Procedura przyjmowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Ministerstwie Skarbu Państwa.
Dz.Urz.MSP.2016.23
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 23
MINISTRA SKARBU PAŃSTWA 1
z dnia 24 czerwca 2016 r.
w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Ministerstwie Skarbu Państwa
ZAŁĄCZNIK
PROCEDURA PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG, WNIOSKÓW I PETYCJI W MINISTERSTWIE SKARBU PAŃSTWA
PROCEDURA PRZYJMOWANIA I ROZPATRYWANIA SKARG, WNIOSKÓW I PETYCJI W MINISTERSTWIE SKARBU PAŃSTWA
Rozdział 1
Skargi, wnioski lub petycje zgłaszane pisemnie, w tym za pomocą poczty elektronicznej i elektronicznej platformy usług administracji publicznej do Ministerstwa Skarbu Państwa
Skargi, wnioski lub petycje zgłaszane pisemnie, w tym za pomocą poczty elektronicznej i elektronicznej platformy usług administracji publicznej do Ministerstwa Skarbu Państwa
- przekazywane są do Biura Audytu i Kontroli, celem ustalenia trybu załatwiania sprawy, przewidzianego w § 5.
Rozdział 2
Skargi, wnioski i petycje zgłaszane osobiście do Ministerstwa Skarbu Państwa
Skargi, wnioski i petycje zgłaszane osobiście do Ministerstwa Skarbu Państwa
Rozdział 3
Nadzór i kontrola nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg, wniosków i petycji
Nadzór i kontrola nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg, wniosków i petycji
Załącznik Nr 1
PROTOKÓŁ
PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU/PETYCJI
PROTOKÓŁ
PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU/PETYCJI
zgłosił/a się Pan/Pani .....................................................................................................................
zam. w .............................................................. przy ul. .............................................................
i wniósł/a ustnie następującą skargę/wniosek/petycję* (opis sprawy):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Warszawa, dnia ...................................... | ............................................................. | ............................................................. | |
(data) | (podpis wnoszącego) | (podpis osoby przyjmującej) |
* niepotrzebne skreślić
Załącznik Nr 2
Roczne sprawozdanie dotyczące rozpatrywania skarg, wniosków i petycji rozpatrzonych przez Departament/Biuro w roku .........................
Roczne sprawozdanie dotyczące rozpatrywania skarg, wniosków i petycji rozpatrzonych przez Departament/Biuro w roku .........................
Typ sprawy | Liczba spraw załatwionych w okresie sprawozdawczym | Terminowość | Sposób rozstrzygnięcia | Zakres przedmiotowy skarg, wniosków i petycji (w skrócie) | |||||||
Ogółem (3+4+5) | w tym: | ||||||||||
we własnym zakresie | przekazane wg właściwości (inne departamenty/ biura MSP) | przekazane wg właściwości (instytucje zewnętrzne) | w terminie | przedłużenie terminu | niedotrzymanie terminu | pozytywny | negatywny | inny | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | u | 12 |
Skargi | |||||||||||
Wnioski | |||||||||||
Petycje | |||||||||||
Inne (nie zaliczane do skarg i wniosków) |