Przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.CBA.2013.36

Akt utracił moc
Wersja od: 30 października 2013 r.

ZARZĄDZENIE Nr 28/13
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 30 października 2013 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym

Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2012 r. poz. 621 z późn. zm.) w związku z § 9 Instrukcji inwentaryzacji składników majątkowych w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, stanowiącej załącznik do zarządzenia nr 26/13 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 11 października 2013 r. w sprawie wprowadzenia instrukcji inwentaryzacji składników majątkowych w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. Urz. CBA, poz. 33), zarządza się, co następuje:
§  1.
Zarządza się inwentaryzację okresową całości składników majątku jednostek organizacyjnych Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej "CBA".
§  2.
Inwentaryzacji podlegają:
1)
składniki majątkowe ujęte w ewidencji ilościowo-wartościowej:
a)
środki trwałe, z wyjątkiem gruntów oraz środków trwałych trudno dostępnych,
b)
pozostałe środki trwałe (wyposażenie);
2)
środki pieniężne, z wyjątkiem zgromadzonych na rachunkach bankowych;
3)
składniki majątkowe będące własnością innych jednostek wraz z powiadomieniem tych jednostek o wynikach spisu.
§  3.
Inwentaryzację przeprowadza się w jednostkach organizacyjnych CBA w formie spisu z natury.
§  4.
1.
Ustala się datę rozpoczęcia inwentaryzacji na dzień 4 listopada 2013 r. oraz datę zakończenia inwentaryzacji na dzień 15 stycznia 2014 r.
2.
Stan środków trwałych przyjmuje się według stanu środków trwałych wynikający z ksiąg rachunkowych na dzień 31 października 2013 r., a dla środków pieniężnych w kasach na ostatni dzień roku obrotowego.
3.
Zespoły spisowe są obowiązane zakończyć spisy do 15 grudnia 2013 r., zgodnie z harmonogramem opracowanym przez Komisję Inwentaryzacyjną.
§  5.
1.
Komisja Inwentaryzacyjna składa się z pięciu członków.
2.
Szef CBA określi skład Komisji Inwentaryzacyjnej odrębną decyzją.
3.
Obsługę administracyjno-biurową prac Komisji Inwentaryzacyjnej zapewnia Biuro Finansów CBA.
§  6.
Sposób dokumentowania inwentaryzacji określa Instrukcja inwentaryzacji składników majątkowych w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
§  7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.