Przeprowadzenie inwentaryzacji rocznej składników majątkowych w postaci bloczków mandatowych, znajdujących się na stanie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.GITD.2015.45

Akt obowiązujący
Wersja od: 29 grudnia 2015 r.

ZARZĄDZENIE Nr 45/2015
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 29 grudnia 2015 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji rocznej składników majątkowych w postaci bloczków mandatowych, znajdujących się na stanie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 i 613, z 2014 r. poz. 768 i 1100 oraz z 2015 r. poz. 4, 1166 i 1333), w związku z § 41 zasad rozprowadzania i rozliczania bloczków mandatowych oraz dokumentacji i ewidencji grzywien za wykroczenia ściąganych w postępowaniu mandatowym obowiązujących w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego oraz Wojewódzkich Inspektoratach Transportu Drogowego, określonych zarządzeniem nr 28/2015 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 7 sierpnia 2015 r. w sprawie ustalenia Zasad rozprowadzania i rozliczania bloczków mandatowych, Zasad rozdysponowania przydziału serii oraz numerów mandatów generowanych przy pomocy systemu teleinformatycznego oraz dokumentacji i ewidencji grzywien za wykroczenia ściąganych w postępowaniu mandatowym w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego oraz Wojewódzkich Inspektoratach Transportu Drogowego (Dz. Urz. GITD poz. 28) zarządzam, co następuje:
§  1.
Inwentaryzacją zostają objęte druki ścisłego zarachowania w postaci bloczków mandatów karnych.
§  2.
Inwentaryzację składników wymienionych w § 1 przeprowadza się w drodze spisu z natury.
§  3.
1.
Spis z natury przeprowadzi komisja inwentaryzacyjna w składzie:
1)
Dorota Wojda - Przewodniczący komisji;
2)
Marek Miziołek - Członek;
3)
Aleksandra Kąkol - Członek;
4)
Marek Sarzała - Członek;
5)
Sebastian Pietkiewicz - Członek;
6)
Janusz Bucki - Członek;
7)
Olaf Mayer - Członek;
8)
Magdalena Sobieraj - Członek;
9)
Artur Samól - Członek;
10)
Marcin Nienajadło - Członek;
11)
Daniel Nowak - Członek;
12)
Krzysztof Ratajczak - Członek;
13)
Łukasz Krużewski - Członek;
14)
Henryk Karwowski - Członek;
15)
Artur Toczko - Członek;
16)
Michał Frąckowiak - Członek;
17)
Rafał Tymkiewicz - Członek;
18)
Mirosław Michalec - Członek;
19)
Magdalena Pyrzyk - Członek;
20)
Anna Lubczyńska - Członek;
21)
Jakub Musidlak - Członek;
22)
Magdalena Trumińska - Członek;
23)
Dariusz Franczak - Członek;
24)
Arkadiusz Dąbrowski - Członek.
2.
Osoby wymienione w ust. 1 w pkt 2 - 24 dokonują spisu z natury w zakresie działania biura/delegatury terenowej Inspektoratu, w której wykonują obowiązki służbowe.
§  4.
Sporządzone na dzień 31 grudnia 2015 r. arkusze spisowe członkowie komisji przekazują Przewodniczącemu do dnia 15 stycznia 2016 r.
§  5.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji, w tym w zakresie praw i obowiązków Przewodniczącego i członków komisji mają zastosowanie przepisy załącznika nr 2 do zarządzenia nr 38/2013 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 31 grudnia 2013 r. w sprawie wprowadzenia polityki rachunkowości w Głównym Inspektoracie Transportu Drogowego.
§  6.
Osoby powołane w skład komisji ponoszą pełną odpowiedzialność za właściwe i zgodne z obowiązującymi przepisami prawa przeprowadzenie spisu z natury.
§  7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.