Realizacja zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.PKRUS.2014.45
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 41
PREZESA KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
z dnia 22 grudnia 2014 r.
w sprawie realizacji zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
Rozdział 1.
Definicje
Definicje
Rozdział 2.
Planowanie
Planowanie
Rozdział 3.
Przygotowanie postępowania
Przygotowanie postępowania
Rozdział 4.
Umowa
Umowa
Rozdział 5.
Oddziały regionalne
Oddziały regionalne
w przypadku zakupu środków trwałych (z wyłączeniem wymienionych w punkcie 2) oraz realizacji inwestycji budowlanych;
Rozdział 6.
Przepisy końcowe
Przepisy końcowe
do 31 stycznia, informacji o zamówieniach, które zostały udzielone w roku poprzedzającym z wyłączeniem obowiązku stosowania ustawy, zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 grudnia 2013 r. w sprawie zakresu informacji zawartych w rocznym sprawozdaniu o udzielonych zamówieniach, jego wzoru oraz sposobu przekazywania (Dz. U. poz. 1530).
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Plan/ Korekta Planu zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych na rok ..........
Plan/ Korekta Planu zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych na rok ..........
/miejscowość, data/
...........................................
/znak sprawy Realizującego zamówienia/
L.p. | Nazwa przedmiotu zamówienia | Szacunkowa wartość zamówienia netto | Przewidywany termin realizacji | Uwagi | |
PLN | EUR | ||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
............................................... .................................................
Data i podpis pracownika Data i podpis Realizującego zamówienie
ZAŁĄCZNIK Nr 2
................................................ /Znak sprawy/ | ............................................. /miejscowość, data/ | |
Wniosek o realizację zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania przepisów ustawy (dostawa/usługa/robota budowlana*) | ||
1. | Opis przedmiotu zamówienia: .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... | |
Osoba/y, która/e dokonała/y* opisu przedmiotu zamówienia .......................................................................................................................................................................... | ||
2. | Ustalona z należytą starannością szacunkowa wartość zamówienia netto podana w złotych i euro wynosi: .......................................................................................................................................................................... została ustalona w dniu .................................... na podstawie ......................................................................... /wg kursu określonego w aktualnie obowiązującym rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów/ osoba/y, która/e dokonała/y* oszacowania wartości zamówienia ......................................................................................................................................................................... | |
3. | Kwota jaką Realizujący zamówienie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto w złotych wynosi: .......................................................................................................................................................................... | |
4. | Planowany okres realizacji zamówienia oraz kwoty zaplanowane na poszczególne okresy: rok: ......................................, kwota brutto: .................................................................... rok: ......................................, kwota brutto: .................................................................... rok: ......................................, kwota brutto: ..................................................................... | |
5. | Źródło finansowania (FA, FPiR, ZFŚS, inne źródło): .......................................................................................................................................................................... (wpisać odpowiedni fundusz, § oraz numer działania z budżetu zadaniowego) | |
6. | Uzasadnienie celowości zamówienia: .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... | |
7. | Realizujący zamówienie: | |
........................................................... (Data, podpis, pieczątka) | ||
8. | Potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych - Dyrektor Biura Ekonomicznego: | |
........................................................... (Data, podpis, pieczątka) | ||
9. | Nr rejestru: ..................................................................................................................................................... /wpisuje Biuro Zamówień Publicznych/ | |
*niepotrzebne skreślić |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
................................................ /Znak sprawy/ | ............................................. /miejscowość, data/ | |
Wniosek o realizację zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania przepisów ustawy (dostawa/usługa/robota budowlana*) | ||
1. | Opis przedmiotu zamówienia: .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... | |
Osoba/y, która/e dokonała/y* opisu przedmiotu zamówienia .......................................................................................................................................................................... | ||
2. | Ustalona z należytą starannością szacunkowa wartość zamówienia netto podana w złotych i euro wynosi: .......................................................................................................................................................................... została ustalona w dniu .................................... na podstawie ......................................................................... /wg kursu określonego w aktualnie obowiązującym rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów/ osoba/y, która/e dokonała/y* oszacowania wartości zamówienia ......................................................................................................................................................................... | |
3. | Kwota jaką Realizujący zamówienie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto w złotych wynosi: .......................................................................................................................................................................... | |
4. | Planowany okres realizacji zamówienia oraz kwoty zaplanowane na poszczególne okresy: rok: ......................................, kwota brutto: .................................................................... rok: ......................................, kwota brutto: .................................................................... rok: ......................................, kwota brutto: ..................................................................... | |
5. | Źródło finansowania (FA, FPiR, ZFŚS, inne źródło): .......................................................................................................................................................................... (wpisać odpowiedni fundusz, § oraz numer działania z budżetu zadaniowego) | |
6. | Uzasadnienie celowości zamówienia: .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... | |
7. | Potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych - Główny Księgowy: | |
........................................................... (Data, podpis, pieczątka) | ||
8. | Realizujący zamówienie: | |
........................................................... (Data, podpis, pieczątka) | ||
9. | Nr rejestru: ..................................................................................................................................................... /wpisuje komórka organizacyjna lub pracownik wskazany przez Dyrektora/ | |
*niepotrzebne skreślić |
ZAŁĄCZNIK Nr 4
Formularz zapytania ofertowego
Formularz zapytania ofertowego
Adresat:
1. ...........................................................................................................................
...............................................................................
......................................................................................
(dostawa/usługa/robota budowlana)
1. Nazwa i adres Zamawiającego.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,
2. Opis przedmiotu zamówienia.
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
..................................................................................................................................
1) warunki gwarancji: ........................................................................
2) warunki płatności:* .......................................................................
3) warunki dostawy (miejsce) ............................................................
4) inne szczegółowe wymagania Zamawiającego:
......................................................................................................
3. Termin wykonania zamówienia.
................................................................................................................................................
4. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
1) osobiście w siedzibie: ..................................................................
2) przesłać na adres: ........................................................................
....................................................................................................
3) faxem na numer: ..........................................................................
4) w wersji elektronicznej na e-mail: ..................................................
....................................................................................................
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia ................................................
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą poddawane ocenie.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany formularz oferty;
b) podpisany wzór umowy;
c) inne dokumenty (np. opisy funkcjonalne i techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia; certyfikaty itp. - o ile były wymagane przez Zamawiającego).
Termin związania ofertą wynosi ....................
5. Wzór umowy.
* w razie złożenia przez Wykonawcę oferty wycenionej w walucie obcej, faktura wystawiona po wykonaniu zamówienia powinna także opiewać na kwotę w walucie obcej. Zapłata na podstawie takiej faktury stanowić będzie równowartość tej kwoty w złotych polskich, będącej wynikiem przeliczenia po kursie z dnia płatności.
ZAŁĄCZNIK Nr 5
FORMULARZ OFERTY
na ................................................................
.....................................................................
....................................................................
FORMULARZ OFERTY
na ................................................................
.....................................................................
....................................................................
................................................................................................................................................
.................................................................
NIP: .....................................................................................................
REGON: ..............................................................................................
2. Kalkulacja cenowa Wykonawcy za realizację całości przedmiotu zamówienia:
1) oferujemy wykonanie całości przedmiotu zamówienia za cenę netto:
.......................................... zł., a wraz z należnym podatkiem VAT w wysokości
.......... % za cenę brutto: .......................................zł*;
2) oferujemy termin realizacji zamówienia: ............. dni/tygodni, licząc od dnia podpisania umowy.
3. Warunki gwarancji: ............................................................................................
Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy ..........................................
4. Oświadczam, iż zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami Zamawiającego i nie wnoszę do nich żadnych zastrzeżeń.
5. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:
1) podpisany wzór umowy;
2) ...................................................................................................
3) ...................................................................................................
4) ...................................................................................................
Miejscowość ............................, dnia ....................................20..... roku.
...................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do
składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
* w sytuacji, gdy cena przedmiotu zamówienia jest wieloskładnikowa, należy podać także cenę poszczególnych pozycji
ZAŁĄCZNIK Nr 6
UMOWA
UMOWA
Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego reprezentowaną przez Prezesa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
w imieniu, którego występuje:
1.
zwaną dalej "Zamawiającym "
a
........................................................................................., reprezentowaną przez:
1. ................................................
zwaną dalej "Wykonawcą" z drugiej strony
zwanych dalej stronami.
W wyniku przeprowadzenia uproszczonego postępowania, do którego na podstawie art. 4 pkt ...... ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy, zawarto umowę następującej treści:
Zamawiający: Wykonawca:
......................................... ..............................................
............................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do
składania oświadczeń woli w imieniu
Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK Nr 7
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
.......................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
(dostawę/usługę/robotę budowlaną o szacunkowej wartości netto)
W dniu ........ zwrócono się do niżej wymienionych potencjalnych Wykonawców, z zapytaniem czy są zainteresowani realizacją przedmiotowego zamówienia:
1) ...............................
2) ...............................
3) ...............................
4) ...............................
5) ...............................
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia .............., do godz.: ................................... złożono następujące oferty: (podać podmiot, cenę lub inne oceniane kryteria):
1) ...............................
2) ...............................
3) ...............................
4) ...............................
5) ...............................
Po sprawdzeniu i przeanalizowaniu ofert udzielam zamówienia
Nazwa: .......................................................................................................
adres siedziby Wykonawcy: ........................................................................
NIP: ...........................................................................................................
REGON: ....................................................................................................
oferującą za realizację całości zamówienia cenę netto/brutto: ........................
...................................................................................................................
której ofertę uznano za najkorzystniejszą, z uwagi na:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.....................
(uzasadnienie wyboru oferty)
Miejscowość ............................, dnia ....................................20..... roku.
.............................................................. .........................................
(pieczęć i podpis osoby przeprowadzającej (pieczęć i podpis Realizującego zamówienie)
postępowanie)
ZAŁĄCZNIK Nr 8
FORMULARZ ZAMÓWIENIA
FORMULARZ ZAMÓWIENIA
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
(adres)
tel. ..............., fax ......................
NIP ....................
WYKONAWCA:
...................................
(adres) ..........................
Nr KRS/Ewidencji Działalności Gospodarczej ............................
NIP: ..................
REGON: ...................
Tel. ................., fax .................
PRZEDMIOT: (opis przedmiotu zamówienia).............................................................................
..................................................................................................................................................
...................................................................................................................................................
MIEJSCE DOSTAWY/WYKONANIA USŁUGI/WYKONANIA ROBÓT BUDOWLANYCH:
...................................................................................
...................................................................................
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Faktura VAT:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
(adres)
tel. ............, fax ....................
NIP ................
PŁATNOŚĆ: (na konto Wykonawcy przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury):
L.p | Nazwa przedmiotu zamówienia | j.m. | ilość | Cena jedn. netto PLN | Wartość netto PLN | Wartość brutto PLN |
1. | ||||||
2. | ||||||
3. | ||||||
4. | ||||||
5. | ||||||
Razem: |
Gwarancja ..........................
Realizacja zamówienia do .................w godz. ..............., przed realizacją zamówienia prosimy o kontakt z: ..................., tel: .......................
Kary:
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
1) opóźnienia w wykonaniu zamówienia, a także jego określonej części w wysokości ........... wartości wynagrodzenia za każdy dzień opóźnienia,
2) opóźnienia w usunięciu wad przedmiotu zamówienia, a także jej określonej części w wysokości ........... wartości wynagrodzenia za każdy dzień opóźnienia, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez Zamawiającego w celu usunięcia wad
Główny Księgowy Kasy ZAMAWIAJĄCY
(data, pieczęć i podpis Głównego Księgowego) (data, pieczęć i podpis Realizującego
zamówienie)
WYKONAWCA
(data, pieczęć i podpis Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK Nr 9
REJESTR WNIOSKÓW O REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY/USŁUGI/ROBOTY BUDOWLANE WYŁĄCZONYCH ZE STOSOWANIA PRZEPISÓW USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
REJESTR WNIOSKÓW O REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY/USŁUGI/ROBOTY BUDOWLANE WYŁĄCZONYCH ZE STOSOWANIA PRZEPISÓW USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Nr rejestru | Data wniosku | Przedmiot zamówienia | Szacunkowa wartość zamówienia w PLN (netto) | Szacunkowa wartość zamówienia w EUR (netto) | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
1. | |||||
2. |
ZAŁĄCZNIK Nr 10
................................................ /Znak sprawy/ | ............................................. /miejscowość, data/ | |
Korekta wniosku o realizację zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania przepisów ustawy (dostawa/usługa/robota budowlana*) Nr rejestru wniosku ........ | ||
1. | Korekta poz. ...... wniosku: Było: .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... Zmienia się na: .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... .......................................................................................................................................................................... | |
2. | Realizujący zamówienie: | |
........................................................... (Data, podpis, pieczątka) | ||
3. | Potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych - Dyrektor Biura Ekonomicznego: | |
........................................................... (Data, podpis, pieczątka) |
- dodany przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 28 z dnia 14 października 2015 r. (Dz.Urz.PKRUS.2015.29) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2015 r.
- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 31 z dnia 11 grudnia 2015 r. (Dz.Urz.PKRUS.2015.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 12 grudnia 2015 r.