Regulamin organizacyjny Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2019.2

Akt utracił moc
Wersja od: 6 maja 2021 r.

ZARZĄDZENIE Nr 2/19
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 10 stycznia 2019 r.
w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego

Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2104 i 2399) zarządza się, co następuje:
§  1. 
Biuru Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej "CBA", nadaje się regulamin organizacyjny określający jego:
1)
strukturę organizacyjną;
2)
organizację kierowania i funkcje;
3)
zadania komórek organizacyjnych.
§  1a.  1
 Do zadań Biura Finansów, zwanego dalej "Biurem", należy:
1)
planowanie i realizacja budżetu państwa w części 56 - Centralne Biuro Antykorupcyjne;
2)
obsługa Głównego księgowego;
3)
obsługa finansowo-księgowa CBA;
4)
zarządzanie środkami na uposażenia i wynagrodzenia;
5)
administrowanie środkami zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
6)
prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;
7)
realizacja uprawnień organów podatkowych, o których mowa w akcie wykonawczym wydanym na podstawie art. 13a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r. poz. 900, z późn. zm.);
8)
wykonywanie innych zadań kadrowo-płacowych i finansowych, o których mowa w przepisach odrębnych.
§  2. 
1.  2
 W skład Biura wchodzą:
1)
Wydział Finansowo-Księgowy;
2)
Wydział Budżetu i Wydatków Osobowych, w którym wyodrębnia się:
a)
Zespół Budżetu,
b)
Zespół Wydatków Osobowych;
3)
Wydział Zamówień Publicznych;
4)
Zespół do Spraw Podatkowych;
5)
Sekcja Wsparcia.
2.  3
 W strukturze Biura wyodrębnia się ponadto:
1)
Samodzielne Stanowisko - Główny Księgowy;
2) 4
 Samodzielne Stanowisko do Spraw Obsługi Prawnej obsadzone przez radcę prawnego.
§  2a.  5
 (uchylony).
§  3. 
1.  6
 Dyrektor Biura kieruje jego pracą i zapewnia prawidłowe, terminowe i efektywne wykonywanie jego zadań.
1a.  7
 Dyrektor Biura, w celu realizacji zadań Biura, w szczególności:
1)
reprezentuje Biuro wobec pozostałych jednostek organizacyjnych CBA oraz podmiotów zewnętrznych;
2)
parafuje pisma i materiały przedstawiane do podpisania przez Szefa CBA lub jego zastępców;
3)
zapewnia w Biurze dyscyplinę służby i pracy;
4)
wykonuje obowiązki i uprawnienia wynikające ze stosunku służbowego oraz stosunku pracy wobec podległych mu funkcjonariuszy i pracowników;
5)
podejmuje decyzje i podpisuje pisma w sprawach wynikających z odrębnych przepisów i upoważnień.
6)
wydaje, stosownie do właściwości Biura, decyzje, polecenia i wytyczne;
2. 
Dyrektor Biura kieruje Biurem przy pomocy kierowników komórek organizacyjnych, a w szczególności dokonuje podziału pracy i nadzoruje wykonanie poszczególnych zadań oraz ocenia pracę podległych pracowników i funkcjonariuszy.
3. 
W przypadku nieobecności dyrektora Biura, jego zadania wykonuje kierownik komórki organizacyjnej, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt 2.
4. 
W przypadku jednoczesnej nieobecności osób, o których mowa ust. 3, zadania dyrektora Biura wykonuje osoba przez niego wyznaczona.
§  4. 
1. 
Kierownik komórki organizacyjnej kieruje nią i jest odpowiedzialny za prawidłową realizację jej zadań.
2. 
W czasie nieobecności kierownika komórki organizacyjnej jego zadania wykonuje zastępca albo osoba wskazana przez dyrektora Biura.
2a.  8
 Głównego księgowego zastępuje, w czasie jego nieobecności, osoba wskazana przez Dyrektora Biura.
3. 
Osoby zatrudnione w Zespole Podatkowym, a także na samodzielnym stanowisku, o którym mowa w § 2, są odpowiedzialne za prawidłową realizację powierzanych zadań.
§  5. 
1. 
Do zadań Wydziału Finansowo-Księgowego należy prowadzenie obsługi finansowo-księgowej CBA, w tym:
1)
prowadzenie kasy głównej, kasy funduszu operacyjnego, kas walutowych i kasy podatkowej, w tym wypłacanie i rozliczanie delegacji oraz innych wydatków;
2) 9
 rozliczanie zagranicznych wyjazdów służbowych;
3)
prowadzenie i obsługa stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych;
4)
transport wartości pieniężnych;
5)
prowadzenie rejestru faktur przychodzących;
6)
kontrola prawidłowości opisywania dokumentów finansowo-księgowych ze wszystkich jednostek organizacyjnych CBA zgodnie z przepisami wewnętrznymi;
7) 10
 przygotowywanie przelewów w elektronicznym systemie bankowym i dokonywanie płatności faktur, rachunków i pozostałych rozliczeń pracowniczych oraz zwrot wadiów i zabezpieczeń z rachunków bankowych wydatków i dochodów budżetowych, rachunków pomocniczych i innych rachunków prowadzonych w Narodowym Banku Polskim;
8) 11
 przygotowywanie zlecenia wypłaty środków pieniężnych do bieżącej obsługi kasy;
9)
rozliczenia z funkcjonariuszami i pracownikami z tytułu refundacji w związku ze służbą i pracą w CBA;
10)
wystawianie not obciążeniowych w zakresie określonym w przepisach wewnętrznych;
11)
wystawianie faktur VAT;
12)
prowadzenie rejestru VAT, w tym rejestru sprzedaży i rejestru zakupów;
13)
sporządzanie deklaracji VAT-7 i VAT-UE i przekazywanie do urzędu skarbowego;
14)
sporządzanie jednolitego pliku kontrolnego zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Finansów;
15) 12
 prowadzenie ewidencji księgowej rachunku dochodów budżetowych, wydatków budżetowych, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, sum depozytów, podatku dochodowego oraz podatku VAT;
16) 13
 prowadzenie ewidencji zabezpieczeń należytego wykonania umów złożonych w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej;
17)
sporządzanie, na podstawie ewidencji księgowej, miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań:
a)
finansowych: bilansu, Rachunku Zysków i Strat, Zestawienia Zmian w Funduszu Jednostki,
b)
budżetowych,
c)
do Głównego Urzędu Statystycznego;
18)
ewidencja finansowo-księgowa majątku trwałego CBA i rozliczanie kosztów inwestycji;
19)
ewidencja rozrachunków z kontrahentami oraz ich terminowe rozliczanie, w tym okresowe uzgadnianie sald;
20) 14
 sporządzanie sprawozdań:
a)
budżetowych: miesięcznych, kwartalnych i rocznych,
b)
finansowych: bilansu, rachunku zysków i strat, zestawienia zmian w funduszu jednostki oraz informacji dodatkowej,
c)
do Głównego Urzędu Statystycznego;
21)
monitorowanie i analizowanie obowiązujących aktów prawnych związanych z rachunkowością;
22)
udział w przygotowywaniu pism i inicjowanie zmian w przepisach wewnętrznych CBA regulujących problematykę finansowo-księgową;
23)
przechowywanie oraz archiwizacja dowodów finansowo-księgowych;
24)
realizacja innych czynności zlecanych przez Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura oraz wynikających ze zmian w przepisach prawa.
2. 
Do zadań Zespołu Budżetu w Wydziale Budżetu i Wydatków Osobowych należy:
1)
opracowywanie projektu budżetu w części dotyczącej CBA oraz planów finansowania zadań zgodnie z formularzami zawartymi w przepisach dotyczących szczegółowego sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej;
2)
opracowanie rocznego harmonogramu wydatków oraz na jego podstawie zapotrzebowań miesięcznych i okresowych;
3)
opracowanie planu zadań na poszczególne jednostki organizacyjne CBA;
4)
prowadzenie dziennego planu zapotrzebowań na środki i zarządzanie nim;
5)
wprowadzanie decyzji w sprawie zmian w budżecie państwa, otrzymanych rezerw celowych i ogólnych, współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA w zakresie dokonywania zmian w planie finansowym;
6)
bieżąca kontrola realizacji budżetu, sporządzanie decyzji Szefa CBA w sprawie blokady środków finansowych, zwalnianie niewykorzystanych środków;
7)
prowadzenie rejestru zawartych umów, porozumień, zapotrzebowań składanych przez jednostki organizacyjne CBA;
8)
zabezpieczanie w systemie informatycznym środków finansowych na podstawie umów, wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, zapotrzebowań, porozumień, wniosków o zaliczkę, a także zatwierdzanie zleceń magazynowych;
9)
weryfikacja sprawozdań budżetowych, wprowadzanie do systemu elektronicznego i przekazywanie do Ministerstwa Finansów oraz sporządzanie sprawozdań opisowych z wykonania planu finansowego CBA;
10)
współpraca z Ministerstwem Finansów, Narodowym Bankiem Polskim, Głównym Urzędem Statystycznym oraz innymi instytucjami zewnętrznymi;
11)
obsługa zleceń finansowych w bankowym systemie informatycznym;
12)
wdrażanie budżetu zadaniowego;
13)
księgowanie na kontach pozabilansowych planu finansowego oraz zaangażowania wydatków budżetowych;
14)
rozliczanie projektów finansowanych ze środków zagranicznych, w tym środków z Unii Europejskiej, sporządzanie do Ministerstwa Finansów informacji miesięcznych na temat wydatkowania środków z pozyskanej rezerwy celowej;
15)
sporządzanie wniosków o zapewnienie finansowania i wniosków o uruchomienie rezerwy budżetowej, sporządzanie i przekazywanie sprawozdań kwartalnych z realizacji projektów unijnych;
16)
analizowanie zmian w przepisach prawnych w zakresie prawa finansów publicznych;
17)
udział w przygotowywaniu pism i przepisów wewnętrznych w zakresie realizowanych zadań;
18)
przechowywanie oraz archiwizacja dokumentacji Zespołu;
19)
realizacja innych czynności zlecanych przez Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura oraz wynikających ze zmian w przepisach prawa.
3. 
Do zadań Zespołu Wydatków Osobowych w Wydziale Budżetu i Wydatków Osobowych należy:
1)
opracowywanie projektu budżetu w części dotyczącej uposażeń, wynagrodzeń, pochodnych oraz innych dodatków wypłacanych w CBA zgodnie z formularzami zawartymi w przepisach dotyczących szczegółowego sposobu, trybu i terminów opracowania materiałów do projektu ustawy budżetowej;
2)
opracowanie planu zadań w części dotyczącej uposażeń, wynagrodzeń, pochodnych oraz innych dodatków dla funkcjonariuszy i pracowników CBA;
3)
prowadzenie bieżącej kontroli realizacji budżetu w zakresie uposażeń, wynagrodzeń, pochodnych od nich oraz innych świadczeń wypłacanych w CBA, a także sporządzanie w tym zakresie raportów;
4)
zabezpieczanie wniosków personalnych w paragrafach płacowych, zabezpieczanie zapotrzebowań na środki z tytułu umów zlecenia i o dzieło, przygotowywanie zestawień i rozliczanie funduszu nagród za zastępstwa;
5)
prowadzenie miesięcznych kart uposażeń i wynagrodzeń oraz kompletowanie dokumentów źródłowych stanowiących podstawę ich naliczania;
6)
obsługa rozliczeń uposażeń, wynagrodzeń i innych świadczeń, w szczególności weryfikacja naliczeń z danymi kadrowymi zarejestrowanymi w systemie NIWA, rejestracja i kontrola potrąceń, wprowadzanie danych płacowych, dokonywanie przeliczeń i korekt wynikających z decyzji personalnych i pism kadrowych;
7)
sporządzanie i księgowanie list płac oraz przygotowywanie i realizacja przelewów w bankowym systemie informatycznym;
8)
obsługa rozrachunków i rozliczeń z byłymi funkcjonariuszami i pracownikami CBA oraz zleceniobiorcami;
9)
bieżąca współpraca z instytucjami zewnętrznymi: Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, Głównym Urzędem Statystycznym, Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, właściwym miejscowo urzędem skarbowym oraz bankiem obsługującym;
10)
obsługa rozliczeń publiczno-prawnych;
11)
sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych do podmiotów uprawnionych, w tym:
a)
deklaracji podatkowych do urzędu skarbowego,
b)
składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe, fundusz pracy, fundusz emerytur pomostowych oraz dokonywanie corocznej waloryzacji składki emerytalnej,
c)
deklaracji miesięcznych wpłat na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,
d)
sprawozdań RB-70 o zatrudnieniu i wynagrodzeniu do Głównego Urzędu Statystycznego i Najwyższej Izby Kontroli;
12)
obsługa Koleżeńskiej Kasy Oszczędnościowo-Pożyczkowej;
13)
wystawianie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń;
14)
korespondencja z organami prowadzącymi egzekucję, weryfikacja, naliczanie i dokonywanie potrąceń;
14)
udział w przygotowywaniu pism i inicjowanie przepisów wewnętrznych w zakresie realizowanych zadań;
15)
przechowywanie oraz archiwizacja dokumentacji płacowej;
16)
realizacja innych czynności zlecanych przez Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura oraz wynikających ze zmian w przepisach prawa.
4. 
Do zadań Wydziału Zamówień Publicznych należy:
1)
prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
2)
przekazywanie Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej oraz zamieszczanie w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń, a także publikacja wymaganych w tym zakresie ogłoszeń i innych informacji;
3)
opiniowanie przekładanych Szefowi CBA projektów dokumentów, należących do zakresu właściwości Wydziału;
4)
analizowanie i weryfikacja wniosków o udzielenie zamówienia publicznego pod kątem formalnym oraz zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych;
5)
ewidencjonowanie dokumentów dotyczących zamówień publicznych;
6)
obsługa administracyjna postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
7)
udział w pracach komisji przetargowych;
8)
weryfikowanie zasadności wpływających odwołań i przygotowywanie odpowiedzi;
9)
udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą;
10)
sporządzanie i aktualizacja Planu zamówień publicznych oraz informacji o stanie realizacji planu;
11)
prowadzenie rejestru wszczętych postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
12)
prowadzenie rejestru zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwot, o których mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 i 2215);
13)
prowadzenie rejestru zamówień publicznych, których wartość przekracza kwotę, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
14)
prowadzenie rejestru zamówień publicznych na usługi społecznie i inne szczególne usługi:
15)
prowadzenie rejestru zamówień, o których mowa w art. 4 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
16)
prowadzenie rejestru zamówień, o których mowa w rozdz. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych;
17)
prowadzenie szkoleń wewnętrznych oraz udzielanie instruktaży specjalistycznych funkcjonariuszom i pracownikom CBA;
18)
prowadzenie i obsługa stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych dotyczących właściwości Wydziału;
19)
sporządzanie sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych;
20)
monitorowanie i analizowanie obowiązujących aktów prawnych związanych z zamówieniami publicznymi;
21)
udział w przygotowywaniu pism i inicjowanie zmian w przepisach wewnętrznych CBA regulujących problematykę zamówień publicznych;
22)
przechowywanie oraz archiwizacja dokumentacji Wydziału;
23)
realizacja innych czynności zlecanych przez Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura oraz wynikających ze zmian w bieżących przepisach.
5. 
Do zadań Zespołu do spraw Podatkowych należy:
1)
sporządzanie i wysyłanie informacji rocznych o dochodach PIT-11, PIT-40 oraz PIT-8C do podatnika i urzędów skarbowych;
2)
przyjmowanie zeznań podatkowych PIT-37, PIT-36;
3)
analiza złożonych zeznań podatkowych funkcjonariuszy CBA i ich ewidencja w systemie POLTAX, POLTAX-2B;
4)
księgowanie przypisów i odpisów na karcie kontowej podatnika;
5)
przygotowanie wykazu nadpłat wynikających z zeznań podatkowych;
6)
dokonywanie czynności sprawdzających zeznań podatkowych z dokumentami źródłowymi;
7)
prowadzenie postępowań karnych skarbowych i wystawianie mandatów;
8)
sporządzanie wykazu OPP i przekazanie do urzędów skarbowych;
9)
analiza wniosków VZM i ich ewidencja w programie POLTAX, POLTAX 2B, EWIDENCJE oraz wystąpienie o zasilenie rachunku bankowego do właściwego urzędu skarbowego;
10)
wystawianie zaświadczeń o specjalnym trybie rozliczenia się funkcjonariuszy do urzędów skarbowych i innych instytucji;
11)
rejestracja aktualizacji danych osobowych na podstawie informacji ZAP-3 i PIT-2;
12)
współpraca z komórkami organizacyjnymi CBA oraz sporządzanie wykazu dochodów podatników we wskazanym zakresie;
13)
udzielanie informacji w zakresie ustaw o PIT, PCC, SD, PPE;
14)
aktualizacja corocznej informacji dotyczącej sposobu rozliczania i składania zeznań podatkowych przez funkcjonariuszy CBA;
15)
wprowadzanie danych i sporządzanie listy wypłat dla osób ubiegających się o zwrot utraconego zarobku w związku ze stawiennictwem w charakterze świadka;
16)
udział w przygotowywaniu pism i inicjowanie przepisów wewnętrznych w zakresie realizowanych zadań;
17)
przechowywanie oraz bieżąca archiwizacja dokumentacji Zespołu;
18)
realizacja innych czynności zlecanych przez Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura oraz wynikających ze zmian w bieżących przepisach.
6. 
Do zadań Sekcji Wsparcia należy obsługa organizacyjno-administracyjna Biura, w szczególności:
1)
realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy Biura;
2)
wykonywanie obsługi kancelaryjnej i realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej rejestracji i obiegu dokumentacji jawnej;
3)
prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencyjnego;
4)
zabezpieczenie i przechowywanie dokumentacji oraz jej bieżąca archiwizacja;
5)
obsługa grupowego ubezpieczenia na życie pracowników i funkcjonariuszy CBA;
6)
obsługa ubezpieczenia funkcjonariuszy i pracowników CBA podczas zagranicznych podróży służbowych;
6a) 15
 rozliczanie krajowych wyjazdów służbowych;
7)
obsługa kadrowa funkcjonariuszy i pracowników Biura, w tym prowadzenie ewidencji spraw osobowych, aktualizowanie danych w systemie NIWA w zakresie absencji funkcjonariuszy i pracowników Biura;
8)
obsługa logistyczna Biura w zakresie wyposażenia w sprzęt i materiały biurowe, prowadzenie ewidencji uprawnień do pomieszczeń, pieczęci, kluczy i referentek oraz pojazdów służbowych;
9)
nadzór nad prawidłowym użytkowaniem i utrzymaniem pojazdów służbowych oraz bezgotówkową likwidacją szkód komunikacyjnych;
10)
wydawanie kluczy i dokumentów do pojazdów służbowych oraz prowadzenie ewidencji ich wykorzystania;
11)
koordynowanie przedsięwzięć szkoleniowych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Biura;
12)
współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Biura oraz jednostkami organizacyjnymi CBA;
13)
realizacja innych zadań na polecenie Szefa CBA, jego zastępców lub dyrektora Biura.
6a.  16
 Do zadań na Samodzielnym Stanowisku - Główny Księgowy należy:
1)
organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki;
2)
wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi;
3)
dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych;
4)
dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
7.  17
 (skreślony).
§  6. 
Traci moc zarządzenie nr 24/17 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 25 maja 2017 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz. Urz. CBA. poz. 24 oraz z 2018 r. poz. 16).
§  7. 
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 14 stycznia 2019 r.
1 § 1a dodany przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 2/20 z dnia 23 stycznia 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.2) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 stycznia 2020 r.
2 § 2 ust. 1 zdanie wstępne zmienione przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 2/20 z dnia 23 stycznia 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.2) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 stycznia 2020 r.
3 § 2 ust. 2 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
4 § 2 ust. 2 pkt 2 zmieniony przez § 20 pkt 1 zarządzenia nr 8/21 z dnia 30 kwietnia 2021 r. (Dz.Urz.CBA.2021.8) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 6 maja 2021 r.
5 § 2a uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
6 § 3 ust. 1 zmieniony przez § 1 pkt 4 lit. a zarządzenia nr 2/20 z dnia 23 stycznia 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.2) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 stycznia 2020 r.
7 § 3 ust. 1a dodany przez § 1 pkt 4 lit. b zarządzenia nr 2/20 z dnia 23 stycznia 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.2) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 stycznia 2020 r.
8 § 4 ust. 2a dodany przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 2/20 z dnia 23 stycznia 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.2) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 stycznia 2020 r.
9 § 5 ust. 1 pkt 2 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. a tiret pierwsze zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
10 § 5 ust. 1 pkt 7 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. a tiret drugie zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
11 § 5 ust. 1 pkt 8 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. a tiret drugie zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
12 § 5 ust. 1 pkt 15 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. a tiret trzecie zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
13 § 5 ust. 1 pkt 16 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. a tiret trzecie zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
14 § 5 ust. 1 pkt 20 zmieniony przez § 1 pkt 3 lit. a tiret czwarte zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
15 § 5 ust. 6 pkt 6a dodany przez § 1 pkt 3 lit. b zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
16 § 5 ust. 6a dodany przez § 1 pkt 3 lit. c zarządzenia nr 18/20 z dnia 22 czerwca 2020 r. (Dz.Urz.CBA.2020.18) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 24 czerwca 2020 r.
17 § 5 ust. 7 skreślony przez § 20 pkt 2 zarządzenia nr 8/21 z dnia 30 kwietnia 2021 r. (Dz.Urz.CBA.2021.8) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 6 maja 2021 r.