § 3 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
5 § 3 ust. 2:

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.

- zmieniony przez § 1 zarządzenia nr 12/18 z dnia 13 lipca 2018 r. (Dz.Urz.CBA.2018.12) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 14 lipca 2018 r.

- zmieniony przez § 1 zarządzenia nr 14/18 z dnia 27 lipca 2018 r. (Dz.Urz.CBA.2018.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 6 sierpnia 2018 r.

6 § 5 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
7 § 6 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 14/16 z dnia 7 czerwca 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2016 r.
8 § 7 ust. 1 pkt 1 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. a zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
9 § 7 ust. 1 pkt 7 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. b zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
10 § 7 ust. 1 pkt 8 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. b zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
11 § 7 ust. 1 pkt 14 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. c zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
12 § 7 ust. 1 pkt 16 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 36/17 z dnia 13 grudnia 2017 r. (Dz.Urz.CBA.2017.37) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 14 grudnia 2017 r.
13 § 7 ust. 1 pkt 17 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. d zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
14 § 7 ust. 1 pkt 18 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. d zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
15 § 7 ust. 1 pkt 19 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. d zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
16 § 7 ust. 1 pkt 20 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. d zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
17 § 7 ust. 1 pkt 21 dodany przez § 1 pkt 4 lit. e zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
18 § 7 ust. 1 pkt 22 dodany przez § 1 pkt 4 lit. e zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
19 § 7 ust. 1 pkt 23 dodany przez § 1 pkt 4 lit. e zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
20 § 7 ust. 1 pkt 24 dodany przez § 1 pkt 4 lit. e zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
21 § 7 ust. 1 pkt 25 dodany przez § 1 pkt 4 lit. e zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
22 § 7 ust. 1 pkt 26 dodany przez § 1 pkt 4 lit. e zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
23 § 7 ust. 1 pkt 27 dodany przez § 1 pkt 4 lit. e zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
24 § 7 ust. 1 pkt 28 dodany przez § 1 pkt 4 lit. e zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
25 § 8 pkt 16:

- zmieniony przez § 1 pkt 5 lit. a zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 36/17 z dnia 13 grudnia 2017 r. (Dz.Urz.CBA.2017.37) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 14 grudnia 2017 r.

26 § 8 pkt 17 dodany przez § 1 pkt 5 lit. b zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
27 § 9 zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 3 lit. a zarządzenia nr 14/16 z dnia 7 czerwca 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2016 r.
28 § 9 pkt 4 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. b zarządzenia nr 14/16 z dnia 7 czerwca 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2016 r.
29 § 9 pkt 5 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. b zarządzenia nr 14/16 z dnia 7 czerwca 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2016 r.
30 § 9 pkt 13 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. c zarządzenia nr 14/16 z dnia 7 czerwca 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2016 r.
31 § 9 pkt 14 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. c zarządzenia nr 14/16 z dnia 7 czerwca 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2016 r.
32 § 9 pkt 17 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. d zarządzenia nr 14/16 z dnia 7 czerwca 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2016 r.
33 § 9 pkt 18 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. d zarządzenia nr 14/16 z dnia 7 czerwca 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.14) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2016 r.
34 § 10 uchylony przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.
35 § 12 uchylony przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 25/16 z dnia 10 października 2016 r. (Dz.Urz.CBA.2016.28) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 17 października 2016 r.