Prowadzenie rejestru generalnych dostawców.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MF.1974.2.3

Akt utracił moc
Wersja od: 25 stycznia 1974 r.

ZARZĄDZENIE Nr 144
MINISTRA FINANSÓW
z dnia 22 grudnia 1973 r.
w sprawie prowadzenia rejestru generalnych dostawców.

W związku z § 11 uchwały Nr 157 Rady Ministrów z dnia 6 lipca 1973 r. w sprawie rozwoju systemu generalnych dostaw maszyn i urządzeń oraz kompleksowej obsługi inwestorów (Monitor Polski Nr 32, poz. 194) zarządza się, co następuje:
§  1.
Rejestr generalnych dostawców, o którym mowa w § 11 ust. 1 uchwały Nr 157 Rady Ministrów z dnia 6 lipca 1973 r. w sprawie rozwoju systemu generalnych dostaw maszyn i urządzeń oraz kompleksowej obsługi inwestorów (Monitor Polski Nr 32, poz. 194), zwanej dalej uchwałą, prowadzi w Ministerstwie Finansów Departament Dochodów Państwa.
§  2.
Obowiązkowi wpisu do rejestru podlegają jednostki organizacyjne, które zgodnie z przepisami uchwały zostały wyznaczone do pełnienia funkcji generalnych dostawców.
§  3.
Wniosek, zgłoszony w trybie § 11 ust. 3 uchwały o dokonanie wpisu do rejestru powinien zawierać następujące dane:
1)
pełną i skróconą nazwę generalnego dostawcy, dokładne określenie jego siedziby, oznaczenie władzy której podlega oraz nazwę jednostki nadrzędnej,
2)
zakres działania ustalony przez właściwego ministra,
3)
odpis decyzji właściwego ministra zawierającej zgodę na wpis do rejestru.
§  4.
1.
Wniosek o dokonanie wpisu do rejestru powinien być zgłoszony w terminie 14 dni od dnia wydania decyzji, o której mowa w § 3 pkt 3.
2.
Zmiany i uzupełnienia danych, o których mowa w § 3 pkt 1 i 2 powinny być zgłoszone w ciągu 14 dni od daty zaistnienia nowego stanu faktycznego, w celu wpisania ich w rejestrze.
3.
Do wniosku zgłoszonego w trybie § 11 ust. 4 uchwały powinien być dołączony odpis decyzji właściwego ministra nadzorującego generalnego dostawcę.
§  5.
1.
Do wpisywania danych, o których mowa w § 3 i 4 ust. 2, służy arkusz rejestrowy, prowadzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do zarządzenia.
2.
Oprócz arkusza rejestrowego prowadzi się:
1)
wykaz numerów rejestrowych,
2)
spis akt rejestrowych

- według wzorów stanowiących załączniki Nr 2 i 3 do zarządzenia.

§  6.
W sprawach nie unormowanych zarządzeniem stosuje się odpowiednio przepisy:
1)
§ 6-8, 12, 14, 27, 28, 30 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 stycznia 1952 r. w sprawie urządzenia i prowadzenia rejestru przedsiębiorstw państwowych (Dz. U. Nr 3, poz. 22),
2)
zarządzenia Ministra Finansów z dnia 9 maja 1952 r. w sprawie trybu wydawania zaświadczeń o dokonaniu wpisu do rejestru, wyciągów lub odpisów z rejestru przedsiębiorstw państwowych (Monitor Polski Nr A-44, poz. 628),
3)
§ 1, 4, 6, 9, 12, 15, 18, 19, 24-27, 29 i 38 instrukcji Ministra Finansów z dnia 27 maja 1952 r. w sprawie biurowości i prowadzenia akt rejestru przedsiębiorstw państwowych (Monitor Polski Nr A-61, poz. 933).
§  7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK  Nr 1

MINISTERSTWO FINANSÓW

Departament Dochodów Państwa Nr rejestru ...............

ODPIS REJESTRU

GENERALNYCH DOSTAWCÓW

wpis .................................................... generalnego dostawcy

.......................................................................................................................................................

numer rejestru przedsiębiorstw państwowych .............................................................................

(dotyczy przedsiębiorstw państwowych)

siedziba .........................................................................................................................................

Nr kolejny wpisua)

b)

c)

d)

Pełna i skrócona nazwa Generalnego Dostawcy

siedziba

nazwa władzy, której przedsiębiorstwo podlega

nazwa jednostki nadrzędnej

Oznaczenie aktu o powołaniu Generalnego Dostawcy oraz innych aktów dotyczących wpisu do rejestruZakres działania Generalnego Dostawcy
12345
Numer kolejny wpływu ..................
Data wpisu ..........................
Numer kolejny dokumentu ...............
Podpis dokonującego wpisu .............
Stwierdza się zgodność odpisu z wpisem dokonanym w rejestrze generalnych dostawców
................, dnia ..... 197 ... r.
.....................

Podpis

ZAŁĄCZNIK  Nr 2

WYKAZ NUMERÓW REJESTROWYCH GENERALNYCH DOSTAWCÓW

Kolejny numer rejestrowyDataPełna i skrócona nazwa generalnego dostawcyUwagi

ZAŁĄCZNIK  Nr 3

MINISTERSTWO FINANSÓW

Departament Dochodów Państwa

SPIS AKT REJESTROWYCH

.......................................................................................................................................................

nazwa generalnego dostawcy

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

siedziba

Nr kolejny kartyKrótkie opisanie aktuNr kolejny kartyKrótkie opisanie aktu