Realizacja zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.PKRUS.2014.45

Akt utracił moc
Wersja od: 12 grudnia 2015 r.

ZARZĄDZENIE Nr 41
PREZESA KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
z dnia 22 grudnia 2014 r.
w sprawie realizacji zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Na podstawie art. 59 ust. 3 ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników (Dz. U. z 2013 r. poz. 1403, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:

Rozdział  1.

Definicje

§  1.
1.
Zarządzenie reguluje zasady realizacji zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), zwanej dalej "ustawą", w Centrali Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, zwanej dalej "Kasą", oraz w oddziałach regionalnych.
2.
W zakresie nieuregulowanym odmiennie niniejszym zarządzeniem oddziały regionalne stosują przepisy regulujące realizację zamówień w Centrali Kasy odpowiednio.
§  2.
Ilekroć w zarządzeniu jest mowa o:
1)
komórkach organizacyjnych - należy przez to rozumieć biura Centrali Kasy, zespoły Centrali Kasy, a w oddziale regionalnym wydziały, referaty lub stanowiska pracy;
2)
wartości zamówienia - należy przez to rozumieć całkowite szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy, bez podatku od towarów i usług, ustalone z należytą starannością;
3)
Realizującym zamówienie - należy przez to rozumieć Kierującego komórką organizacyjną /Pełnomocnika Prezesa w Centrali oraz Dyrektora lub upoważnioną przez niego osobę w oddziale regionalnym;
4)
zamówieniu - należy przez to rozumieć zakup, zlecenie dostawy, usługi lub roboty budowlanej wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy.

Rozdział  2.

Planowanie

§  3.
1.
Realizacja zamówienia (z Funduszu Administracyjnego, z Funduszu Prewencji i Rehabilitacji, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych lub z innych źródeł) następuje w oparciu o plan zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy sporządzany w oparciu o plan finansowy/projekt planu finansowego, w terminie do końca roku poprzedzającego realizację zamówienia.
2.
Plan zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy poszczególnych komórek organizacyjnych zawierający zestawienie przedmiotowe i wartościowe planowanych zamówień na kolejny rok, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia, zatwierdza Realizujący zamówienie.
3.
Weryfikacja oraz ewentualna korekta planu zamówień wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy dokonywana jest co najmniej raz na kwartał i zatwierdzana przez Realizującego zamówienie.
4. 1
Po zatwierdzeniu planu lub jego korekty, komórki organizacyjne Centrali Kasy są zobowiązane do niezwłocznego przesłania kopii do Biura Zamówień Publicznych, zwanego dalej BZP, celem weryfikacji pod kątem sumowania wartości zamówienia oraz odpowiednio do osoby upoważnionej przez Prezesa Kasy albo Zastępcy Prezesa Kasy nadzorującego Realizującego zamówienie.

Rozdział  3.

Przygotowanie postępowania

§  4.
1.
Decyzję o realizacji zamówienia podejmuje Realizujący zamówienie.
2.
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne wyłączonego ze stosowania przepisów ustawy odbywa się w oparciu o wniosek, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia.
3.
W odniesieniu do zamówień, których wartość brutto nie przekracza kwoty 3 500 PLN, Realizujący zamówienie nie jest obowiązany do sporządzania wniosku, o którym mowa w ust. 2. W takim przypadku za dokument równoważny uznaje się inny dokument spełniający wymogi dokumentu księgowego, w szczególności fakturę, rachunek, który musi zawierać dokładny opis przedmiotu zamówienia, uzasadnienie zamówienia oraz potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych przez Biuro Ekonomiczne, a w przypadku oddziałów regionalnych przez Głównego Księgowego.
4. 2
W przypadku zaistnienia takiej konieczności po zatwierdzeniu wniosku, jednakże przed wysłaniem zapytania ofertowego, o którym mowa w § 5, Realizujący zamówienie może dokonać korekty wniosku, której wzór stanowi załącznik nr 10 do zarządzenia. Jeżeli korekta dotyczy informacji zawartych w poz. 3-5 wniosku, wymagane jest zatwierdzenie korekty przez Biuro Ekonomiczne. Kopia korekty wniosku jest niezwłocznie przekazywana do BZP.
5.
Wniosek, po potwierdzeniu zabezpieczenia środków finansowych, podlega rejestracji w BZP, po czym jest w Centrali Kasy niezwłocznie przekazywany do Realizującego zamówienie, celem realizacji.
6.
Rejestr wniosków, którego wzór stanowi załącznik nr 9 do zarządzenia, prowadzi BZP.
7.
Na etapie sporządzania wniosku Realizujący zamówienie ma obowiązek sporządzić szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz oszacować wartość przedmiotu zamówienia z należytą starannością.
§  5.
1.
Wybór wykonawcy następuje poprzez zebranie ofert od potencjalnych wykonawców na skutek uprzedniego wystosowania zapytania ofertowego, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do zarządzenia, do co najmniej 3 wykonawców, chyba że zamówienie może być wykonane przez mniej niż 3 wykonawców lub występują inne obiektywne czynniki wskazujące na to, że zbieranie większej ilości ofert jest niecelowe.
2.
Przeprowadzenie postępowania może być dokumentowane również przez zebranie 3 ofert drogą e-mail, telefonicznie, poprzez wydruki z katalogów internetowych, z zastrzeżeniem ust. 3.
3.
Wysłanie pisemnych zapytań ofertowych jest obligatoryjne, jeżeli wartość netto zamówienia przekracza kwotę 20 000 PLN.
4.
Zapytanie ofertowe powinno obejmować swoim zakresem cały przedmiot zamówienia.
5.
Do zapytania ofertowego załącza się formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do zarządzenia, na którym wykonawcy składają oferty. Oferta może być złożona na formularzu wykonawcy, jeżeli zawiera wszystkie elementy wymagane wysłanym formularzem oferty.
6. 3
Realizujący zamówienie dokonuje oceny zabranych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej, co dokumentuje w informacji o wyborze oferty, której wzór stanowi załącznik nr 7 do zarządzenia. Jeżeli wartość netto zamówienia przekracza kwotę 80 000 PLN, Realizujący zamówienie w Centrali Kasy jest zobowiązany przed zatwierdzeniem wyboru najkorzystniejszej oferty przedstawić informację o wyborze oferty odpowiednio osobie upoważnionej przez Prezesa Kasy albo Zastępcy Prezesa Kasy nadzorującego Realizującego zamówienie.
7.
Realizujący zamówienie składa zamówienie do wybranego wykonawcy na Formularzu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do zarządzenia, po jego uprzednim podpisaniu przez Głównego Księgowego. Nie wysyła się zamówienia w sytuacji, kiedy realizacja następuje na podstawie zawieranej z wykonawcą umowy oraz w sytuacjach wskazanych w § 6 ust. 3.
8.
Załączniki nr 4-8 mogą być modyfikowane w zależności od przedmiotu zamówienia. Stosowanie wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 6, jest fakultatywne.
9.
W odniesieniu do zamówień, których wartość netto nie przekracza kwoty 5 000 PLN lub w przypadku zaistnienia pilnej potrzeby udzielenia zamówienia, której Realizujący zamówienie nie mógł przewidzieć, co należy uzasadnić w formie pisemnej, po zarejestrowaniu wniosku Realizujący zamówienie nie jest obowiązany do dokumentowania postępowania w sposób, o którym mowa w ust. 1-7.

Rozdział  4.

Umowa

§  6.
1.
W zakresie uregulowanym Zarządzeniem umowy zawiera Realizujący zamówienie, po uprzednim zaparafowaniu umowy przez radcę prawnego, a następnie Głównego Księgowego Kasy.
2.
Podpisanie umowy w postępowaniu o zamówienie publiczne wyłączonym ze stosowania przepisów ustawy jest obligatoryjne.
3.
W przypadkach uzasadnionych specyfiką zamówienia lub okolicznościami nie leżącymi po stronie zamawiającego, w szczególności jeżeli w odniesieniu do realizowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z powszechnie przyjętą na rynku praktyką, jego realizacja dochodzi do skutku w inny sposób niż poprzez zawarcie umowy w formie pisemnej, można odstąpić od jej podpisania. Decyzję taką podejmuje Realizujący zamówienie.
4.
Decyzję o wniesieniu przez wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy podejmuje Realizujący zamówienie.
5.
Rejestr umów prowadzi w Centrali Kasy Biuro Finansowo-Księgowe, a w oddziale regionalnym komórka organizacyjna wskazana przez Dyrektora. Oryginał umowy niezwłocznie po jej podpisaniu Realizujący zamówienie przekazuje w Centrali Kasy do Biura Finansowo-Księgowego, a w oddziale regionalnym do komórki organizacyjnej wskazanej przez Dyrektora, celem jej zarejestrowania.
6. 4
Realizujący zamówienie w Centrali Kasy obowiązany jest sporządzić raz na kwartał zestawienie udzielonych w danym kwartale zamówień ze wskazaniem nazwy wykonawcy, któremu udzielono zamówienia oraz kwoty brutto zamówienia. Realizujący zamówienie w Centrali Kasy przekazuje zestawienie odpowiednio do osoby upoważnionej przez Prezesa Kasy albo Zastępcy Prezesa Kasy nadzorującego Realizującego zamówienie, w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po zakończeniu kwartału.

Rozdział  5.

Oddziały regionalne

§  7.
1.
Przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o zamówienie publiczne wyłączonego ze stosowania przepisów ustawy odbywa się na podstawie wniosku, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do zarządzenia.
2.
Dyrektorzy oddziałów regionalnych bezpośrednio przed planowanym zamówieniem muszą uzyskać dodatkowo pozytywną pisemną opinię:
1)
Dyrektora Biura Administracji i Inwestycji lub osoby przez niego upoważnionej

w przypadku zakupu środków trwałych (z wyłączeniem wymienionych w punkcie 2) oraz realizacji inwestycji budowlanych;

2)
Dyrektora Biura Informatyki i Telekomunikacji lub osoby przez niego upoważnionej w przypadku zakupu sprzętu komputerowego, oprogramowania i usług informatycznych.

Rozdział  6.

Przepisy końcowe

§  8.
Realizujący zamówienia zobowiązani są do przedkładania do BZP w terminie

do 31 stycznia, informacji o zamówieniach, które zostały udzielone w roku poprzedzającym z wyłączeniem obowiązku stosowania ustawy, zgodnie z postanowieniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 12 grudnia 2013 r. w sprawie zakresu informacji zawartych w rocznym sprawozdaniu o udzielonych zamówieniach, jego wzoru oraz sposobu przekazywania (Dz. U. poz. 1530).

§  9.
Do postępowań, do których zebrano oferty od Wykonawców przed dniem wejścia w życie niniejszego zarządzenia, stosuje się przepisy dotychczasowe.
§  10.
Traci moc zarządzenie nr 1 Prezesa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z dnia 16 stycznia 2013 r. w sprawie realizacji zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
§  11.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2015 r.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1

Plan/ Korekta Planu zamówień publicznych wyłączonych ze stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych na rok ..........

.............................

/miejscowość, data/

...........................................

/znak sprawy Realizującego zamówienia/

L.p.Nazwa przedmiotu zamówieniaSzacunkowa wartość zamówienia nettoPrzewidywany termin realizacjiUwagi
PLNEUR
123456

............................................... .................................................

Data i podpis pracownika Data i podpis Realizującego zamówienie

ZAŁĄCZNIK Nr  2

................................................

/Znak sprawy/

.............................................

/miejscowość, data/

Wniosek o realizację zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania przepisów ustawy

(dostawa/usługa/robota budowlana*)

1.Opis przedmiotu zamówienia:

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

Osoba/y, która/e dokonała/y* opisu przedmiotu zamówienia

..........................................................................................................................................................................

2.Ustalona z należytą starannością szacunkowa wartość zamówienia netto podana w złotych i euro wynosi:

..........................................................................................................................................................................

została ustalona w dniu .................................... na podstawie .........................................................................

/wg kursu określonego w aktualnie obowiązującym rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów/

osoba/y, która/e dokonała/y* oszacowania wartości zamówienia

.........................................................................................................................................................................

3.Kwota jaką Realizujący zamówienie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto w złotych wynosi:

..........................................................................................................................................................................

4.Planowany okres realizacji zamówienia oraz kwoty zaplanowane na poszczególne okresy:

rok: ......................................, kwota brutto: ....................................................................

rok: ......................................, kwota brutto: ....................................................................

rok: ......................................, kwota brutto: .....................................................................

5.Źródło finansowania (FA, FPiR, ZFŚS, inne źródło):

..........................................................................................................................................................................

(wpisać odpowiedni fundusz, § oraz numer działania z budżetu zadaniowego)

6.Uzasadnienie celowości zamówienia:

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

7.Realizujący zamówienie:
...........................................................

(Data, podpis, pieczątka)

8.Potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych - Dyrektor Biura Ekonomicznego:
...........................................................

(Data, podpis, pieczątka)

9.Nr rejestru: .....................................................................................................................................................

/wpisuje Biuro Zamówień Publicznych/

*niepotrzebne skreślić

ZAŁĄCZNIK Nr  3

................................................

/Znak sprawy/

.............................................

/miejscowość, data/

Wniosek o realizację zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania przepisów ustawy

(dostawa/usługa/robota budowlana*)

1.Opis przedmiotu zamówienia:

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

Osoba/y, która/e dokonała/y* opisu przedmiotu zamówienia

..........................................................................................................................................................................

2.Ustalona z należytą starannością szacunkowa wartość zamówienia netto podana w złotych i euro wynosi:

..........................................................................................................................................................................

została ustalona w dniu .................................... na podstawie .........................................................................

/wg kursu określonego w aktualnie obowiązującym rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów/

osoba/y, która/e dokonała/y* oszacowania wartości zamówienia

.........................................................................................................................................................................

3.Kwota jaką Realizujący zamówienie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto w złotych wynosi:

..........................................................................................................................................................................

4.Planowany okres realizacji zamówienia oraz kwoty zaplanowane na poszczególne okresy:

rok: ......................................, kwota brutto: ....................................................................

rok: ......................................, kwota brutto: ....................................................................

rok: ......................................, kwota brutto: .....................................................................

5.Źródło finansowania (FA, FPiR, ZFŚS, inne źródło):

..........................................................................................................................................................................

(wpisać odpowiedni fundusz, § oraz numer działania z budżetu zadaniowego)

6.Uzasadnienie celowości zamówienia:

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

7.Potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych - Główny Księgowy:
...........................................................

(Data, podpis, pieczątka)

8.Realizujący zamówienie:
...........................................................

(Data, podpis, pieczątka)

9.Nr rejestru: .....................................................................................................................................................

/wpisuje komórka organizacyjna lub pracownik wskazany przez Dyrektora/

*niepotrzebne skreślić

ZAŁĄCZNIK Nr  4

Formularz zapytania ofertowego

(pieczęć Realizującego zamówienie)

Adresat:

1. ...........................................................................................................................

...............................................................................

......................................................................................

(dostawa/usługa/robota budowlana)

1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,

2. Opis przedmiotu zamówienia.

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

................................................................................................................................................

..................................................................................................................................

1) warunki gwarancji: ........................................................................

2) warunki płatności:* .......................................................................

3) warunki dostawy (miejsce) ............................................................

4) inne szczegółowe wymagania Zamawiającego:

......................................................................................................

3. Termin wykonania zamówienia.

................................................................................................................................................

4. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:

1) osobiście w siedzibie: ..................................................................

2) przesłać na adres: ........................................................................

....................................................................................................

3) faxem na numer: ..........................................................................

4) w wersji elektronicznej na e-mail: ..................................................

....................................................................................................

w nieprzekraczalnym terminie: do dnia ................................................

Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą poddawane ocenie.

Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany formularz oferty;

b) podpisany wzór umowy;

c) inne dokumenty (np. opisy funkcjonalne i techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia; certyfikaty itp. - o ile były wymagane przez Zamawiającego).

Termin związania ofertą wynosi ....................

5. Wzór umowy.

* w razie złożenia przez Wykonawcę oferty wycenionej w walucie obcej, faktura wystawiona po wykonaniu zamówienia powinna także opiewać na kwotę w walucie obcej. Zapłata na podstawie takiej faktury stanowić będzie równowartość tej kwoty w złotych polskich, będącej wynikiem przeliczenia po kursie z dnia płatności.

ZAŁĄCZNIK Nr  5

FORMULARZ OFERTY

na ................................................................

.....................................................................

....................................................................

1. Nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy.

................................................................................................................................................

.................................................................

NIP: .....................................................................................................

REGON: ..............................................................................................

2. Kalkulacja cenowa Wykonawcy za realizację całości przedmiotu zamówienia:

1) oferujemy wykonanie całości przedmiotu zamówienia za cenę netto:

.......................................... zł., a wraz z należnym podatkiem VAT w wysokości

.......... % za cenę brutto: .......................................zł*;

2) oferujemy termin realizacji zamówienia: ............. dni/tygodni, licząc od dnia podpisania umowy.

3. Warunki gwarancji: ............................................................................................

Forma zabezpieczenia należytego wykonania umowy ..........................................

4. Oświadczam, iż zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami Zamawiającego i nie wnoszę do nich żadnych zastrzeżeń.

5. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:

1) podpisany wzór umowy;

2) ...................................................................................................

3) ...................................................................................................

4) ...................................................................................................

Miejscowość ............................, dnia ....................................20..... roku.

...................................................................

(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do

składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)

* w sytuacji, gdy cena przedmiotu zamówienia jest wieloskładnikowa, należy podać także cenę poszczególnych pozycji

ZAŁĄCZNIK Nr  6

UMOWA

Zawarta dnia ......................... r. w ............................., pomiędzy:

Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego reprezentowaną przez Prezesa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

w imieniu, którego występuje:

1.

zwaną dalej "Zamawiającym "

a

........................................................................................., reprezentowaną przez:

1. ................................................

zwaną dalej "Wykonawcą" z drugiej strony

zwanych dalej stronami.

W wyniku przeprowadzenia uproszczonego postępowania, do którego na podstawie art. 4 pkt ...... ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.) nie stosuje się przepisów niniejszej ustawy, zawarto umowę następującej treści:

§  1.
1.
Przedmiotem umowy jest ......................................................................................
2.
Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszelkie niezbędne czynności dla zrealizowania przedmiotu umowy określonego w ust. 1.
3.
Wykonawca oświadcza, iż przedmiot umowy zostanie zrealizowany z zachowaniem umówionych terminów oraz należytą starannością.
4.
Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot umowy w terminie: ...............
5.
Miejscem wykonania przedmiotu umowy jest .........
§  2.
Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednią wiedzę, doświadczenie i dysponuje stosowną bazą do wykonania przedmiotu umowy.
§  3.
1.
Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustalona została na podstawie oferty Wykonawcy.
2.
Wynagrodzenie za przedmiot umowy ustala się na kwotę netto: ..................... zł., (słownie: ............................................... zł. 00/100), a wraz z należnym podatkiem VAT w wysokości ....... %, kwotę brutto: ......................................................... zł. (słownie: .................................................................................................................)
3.
Wykonawca jest płatnikiem VAT.
§  4.
1.
Zapłata wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 2 nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze, w terminie 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.
2.
Podstawą wystawienia faktury VAT/rachunku jest protokół odbioru, podpisany bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli stron, potwierdzających należyte wykonanie przedmiotu umowy.
3.
Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
§  5.
1.
W przypadku stwierdzenia wad w wykonanym przedmiocie umowy Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnego usunięcia w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia.
2.
Wykonawca udziela ................. miesięcznej gwarancji liczonej od daty odbioru całości zamówienia.
§  6.
Strony zastrzegają sobie prawo do dochodzenia kar umownych za niezgodne z niniejszą umową lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
§  7.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
1)
opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, a także jej określonej części w wysokości ............. wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia,
2)
opóźnienia w usunięciu wad przedmiotu umowy, a także jej określonej części w wysokości ................ wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez Zamawiającego w celu usunięcia wad,
3)
Zamawiający jest upoważniony do dochodzenia dalszych roszczeń ponad wysokość kar umownych na zasadach ogólnych,
4)
Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego mu wynagrodzenia.
§  8.
1.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121, z późn. zm.).
2.
Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
§  9.
Zamawiający nie wyraża zgody na cesję wierzytelności.
§  10.
Sądem właściwym dla wszystkich spraw, które wynikną z realizacji tej umowy będzie sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§  11.
Niniejszą umowę sporządzono w dwóch (2) jednobrzmiących egzemplarzach po jednym (1) egzemplarzu dla każdej ze Stron.

Zamawiający: Wykonawca:

......................................... ..............................................

............................................................

(pieczęć i podpis osoby uprawnionej do

składania oświadczeń woli w imieniu

Wykonawcy)

ZAŁĄCZNIK Nr  7

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

Na skutek dokonanego przez Realizującego zamówienie rozpoznania cenowego, prowadzonego w celu realizacji zamówienia na

.......................................................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................

(dostawę/usługę/robotę budowlaną o szacunkowej wartości netto)

W dniu ........ zwrócono się do niżej wymienionych potencjalnych Wykonawców, z zapytaniem czy są zainteresowani realizacją przedmiotowego zamówienia:

1) ...............................

2) ...............................

3) ...............................

4) ...............................

5) ...............................

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia .............., do godz.: ................................... złożono następujące oferty: (podać podmiot, cenę lub inne oceniane kryteria):

1) ...............................

2) ...............................

3) ...............................

4) ...............................

5) ...............................

Po sprawdzeniu i przeanalizowaniu ofert udzielam zamówienia

Nazwa: .......................................................................................................

adres siedziby Wykonawcy: ........................................................................

NIP: ...........................................................................................................

REGON: ....................................................................................................

oferującą za realizację całości zamówienia cenę netto/brutto: ........................

...................................................................................................................

której ofertę uznano za najkorzystniejszą, z uwagi na:

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.....................

(uzasadnienie wyboru oferty)

Miejscowość ............................, dnia ....................................20..... roku.

.............................................................. .........................................

(pieczęć i podpis osoby przeprowadzającej (pieczęć i podpis Realizującego zamówienie)

postępowanie)

ZAŁĄCZNIK Nr  8

FORMULARZ ZAMÓWIENIA

ZAMAWIAJĄCY:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

(adres)

tel. ..............., fax ......................

NIP ....................

WYKONAWCA:

...................................

(adres) ..........................

Nr KRS/Ewidencji Działalności Gospodarczej ............................

NIP: ..................

REGON: ...................

Tel. ................., fax .................

PRZEDMIOT: (opis przedmiotu zamówienia).............................................................................

..................................................................................................................................................

...................................................................................................................................................

MIEJSCE DOSTAWY/WYKONANIA USŁUGI/WYKONANIA ROBÓT BUDOWLANYCH:

...................................................................................

...................................................................................

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Faktura VAT:

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

(adres)

tel. ............, fax ....................

NIP ................

PŁATNOŚĆ: (na konto Wykonawcy przelewem, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia faktury):

L.pNazwa przedmiotu zamówieniaj.m.ilośćCena jedn. netto PLNWartość netto PLNWartość brutto PLN
1.
2.
3.
4.
5.
Razem:

Gwarancja ..........................

Realizacja zamówienia do .................w godz. ..............., przed realizacją zamówienia prosimy o kontakt z: ..................., tel: .......................

Kary:

Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:

1) opóźnienia w wykonaniu zamówienia, a także jego określonej części w wysokości ........... wartości wynagrodzenia za każdy dzień opóźnienia,

2) opóźnienia w usunięciu wad przedmiotu zamówienia, a także jej określonej części w wysokości ........... wartości wynagrodzenia za każdy dzień opóźnienia, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez Zamawiającego w celu usunięcia wad

Główny Księgowy Kasy ZAMAWIAJĄCY

(data, pieczęć i podpis Głównego Księgowego) (data, pieczęć i podpis Realizującego

zamówienie)

WYKONAWCA

(data, pieczęć i podpis Wykonawcy)

ZAŁĄCZNIK Nr  9

REJESTR WNIOSKÓW O REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY/USŁUGI/ROBOTY BUDOWLANE WYŁĄCZONYCH ZE STOSOWANIA PRZEPISÓW USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

(prowadzi Biuro Zamówień Publicznych)
Nr rejestruData wnioskuPrzedmiot zamówieniaSzacunkowa wartość zamówienia w PLN (netto)Szacunkowa wartość zamówienia w EUR (netto)Uwagi
123456
1.
2.

ZAŁĄCZNIK Nr  10

................................................

/Znak sprawy/

.............................................

/miejscowość, data/

Korekta wniosku o realizację zamówienia publicznego wyłączonego ze stosowania przepisów ustawy

(dostawa/usługa/robota budowlana*)

Nr rejestru wniosku ........

1.Korekta poz. ...... wniosku:

Było:

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

Zmienia się na:

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

..........................................................................................................................................................................

2.Realizujący zamówienie:
...........................................................

(Data, podpis, pieczątka)

3.Potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych - Dyrektor Biura Ekonomicznego:
...........................................................

(Data, podpis, pieczątka)

1 § 3 ust. 4 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 28 z dnia 14 października 2015 r. (Dz.Urz.PKRUS.2015.29) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2015 r.
2 § 4 ust. 4 zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 28 z dnia 14 października 2015 r. (Dz.Urz.PKRUS.2015.29) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2015 r.
3 § 5 ust. 6 zmieniony przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 31 z dnia 11 grudnia 2015 r. (Dz.Urz.PKRUS.2015.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 12 grudnia 2015 r.
4 § 6 ust. 6:

- dodany przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 28 z dnia 14 października 2015 r. (Dz.Urz.PKRUS.2015.29) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 15 października 2015 r.

- zmieniony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 31 z dnia 11 grudnia 2015 r. (Dz.Urz.PKRUS.2015.32) zmieniającego nin. zarządzenie z dniem 12 grudnia 2015 r.