Przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg i wniosków w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Dz.Urz.MRPiPSp.2017.21
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 21
MINISTRA RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ
z dnia 26 maja 2017 r.
w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
info@mrpips.gov.pl, skargi.wnioski@mrpips.gov.pl oraz przekazaną przez Kancelarię Ogólną Ministerstwa zgodnie z ust. 1, której treść wskazuje na skargę albo wniosek, Wydział po zweryfikowaniu kompletności danych adresowych, kwalifikuje w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, a w przypadku niezarejestrowanej korespondencji także rejestruje, i przekazuje do właściwej komórki lub właściwego organu lub instytucji, wykorzystując wyodrębniony w tym systemie dziennik korespondencji oznaczony symbolem BM-V.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
PROTOKÓŁ
PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU
PROTOKÓŁ
PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU
.......................................................................................................................................................
zgłosił/a się Pan/Pani .....................................................................................................................
zam. w ................................................... przy ul. .........................................................................
i przedstawił/a ustnie następującą skargę/wniosek: ......................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Skarżącego/wnioskodawcę poinformowano o trybie załatwiania skarg i wniosków.
............................................................. .......................................................................
(podpis skarżącego/wnioskodawcy) (podpis osoby przyjmującej skargę/wniosek)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
EWIDENCJA PRZYJĘĆ INTERESANTÓW
W ROKU
EWIDENCJA PRZYJĘĆ INTERESANTÓW
W ROKU
Lp. | Data przyjęcia | Imię, nazwisko i adres interesanta | Treść skargi/wniosku | Imię i nazwisko osoby przyjmującej | Przyjmująca komórka organizacyjna | Przyjmujący członek kierownictwa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
Zestawienie sposobu rozpatrywania skarg w roku ............
Zestawienie sposobu rozpatrywania skarg w roku ............
Komórka organizacyjna MRPiPS/ jednostka podległa lub nadzorowana przez MRPiPS | Załatwiono w okresie sprawozdawczym | Sposób załatwienia (z rubr. 4) | przekazane do rozpatrzenia przez urzędy wojewódzkie | przeterminowano (ogółem z rubr. 3 i 4) | Uwagi | ||||||
ogółem (3+4) | w tym: | pozytywny | negatywny | inny | zasadna | niezasadna | |||||
przekazano według właściwości | załatwiono we własnym zakresie | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Zestawienie sposobu rozpatrywania wniosków w roku ............
Zestawienie sposobu rozpatrywania wniosków w roku ............
Komórka organizacyjna MRPiPS/ jednostka podległa lub nadzorowana przez MRPiPS | Załatwiono w okresie sprawozdawczym | Sposób załatwienia (z rubr. 4) | przekazane do rozpatrzenia przez urzędy wojewódzkie | Przeterminowano (ogółem z rubr. 3 i 4) | Uwagi | ||||||
ogółem (3+4) | w tym: | pozytywny | negatywny | inny | zasadna | niezasadna | |||||
przekazano według właściwości | załatwiono we własnym zakresie | ||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Zestawienie sposobu rozpatrywania skarg wniesionych przez posła, senatora lub radnego w roku ............
Zestawienie sposobu rozpatrywania skarg wniesionych przez posła, senatora lub radnego w roku ............
Komórka organizacyjna MRPiPS/ jednostka podległa lub nadzorowana przez MRPiPS | Załatwiono w okresie sprawozdawczym | Sposób załatwienia (z rubr. 4) | przeterminowano (ogółem z rubr. 3 i 4) | ||||||
ogółem (3+4) | w tym: | pozytywny | negatywny | inny | zasadna | niezasadna | |||
przekazano według właściwości | załatwiono we własnym zakresie | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Zestawienie sposobu rozpatrywania wniosków wniesionych przez posła, senatora lub radnego w roku ............
Zestawienie sposobu rozpatrywania wniosków wniesionych przez posła, senatora lub radnego w roku ............
Komórka organizacyjna MRPiPS/ jednostka podległa lub nadzorowana przez MRPiPS | Załatwiono w okresie sprawozdawczym | Sposób załatwienia (z rubr. 4) | przeterminowano (ogółem z rubr. 3 i 4) | ||||||
ogółem (3+4) | w tym: | pozytywny | negatywny | inny | zasadna | niezasadna | |||
przekazano według właściwości | załatwiono we własnym zakresie | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |