Procedury udzielania przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych zamówień nie podlegających ustawie - Prawo zamówień publicznych.
B.I.LP.2015.5.73
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 29
DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH
z dnia 31 marca 2015 r.
w sprawie procedur udzielania przez Dyrekcję Generalną Lasów Państwowych zamówień nie podlegających ustawie - Prawo zamówień publicznych
Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn. z 2014 r.: Dz. U. poz. 1153) oraz § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 50 Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r. w sprawie nadania Statutu Państwowemu Gospodarstwu Leśnemu Lasy Państwowe, zarządzam, co następuje:
"16. Wniosek o zawarcie umowy o dzieło lub umowy zlecenia z osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych albo zarządzeniem nr 29 Dyrektora Generalnego LP z dnia 31 marca 2015 r.:
1) sporządzenie wniosku o udzielenie zamówienia: kierownik komórki organizacyjnej,
2) akceptacja: Zespół ds. Zamówień Publicznych,
3) kontrasygnata (powyżej 30 000 euro): Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Ekonomicznych,
4) zatwierdzenie: Zastępca Dyrektora Generalnego (powyżej 30 000 euro - Dyrektor Generalny).
Dokument sporządza się w jednym egzemplarzu. Oryginał dokumentu otrzymuje: Wydział Administracji (a w przypadku zamówienia o charakterze specjalistycznym - komórka organizacyjna zainteresowana jego udzieleniem).
17. Umowa o dzieło lub umowa zlecenie z osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej:
1) sporządzenie umowy i odebranie od wykonawcy oświadczeń dotyczących zaliczek podatkowych i składek ubezpieczeniowych: kierownik komórki organizacyjnej,
2) opinia: Zespół ds. Zamówień Publicznych, radca prawny i Główny Księgowy,
3) kontrasygnata (powyżej 30 000 euro): Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Ekonomicznych,
4) podpisanie umowy: Zastępca Dyrektora Generalnego (powyżej 30 000 euro - Dyrektor Generalny) oraz wykonawca.
Umowę sporządza się w trzech egzemplarzach, które otrzymują:
1) wykonawca,
2) Zespół ds. Zamówień Publicznych,
3) Wydział Księgowości.
Kopię dokumentów otrzymują: Wydział Zarządzania Zasobami Ludzkimi celem zgłoszenia do ubezpieczeń i właściwa komórka organizacyjna.";
"33. Wniosek o zakup środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, materiałów i usług, na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych albo zarządzenia nr 29 Dyrektora Generalnego LP z dnia 31 marca 2015 r.:
1) sporządzenie wniosku o udzielenie zamówienia: kierownik komórki organizacyjnej,
2) akceptacja: Zespół ds. Zamówień Publicznych,
3) kontrasygnata (powyżej 30 000 euro): Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Ekonomicznych,
4) zatwierdzenie: Zastępca Dyrektora Generalnego (powyżej 30 000 euro - Dyrektor Generalny).
Dokument sporządza się w jednym egzemplarzu. Oryginał dokumentu otrzymuje: Wydział Administracji (a w przypadku zamówienia o charakterze specjalistycznym - komórka organizacyjna zainteresowana jego udzieleniem).
34. Umowa o zakup środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, materiałów i usług, na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych albo zarządzenia nr 29 Dyrektora Generalnego LP z dnia 31 marca 2015 r., w tym z funduszu leśnego:
1) sporządzenie umowy: kierownik komórki organizacyjnej,
2) opinia: Zespół ds. Zamówień Publicznych, radca prawny i Główny Księgowy,
3) kontrasygnata (powyżej 30 000 euro): Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Ekonomicznych,
4) podpisanie umowy: Dyrektor Generalny (do 30 000 euro - Zastępca Dyrektora Generalnego) i dostawca/wykonawca.
Umowę sporządza się w trzech egzemplarzach, które otrzymują:
1) dostawca/wykonawca,
2) Zespół ds. Zamówień Publicznych,
3) kierownik właściwej komórki organizacyjnej.".
ZAŁĄCZNIK
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
nie podlegającego ustawie - Prawo zamówień publicznych
WNIOSEK O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
nie podlegającego ustawie - Prawo zamówień publicznych
CZĘŚĆ I.
WYPEŁNIA KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WNIOSKUJĄCA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
WYPEŁNIA KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WNIOSKUJĄCA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
wnioskuje o udzielenie zamówienia publicznego opisanego poniżej.
1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ..........................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
2. Inne wymagania dotyczące zamówienia (np. termin lub sposób wykonania):
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
3. Uzasadnienie potrzeby udzielenia zamówienia: ....................................................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
........................................................ ...................................................
data podpis kierownika komórki
______
* niepotrzebne skreślić
CZĘŚĆ II.
WYPEŁNIA WYDZIAŁ ADMINISTRACJI, A W PRZYPADKU ZAMÓWIENIA O CHARAKTERZE SPECJALISTYCZNYM - KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WNIOSKUJĄCA O JEGO UDZIELENIE
WYPEŁNIA WYDZIAŁ ADMINISTRACJI, A W PRZYPADKU ZAMÓWIENIA O CHARAKTERZE SPECJALISTYCZNYM - KOMÓRKA ORGANIZACYJNA WNIOSKUJĄCA O JEGO UDZIELENIE
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
2. Informacja, czy w bieżącym roku kalendarzowym udzielano zamówień tego samego rodzaju wraz z określeniem ich wartości:
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
3. Informacja, czy w bieżącym roku kalendarzowym planuje się udzielenie zamówień tego samego rodzaju wraz z określeniem ich szacunkowej wartości: ................................................
.....................................................................................................................................................
.....................................................................................................................................................
4. Proponowany tryb wyboru wykonawcy (dot. zamówień powyżej 6 000 euro):
- rozeznanie rynku
- przetarg / aukcja w trybie Kodeksu cywilnego
- zgodnie z § 7 ust. 2 zarządzenia, z uwagi na to, że .............................................................
............................................................................ uzasadnione jest udzielenie zamówienia
wykonawcy ....................................................................................... (nazwa wykonawcy)
........................................................ ..............................................................
data podpis kierownika komórki
AKCEPTUJĘ
........................................................
podpis kierownika Zespołu ZATWIERDZAM
ds. Zamówień Publicznych
........................................................ ..............................................................
podpis radcy prawnego podpis Dyrektora Generalnego
(w przypadku przetargu/aukcji) lub Zastępcy Dyrektora Generalnego