Prowadzenie Policyjnego Rejestru Imprez Masowych.
Dz.Urz.KGP.2015.14
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 3
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 27 lutego 2015 r.
w sprawie prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych *
ZAŁĄCZNIK
(data sporządzenia wniosku)
WNIOSEK
o /dodanie/modyfikację/ zamknięcie/ wartości katalogowej w KSIP (w module PRIM)
(niepotrzebne skreślić)
Na podstawie § 9 ust. 10 zarządzenia nr ... Komendanta Głównego Policji z dnia ....................... 2015 r. w sprawie prowadzenia Policyjnego Rejestru Imprez Masowych (Dz. Urz. KGP poz. ....) wnoszę o dokonanie następujących zmian wartości katalogowych w module PRIM:
Id KWP | Nazwa klubu*** | Dyscyplina | Dodanie* | Modyfikacja* | Zamknięcie** |
POLE KLUB (parametry słowników: typ=tabko podtyp=PRKS) |
Id KWP | Nazwa obiektu*** | Adres (miasto, ulica, nr) | Dodanie* | Modyfikacja* | Zamknięcie** |
POLE OBIEKT (parametry słowników: typ=tabko podtyp=PROB) |
Powyższe zmiany należy uwzględnić w SYSTEMIE ANALITYCZNYM w polach do generowania PRIM oraz w następujących słownikach w module OSOBA w zakładce ZAKAZY:
- zakaz wstępu na imprezy masowe,
- zobowiązanie do powstrzymania się od przebywania w miejscach przeprowadzania imprez masowych.
Jednostka/komórka organizacyjna wnioskodawcy: |
Imię, nazwisko i stanowisko służbowe osoby sporządzającej: |
Telefon kontaktowy: |
Faks: |
Email: |
................................................. | ||||
(podpis sporządzającego wniosek) | ||||
(pieczęć jednostki organizacyjnej Policji) |
* - właściwe zaznaczyć znakiem
** - należy określić datę, z jaką ma nastąpić zamknięcie wartości katalogowej
*** - w przypadku klubu zagranicznego należy podać nazwę kraju zgodną ze standardem ISO 3166-1 alfa-2