Realizacja zamówień publicznych przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 EUR netto.
Dz.Urz.PKRUS.2011.2.11
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE
PREZESA KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
z dnia 4 lutego 2011 r.
w sprawie realizacji zamówień publicznych przez Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 EUR netto.
I.
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
II.
Planowanie zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Centrali Kasy
Planowanie zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Centrali Kasy
2. Plany zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 EUR poszczególnych komórek organizacyjnych zawierające zestawienie przedmiotowe i wartościowe planowanych zamówień na kolejny rok (wg załącznika nr 1), zatwierdza Członek Kierownictwa Kasy nadzorujący Wnioskodawcę. W sytuacji, kiedy Wnioskodawca jest nadzorowany przez Prezesa Kasy, plan zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 EUR zatwierdza Zastępca Prezesa nadzorujący zamówienia publiczne.
3. Weryfikacja oraz ewentualna korekta planu zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 EUR powinna być dokonywana co najmniej raz na kwartał i zatwierdzona jak w ust. 2.
4. Komórki organizacyjne sporządzają przedmiotowy plan nie ujmując zamówień do kwoty 2.000,00 zł wartości zamówienia.
5. Komórki organizacyjne są zobowiązane w terminie 14 dni od zatwierdzenia planu zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 EUR lub korekty planu zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 EUR przesłać jego kopię do Biura Zamówień Publicznych.
III.
Realizacja zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Centrali Kasy
Realizacja zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w Centrali Kasy
2. Wnioskodawcy, sporządzają przedmiotowe wnioski na pełną wartość zatwierdzonych w planie rzeczowo-finansowym dostaw, usług, robót budowlanych, a w przypadkach uzasadnionych ich rodzajem lub specyfiką mogą je sporządzać wielokrotnie na część wartości zamówienia. Wnioskodawca ma obowiązek załączyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
3. Oszacowanie wartości przedmiotu zamówienia należy do Wnioskodawcy, który w tym celu dokonuje rozeznania rynku.
4. Do Wniosku Wnioskodawca załącza co najmniej 3 oferty zebrane w wyniku uprzedniego wystosowania zapytań ofertowych (wg załącznika nr 5) do potencjalnych Wykonawców, obejmujące swoim zakresem cały przedmiot zamówienia. Do zapytania ofertowego Wnioskodawca załącza formularz ofertowy (wg. załącznika nr 6), stosownie do którego Wykonawcy składają oferty. Nie wymaga się załączenia do wniosku trzech ofert w sytuacji, kiedy przedmiot zamówienia może być zrealizowany przez mniej niż trzech wykonawców oraz w sytuacji, kiedy wpłynęła mniejsza ilość ofert. W tym drugim przypadku wymaga się udokumentowania wysłania zapytań ofertowych do co najmniej trzech Wykonawców. Kserokopia dokumentacji dotycząca szacowania wartości zamówienia oraz rozeznania rynku jest dołączana do wniosku (dopuszcza się przekroczenie wartości zamówienia maksymalnie o 10% w stosunku do jego szacowanej wartości).
5. W odniesieniu do sytuacji, kiedy wartość przedmiotu objętego wnioskiem, nie przekracza kwoty 2.000,00 zł rozeznanie rynku, o którym mowa w ust. 3, może być dokonane również poprzez zebranie 3 ofert drogą e-mail, telefonicznie, poprzez wydruki z katalogów internetowych. W takim przypadku Wnioskodawca umieszcza o tych okolicznościach notatkę w informacji o wyborze oferty.
6. Wnioskodawca dokonuje oceny zebranych ofert oraz wyboru najkorzystniejszej, co dokumentuje w załączanej do wniosku informacji o wyborze(wg załącznika nr 9).
7. Wniosek musi zawierać potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych na wymienione we wniosku dostawy/usługi/roboty budowlane - przez Dyrektora Biura Ekonomicznego lub osobę przez niego upoważnioną, w przypadku funduszy określonych w Rozdziale II ust. 1. Wniosek z potwierdzeniem zabezpieczenia środków finansowych, Biuro Ekonomiczne przekazuje do Biura Zamówień Publicznych.
8. Oznaczenie kodu CPV nadaje Wnioskodawca w uzgodnieniu z Biurem Zamówień Publicznych.
9. Dyrektor Biura Zamówień Publicznych lub osoba przez niego upoważniona zatwierdza wniosek o realizację zamówienia.
10. Za realizację Wniosku odpowiada Wnioskodawca, który po podpisaniu wniosku składa zamówienie do wybranego Wykonawcy (wg załącznika nr 8). Nie wysyła się zamówienia w sytuacji, kiedy realizacja zamówienia następuje na podstawie zawieranej z Wykonawcą umowy.
11. Załączniki, o których mowa w ust. 4, 5 oraz 10 podlegają modyfikacji w zakresie uzasadnionym specyfiką przedmiotu zamówienia.
12. Wniosek podlega rejestracji w Biurze Zamówień Publicznych (wg załącznika nr 4).
13. Przekazywanie wniosków powinno odbywać się zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
14. Pracownik sekretariatu Biura Zamówień Publicznych ma obowiązek poinformować Wnioskodawcę o zatwierdzeniu bądź odrzuceniu wniosku.
15. Realizacją zatwierdzonych wniosków zajmują się Wnioskodawcy, Pełnomocnicy Prezesa w zakresie udzielonego pełnomocnictwa, zgodnie z podziałem zadań wynikających z regulaminu organizacyjnego Kasy oraz regulaminów komórek organizacyjnych.
16. W przypadku dokonywania korekt wniosków w zakresie szacunkowej wartości zamówienia lub terminu realizacji konieczna jest akceptacja Dyrektora Biura Ekonomicznego i Dyrektora Biura Zamówień Publicznych.
17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dotyczących zakupu, którego wartość nie może przekroczyć 2.000,00 zł brutto, za równoważny z wnioskiem uważa się w Centrali także inny dokument (spełniający wymogi dokumentu księgowego) zawierający dokładny opis przedmiotu zamówienia, uzupełniony przez Wnioskodawcę o: uzasadnienie zlecenia usługi, zamówienia dostawy, źródło finansowania, opatrzony podpisem Wnioskodawcy, Dyrektora Biura Ekonomicznego oraz Dyrektora Biura Zamówień Publicznych.
IV.
Zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w jednostkach organizacyjnych
Zamówienia o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro w jednostkach organizacyjnych
2. Dyrektorzy jednostek organizacyjnych Kasy bezpośrednio przed planowanym zamówieniem muszą uzyskać dodatkowo pozytywną pisemną opinię:
1) Dyrektora Biura Administracji i Inwestycji lub osoby przez niego upoważnionej w przypadku zakupu środków trwałych (z wyłączeniem wymienionych w punkcie 2) oraz realizacji inwestycji budowlanych;
2) Dyrektora Biura Informatyki i Telekomunikacji lub osoby przez niego upoważnionej w przypadku zakupu sprzętu komputerowego, oprogramowania i usług informatycznych.
3. Wniosek musi zawierać dokumentację, na podstawie której oszacowano wartość zamówienia oraz potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych na wymienione we wniosku dostawy/usługi/roboty budowlane przez Głównego Księgowego jednostki organizacyjnej. Wnioskodawca ma obowiązek załączyć szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4. Wniosek podlega rejestracji przez pracownika, któremu Dyrektor jednostki organizacyjnej powierzył zadania z zakresu zamówień (wg załącznika nr 4).
5. Dyrektor jednostki organizacyjnej lub osoba przez niego upoważniona zatwierdza wniosek.
6. Realizacją zatwierdzonych wniosków, zgodnie z podziałem zadań wynikającym z przepisów obowiązujących w Kasie w jednostkach organizacyjnych zajmują się wyznaczeni przez Dyrektora pracownicy.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dotyczących zakupu, którego wartość nie może przekroczyć 2.000,00 zł brutto, za równoważny z wnioskiem uważa się także inny dokument (spełniający wymogi dokumentu księgowego) zawierający dokładny opis przedmiotu zamówienia, uzupełniony przez Wnioskodawcę o: uzasadnienie zlecenia usługi, zamówienia dostawy, źródło finansowania, opatrzony podpisem Wnioskodawcy oraz kontrasygnatą Głównego Księgowego.
V.
Szczególny sposób postępowania przy udzielaniu zamówień
Szczególny sposób postępowania przy udzielaniu zamówień
2. Jeżeli przedmiotem zamówienia jest dostawa, przepis ust. 1 znajduje zastosowanie, kiedy cena jednostkowa dostawy przekracza wartość brutto środka trwałego.
3. W przypadkach uzasadnionych specyfiką zamówienia lub okolicznościami nie leżącymi po stronie zamawiającego, w szczególności jeżeli w odniesieniu do realizowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z powszechnie przyjętą na rynku praktyką, jego realizacja dochodzi do skutku w inny sposób niż poprzez zawarcie umowy w formie pisemnej, można odstąpić od jej podpisania. Uzasadnienie tych okoliczności spoczywa na Wnioskodawcy.
VI.
Wykaz załączników
Wykaz załączników
VII.
Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
ZAŁĄCZNIK Nr 1
(Znak pisma Wnioskodawcy) (miejscowość, data)
Plan zamówień publicznych/Aktualizacja Planu zamówień publicznych
(poniżej 14.000 euro) na rok ....................
z dnia ....................................
Lp. | Nazwa przedmiotu zamówienia | Szacunkowa wartość zamówienia netto | Szacunkowa wartość zamówienia netto euro | § w Planie Funduszu | Przewidywany termin przeprowadzenia postępowania |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
ZATWIERDZAM:
.......................................................... ..........................................................
(Wnioskodawca) (Nadzorujący Wnioskodawcę)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
(Znak pisma Wnioskodawcy) (miejscowość, data)
WNIOSEK o realizację zamówienia na dostawy/usługi/roboty budowlane* o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro | |||
1. | Opis przedmiotu zamówienia: ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... Oznaczenie kodu CPV - Wspólnego Słownika Zamówień: | ||
1....- | 2....- | ||
3....- | 4....- | ||
(wpisuje Wnioskodawca) | |||
2. | Ustalona z należytą starannością szacunkowa wartość zamówienia netto podana w złotych i euro wynosi: ............................................................................... (zaokrąglenie wartości: od 1 zł do 1.000 zł - do 10 zł, od 1.001 zł do 10.000 zł - do 100 zł, powyżej 10.000 zł - do 1.000 zł) została ustalona w dniu .......................... na podstawie ....................................... osoba/y, która/e dokonała/y* oszacowania wartości zamówienia .................. ............................................................................... ............................................................................... (wg kursu określonego w aktualnie obowiązującym rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów) | ||
3. | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto w złotych wynosi:* ............................................................ | ||
4. | Planowany termin realizacji (dokonanie zakupu, zlecenia, usługi itp.): ............................................................................... | ||
5. | Źródło finansowania (FA, FPiR, ZFŚS, inne źródło): ............................................................................... (wskazać odpowiedni fundusz i §) | ||
6. | Uzasadnienie celowości zamówienia: ............................................ ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... | ||
7. | Wnioskodawca | ||
...................................... (Data, podpis, pieczątka) | |||
8. | Potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych - Dyrektor Biura Ekonomicznego: | ||
...................................... (Data, podpis, pieczątka) | |||
9. | Nr rejestru: ............................................................................... (wpisuje Biuro Zamówień Publicznych) | ||
10. | Zatwierdzenie realizacji zamówienia - Dyrektor Biura Zamówień Publicznych: | ||
...................................... (Data, podpis, pieczątka) | |||
* niepotrzebne skreślić, ** w przypadku umów zlecenia lub o dzieło z osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej należy wpisać tylko kwotę brutto |
*** Korekta wniosku w zakresie szacunkowej wartości zamówienia/terminu realizacji
.......................................................... ..........................................................
(Dała, podpis, pieczątka Dyrektora (Data, podpis, pieczątka Dyrektora
Biura Ekonomicznego) Biura Zamówień Publicznych)
*** W przypadku dokonywania korekt wniosków w zakresie szacunkowej wartości zamówienia lub terminu realizacji konieczna jest akceptacja Biura Ekonomicznego i Biura Zamówień Publicznych
ZAŁĄCZNIK Nr 3
(Znak pisma Wnioskodawcy) (miejscowość, data)
WNIOSEK o realizację zamówienia na dostawy/usługi/roboty budowlane* o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro | |||
1. | Opis przedmiotu zamówienia: ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... Oznaczenie kodu CPV - Wspólnego Słownika Zamówień: | ||
1....- | 2....- | ||
3....- | 4....- | ||
(wpisuje Wnioskodawca) | |||
2. | Ustalona z należytą starannością szacunkowa wartość zamówienia netto podana w złotych i euro wynosi: ............................................................................... (zaokrąglenie wartości: od 1 zł do 1.000 zł - do 10 zł, od 1.001 zł do 10.000 zł - do 100 zł, powyżej 10.000 zł - do 1.000 zł) została ustalona w dniu .......................... na podstawie ....................................... osoba/y, która/e dokonała/y* oszacowania wartości zamówienia .................. ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... (wg kursu określonego w aktualnie obowiązującym rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów) | ||
3. | Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto w złotych wynosi:* ........................................................... | ||
4. | Planowany okres realizacji (dokonanie zakupu, zlecenia, usługi itp.): ............................................................................... | ||
5. | Źródło finansowania (FA, FPiR, ZFŚS, inne źródło): ............................................................................... (wskazać odpowiedni fundusz i §) | ||
6. | Uzasadnienie celowości zamówienia: ............................................ ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... ............................................................................... | ||
7. | Wnioskodawca | ||
...................................... (Data, podpis, pieczątka) | |||
8. | Potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych - Główny księgowy jednostki organizacyjnej: | ||
...................................... (Data, podpis, pieczątka) | |||
9. | Nr rejestru: ............................................................................... (wpisuje komórka lub pracownik wskazany przez Dyrektora jednostki organizacyjnej) | ||
10. | Zatwierdzenie realizacji zamówienia - Dyrektor jednostki organizacyjnej: | ||
...................................... (Data, podpis, pieczątka) | |||
* niepotrzebne skreślić, ** w przypadku umów zlecenia lub o dzieło z osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej należy wpisać tylko kwotę brutto, |
ZAŁĄCZNIK Nr 4
REJESTR WNIOSKÓW O REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY/USŁUGI/ROBOTY BUDOWLANE
REJESTR WNIOSKÓW O REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA NA DOSTAWY/USŁUGI/ROBOTY BUDOWLANE
Nr rejestru | Znak pisma Wnioskodawcy | Data wniosku | Przedmiot zamówienia | Kod CPV - Wspólny Słownik Zamówień | Szacunkowa wartość zamówienia w zł (netto) | Szacunkowa wartość zamówienia w euro (netto) | Data zatwierdzenia | Nr umowy | Uwagi |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
ZAŁĄCZNIK Nr 5
(pieczęć jednostki Zamawiającego,
dla której realizowane jest zamówienie)
Adresat:
1. ................................................................................................................................................
Zaproszenie do składania ofert
w postępowaniu o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 14.000 euro
na .........................................................................................................................................
(rodzaj zamówienia: dostawa/usługa/robota budowlana)
1. Nazwa (firma), adres Zamawiającego oraz nazwa i adres jednostki wnioskującej. Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 00-608 Warszawa, ul: Al. Niepodległości 190;
2. Opis przedmiotu zamówienia.
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
...........................................................................................................................................
3. Termin wykonania zamówienia.
................................................................................................................................................
4. Sposób przygotowania oferty oraz miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej:
...........................................................................................................................................
w nieprzekraczalnym terminie: do dnia .......................................................
Oferty otrzymane po terminie składania ofert nie będą poddawane ocenie.
Do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty:
5. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
Ponadto Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie należności z wynagrodzenia.
6. Wzór umowy.
ZAŁĄCZNIK Nr 6
FORMULARZ OFERTY
FORMULARZ OFERTY
nie przekraczającej równowartości kwoty 14.000 euro
na ..................................................................................................................
1. Nazwa (firma) oraz adres Wykonawcy.
................................................................................................................................................
................................................................................................................................................
NIP: .......................................................................................................................................
REGON: ................................................................................................................................
Numer rachunku bankowego: ...............................................................................................
2. Kalkulacja cenowa Wykonawcy za realizację całości przedmiotu zamówienia:
3. Warunki gwarancji: ...............................................................................................................
4. Oświadczam, iż zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i wymogami Zamawiającego i nie wnoszę do nich żadnych zastrzeżeń.
5. Załącznikami do niniejszego formularza oferty stanowiącymi integralną część oferty są:
Miejscowość .......................... dnia ............................. roku.
.......................................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
* w sytuacji, gdy cena przedmiotu zamówienia jest wieloskładnikowa, należy podać także cenę poszczególnych pozycji.
ZAŁĄCZNIK Nr 7
UMOWA
UMOWA
Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego reprezentowaną przez Prezesa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie przy Al. Niepodległości 190, NIP: 526-00-13-054
reprezentowaną przez:
1 ..........................................................................................................
zwanym dalej "Zamawiającym"
a Firmą ............................................................................................, reprezentowaną przez:
1. ..........................................................................................................
zwaną dalej "Wykonawcą" z drugiej strony.
W wyniku przeprowadzenia uproszonego postępowania o wartości poniżej równowartości kwoty 14.000 euro, zawarto umowę następującej treści:
.....................................................................................................................................................)
Zamawiający jest płatnikiem VAT i posiada NIP 526-00-13-054.
Zamawiający: Wykonawca:
.................................................... ....................................................
Miejscowość ....................................., dnia ....................... r.
.......................................................................................
(pieczęć i podpis osoby uprawnionej
do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy)
Zaproszenie do składania ofert ze strony Zamawiającego zostało zaaprobowane dnia .............................. r. przez ...........................................................................................................
(pieczęć i podpis osoby występującej w tym postępowaniu
w imieniu Zamawiającego)
ZAŁĄCZNIK Nr 8
ZAMÓWIENIE
ZAMÓWIENIE
ZAMAWIAJĄCY:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
00-608 Warszawa, al. Niepodległości 190
tel. 022 592 65 90, fax 022 592 66 50
NIP 526-00-13-054 REGON 012513262
PRZEDMIOT: (opis przedmiotu zamówienia)
MIEJSCE DOSTAWY/WYKONANIA USŁUGI:
Centrala Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
00-608 Warszawa, al. Niepodległości 190
TERMIN DOSTAWY:
Faktura VAT:
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
00-608 Warszawa, al. Niepodległości 190
tel. 022 592 65 90, fax 022 592 66 50
NIP 526-00-13-054
PŁATNOŚĆ: (na konto Wykonawcy przelewem, w terminie 14 dni od dostarczenia faktury):
Lp. | Nazwa artykułu | j.m. | ilość | Cena jedn. PLN | Suma netto PLN |
1. | |||||
2. | |||||
3. | |||||
4. | |||||
5. | |||||
Razem netto: | |||||
Razem brutto: |
Gwarancja...
Dostawa/usługa do Centrali KRUS w godz. 8.00-16.00, przed realizacją zamówienia prosimy o kontakt z: ................................ , tel: ..................................................
Kary:
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w przypadku:
a) odstąpienia od realizacji zamówienia wskutek okoliczności od Zamawiającego niezależnych w wysokości .... wartości niewykonanego zakresu zamówienia,
b) zwłoki w wykonaniu zamówienia, a także jej określonej części w wysokości .................. wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki,
c) zwłoki w usunięciu wad przedmiotu zamówienia, a także jej określonej części w wysokości .................. wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki, licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez Zamawiającego w celu usunięcia wad.
Ponadto Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie należności z wynagrodzenia.
.................................................................................................
(pieczęć i podpis osoby występującej w tym postępowaniu
w imieniu Zamawiającego)
ZAŁĄCZNIK Nr 9
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
nie przekraczającej równowartości kwoty 14.000 euro
w oparciu o dyspozycję art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zamówienie nie podlega ustawie
Na skutek dokonanego przez Zamawiającego rozpoznania cenowego, prowadzonego w celu realizacji zamówienia na ..............................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(dostawę/usługę/robotę budowlaną o szacunkowej wartości netto; kod CPV)
W dniu ................................................. zwrócono się do niżej wymienionych potencjalnych Wykonawców, z zapytaniem czy są zainteresowani realizacją przedmiotowego zamówienia:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia .................................., do godz.: ................. złożono następujące oferty: (podać podmiot, cenę lub inne oceniane kryteria):
Po sprawdzeniu i przeanalizowaniu ofert proponuję udzielenie zamówienia
Firmie:
Nazwa: .........................................................................................................................................
adres siedziby Wykonawcy: .........................................................................................................
NIP: ..............................................................................................................................................
REGON: .......................................................................................................................................
Numer rachunku bankowego: ......................................................................................................
oferującą za realizację całości zamówienia cenę netto/brutto: ....................................................
której ofertę uznano za najkorzystniejszą, z uwagi na: ................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
(uzasadnienie wyboru oferty)
Miejscowość ....................................., dnia ....................... r.
.................................................................................................
(pieczęć i podpis osoby występującej w tym postępowaniu
w imieniu Zamawiającego)