Realizacja ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
Dz.Urz.PKRUS.2006.2.2
Akt utracił mocZARZĄDZENIE
PREZESA KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO
z dnia 26 stycznia 2006 r.
w sprawie realizacji ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1) | Kasie | rozumie się Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, |
2) | Prezesie Kasy | rozumie się Prezesa Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, |
3) | Centrali | rozumie się Centralę Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, |
4) | jednostkach organizacyjnych | rozumie się Oddziały Regionalne, Centra i Ośrodki Rehabilitacji Rolników Kasy, |
5) | Ustawie | rozumie się ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), |
6) | komisji przetargowej | rozumie się komisję powołaną do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w Centrali lub jednostce organizacyjnej, |
7) | zamówieniu publicznym | rozumie się umowy odpłatne zawierane między zamawiającym a wykonawcą których przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane, |
8) | zamawiającym | rozumie się Centralę i jednostki organizacyjne Kasy, |
9) | wnioskodawcy | rozumie się dyrektora/wicedyrektora biura składającego wniosek o uruchomienie zamówienia publicznego, |
10) | wyrażonej w złotych równowartości kwoty EURO | rozumie się przeliczoną kwotę EURO na złote według średniego kursu złotego w stosunku do EURO, ogłoszonego przez Prezesa RM w drodze rozporządzenia, obowiązującego i stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówienia w dniu określania jego wartości, |
11) | wartości zamówienia | rozumie się wartość szacunkową zamówienia (bez podatku od towarów i usług) ustaloną z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami. |
ZADANIA UCZESTNIKÓW PROCESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W CENTRALI
O każdej zmianie planu zamówień publicznych, w tym również tematyki zamówień dyrektor biura informuje niezwłocznie Dyrektora Biura Zamówień Publicznych.
- na usługi:
* dyrektorzy biur Centrali,
* Rzecznik Prasowy,
* Pełnomocnik Prezesa ds. ochrony informacji niejawnych,
- na dostawy:
* Dyrektor Biura Administracji i Inwestycji,
* Dyrektor Biura Informatyki i Telekomunikacji,
* Dyrektor Biura Prewencji, Rehabilitacji i Orzecznictwa Lekarskiego,
Zgodnie z zakresem działania określonym w regulaminie organizacyjnym Kasy.
ZADANIA UCZESTNIKÓW PROCESU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W JEDNOSTKACH ORGANIZACYJNYCH
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Zasady postępowania przy wydatkowaniu środków finansowych na realizację dostaw usług i robót budowlanych w Kasie w trybie Ustawy
Zasady postępowania przy wydatkowaniu środków finansowych na realizację dostaw usług i robót budowlanych w Kasie w trybie Ustawy
ze środków będących w ich dyspozycji po uprzednim zatwierdzeniu przez Prezesa Kasy planu rozchodów funduszu administracyjnego dla oddziałów regionalnych.
Realizacja zakupów określonych w pkt 2 a) i 2 b) może nastąpić po spełnieniu następujących warunków.
- uzyskaniu pozytywnej opinii Dyrektora Biura Administracji i Inwestycji,
- uzyskaniu zgody Prezesa Kasy na wniosek Biura Administracji i Inwestycji.
W przypadku realizacji przez oddziały zakupów określonych w pkt 2a) i 2c) dot. sprzętu komputerowego i usług informatycznych należy uzyskać zgodę Dyrektora Biura Informatyki i Telekomunikacji.
ze środków będących w ich dyspozycji po uprzednim zatwierdzeniu przez Prezesa Kasy planów finansowo-rzeczowych Centrów lub Ośrodków.
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Plan Zamówień Publicznych na rok ......... dotyczący dostaw z dnia .........
Plan Zamówień Publicznych na rok ......... dotyczący dostaw z dnia .........
L.p. | Nazwa przedmiotu zamówienia | Kod CPV | Szacunkowa wartość netto w zł | Wartość w EURO | § Planu |
1. | |||||
2. |
ZAŁĄCZNIK Nr 2a
Plan Zamówień Publicznych na rok ......... dotyczący usług z dnia .........
Plan Zamówień Publicznych na rok ......... dotyczący usług z dnia .........
L.p. | Nazwa przedmiotu zamówienia | Kod CPV | Szacunkowa wartość: netto w zł | Wartość w EURO | § Planu |
1. | |||||
2. |
ZAŁĄCZNIK Nr 2b
Plan Zamówień Publicznych na rok ........ dotyczący robót budowlanych z dnia ........
Plan Zamówień Publicznych na rok ........ dotyczący robót budowlanych z dnia ........
L.p. | Nazwa przedmiotu zamówienia | Kod CPV | Szacunkowa wartość netto w zł | Wartość w EURO | § Planu |
1. | |||||
2. |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
.......................... Warszawa, dnia
.......................... Warszawa, dnia
ZATWIERDZAM Prezes KRUS
.......................... w miejscu
Wniosek o realizację zamówienia na usługi o wartości poniżej 6,0 tys. EURO
(fundusz administracyjny/fundusz prewencji i rehabilitacji) *
Biuro/Rzecznik Prasowy/Pełnomocnik Prezesa ds. Ochrony
Informacji Niejawnych* .......................................
..............................................................
(nazwa komórki składającej wniosek)
wnioskuje o realizację zamówienia, którego wartość nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 6 tysięcy
EURO, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn.
zm.):
..............................................................
..............................................................
(określić przedmiot zamówienia)
Oznaczenie kodu CPV - Wspólnego Słownika Zamówień ............
..............................................................
(wpisuje Biuro Zamówień Publicznych)
Uzasadnienie celowości zamówienia: ...........................
..............................................................
..............................................................
Szacunkowa wartość zamówienia została określona na
kwotę ............................................... zł netto
tj. .................................................... EURO.
Termin realizacji ............................................
Środki finansowe na realizację powyższego zamówienia znajdują
pokrycie w planie rozchodów funduszu .........................
na rok ....................................... (§ ...........)
* Niepotrzebne skreślić
........................
(podpis Dyrektora Biura,
Rzecznika Prasowego
lub Pełnomocnika Prezesa
ds. Informacji Niejawnych*)
Potwierdzenie pod względem zgodności z ustawą - Prawo zamówień
publicznych przez Dyrektora Biura Zamówień Publicznych
Potwierdzenie zabezpieczenia środków finansowych przez
Dyrektora Biura Administracji i Inwestycji lub Dyrektora
Biura Ekonomicznego
Nr rejestru ....................................
(wpisuje Biuro Zamówień Publicznych)
ZAŁĄCZNIK Nr 3a
Znak pisma .................
Znak pisma .................
Stanowisko .................
Warszawa, dnia ............
ZATWIERDZAM
...........................
Prezes KRUS
Wniosek o realizację zamówienia na dostawy o wartości poniżej 6,0 tys. EURO
(fundusz administracyjny/fundusz prewencji i rehabilitacji) *
Proszę o wyrażenie zgody na realizację przez: Biuro
Administracji i Inwestycji/Biuro Informatyki i
Telekomunikacji/Biuro Prewencji, Rehabilitacji i Orzecznictwa
Lekarskiego* dostawy, której wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 6,0 tys. EURO, zgodnie z art. 4
pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.)
..............................................................
..............................................................
(określić przedmiot zamówienia)
Oznaczenie kodu CPV - Wspólnego Słownika Zamówień ............
..............................................................
(wpisuje Biuro Zamówień Publicznych)
Uzasadnienie celowości zamówienia ............................
..............................................................
..............................................................
Szacunkowa wartość zamówienia została określona na kwotę
.................................................... zł netto,
tj. .................................................... EURO.
Termin realizacji ............................................
* Niepotrzebne skreślić
..............................................
Potwierdzenie pod względem zgodności z ustawą
- Prawo zamówień publicznych
przez Dyrektora Biura Zamówień Publicznych
...........................................
podpis Dyrektora Biura, Rzecznika Prasowego
lub Pełnomocnika Prezesa
ds. Informacji Niejawnych
..............................................
Potwierdzenie zabezpieczenia środków
finansowych przez Dyrektora Biura
Administracji i Inwestycji lub Dyrektora Biura
Ekonomicznego
Nr rejestru ....................................
(wpisuje Biuro Zamówień Publicznych)
ZAŁĄCZNIK Nr 4
Warszawa, dnia
Warszawa, dnia
..................
Zatwierdzam:
..................
Prezes KRUS
w miejscu
Wniosek o uruchomienie zamówienia publicznego powyżej równowartości 6 tys. EURO
Zwracam się z prośbą do Pana Prezesa o wyrażenie zgody na
uruchomienie zamówienia publicznego na .......................
..............................................................
(określić przedmiot zamówienia)
Uzasadnienie celowości realizacji zamówienia:
..............................................................
..............................................................
Szacunkowa wartość zamówienia dostawy*), usługi*), roboty
budowlanej*) wyniesie ...................... złotych netto.
Środki finansowe na realizację powyższego zamówienia znajdują
pokrycie w planie rozchodów funduszu .........................
na rok ...................... (§ ..........).
* Niepotrzebne skreślić
.................................... ...................
Potwierdzenie zabezpieczenia środków Podpis Wnioskodawcy
finansowych przez Dyrektora Biura
Administracji i Inwestycji lub
Dyrektora Biura Ekonomicznego
ZAŁĄCZNIK Nr 5
Warszawa, dnia
Warszawa, dnia
................
Dyrektor Biura
Zamówień Publicznych
w miejscu
Biuro ........................................................
(nazwa komórki lub osoba składająca wniosek)
zwraca się z prośbą o umieszczenie w porządku posiedzenia
komisji przetargowej wniosku o uruchomienie zamówienia
publicznego na ...............................................
..............................................................
(określić przedmiot zamówienia i jego oznaczenie wg
kodu CPV - Wspólnego Słownika Zamówień)
(kopia zatwierdzonego przez Prezesa KRUS przedmiotowego
wniosku znak ................................ - w załączeniu).
Wartość zamówienia wyniesie ok. .....zł netto, tj. ..... EURO.
Proponowany tryb zamówienia z uzasadnieniem ..................
..............................................................
..............................................................
Dodatkowa/e/ osoba*/osoby* proponowane do składu komisji
przetargowej* ................................................
..............................................................
Osoby wykonujące czynności w postępowaniu o udzielenie
zamówienia (np. udzielanie wyjaśnień Wykonawcom): ............
..............................................................
..............................................................
Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotowego wniosku w
zależności od potrzeb: .......................................
..............................................................
..............................................................
..............................................................
Projekt SIWZ* /projekt umowy w przypadku realizacji w trybie
zamówienia z wolnej ręki*/ w załączeniu.
* Niepotrzebne skreślić
.........................
Podpis wnioskodawcy