Przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej.
Dz.Urz.MPiPSp.2013.36
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 35
MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ 1
z dnia 11 grudnia 2013 r.
w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU
PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU
w ...................................................................................................................................................
zgłosił/a się Pan/Pan .....................................................................................................................
zam. w ................................................................................ przy ul. ............................................
................................................................
i przedstawił/a ustnie następującą skargę/wniosek:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Skarżącego/wnioskodawcę poinformowano o trybie załatwiania skarg i wniosków.
.................................... .............................................................................
......(podpis skarżącego (podpis osoby przyjmującej skargę/wniosek)
......../wnioskodawcy)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
EWIDENCJA PRZYJĘĆ INTERESANTÓW W ............... ROKU
EWIDENCJA PRZYJĘĆ INTERESANTÓW W ............... ROKU
Lp. | Data przyjęcia | Imię, nazwisko i adres interesanta | Treść skargi/ wniosku | Imię i nazwisko osoby przyjmującej | Przyjmująca komórka organizacyjna | Przyjmujący członek kierownictwa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
Zestawienie sposobu rozpatrywania skarg w roku
Zestawienie sposobu rozpatrywania skarg w roku
Nazwa jednostki organizacyjnej | Załatwiono w okresie sprawozdawczym | Sposób załatwienia (z rubr. 4) | przeterminowano (ogółem z rubr. 3 i 4) | ||||||
ogółem (3+4) | w tym: | pozytywny | negatywny | inny | zasadna | niezasadna | |||
przekazano według właściwości | załatwiono we własnym zakresie | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Zestawienie sposobu rozpatrywania wniosków w roku
Zestawienie sposobu rozpatrywania wniosków w roku
Nazwa jednostki organizacyjnej | Załatwiono w okresie sprawozdawczym | Sposób załatwienia (z rubr. 4) | przeterminowano (ogółem z rubr. 3 i 4) | ||||||
ogółem (3+4) | w tym: | pozytywny | negatywny | inny | zasadna | niezasadna | |||
przekazano według właściwości | załatwiono we własnym zakresie | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |