Przyjmowanie oraz rozpatrywanie skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej
Dz.Urz.MPiPSp.2013.3
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 3
MINISTRA PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ1)
z dnia 25 lutego 2013 r.
w sprawie przyjmowania oraz rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej
1) Minister Pracy i Polityki Społecznej kieruje działami administracji rządowej - praca, zabezpieczenie społeczne, rodzina na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 listopada 2011 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Pracy i Polityki Społecznej (Dz. U. Nr 248, poz. 1485).
2) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz.U. z 2001 r. Nr 49, poz. 509, z 2002 r. Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271 i Nr 169, poz. 1387, z 2003 r. Nr 130, poz. 1188, z 2004 r. Nr 162, poz. 1692, z 2005 r. Nr 64, poz. 565 i Nr 78, poz. 682, z 2009 r. Nr 195, poz. 1501 i Nr 216, poz. 1676, z 2010 r. Nr 40, poz. 230, Nr 167, poz. 1131, Nr 182, poz. 1228 i Nr 254, poz. 1700 oraz z 2011 r. Nr 6, poz. 18, Nr 34, poz. 173, Nr 106, poz. 622 i Nr 186, poz. 1100 oraz z 2012 r., poz. 1101.
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
WZÓR
PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU
WZÓR
PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU
w ........................................................................................................................................................
zgłosił/a się Pan/Pan ..........................................................................................................................
zam. w ........................................................ przy ul. .........................................................................
i przedstawił/a ustnie następującą skargę/wniosek:
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................
Skarżącego/wnioskodawcę poinformowano o trybie załatwiania skarg i wniosków.
.............................................................. ..............................................................
(podpis skarżącego (podpis osoby przyjmującej
/wnioskodawcy) skargę/wniosek)
ZAŁĄCZNIK Nr 2
WZÓR
EWIDENCJA PRZYJĘĆ INTERESANTÓW W ROKU
WZÓR
EWIDENCJA PRZYJĘĆ INTERESANTÓW W ROKU
Lp. | Data przyjęcia | Imię, nazwisko i adres interesanta | Treść skargi/wniosku | Imię i nazwisko osoby przyjmującej | Przyjmująca komórka organizacyjna | Przyjmujący członek kierownictwa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
ZAŁĄCZNIK Nr 3
WZÓR
Zestawienie sposobu rozpatrywania skarg w roku
WZÓR
Zestawienie sposobu rozpatrywania skarg w roku
Nazwa jednostki organizacyjnej | Załatwiono w okresie sprawozdawczym | Sposób załatwienia (z rubr. 4) | przeterminowano (ogółem z rubr. 3 i 4) | ||||||
ogółem (3 + 4) | w tym: | pozytywny | negatywny | inny | zasadna | niezasadna | |||
przekazano według właściwości | załatwiono we własnym zakresie | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Nazwa jednostki organizacyjnej | Załatwiono w okresie sprawozdawczym | Sposób załatwienia (z rubr. 4) | przeterminowano (ogółem z rubr. 3 i 4) | ||||||
ogółem (3 + 4) | w tym: | pozytywny | negatywny | inny | zasadna | niezasadna | |||
przekazano według właściwości | załatwiono we własnym zakresie | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |