Realizacja projektu grantowego "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19".
NFZ.2020.118
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 118/2020/DEF
PREZESA NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
z dnia 3 sierpnia 2020 r.
w sprawie realizacji projektu grantowego "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19"
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
Postanowienia ogólne
Rozdział 2
Tryb aplikowania o grant i zasady oceny wniosków
Tryb aplikowania o grant i zasady oceny wniosków
Rozdział 3
Kryteria wyboru grantobiorców
Kryteria wyboru grantobiorców
Rozdział 4
Rozpatrywanie skarg
Rozpatrywanie skarg
Rozdział 5
Przeznaczenie grantu
Przeznaczenie grantu
Rozdział 6
Zawieranie umów o powierzenie grantu
Zawieranie umów o powierzenie grantu
Rozdział 7
Rozliczenie grantów
Rozliczenie grantów
Rozdział 8
Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
Uzasadnienie
Uzasadnienie
określa procedury dotyczące realizacji Projektu grantowego zawierające:
W dniu 30.06.2020 r. Narodowy Fundusz Zdrowia podpisał z Ministerstwem Zdrowia umowę na realizacje projektu pt.: "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19".
Projekt (nr: POWR.05.02.00-00-0001/20), na który przeznaczono blisko 250 mln zł, realizowany jest w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Środki te pomogą ograniczyć negatywne skutki wystąpienia epidemii COVID-19 wśród pacjentów i pensjonariuszy oraz personelu zakładów opiekuńczo-leczniczych, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych, hospicjów oraz Domów Pomocy Społecznej. Projekt obejmuje swoim działaniem i wsparciem ponad 1.300 podmiotów w całej Polsce.
Środki finansowe z projektu PO WER to przede wszystkim fundusze na dodatkowe wynagrodzenia dla pielęgniarek, ratowników medycznych, fizjoterapeutów, opiekunów medycznych oraz członków personelu pomocniczego placówek, którzy - ze względów bezpieczeństwa i ograniczania ryzyka zakażenia - musieli zrezygnować z innych miejsc zatrudnienia (pula środków to ok. 230 mln zł). Dodatkowo w celu maksymalizacji założonych efektów umożliwiono w placówkach objętych projektem wdrożenie dobrowolnego modelu bezpiecznego systemu pracy, aby chronić najbliższych przez zarażeniem.
Ponadto, placówki będą mogły również zakupić ze środków projektu środki ochrony osobistej oraz środki dezynfekcyjne dla personelu oraz pacjentów i mieszkańców (pula środków ok. 20 mln zł.).
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
Wniosek o przyznanie grantu
Wniosek o przyznanie grantu
Data złożenia wniosku:
Dane Wnioskodawcy | |
NIP: | |
Nazwa wnioskodawcy | |
Ulica | |
Nr domu | |
Nr mieszkania | |
Kod pocztowy | |
Miejscowość | |
Województwo | |
Adres e-mail do korespondencji |
Osoba do reprezentacji | |
Imię | |
Nazwisko | |
Funkcja osoby do reprezentacji |
Rachunek bankowy | |
Nr konta | |
Nazwa Banku |
Wnioskowana wartość grantu |
1. Oświadczam, iż dodatki do wynagrodzeń dla stanowisk pracy przedstawionych w załączonym Zapotrzebowaniu na środki z tytułu realizacji projektu grantowego nie były, nie są i nie będą finansowane z innych środków publicznych.
2. Oświadczam, iż podmiot, który reprezentuje nie jestem wykluczony zgodnie z art. 207 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
............................................. | ........................................... |
Miejscowość i data | Podpis osoby upoważnionej do reprezentowania świadczeniodawcy |
ZAŁĄCZNIK Nr 2
..................................................
.................................................
................................................
(dane identyfikacyjne Grantobiorcy)
OŚWIADCZENIE O KWALIFIKOWALNOŚCI PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG
W związku z powierzeniem Grantu przez ....................................., na realizację zadań, o których mowa w § 2 ust. 1 umowy o powierzenie grantu przez (nazwa, dane identyfikacyjne Grantobiorcy) finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Grantobiorca oświadcza, iż realizując powyższe zadania, o których mowa w § 2 ust. 1 umowy o powierzenie grantu nie może odzyskać w żaden sposób poniesionego kosztu podatku od towarów i usług, którego wysokość została zawarta w budżecie przeznaczonym na realizację zadań, o których mowa w § 2 ust. 1 umowy o powierzenie grantu.
Jednocześnie Grantobiorca zobowiązuje się do zwrotu części powierzonego Grantu w ramach realizacji zadań, o których mowa w § 2 ust. 1 umowy o powierzenie grantu w odniesieniu do podatku od towarów i usług, jeżeli zaistnieją przesłanki umożliwiające odzyskanie tego podatku 18 przez Grantobiorcę.
Grantobiorca zobowiązuje się również do udostępniania dokumentacji finansowo-księgowej
oraz udzielania uprawnionym organom kontrolnym informacji umożliwiających weryfikację kwalifikowalności podatku od towarów i usług.
..................................
(podpis)
______________________
* Por. z art. 91 ust. 7 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177, poz. 1054, z późn. zm.)
ZAŁĄCZNIK Nr 2a 7
Zapotrzebowanie na środki z tytułu realizacji projektu grantowego nr POWR.05.02.00-00-001/20 pn.: "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19"
Zapotrzebowanie na środki z tytułu realizacji projektu grantowego nr POWR.05.02.00-00-001/20 pn.: "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19"
ZAŁĄCZNIK Nr 2b 8
Zapotrzebowanie na środki z tytułu realizacji projektu grantowego nr POWR.05.02.00-00-001/20
Zapotrzebowanie na środki z tytułu realizacji projektu grantowego nr POWR.05.02.00-00-001/20
ZAŁĄCZNIK Nr 3 9
..............., ........................ 2020 r | ||
(Miejscowość) | (data) |
numer PESEL:.................................
(osoby składającej oświadczenie)
OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że w miesiącach 1:
☐ maj 2020 r.
☐ czerwiec 2020 r.
☐ lipiec 2020 r.
☐ sierpień 2020 r.
nie wykonywałam/em pracy w innym miejscu niż:
Nazwa przedsiębiorstwa: ..............................................................................
Adres siedziby (ulica i numer): .....................................................................
Kod pocztowy: .......................................................................................
Miejscowość: .......................................................................................
NIP: ........................................................................................................,
z wyjątkiem udzielania świadczeń opieki zdrowotnej za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności oraz nie otrzymałam/em dodatku do wynagrodzenia finansowanego z innego źródła z tytułu ograniczenia pracy w powyższych miesiącach do jednego miejsca pracy.
............................................................
Podpis osoby składającej oświadczenie
_______________________________
1 Zaznaczyć właściwe.
Załącznik Nr 3
WZÓR | ||||
Nr projektu | POWR.05.02.00-00-0001/20 | |||
Tytuł Projektu | Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19 | |||
Nr wniosku | ||||
Nazwa Wnioskodawcy | ||||
NIP Wnioskodawcy | ||||
Rodzaj Wnioskodawcy | ZOL | |||
Liczba osób uprawnionych do otrzymania dodatku do wynagrodzenia zgodnie z umową powierzenia grantu | Liczba osób uprawnionych do otrzymania dodatku do wynagrodzenia, które otrzymały dodatki do wynagrodzenia. | % realizacji | Kwota części B grantu do zwrotu | |
- | - | |||
Rodzaj stanowiska | Liczba osobomiesięcy z umowy o powierzenie grantu | Liczba osobomiesięcy faktycznie zrealizowana | % realizacji | Kwota części A grantu do zwrotu |
Pielęgniarka | - | 0 | ||
Ratownik medyczny | - | 0 | ||
Fizjoterapeuta | - | 0 | ||
Opiekun medyczny | - | 0 | ||
Osoba sprzątająca | - | 0 | ||
Osoba kuchenkowa | - | 0 | ||
Kwot grantu do zwrotu | - | |||
Ja niżej podpisany niniejszym oświadczam, iż wyżej przedstawione dane zgodne są z informacjami zawartymi w listach płac oraz wyodrębnionej ewidencji księgowej | ||||
........................................................................ | ||||
(data i podpis) | ||||
ZAŁĄCZNIK Nr 4
Arkusz oceny wniosku o przyznanie grantu
Arkusz oceny wniosku o przyznanie grantu
2. Imię i nazwisko osoby weryfikującej - ..............................................................................
Kryteria oceny | TAK | NIE | |
1. Wniosek został złożony w formie pisemnej. | |||
2. Wniosek złożono w terminie wskazanym przez instytucję prowadzącą nabór projektów. | |||
3. Wszystkie pola we wniosku zostały poprawnie wypełnione. | |||
4. Wniosek złożony jest przez podmiot uprawniony. | |||
5. Wniosek został złożony we właściwym oddziale wojewódzkim NFZ. | |||
6. Wniosek został wypełniony w języku polskim. | |||
7. Działania przewidziane w projekcie nie są finansowane z innych środków publicznych. | |||
8. Wnioskodawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o dofinansowanie (na podstawie art. 207 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych - Dz. U. z 2019 r. poz. 869, z późn. zm.) | |||
9. Wraz z wnioskiem złożono wymagany kompletny załącznik lub załączniki. | |||
10. Wniosek został podpisany przez wnioskodawcę lub osobę upoważnioną do jego reprezentowania na podstawie dokumentów rejestrowych (KRS, CEIDG). Jeżeli Wniosek został podpisany przez osobę inną niż wymieniona powyżej, załączone zostało odpowiednie pełnomocnictwo. | |||
Uwagi | |||
..........................................................
data i podpis osoby weryfikującej
Załącznik Nr 4
Zbiór Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Zbiór Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Lp. | Nazwa |
1 | Nazwa Grantobiorcy |
2 | Forma prawna |
3 | Forma własności |
4 | NIP |
5 | REGON |
6 | Adres siedziby: Ulica Nr budynku Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość Kraj Województwo Powiat Gmina Telefon Adres e-mail Adres strony www |
7 | Osoba/y uprawniona/e do podejmowania decyzji wiążących w imieniu Grantobiorcy |
8 | Osoba do kontaktów roboczych: Imię Nazwisko Numer telefonu Adres e-mail Adres: Ulica Nr budynku Nr lokalu Kod pocztowy Miejscowość |
Szczegółowy zakres danych odwzorowany jest w Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020. Dodatkowo:
1 | Przynależność do grupy docelowej zgodnie ze Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020/zatwierdzonym do realizacji Rocznym Planem Działania/zatwierdzonym do realizacji wnioskiem o dofinansowanie projektu |
Lp. | Nazwa |
1 | Imię |
2 | Nazwisko |
3 | Identyfikator użytkownika |
4 | Adres e-mail |
5 | Rodzaj użytkownika |
6 | Miejsce pracy |
7 | Telefon |
8 | Nazwa wnioskodawcy/beneficjenta |
Szczegółowy zakres danych odwzorowany jest w Wytycznych Ministra Infrastruktury i Rozwoju w zakresie warunków gromadzenia i przekazywania danych w postaci elektronicznej na lata 2014-2020. Dodatkowo:
1 | Przynależność do grupy docelowej zgodnie ze Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020/zatwierdzonym do realizacji Rocznym Planem Działania/zatwierdzonym do realizacji wnioskiem o dofinansowanie projektu |
ZAŁĄCZNIK Nr 5
UMOWA O POWIERZENIE GRANTU W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ 2014-2020 Umowa nr COVID.19.XX.XXXX
Umowa o powierzenie grantu nr COVID.19.XX.XXXX w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, z dnia........................, zwana dalej "Umową", zawartą w ........................... pomiędzy:
Narodowym Funduszem Zdrowia - .................................... Oddziałem Wojewódzkim w ................................... z siedzibą: .................................................... (ADRES), reprezentowanym przez:
...................................................................................................................................................
na podstawie ........................... 10 z dnia .....................,
zwanym dalej "Oddziałem Funduszu",
a
...........................................................................................................................
[nazwa i forma prawna/imię i nazwisko Grantobiorcy] 11 ,
reprezentowanym/ reprezentowaną przez:
...................................................................................................................................................,
[imię i nazwisko, pełniona funkcja] 12
na podstawie ........................... 13 z dnia .....................,
zwaną/ym dalej "Grantobiorcą",
Przedmiot Umowy
Przedmiot Umowy
Płatności
Płatności
Dochód
Dochód
- Oddział Funduszu wzywa Grantobiorcę do zwrotu całości lub części grantu wraz z odsetkami w wysokości określonej jak dla zaległości podatkowych liczonymi od dnia przekazania środków.
Zabezpieczenie prawidłowej realizacji Projektu
Zabezpieczenie prawidłowej realizacji Projektu
Wstrzymanie płatności
Wstrzymanie płatności
Dokumentacja Projektu
Dokumentacja Projektu
Kontrola i przekazywanie informacji
Kontrola i przekazywanie informacji
Udzielanie zamówień w ramach Projektu
Udzielanie zamówień w ramach Projektu
Ochrona danych osobowych
Ochrona danych osobowych
Obowiązki informacyjne
Obowiązki informacyjne
Zmiany w Projekcie
Zmiany w Projekcie
Rozwiązanie Umowy
Rozwiązanie Umowy
Postanowienia końcowe
Postanowienia końcowe
Załączniki
Załączniki
1. Załącznik nr 1 - Wniosek o przyznanie grantu nr ....................................
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o kwalifikowalności VAT.
3. Załącznik nr 3 - Wzór wniosku sprawozdawczego.
4. Załącznik nr 4 - Zakres danych osobowych powierzonych do przetwarzania Grantobiorcy.
5. Załącznik nr 5 - Wzór upoważnienia do przetwarzania danych.
6. Załącznik nr 6 - Wzór odwołania upoważnienia do przetwarzania danych.
7. Załącznik nr 7 - Dokumenty upoważniające do reprezentacji Grantobiorcy.
Podpisy:
Oddział Funduszu | Grantobiorca |
Załącznik Nr 5
UPOWAŻNIENIE Nr______
DO PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
UPOWAŻNIENIE Nr______
DO PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
_________________________________
Czytelny podpis osoby upoważnionej do wydawania i odwoływania upoważnień.
Upoważnienie otrzymałem/am
______________________________
(miejscowość, data, podpis)
Oświadczam, że zapoznałem/am się z przepisami powszechnie obowiązującymi dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym z RODO, a także z obowiązującym w __________________________ opisem technicznych i organizacyjnych środków zapewniających ochronę i bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych i zobowiązuję się do przestrzegania zasad przetwarzania danych osobowych określonych w tych dokumentach.
Zobowiązuję się do zachowania w tajemnicy przetwarzanych danych osobowych, z którymi zapoznałem/am się oraz sposobów ich zabezpieczania, zarówno w okresie trwania umowy jak również po ustaniu stosunku prawnego łączącego mnie z [_________________________].
_______________________________
Czytelny podpis osoby składającej oświadczenie
*niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 6
Projekt grantowy nr POWR.05.02.00-00-0001/20 | pn.: "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19" | ||||||
(Oddział wojewódzki NFZ) | |||||||
Zestawienie wypłaconych grantów w miesiącu .............. 2020 r. | |||||||
Lp. | Nr umowy o powierzenie grantu | Rodzaj Grantobiorcy | Nazwa Grantobiorcy | NIP Grantobiorcy | Wypłacona kwota części A grantu | Wypłacona kwota części B grantu zgodnie z umową | Liczba osób zatrudnionych uprawnionych do otrzymania dodatku do wynagrodzenia zgodnie z umową |
1 | |||||||
2 | |||||||
3 | |||||||
4 | |||||||
5 | |||||||
6 | |||||||
7 | |||||||
8 | |||||||
9 | |||||||
10 | |||||||
11 | |||||||
12 | |||||||
13 | |||||||
14 | |||||||
15 | |||||||
16 | |||||||
17 | |||||||
18 | |||||||
19 | |||||||
20 | |||||||
21 | |||||||
22 | |||||||
23 | |||||||
24 | |||||||
25 | |||||||
26 | |||||||
27 | |||||||
28 | |||||||
29 | |||||||
30 | |||||||
31 | |||||||
32 | |||||||
33 | |||||||
34 | |||||||
35 | |||||||
36 | |||||||
37 | |||||||
38 | |||||||
39 | |||||||
40 | |||||||
41 | |||||||
42 | |||||||
43 | |||||||
44 | |||||||
45 | |||||||
46 | |||||||
47 | |||||||
48 | |||||||
49 | |||||||
50 | |||||||
51 | |||||||
52 | |||||||
53 | |||||||
54 | |||||||
55 | |||||||
56 | |||||||
57 | |||||||
58 | |||||||
59 | |||||||
60 | |||||||
Razem: | |||||||
Miejscowość i data: | |||||||
Imię i nazwisko Sporządzającego: | |||||||
Nr telefonu: | |||||||
Adres e-mail: | |||||||
sprawdzono pod względem formalnym | sprawdzono pod względem merytorycznym | sprawdzono pod względem formalno-rachunkowym | zatwierdził | ||||
Główny księgowy OW NFZ | Dyrektor OW NFZ | ||||||
................................ | ........................ |
Załącznik Nr 6
ODWOŁANIE UPOWAŻNIENIA Nr ______
DO PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
ODWOŁANIE UPOWAŻNIENIA Nr ______
DO PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
__________
_____________________________
Czytelny podpis osoby, upoważnionej do wydawania i odwoływania upoważnień
______________________________
(miejscowość, data)
*niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 7
Dostawca: | Narodowy Fundusz Zdrowia ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa NIP 1070001057 | Nabywca: | Narodowy Fundusz Zdrowia ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa | ||||
Wystawca: | ................... Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. ........................ 00-000 ................... | Odbiorca i płatnik: | Narodowy Fundusz Zdrowia - Centrala ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa | ||||
Prosimy o zgodne z nami zaksięgowanie następujących pozycji: | NOTA nr ............... | z dnia: ........................ | |||||
Obciążyliśmy: | Treść: | Uznaliśmy: | |||||
zł i gr. | zł i gr. | ||||||
Granty wypłacone w miesiącu ..................... 2020 r. projekt nr POWR.05.02.00-00-0001/20 pn.: "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19" w tym: część A w kwocie: ............ część B w kwocie:.................. | |||||||
Słownie: | |||||||
Płatności należy dokonać w ciągu 14 dni od dnia otrzymania noty na konto ........................................ . | |||||||
tel. osoby sporządzającej | |||||||
załączników: | |||||||
Sporządził | Główny księgowy OW NFZ | Dyrektor OW NFZ | |||||
................................ | ................................ | ................................ |
ZAŁĄCZNIK Nr 8
(Oddział wojewódzki NFZ) | ||||||||||||
Rozliczenie projektu grantowego nr POWR.05.02.00-00-0001/20 pn.: "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19" | ||||||||||||
Lp. | Nr umowy o powierzenie grantu | Rodzaj Grantobiorcy | Nazwa Grantobiorcy | NIP Grantobiorcy | Liczba osób zatrudnionych uprawnionych do otrzymania dodatku do wynagrodzenia zgodnie z umową | Liczba osób uprawnionych do otrzymania dodatku do wynagrodzenia, które otrzymały dodatki do wynagrodzenia. | Wypłacona kwota części A grantu zgodnie z umową | Wykorzystana kwota części A grantu | Kwota części A grantu do zwrotu | Wypłacona kwota części B grantu zgodnie z umową | Wykorzystana kwota części B grantu | Kwota części B grantu do zwrotu |
1 | ||||||||||||
2 | ||||||||||||
3 | ||||||||||||
4 | ||||||||||||
5 | ||||||||||||
6 | ||||||||||||
7 | ||||||||||||
8 | ||||||||||||
9 | ||||||||||||
10 | ||||||||||||
11 | ||||||||||||
12 | ||||||||||||
13 | ||||||||||||
14 | ||||||||||||
15 | ||||||||||||
16 | ||||||||||||
17 | ||||||||||||
18 | ||||||||||||
19 | ||||||||||||
20 | ||||||||||||
21 | ||||||||||||
22 | ||||||||||||
23 | ||||||||||||
24 | ||||||||||||
25 | ||||||||||||
26 | ||||||||||||
27 | ||||||||||||
28 | ||||||||||||
29 | ||||||||||||
30 | ||||||||||||
31 | ||||||||||||
32 | ||||||||||||
33 | ||||||||||||
34 | ||||||||||||
35 | ||||||||||||
36 | ||||||||||||
37 | ||||||||||||
38 | ||||||||||||
39 | ||||||||||||
40 | ||||||||||||
41 | ||||||||||||
42 | ||||||||||||
43 | ||||||||||||
44 | ||||||||||||
45 | ||||||||||||
46 | ||||||||||||
47 | ||||||||||||
48 | ||||||||||||
49 | ||||||||||||
50 | ||||||||||||
51 | ||||||||||||
52 | ||||||||||||
53 | ||||||||||||
54 | ||||||||||||
55 | ||||||||||||
56 | ||||||||||||
57 | ||||||||||||
58 | ||||||||||||
59 | ||||||||||||
60 | ||||||||||||
Razem: | ||||||||||||
Miejscowość i data: | ||||||||||||
Imię i nazwisko Sporządzającego: | Główny księgowy OW NFZ | Dyrektor OW NFZ | ||||||||||
Nr telefonu: | ||||||||||||
Adres e-mail: | ................................ | ........................ |
ZAŁĄCZNIK Nr 9
Dostawca: | Narodowy Fundusz Zdrowia ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa NIP 1070001057 | Nabywca: | Narodowy Fundusz Zdrowia ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa | ||||
Wystawca: | ................... Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. ........................ 00-000 ................... | Odbiorca i płatnik: | Narodowy Fundusz Zdrowia - Centrala ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa | ||||
Prosimy o zgodne z nami zaksięgowanie następujących pozycji: | NOTA nr ............... | z dnia: ........................ | |||||
Obciążyliśmy: | Treść: | Uznaliśmy: | |||||
zł i gr. | zł i gr. | ||||||
Granty zwrócone - końcowe rozliczenie projektu grantowego nr POWR.05.02.00-00-001/20 pn.: "Zapewnienie bezpieczeństwa i opieki pacjentom oraz bezpieczeństwa personelowi zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-opiekuńczych i hospicjów na czas COVID-19" w tym: część A w kwocie: ............ część B w kwocie:.................. | |||||||
Słownie: | |||||||
tel. osoby sporządzającej | |||||||
załączników: | |||||||
Sporządził | Główny księgowy OW NFZ | Dyrektor OW NFZ | |||||
................................ | ................................ | ................................ |
ZAŁĄCZNIK Nr 10
Rekomendowane modele pracy
Rekomendowane modele pracy
Mając na uwadze powyższe, zaleca się, że na 50 łóżek skład osobowy powinien przedstawiać się następująco:
Dyżur dzienny:
Dyżur nocny:
W przypadku hospicjum (przyjmuje się na 30 pacjentów) zaleca się, żeby skład osobowy przedstawiał się następująco:
Dyżur dzienny:
Dyżur nocny:
Dla DPS do 100 mieszkańców:
Dyżur dzienny:
- 1 pielęgniarka;
W ciągu miesiąca taką formę opieki będzie świadczyć dla DPS do 100 mieszkańców, których w Polsce jest 557 - 3 pielęgniarki lub ratowników.
Łącznie w DPS dla mieszkańców do 100 osób potrzeba 1 671 pielęgniarek lub ratowników.
Dla DPS powyżej 100 mieszkańców:
Dyżur dzienny:
- 2 pielęgniarki.
ZAŁĄCZNIK Nr 11
współrealizuje projekt dofinansowany z
Funduszy Europejskich
"Zapewnienie bezpieczeństwa
i opieki pacjentom oraz personelowi
zakładów opiekuńczo-leczniczych, domów
pomocy społecznej, zakładów pielęgnacyjno-
opiekuńczych i hospicjów na czas Covid-19".
Dofinansowanie projektu: ................... zł
- SPÓŁKA AKCYJNA (S.A.) I SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA (S.K.A.) - komparycja otrzyma brzmienie ...... Spółka Akcyjna z siedzibą w ...... (kod pocztowy ......), przy ulicy ...... wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy ......, pod nr KRS ......, o kapitale zakładowym w wysokości ......zł, wpłaconym w wysokości ......, NIP ......, REGON ......,:
- SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (sp. z o.o. lub spółka z o.o.) - komparycja otrzyma brzmienie ...... Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w ...... (kod pocztowy ......), przy ulicy ......, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy ......, pod nr KRS ......, o kapitale zakładowym w wysokości ...... zł, NIP ......, REGON ......,
- SPÓŁKI OSOBOWE: SPÓŁKA JAWNA (sp.j.), SPÓŁKA KOMANDYTOWA (sp.k.), SPÓŁKA PARTNERSKA (sp.p.) - komparycja otrzyma brzmienie ...... Spółka Jawna z siedzibą w ...... (kod pocztowy ......), przy ulicy ......, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy ......, pod nr KRS ......, NIP ......, REGON ......,
- SPÓŁKA CYWILNA (s.c.) - komparycja otrzyma brzmienie ...... zamieszkały w ...... (kod pocztowy ......), przy ul. ......, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez ......, pod numerem ...... i ...... zamieszkały w ...... (kod pocztowy ......), przy ul. ......, wpisany do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez ......, pod numerem ......, prowadzący wspólnie działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą ...... w ...... (kod pocztowy ......), przy ul. ......, NIP ......, REGON............,
- STOWARZYSZENIA, INNE ORGANIZACJE SPOŁECZNE I ZAWODOWE, FUNDACJE ORAZ PUBLICZNE ZAKŁADY OPIEKI ZDROWOTNEJ WPISANE DO KRS - komparycja otrzyma brzmienie ... z siedzibą w ...... (kod pocztowy ......), przy ulicy ......, wpisana do Rejestru Stowarzyszeń/Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy ......, pod nr KRS ......, NIP ........., REGON ......"