Procedury udzielania przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych zamówień nie podlegających ustawie - Prawo zamówień publicznych.
B.I.LP.2021.2.18
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 2
DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH
z dnia 19 stycznia 2021 r.
w sprawie procedur udzielania przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych zamówień nie podlegających ustawie - Prawo zamówień publicznych
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn. z 2020 r.: Dz. U. poz. 1463) oraz § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 50 Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r. w sprawie nadania statutu Państwowemu Gospodarstwu Leśnemu Lasy Państwowe, zarządzam, co następuje:
ZAŁĄCZNIK
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
nie podlegającego ustawie - Prawo zamówień publicznych
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
nie podlegającego ustawie - Prawo zamówień publicznych
Biuro / Wydział / Zespół / Stanowisko* ...................................................................................... wnioskuje o udzielenie zamówienia publicznego opisanego poniżej.
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Inne wymagania dotyczące zamówienia (np. termin lub sposób wykonania):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
3. Uzasadnienie potrzeby udzielenia zamówienia:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
...................................... | ......................................................... | |
data podpis | kierownika komórki |
____________________________
* niepotrzebne skreślić.
Część II. Wypełnia Wydział Administracji, a w wypadku zamówienia o charakterze specjalistycznym - komórka organizacyjna wnioskująca o jego udzielenie
Znak: ________.270 _____ ______ |
1. Wartość zamówienia (bez podatku od towarów i usług):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
2. Zamówienie zostanie sfinansowane ze środków:
- przewidzianych na ten cel w planie finansowo-gospodarczym LP / w prowizorium planu* na rok
- nieprzewidzianych na ten cel w planie finansowo-gospodarczym LP /w prowizorium planu* na rok - w załączeniu składam wniosek o zmianę planu, tj. o uruchomienie środków finansowych z rezerwy / przesunięcie środków finansowych pomiędzy zadaniami*.
3. Informacja, czy w bieżącym roku kalendarzowym udzielano zamówień tego samego rodzaju wraz z określeniem ich wartości:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
4. Informacja, czy w bieżącym roku kalendarzowym planuje się udzielenie zamówień tego samego rodzaju wraz z określeniem ich szacunkowej wartości:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
5. Nazwa wykonawcy (jeżeli jest znana):
.......................................................................................................................................................
6. Proponowany tryb wyboru wykonawcy (dot. zamówień powyżej 25 000 złotych):
- rozeznanie rynku
- przetarg / aukcja* w trybie Kodeksu cywilnego
- zgodnie z § 7 ust. 2 zarządzenia, z uwagi na to, że .......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
uzasadnione jest udzielenie zamówienia wykonawcy wskazanemu w pkt 5.
.............................. | .................................... | |
data podpis | kierownika komórki |
AKCEPTUJĘ | |
................................................................................ | |
podpis kierownika Zespołu ds. Zamówień Publicznych | |
................................................................................ | |
podpis radcy prawnego (w wypadku przetargu / aukcji) |
ZATWIERDZAM | |
..................................................................................... | |
podpis Dyrektora Generalnego lub Zastępcy Dyrektora Generalnego |