Regulamin Komendy Głównej Policji.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.KGP.2000.6.63

Akt utracił moc
Wersja od: 19 października 2001 r.

ZARZĄDZENIE Nr 11
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 7 lipca 2000 r.
w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji

Na podstawie art.7 ust. 4 ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. nr 30, poz. 179, z 1991 r. nr 94, poz. 422 i nr 107, poz. 461, z 1992 r. nr 54, poz. 254, z 1994 r. nr 53, poz. 214, z 1995 r. nr 4, poz. 17, nr 34, poz. 163 i nr 104, poz. 515, z 1996 r. nr 59, poz. 269 i nr 106, poz. 496, z 1997 r. nr 28, poz. 153, nr 80, poz. 499, nr 88, poz. 554, nr 106, poz. 680, nr 123, poz. 779 i nr 141, poz. 943, z 1998 r. nr 106, poz. 668 oraz z 1999 r. nr 110, poz. 1255) zarządza się, co następuje:

Rozdział  1

Przepisy ogólne

§  1.
Ustala się Regulamin Komendy Głównej Policji, zwanej dalej "Komendą", której siedziba znajduje się w Warszawie.
§  2.
Komenda jest jednostką organizacyjną Policji, przy pomocy której Komendant Główny Policji realizuje zadania określone w ustawach.
§  3.
1.
Zadania Komendy określają odrębne przepisy o szczegółowych zasadach organizacji i zakresie działania komend, komisariatów i innych jednostek organizacyjnych Policji.
2.
Szczegółowy sposób realizacji obowiązków i uprawnień przełożonych i podwładnych przy wykonywaniu zadań Komendy określają odrębne przepisy o funkcjonowaniu organizacji hierarchicznej w Policji.
3.
Dysponentów środków budżetu państwa określają odrębne przepisy.

Rozdział  2

Struktura organizacyjna Komendy

§  4.
1.
Ustala się następującą strukturę organizacyjną Komendy:
1)
Kierownictwo:
a)
Komendant Główny Policji,
b)
Zastępca Komendanta Głównego Policji nadzorujący służbę kryminalną i śledczą,
c)
Zastępca Komendanta Głównego Policji nadzorujący służbę prewencyjną, policję sądową, oddziały prewencji i pododdziały antyterrorystyczne,
d)
Zastępca Komendanta Głównego Policji nadzorujący służbę wspomagającą w zakresie organizacyjnym, logistycznym i technicznym,
2)
komórki organizacyjne:
a)
Biuro - Centralny Sztab Policji,
b)
Biuro Finansów,
c)
Biuro Kadr i Szkolenia,
d)
Biuro Koordynacji Służby Kryminalnej,
e)
Biuro Koordynacji Służby Prewencyjnej,
f)
Biuro Logistyki Policji,
g)
Biuro Łączności i Informatyki,
h)
Biuro Międzynarodowej Współpracy Policji,
i)
Biuro Prawne
j)
Biuro Prezydialne,
k)
Centralne Biuro Śledcze,
l)
Centralne Laboratorium Kryminalistyczne,
ł)
Inspektorat Komendanta Głównego Policji,
m)
Wydział Informacji Policyjnej,
n) 1
Biuro do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych,
o) 2
Biuro Spraw Wewnętrznych,
p) 3
Wydział Zarządzania Jakością,
2.
Strukturę organizacyjną oraz zakres działania komórek organizacyjnych Komendy określa dla:
1)
Biura - Centralny Sztab Policji - załącznik nr 1,
2)
Biura Finansów - załącznik nr 2,
3)
Biura Kadr i Szkolenia - załącznik nr 3,
4)
Biura Koordynacji Służby Kryminalnej - załącznik nr 4,
5)
Biura Koordynacji Służby Prewencyjnej - załącznik nr 5,
6)
Biura Logistyki Policji - załącznik nr 6,
7)
Biura Łączności i Informatyki - załącznik nr 7,
8)
Biura Międzynarodowej Współpracy Policji - załącznik nr 8,
9)
Biura Prawnego - załącznik nr 9,
10)
Biura Prezydialnego - załącznik nr 10,
11)
Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego - załącznik nr 11,
12)
Inspektoratu Komendanta Głównego Policji - załącznik nr 12,
13)
Wydziału Informacji Policyjnej - załącznik nr 13,
14) 4
Biura do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych - załącznik nr 14,
15) 5
Biura Spraw Wewnętrznych - załącznik nr 15,
16) 6
Wydziału Zarządzania Jakością.
3.
Strukturę organizacyjną i zakres działania Centralnego Biura Śledczego określają odrębne przepisy Komendanta Głównego Policji.
4. 7
Przy Komendzie działa Gospodarstwo Pomocnicze Komendy Głównej Policji "Karat", nadzorowane przez Dyrektora Biura Logistyki Policji Komendy Głównej Policji.
5. 8
Komendant Główny Policji sprawuje, na podstawie decyzji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, nadzór nad następującymi zakładami budżetowymi, utworzonymi przez Ministra:
1)
Państwowym Zakładem Budżetowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "Lotnisko Warszawa-Babice",
2)
Ośrodkiem Wypoczynkowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "Kaper" w Juracie,
3)
Ośrodkiem Wczasów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "DAFNE" w Zakopanem,
4)
Ośrodkiem Wczasów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "MARYSIEŃKA" w Karpaczu,
5)
Ośrodkiem Wczasów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "PRZEDWIOŚNIE" w Kowarach,
6)
Zespołem Szkoleniowo-Wypoczynkowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Szklarskiej Porębie,
7)
Ośrodkiem Wczasów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "CHYBOTEK" w Przesiece,
8)
Ośrodkiem Wczasowo-Szkoleniowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "GAJÓWKA" w Złotym Potoku,
9)
Ośrodkiem Wypoczynkowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji "JAWOR" w Polańczyku.

Rozdział  3

Tryb kierowania w Komendzie

§  5.
1.
Komendą kieruje Komendant Główny Policji przy pomocy Zastępców Komendanta Głównego Policji, kierowników komórek organizacyjnych Komendy oraz bezpośrednio podległych mu policjantów i pracowników.
2.
Szczegółowe zadania i kompetencje Zastępców Komendanta Głównego Policji określają odrębne przepisy wydane przez Komendanta Głównego Policji.
3.
Komendant Główny Policji może upoważnić poszczególnych policjantów lub pracowników do wydawania w jego imieniu decyzji w określonych sprawach.
4.
Komendant Główny Policji może powoływać o charakterze stałym lub doraźnym: rady, komisje, zespoły, jak też osoby do realizacji funkcji konsultacyjnych, doradczych i opiniodawczych.
§  6.
1.
Komórką organizacyjną Komendy kieruje jej kierownik przy pomocy zastępców, kierowników podległych komórek organizacyjnych oraz bezpośrednio podległych policjantów i pracowników.
2.
Kierownik komórki organizacyjnej realizuje sprawy oraz reprezentuje Komendanta Głównego Policji w kontaktach z podmiotami pozapolicyjnymi w zakresie przypisanej właściwości rzeczowej, wynikającej z zadań Komendanta Głównego Policji.
3.
Kierownik komórki organizacyjnej określa szczegółowy zakres zadań zastępców, podległych kierowników komórek organizacyjnych oraz bezpośrednio podległych policjantów i pracowników.
4.
Kierownik komórki organizacyjnej może upoważnić poszczególnych policjantów lub pracowników do podejmowania w jego imieniu decyzji w określonych sprawach.
5.
Kierownik komórki organizacyjnej może powoływać nieetatowe zespoły realizujące określone przez niego zadania oraz wyznaczać podległych policjantów lub pracowników do kierowania tymi zespołami.
6.
Kierownik komórki organizacyjnej może bezpośrednio zlecać poszczególnym policjantom lub pracownikom wykonanie zadań w określonym przez niego zakresie.
7.
Kierownika komórki organizacyjnej zastępuje w czasie jego nieobecności, zastępca albo policjant lub pracownik, wskazany przez tego kierownika.
8.
Zastępowanie kierownika komórki organizacyjnej obejmuje wykonywanie zadań, o których mowa w zarządzeniu, chyba że kierownik komórki organizacyjnej określił inny zakres zastępstwa.
§  7.
Kierownik komórki organizacyjnej określa za pomocą decyzji szczegółowe zakresy działaniu podległych komórek organizacyjnych oraz zakresy czynności dla poszczególnych stanowisk służbowych.
§  8.
1.
Kierownik komórki organizacyjnej jest obowiązany niezwłocznie zaktualizować zakresy działania podległych komórek organizacyjnych oraz zakresy czynności dla poszczególnych stanowisk służbowych w przypadku zmiany zakresów, o których mowa w § 4 ust. 2 i 3.
2.
Określenia oraz aktualizacji zakresów działania podległych komórek organizacyjnych dokonuje się w uzgodnieniu z kierownikami komórek organizacyjnych właściwych w sprawach prawnych oraz kadr i szkolenia.
3.
Kierownik komórki organizacyjnej może upoważnić kierowników podległych komórek organizacyjnych do aktualizacji zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk służbowych.
§  9.
Kierownik komórki organizacyjnej jest obowiązany stwarzać warunki:
1)
sprawnej realizacji zadań służbowych,
2)
kształcenia i doskonalenia zawodowego,
3)
kształtowania właściwych postaw etycznych,
4)
dobrego poziomu komunikacji interpersonalnej.

Rozdział  4

Przepisy końcowe

§  10.
Kierownicy komórek organizacyjnych w terminie 30 dni od wejścia w życie zarządzenia określą szczegółowe zakresy działania podległych komórek organizacyjnych i zakresy czynności dla poszczególnych stanowisk służbowych.
§  11.
Kierownicy komórek organizacyjnych są obowiązani niezwłocznie zapoznać podległych policjantów i pracowników z postanowieniami niniejszego Regulaminu Komendy.
§  12.
Traci moc:
1)
decyzja nr 101/98 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 kwietnia 1998 r. w sprawie nadania regulaminów organizacyjnych jednostkom organizacyjnym Komendy Głównej Policji (Dz. Urz. nr 1, poz. 2),
2)
decyzja nr 110/99 Komendanta Głównego Policji z dnia 10 czerwca 1999 r. w sprawie utworzenia Zarządu do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w Komendzie Głównej Policji (Dz. Urz. nr 13, poz. 90).
§  13.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania, z mocą od 15 kwietnia 2000 r.
ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK  Nr 1 9

BIURO - CENTRALNY SZTAB POLICJI

1. Biuro - Centralny Sztab Policji realizuje zadania w zakresie:

1) gromadzenia, prawidłowego obiegu i przekazywania informacji o bieżących najważniejszych zdarzeniach w kraju oraz zapewnienia właściwej reakcji jednostek Policji zgodnie z właściwością miejscową i rzeczową,

2) stwarzania warunków do sprawnej działalności Policji w okresach stanów nadzwyczajnych,

3) organizowania, koordynowania i nadzorowania wykonania zadań Policji w warunkach zagrożenia bezpieczeństwa publicznego lub niebezpiecznego zakłócenia porządku publicznego,

4) opracowywania metod i form postępowania Policji w okresach stanów nadzwyczajnych,

4a) nadzoru operacyjnego nad lotnictwem policyjnym,

5) kontrolowania komend wojewódzkich Policji i podległych im jednostek organizacyjnych w zakresie właściwości rzeczowej biura,

6) organizowania, nadzoru i koordynowania systemu negocjacji policyjnych.

2. Struktura organizacyjna Biura - Centralny Sztab Policji:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępca dyrektora,

2) Wydział I - Centralne Stanowisko Kierowania,

3) Wdział II - Operacji Policyjnych,

4) Sekcja ds. Mobilizacyjno-Obronnych,

5) Samodzielne Stanowisko,

6) Zarząd Lotnictwa Policyjnego:

a) Wydział Lotniczy,

b) Sekcja Obsługi Technicznej,

c) Sekcja Nadzoru Operacyjnego i Logistyki,

d) Stanowisko Samodzielne do Spraw Jakości (Kierownik Jakości),

e) Stanowisko Samodzielne do Spraw Bezpieczeństwa Lotniczego (Inspektor Bezpieczeństwa Lotniczego).

ZAŁĄCZNIK  Nr 2 10

BIURO FINANSÓW

1. Biuro Finansów realizuje zadania:

1) wynikające z uprawnień Komendanta jako dysponenta środków budżetu państwa II stopnia, w tym planowanie dochodów i wydatków budżetowych Komendy i podległych dysponentów III stopnia oraz rozdział środków budżetowych dla dysponentów III stopnia,

2) finansowe zabezpieczenie działalności Komendy i podległych dysponentów III stopnia,,

3) obsługa finansowa komórek organizacyjnych Komendy, głównie w zakresie realizacji bieżących wydatków budżetowych o charakterze osobowym (uposażenia i wynagrodzenia oraz składki od nich naliczane),

4) przygotowywanie przepisów i decyzji administracyjnych w sprawach należących do właściwości rzeczowej biura,

5) kontrola finansowa jednostek organizacyjnych Policji.

2. Struktura organizacyjna Biura Finansów:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępca dyrektora,

c) główny księgowy budżetu,

2) Wydział I - Budżetu,

3) Wydział II - Obsługi Finansowej,

a) Sekcja Wydatków Osobowych,

4) Wydział III - Kontroli,

a) (skreślona),

5) Wydział IV - Organizacyjno-Normatywny,

6) Sekcja Rachunkowości.

ZAŁĄCZNIK  Nr 3 11

BIURO KADR I SZKOLENIA

1. Biuro Kadr i Szkolenia realizuje zadania:

1) wdrażanie polityki kadrowej Komendanta Głównego Policji,

2) przygotowywanie decyzji administracyjnych Komendanta Głównego Policji w sprawach dotyczących stosunku służbowego policjantów,

3) obsługa kadrowa policjantów w zakresie zastrzeżonym dla Komendanta Głównego Policji oraz obsługa kadrowa policjantów i pracowników Komendy,

4) organizowanie i obsługa konkursów na stanowisko komendanta wojewódzkiego Policji,

5) nadzorowanie poprawności zorganizowania struktur organizacyjnych jednostek Policji,

5a) prowadzenie ewidencji etatów i stanu zatrudnienia w Policji oraz opracowywanie analiz etatowo-kadrowych,

6) koordynowanie przedsięwzięć związanych z udziałem policjantów w misjach pokojowych działających pod auspicjami organizacji międzynarodowych,

7) koordynowanie opieki psychologicznej nad policjantami i pracownikami w Policji oraz sprawowani profilaktycznej i interwencyjnej opieki psychologicznej nad policjantami i pracownikami Komendy,

8) kształtowanie systemu edukacji zawodowej policjantów, określanie szczegółowych zasad, metod i form szkolenia oraz doskonalenia zawodowego policjantów - nadzór w tym zakresie,

9) rozpoznawanie potrzeb kulturalnych i edukacyjnych środowiska policyjnego oraz wdrażanie rozwiązań mających na celu kształtowanie indywidualnej i zbiorowej aktywności policjantów w różnych formach działalności kulturalnej, sprzyjających samorealizacji i rozwoju osobowości policjantów,

10) (skreślony).

2. Struktura organizacyjna Biura Kadr i Szkolenia:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępca dyrektora,

2) Wydział I - Spraw Osobowych,

a) Sekcja I Spraw Osobowych Jednostek terenowych,

b) Sekcja II Spraw Osobowych Komórek Komendy Głównej Policji,

c) Zespół Obsługi Kancelaryjnej,

3) Wydział II - Organizacyjny, Ewidencji i Analiz,

4) Wydział III - Koordynacji Szkolenia,

5) Wydział IV - Centralny Ośrodek Metodyki Szkolenia,

6) Wydział V - Kultury,

7) Samodzielne Stanowiska,

8) Zespół Psychologa-Koordynatora,

9) Zespół Obsługi Prawnej.

ZAŁĄCZNIK  Nr 4 12

BIURO KOORDYNACJII SŁUŻBY KRYMINALNEJ

1. Biuro Koordynacji Służby Kryminalnej realizuje zadania zapewniające warunki do sprawnej działalności służby kryminalnej w zakresie czynności operacyjno-rozpoznawczych, dochodzeniowo-śledczych oraz stosowania środków techniki operacyjnej przez:

1) koordynowanie czynności operacyjno-rozpoznawczych i dochodzeniowo-śledczych w zwalczaniu przestępczości kryminalnej i gospodarczej przez jednostki Policji,

2) opracowywanie metod i form wykonywania zadań przez służbę kryminalną Policji,

3) opracowywanie i propagowanie nowych rozwiązań technicznych oraz udzielanie pomocy w ich wdrażaniu w komórkach techniki operacyjnej jednostek Policji,

4) współdziałanie z policjami innych państw w sprawach dotyczących wspierania działań wykonawczych jednostek Policji w realizacji zadań,

5) kontrolowanie komend wojewódzkich Policji i podległych im jednostek organizacyjnych w zakresie właściwości rzeczowej Biura.

2. Struktura organizacyjna Biura Koordynacji Służby Kryminalnej:

1) Kierownictwo:

c) dyrektor,

d) zastępca dyrektora,

2) Wydział Kryminalny,

3) Wydział do Walki z Przestępczością Gospodarczą,

4) Wydział Dochodzeniowo-Śledczy,

5) Wydział Techniki Operacyjnej,

6) Wydział Techniki Specjalnej,

7) Wydział Metodyki i Strategii,

8) Stanowiska Samodzielne.

ZAŁĄCZNIK  Nr 5 13

BIURO KOORDYNACJI SŁUŻBY PREWENCYJNEJ

1. Biuro Koordynacji Służby Prewencyjnej realizuje zadania w zakresie tworzenia warunków sprawnego funkcjonowania służby prewencyjnej Policji przez:

1) opracowywanie zasad organizacji i wykonawstwa służby w patrolach, obchodach i na posterunkach,

2) koordynowanie działań Policji w sferze zapobiegania popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz innym zjawiskom kryminogennym,

3) organizowanie i koordynowanie działań Policji na rzecz ochrony osób i mienia oraz porządku i bezpieczeństwa publicznego,

4) koordynowanie współpracy jednostek Policji ze strażami gminnymi oraz sprawowanie nad nimi nadzoru,

5) koordynowanie realizacji zadań jednostek Policji odnośnie broni, amunicji i materiałów wybuchowych,

6) koordynowanie przedsięwzięć jednostek Policji dotyczących bezpieczeństwa w ruchu drogowym,

6a) koordynowanie działań Policji w zakresie zapobiegania i zwalczania demoralizacji, przestępczości i patologii wśród dzieci, młodzieży i w rodzinie,

7) przygotowywanie decyzji administracyjnych Komendanta Głównego Policji w zakresie właściwości biura,

8) kontrolowanie komend wojewódzkich Policji i podległych im jednostek organizacyjnych w zakresie właściwości rzeczowej biura.

2. Struktura organizacyjna Biura Koordynacji Służby Prewencyjnej:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępca dyrektora,

2) Wydział I - Kontaktów Społecznych i Profilaktyki,

3) Wydział II - Organizacji Służby,

4) Wydział III - Ruchu Drogowego,

5) Wydział IV - Ochrony Osób, Mienia i Pozwoleń na Broń,

a) Sekcja I - Ochrony Osób i Mienia,

b) Sekcja II - Pozwoleń na Broń i Opiniowania,

6) Wydział do Spraw Nieletnich i Patologii,

7) Stanowisko Samodzielne.

ZAŁĄCZNIK  Nr 6 14

BIURO LOGISTYKI POLICJI

1. Biuro Logistyki Policji realizuje zadania na rzecz jednostek Policji oraz komórek organizacyjnych Komendy przez:

1) prowadzenie gospodarki budżetowej i pozabudżetowej - realizowanie wydatków budżetowych obejmujących wydatki bieżące o charakterze rzeczowym oraz wydatki majątkowe,

2) udzielanie zamówień publicznych oraz zawieranie umów i kontraktów na nabywany centralnie i w wybranych asortymentach sprzęt i materiały zaopatrzenia transportowego, uzbrojenia, techniki bojowej, techniki policyjnej i biurowej, materiały i przedmioty zaopatrzenia mundurowego, formularze i druki oraz usługi z przeznaczeniem dla komend wojewódzkich Policji oraz komórek organizacyjnych Komendy,

3) koordynowanie gospodarki transportowej i kwatermistrzowskiej oraz działalności zaplecza techniczno-serwisowego sprzętu użytkowego w Policji,

4) koordynowanie zaopatrzenia materiałowo-technicznego jednostek organizacyjnych Policji,

5) nadzorowanie zadań związanych z realizacją przez jednostki organizacyjne Policji ustawowego prawa policjantów (emerytów, rencistów) do lokalu mieszkalnego oraz świadczeń finansowych z nim związanych,

6) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zamierzeń inwestycyjnych Komendy oraz utrzymaniem eksploatowanych obiektów służbowych i socjalnych Policji w pełnej sprawności techniczno-użytkowej, koordynacja i monitoring zamierzeń inwestycyjnych komend i szkół Policji, prowadzenie działalności remontowo-konserwacyjnej oraz zarządzanie, gospodarowanie i obrót nieruchomościami jednostek Policji,

7) prowadzenie obsługi materiałowej, technicznej, administracyjnej, transportowej, mieszkaniowej i socjalnej komórek organizacyjnych oraz policjantów i pracowników Komendy,

8) prowadzenie obsługi finansowej, mieszkaniowej oraz socjalnej emerytów i rencistów Komendy oraz byłego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych,

9) przygotowywanie decyzji administracyjnych w zakresie właściwości Komendanta Głównego Policji w sprawach przydziału (opróżniania) lokali tymczasowych, kwater oraz równoważników pieniężnych i pomocy finansowej,

10) prowadzenie ochrony obiektów Komendy,

11) prowadzenie gospodarki magazynowej sprzętem i materiałami nabywanymi centralnie, o których mowa w ppkt 2 oraz usług naprawczo-serwisowych wybranych asortymentów sprzętu użytkowego w jednostkach organizacyjnych Policji.

2. Struktura organizacyjna Biura Logistyki Policji:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępcy dyrektora,

2) Wydział I - Finansowy,

a) Sekcja Planowania i Rozliczeń Finansowych,

3) Wydział II - Gospodarki Transportowej,

a) Sekcja I - Rozwoju Technicznego i Zakupów Centralnych,

b) Sekcja II - Normowania i Koordynacji Transportu Policji,

c) Sekcja III - Obsługowo - Naprawcza,

d) Sekcja IV - Eksploatacji,

4) Wydział III - Uzbrojenia i Techniki,

a) Sekcja Uzbrojenia,

5) Wydział IV - Gospodarki Kwatermistrzowskiej,

6) Wydział V - Zabezpieczenia Obiektów Komendy Głównej Policji,

7) Wydział VI - Remontów i Konserwacji,

a) Sekcja I - Koordynacji i Monitoringu Zamierzeń Inwestycyjnych KWP i Szkół Policji,

b) Sekcja II - Inwestycji i Remontów Obiektów Służbowych KGP,

c) Sekcja III - Utrzymania i Konserwacji Obiektów Służbowych KGP,

d) Sekcja IV - Ewidencji i Kosztów Eksploatacji,

8) Wydział VII - Świadczeń Socjalnych i Mieszkaniowych,

9) Wydział VIII-Ogólny,

10) Sekcja Magazynów,

11) Zespół Obsługi Prawnej,

12) Samodzielne Stanowiska.

ZAŁĄCZNIK  Nr 7 15

BIURO ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI

1. Biuro Łączności i Informatyki realizuje zadania Komendy w zakresie telekomunikacji i informatyki przez:

1) organizowanie, eksploatację i nadzorowanie funkcjonowania systemów łączności, wspomaganie informacyjne realizacji funkcji kierowniczych i wykonawczych Policji,

2) opracowywanie, wdrażanie i eksploatację specjalistycznych systemów informatycznych oraz metod i form nadzoru nad ich funkcjonowaniem,

3) koordynowanie działalności jednostek organizacyjnych Policji w dziedzinie telekomunikacji i informatyki oraz organizacji przepływu informacji,

4) udzielanie zamówień publicznych oraz zawieranie umów i kontraktów na nabywany centralnie i w wybranych asortymentach sprzęt i materiały łączności oraz usługi z przeznaczeniem dla komend wojewódzkich Policji oraz komórek organizacyjnych Komendy nie będących dysponentami środków budżetu państwa.

2. Struktura organizacyjna Biura Łączności i Informatyki:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępcy dyrektora,

2) Wydział I - Obsługi Zintegrowanego Systemu Informacyjnego Policji,

3) Wydział II - Organizacji i Rozwoju Systemów Łączności,

4) Wydział III - Organizacji i Rozwoju Systemów Informatycznych,

5) Wydział IV - Ochrony Informacji,

6) Wydział V - Teletransmisji,

a) Sekcja I - Dalekosiężnych Systemów Łączności i Urządzeń Zasilających,

b) Sekcja II - Międzynarodowej i Międzymiastowej Łączności Telegraficznej,

c) Sekcja III - Obsługa Urządzeń Komutacyjnych,

d) Sekcja IV - Nadzoru Technicznego i Napraw,

e) Sekcja V - WARMAN - Obsługi Multimedialnej Miejskiej Sieci Teleinformatycznej ATM,

7) Wydział VI - Telekomunikacji,

a) Sekcja I - Organizacji Łączności i Systemów Informatycznych,

b) Sekcja II - Eksploatacji Sieci Kablowej,

c) Sekcja III - Instalacji i Eksploatacji Urządzeń Dyspozytorskich,

d) Sekcja IV - Utrzymania i Obsługi Central Telefonicznych Łączności Rządowej i Wewnętrznej,

8) Wydział VII - Radiokomunikacji,

a) Sekcja I - Radiofonicznej Łączności Konwencjonalnej i Trankingowej,

b) Sekcja II - Napraw Sprzętu Łączności,

c) Sekcja III - Radiowego Centrum Nadawczego KF,

d) Sekcja IV - Radiowego Centrum Odbiorczego KF,

9) Wydział VIII - Poczty Specjalnej,

a) Sekcja I - Ekspedycji Poczty Specjalnej,

b) Sekcja II - Ochrony i Przewozu Poczty Specjalnej,

10) Wydział IX - Obsługi Systemów Informatycznych,

a) Sekcja I - Obsługi Policyjnej Sieci Transmisji Danych,

b) Sekcja II - Obsługi Technologicznej i Bezpośredniego Nadzoru Sieci Transmisyjnej,

11) Wydział X - Administracyjno-Gospodarczy,

12) Wydział XI - Zaopatrzenia,

13) Sekcja Finansowa,

14) Stanowiska Samodzielne.

ZAŁĄCZNIK  Nr 8 16

BIURO MIĘDZYNARODOWEJ WSPÓŁPRACY POLICJI

1. Biuro Międzynarodowej Współpracy Policji realizuje zadania w zakresie prowadzenia bezpośredniej współpracy i koordynacji współdziałania Policji oraz innych organów i instytucji, uprawnionych do zapobiegania i zwalczania przestępczości, z zagranicznymi formacjami policyjnymi oraz ich organizacjami w celu wspomagania działalności wykrywczej i prewencyjnej przez:

1) zapewnienie polskim organom ścigania całodobowej wymiany informacji policyjnych z zagranicą,

2) (skreślony),

3) wykonywanie zobowiązań wynikających z przynależności do Międzynarodowej Organizacji Policji Kryminalnych Interpol, Grupy Zadaniowej ds. Przestępczości Zorganizowanej w regionie Morza Bałtyckiego "Baltcom" oraz z innych aktów prawnych i umów międzynarodowych, dotyczących współdziałania polskich i zagranicznych organów ścigania,

4) koordynację międzynarodowej współpracy policyjnej w celu ochrony porządku prawnego i interesów obywateli,

5) podejmowanie czynności operacyjno-rozpoznawczych wynikających z zakresu właściwości rzeczowej Biura.

2. Struktura organizacyjna Biura Międzynarodowej Współpracy Policji:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępca dyrektora,

2) Wydział I - Poszukiwań Międzynarodowych,

3) Wydział II- Przestępstw Kryminalnych,

4) Wydział III - Międzynarodowej Przestępczości Zorganizowanej,

5) Wydział IV - Operacji Międzynarodowych,

6) Sekcja Analizy i Ewidencji Danych.

ZAŁĄCZNIK  Nr 9 17

BIURO PRAWNE

1. Biuro Prawne realizuje zadania w zakresie:

1) zapewnienia zgodności przygotowywanych w Komendzie projektów aktów prawnych z obowiązującym w Państwie systemem prawnym oraz zasadami techniki prawodawczej,

2) opracowywania, konsultacji i opiniowania projektów umów międzynarodowych dotyczących współpracy Policji z zagranicznymi partnerami oraz innego rodzaju umów międzynarodowych; udziału w negocjacjach międzynarodowych dotyczących Policji,

3) przedkładania Komendantowi Głównemu Policji projektów aktów prawnych dotyczących Policji,

4) przygotowywania opinii prawnych oraz doradztwa prawnego dla kierownictwa Komendy,

5) wydawania opinii prawnych i interpretacji przepisów w sprawach skomplikowanych i precedensowych,

6) rozpatrywania zażaleń cudzoziemców na postanowienia komendantów wojewódzkich Policji wyrażających opinie w sprawach zezwoleń na zamieszkanie na czas oznaczony oraz przygotowywania postanowień Komendanta Głównego Policji w tym zakresie,

7) zastępstwa sądowego Komendanta Głównego Policji przez Sądem Najwyższym, Naczelnym Sądem Administracyjnym i sądami powszechnymi,

8) koordynowania działalności legislacyjnej i pomocy prawnej w Policji,

9) ewidencjonowania aktów prawnych Komendanta Głównego Policji,

10) redakcji i wydawania Dziennika Urzędowego Komendy Głównej Policji oraz Biuletynu Prawnego dla potrzeb praktyki Policji,

11) udzielania informacji o obowiązujących aktach prawnych,

12) prowadzenia i udostępniania zbiorów aktów prawnych, orzeczeń sądowych oraz informacji o literaturze prawniczej.

2. Struktura organizacyjna Biura Prawnego:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępca dyrektora,

2) Wydział I - Legislacyjny,

3) Wydział II - Pomocy Prawnej,

4) Wydział III - Informacji i Dokumentacji Prawnej.

ZAŁĄCZNIK  Nr 10 18

BIURO PREZYDIALNE

1. Biuro Prezydialne realizuje zadania w zakresie tworzenia Komendantowi Głównemu Policji warunków do sprawnego zarządzania Policją przez:

1) opracowywanie Komendantowi Głównemu Policji analiz, ocen i informacji dotyczących realizacji ustawowych zadań Policji,

2) opracowywanie organom władzy i administracji rządowej analiz i informacji dotyczących Policji,

3) organizowanie kontaktów krajowych i międzynarodowych Komendantowi Głównemu Policji,

4) realizowanie przedsięwzięć w procesie integracji europejskiej oraz koordynowanie międzynarodowej współpracy komórek organizacyjnych Komendy i jednostek Policji,

5) obsługę prasową Komendanta Głównego Policji oraz organizowanie i koordynowanie zadań w sferze kontaktów z mediami,

6) nadzór i koordynację nad działalnością archiwalną w Policji i udostępnianie akt ze zbiorów archiwalnych jednostek organizacyjnych Policji oraz gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego Komendy,

7) wydawanie czasopism policyjnych.

2. Struktura organizacyjna Biura Prezydialnego:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępca dyrektora,

2) Wydział I - Integracji Europejskiej i Współpracy z Zagranicą,

3) Wydział II - Analiz i Statystyki Policyjnej,

4) Wydział III - Główne Archiwum Policji,

5) Wydział IV - Centralna Kancelaria Komendy Głównej Policji,

6) Zespół prasowy,

7) Redakcja "Gazety Policyjnej",

8) Samodzielne Stanowiska.

ZAŁĄCZNIK  Nr 11 19

CENTRALNE LABORATORIUM KRYMINALISTYCZNE

1. Centralne Laboratorium Kryminalistyczne realizuje zadania w zakresie tworzenia warunków do sprawnej działalności Policji w dziedzinie techniczno-kryminalistycznego zabezpieczania procesu zapobiegania i zwalczania przestępczości przez:

1) wykonywanie prac badawczo-wdrożeniowych, porównawczych i eksperckich w dziedzinie kryminalistyki oraz prowadzenie zbiorów i kartotek kryminalistycznych,

2) koordynowanie wykonywania zadań przez jednostki organizacyjne Policji w sferze techniczno-kryminalistycznej obsługi miejsc zdarzeń i badań laboratoryjnych,

3) opracowanie metod, norm i standardów w zakresie zadań wykonywanych przez komórki organizacyjne techniki kryminalistycznej w jednostkach organizacyjnych Policji oraz nadawanie i weryfikowanie uprawnień do samodzielnego opracowywania ekspertyz i wydawania opinii w laboratoriach kryminalistycznych i komórkach techniki kryminalistycznej jednostek organizacyjnych Policji,

4) wdrażanie nowatorskich metod i środków ujawniania, zabezpieczania i badania śladów kryminalistycznych oraz organizowanie szkoleń doskonalenia zawodowego i dokonywanie ocen jakości pracy w laboratoriach kryminalistycznych i komórkach techniki kryminalistycznej,

5) udzielanie pomocy komórkom organizacyjnym jednostek organizacyjnych Policji w doborze środków oraz przy realizacji ich zadań, włączając w to zakupy centralne sprzętu i materiałów o strategicznym znaczeniu dla pionu techniki kryminalistycznej,

6) organizowanie współdziałania w zakresie techniki kryminalistycznej z policjami innych państw, a także krajowymi i międzynarodowymi instytucjami oraz organizacjami zajmującymi się problematyką kryminalistyczną.

2. Struktura organizacyjna Centralnego Laboratorium Kryminalistycznego:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępca dyrektora,

2) Wydział I - Badań Dokumentów i Fonoskopii,

a) Zespół 1 - Klasycznych Badań Dokumentów,

b) Zespół 2 - Technicznych Badań Dokumentów,

c) Zespół 3 - Badań Fonoskopijnych,

3) Wydział II - Badań Broni i Balistyki,

a) Zespół 1 - Badań Broni i Balistyki,

b) Zespół 2 - Obsługi Zbiorów i Magazynów,

4) Wydział III - Mechanoskopii,

a) Zespół 1 - Mechanoskopii Klasycznej i Badań Atestacyjnych,

b) Zespół 2 - Badań Oznaczeń Identyfikacyjnych,

c) Zespół 3 - Badań Wypadków Drogowych

d) Zespół 4 - Badań Traseologicznych,

5) Wydział IV - Chemii,

a) Zespół 1 - Badań Narkotyków,

b) Zespół 2 - Analizy Organicznej,

c) Zespół 3 - Analizy Nieorganicznej,

6) Wydział V -Biologii,

a) Zespół 1 - Biologii Klasycznej i Medycyny Sądowej,

b) Zespół 2 - Badań Genetycznych,

c) Zespół 3 - Badań Osmologicznych,

7) Wydział VI - Daktyloskopii,

a) Zespół 1 - Identyfikacji Daktyloskopijnej,

b) Zespół 2 - Wizualizacji Daktyloskopijnej,

c) Zespół 3 - Centralna Registratura Daktyloskopijna,

8) Wydział VII - Technik Wizualnych i Komputerowych,

a) Zespół 1 - Fotografii Barwnej,

b) Zespół 2 - Fotografii Czarno-białej,

c) Zespół 3 - Techniki Video,

d) Zespół 4 - Badań Komputerowych,

e) Zespół 5 - Badań Antroposkopijnych,

9) Wydział VIII - Organizacji i Postępu Technicznego,

a) Sekcja Koordynacji Badań, Doskonalenia Zawodowego i Analiz,

b) Zespół 1 - Wydawnictw,

c) Zespół 2 - Finansowo-Gospodarczy,

d) Zespół 3 - Obsługi Kancelaryjno-Biurowej.

10) Stanowisko Samodzielne

ZAŁĄCZNIK  Nr 12 20

INSPEKTORAT KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI

1. Inspektorat Komendanta Głównego Policji realizuje zadania w zakresie:

1) prowadzenia w imieniu Komendanta Głównego Policji kontroli wykonywania ustawowych zadań Policji, a w szczególności:

a) prawidłowości kierunków działania, doboru środków oraz wykonywania zadań przez jednostki Policji, a także wykonywania obowiązków służbowych przez policjantów i pracowników,

b) efektywności funkcjonowania struktur organizacyjnych, form i metod zarządzania oraz nadzoru służbowego w komórkach organizacyjnych Komendy i jednostkach Policji,

c) przestrzegania przez komórki organizacyjne Komendy i jednostki Policji zasad gospodarności oraz wykorzystania środków finansowych,

d) przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, profilaktycznej opieki zdrowotnej, a także ochrony przeciwpożarowej,

e) przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków,

2) analizowania ujawnionych nieprawidłowości i zagrożeń w funkcjonowaniu jednostek Policji oraz opracowywania wytycznych i zaleceń mających na celu eliminowanie i zapobieganie ich powstawania,

3) analizowania dokumentacji kontrolnej komórek inspekcyjnych w Policji,

4) opracowywania Komendantowi Głównemu Policji informacji o ustaleniach pokontrolnych,

5) przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków należących do kompetencji Komendanta Głównego Policji,

6) koordynowania działań w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, medycyny pracy i ochrony przeciwpożarowej w jednostkach Policji oraz realizacji zadań w tym zakresie w komórkach organizacyjnych Komendy,

7) koordynowanie działań kontrolnych w Policji.

2. Struktura organizacyjna Inspektoratu Komendanta Głównego Policji:

1) Kierownictwo:

a) dyrektor,

b) zastępca dyrektora,

2) Wydział I - Kontroli,

a) Zespół ds. Kontroli Ogólnopolicyjnej,

b) Zespół ds. Kontroli Finansowo-Gospodarczej,

3) Wydział II - Skarg i Wniosków,

4) Wydział III - Informacji i Analiz,

5) Sekcja ds. Medycyny Pracy, BHP i Ochrony Przeciwpożarowej,

6) Zespół Obsługi.

ZAŁĄCZNIK  Nr 13

WYDZIAŁ INFORMACJI POLICYJNEJ

1. Wydział Informacji Policyjnej realizuje zadania w zakresie tworzenia warunków do sprawnych działań Policji w sferze przetwarzania oraz udostępniania informacji zawartych w policyjnych systemach informacyjnych przez:

1) inicjowanie i koordynowanie działań związanych z opracowywaniem obiegu informacji w systemach policyjnych oraz zasad dostępu do tych systemów,

2) opiniowanie i opracowywanie projektów przepisów regulujących zakres, tryb oraz formę wymiany informacji w Policji,

3) opiniowanie i opracowywanie projektów przepisów regulujących zakres, tryb oraz formę wymiany informacji z podmiotami pozapolicyjnymi,

4) koordynację działań związanych z włączeniem do obiegu informacyjnego danych gromadzonych w nowo tworzonych systemach informatycznych,

5) opracowywanie metod i form działań jednostek organizacyjnych Policji w sferze gromadzenia, przetwarzania i wykorzystywania przez Policję informacji uzyskanych w toku realizacji zadań,

6) inicjowanie, organizowanie oraz koordynowanie działań mających na celu wdrożenie analizy kryminalnej jako narzędzia wspierającego pracę wykrywczą i dochodzeniowo-śledczą przy wykorzystaniu środków informatycznych.

2. Struktura organizacyjna Wydziału Informacji Policyjnej:

1) naczelnik wydziału,

2) stanowiska wykonawcze.

ZAŁĄCZNIK  Nr 14 21

BIURO DO SPRAW OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH

1. Biuro do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych realizuje zadania w zakresie ochrony informacji niejawnych przez:

1) zapewnienie ochrony informacji niejawnych w Komendzie, w tym w systemach i sieciach teleinformatycznych,

2) nadzór nad stosowaniem środków ochrony fizycznej obiektów Komendy przed nieuprawnionym dostępem do informacji niejawnych,

3) kontrolę ochrony informacji niejawnych oraz przestrzeganie przepisów o ochronie tych informacji w Policji,

4) organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie pracy oddziałów Kancelarii Tajnej Komendy,

5) szkolenie policjantów i pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,

6) współpracę ze służbami ochrony państwa w zakresie przewidzianym ustawą o ochronie informacji niejawnych,

7) przygotowywanie materiałów do wniosków lub decyzji w sprawach udostępniania informacji niejawnych stanowiących tajemnicę państwową określonej osobie lub instytucji przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji lub Komendanta Głównego Policji,

8) przygotowywanie materiałów do wniosków lub decyzji w sprawach zwalniania z zachowania tajemnicy państwowej lub służbowej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,

9) prowadzenie postępowań sprawdzających i wydawanie poświadczeń bezpieczeństwa:

a) policjantom i pracownikom oraz kandydatom do służby lub pracy w Komendzie,

b) policjantom, dla których właściwy w sprawach osobowych jest Komendant Główny Policji,

c) szefom logistyki oraz pełnomocnikom do spraw ochrony informacji niejawnych w komendach wojewódzkich Policji, Wyższej Szkole Policji i szkołach policyjnych.

2. Struktura organizacyjna Biura do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych:

1) Kierownictwo:

dyrektor biura,

2) Wydział I Postępowań Sprawdzających i Udostępniania Informacji Niejawnych oraz Zwalniania z Zachowania Tajemnicy,

3) Wydział II Kontroli Szkoleń,

4) Zespół I Kancelaria Tajna Komendy Głównej Policji,

5) Zespół II Ochrony Teleinformatycznej i Fizycznej.

ZAŁĄCZNIK  Nr 15 22

BIURO SPRAW WEWNĘTRZNYCH

1. Biuro Spraw Wewnętrznych realizuje zadania w zakresie:

1) wykrywania przestępstw popełnionych przez policjantów i pracowników Policji z zastosowaniem metod i form pracy operacyjnej oraz czynności dochodzeniowo-śledczych w zakresie przewidzianym w Kodeksie postępowania karnego,

2) ujawniania zjawisk kryminogennych w środowisku policjantów i pracowników Policji,

3) koordynowania działań operacyjnych prowadzonych w sprawach policjantów i pracowników Policji podejrzewanych o popełnienie przestępstwa, w przypadku konieczności współpracy między jednostkami organizacyjnymi Policji,

4) gromadzenia informacji o przestępczości w środowisku policjantów i pracowników Policji oraz analizowania tych informacji.

2. Struktura organizacyjna Biura Spraw Wewnętrznych:

1) Kierownictwo:

dyrektor biura,

2) Wydział I,

a) Sekcja I,

b) Sekcja II,

c) Sekcja III,

3) Wydział II,

4) Sekcja do Spraw Analiz i Obsługi,

5) Stanowiska Samodzielne.

ZAŁĄCZNIK  Nr 16 23

WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ

1. Wydział Zarządzania Jakością realizuje zadania wynikające z wdrożenia w Policji zarządzania jakością poprzez:

1) kreowanie i realizowanie polityki Komendanta Głównego Policji w zakresie zarządzania jakością,

2) inicjowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac nad rozwojem systemu zarządzania jakością w Policji,

3) koordynowanie i monitorowanie przedsięwzięć realizowanych przez jednostki organizacyjne Policji w zakresie zarządzania jakością,

4) ustalanie kierunków i problematyki szkoleń z zakresu zarządzania jakością,

5) opracowywanie analiz dotyczących organizacji Policji oraz inicjowanie zmian w zasadach organizacji jednostek organizacyjnych Policji i zakresów działania,

6) współpracę z kierownikami komórek organizacyjnych Komendy w ramach systemu zarządzania jakością,

7) koordynowanie pracy grupy liderów jakości w komórkach organizacyjnych Komendy,

8) organizowanie i prowadzenie doskonalenia zawodowego w zakresie problematyki zarządzania jakością,

9) współpracę z Wyższą Szkołą Policji w Szczytnie, szkołami policyjnymi i ośrodkami szkolenia w zakresie zadań wydziału.

2. Struktura organizacyjna Wydziału Zarządzania Jakością:

1) Naczelnik wydziału,

2) Stanowiska Wykonawcze.

1 § 4 ust. 1 pkt 2 lit. n) zmieniona przez § 1 pkt 1 lit. a) tiret pierwsze zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2000 r.
2 § 4 ust. 1 pkt 2 lit. o) zmieniona przez § 1 pkt 1 lit. a) tiret pierwsze zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2000 r.
3 § 4 ust. 1 pkt 2 lit. p) zmieniona przez § 1 pkt 1 lit. a) tiret drugie zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
4 § 4 ust. 2 pkt 14 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b) tiret pierwsze zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2000 r.
5 § 4 ust. 2 pkt 15 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b) tiret pierwsze zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2000 r.
6 § 4 ust. 2 pkt 16 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. b) tiret drugie zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
7 § 4 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
8 § 4 ust. 5 dodany przez § 1 pkt 1 lit. c) zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
9 Załącznik nr 1 zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
10 Załącznik nr 2 zmieniony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
11 Załącznik nr 3 zmieniony przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
12 Załącznik nr 4 zmieniony przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
13 Załącznik nr 5 zmieniony przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
14 Załącznik nr 6 zmieniony przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
15 Załącznik nr 7 zmieniony przez § 1 pkt 8 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
16 Załącznik nr 8 zmieniony przez § 1 pkt 9 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
17 Załącznik nr 9 zmieniony przez § 1 pkt 10 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
18 Załącznik nr 10 zmieniony przez § 1 pkt 11 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
19 Załącznik nr 11 zmieniony przez § 1 pkt 12 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
20 Załącznik nr 12 zmieniony przez § 1 pkt 13 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.
21 Załącznik nr 14 zmieniony przez § 1 pkt 14 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2000 r.
22 Załącznik nr 15 zmieniony przez § 1 pkt 15 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 1 lipca 2000 r.
23 Załącznik nr 16 zmieniony przez § 1 pkt 16 zarządzenia nr 18 z dnia 14 września 2001 r. (Dz.Urz.KGP.01.11.121) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 19 października 2001 r.