Procedura przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa.
Dz.Urz.MSP.2014.43
Akt utracił mocZARZĄDZENIE Nr 58
MINISTRA SKARBU PAŃSTWA 1
z dnia 15 grudnia 2014 r.
w sprawie procedury przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków w Ministerstwie Skarbu Państwa
Rozdział 1
Skargi i wnioski zgłaszane pisemnie, w tym za pomocą poczty elektronicznej i elektronicznej platformy usług administracji publicznej do Ministerstwa Skarbu Państwa
Skargi i wnioski zgłaszane pisemnie, w tym za pomocą poczty elektronicznej i elektronicznej platformy usług administracji publicznej do Ministerstwa Skarbu Państwa
przekazywane są do Biura Kontroli, celem ustalenia trybu załatwiania sprawy, przewidzianego w § 6.
Rozdział 2
Skargi i wnioski zgłaszane osobiście do Ministerstwa Skarbu Państwa
Skargi i wnioski zgłaszane osobiście do Ministerstwa Skarbu Państwa
Rozdział 3
Nadzór i kontrola nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków
Nadzór i kontrola nad rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU
PROTOKÓŁ PRZYJĘCIA SKARGI/WNIOSKU
zgłosił/a się Pan/Pani ....................................................................................................................
zam. w ........................................................................ przy ul. ....................................................
i wniósł/a ustnie następującą skargę/wniosek* (opis sprawy):
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
Warszawa, dnia ................................ ................................ ...............................................
(data) (podpis wnoszącego) (podpis osoby przyjmującej)
* niepotrzebne skreślić
ZAŁĄCZNIK Nr 2
Roczne sprawozdanie dotyczące rozpatrywania skarg i wniosków rozpatrzonych przez Departament/Biuro w roku.
Roczne sprawozdanie dotyczące rozpatrywania skarg i wniosków rozpatrzonych przez Departament/Biuro w roku.
Typ sprawy | Liczba spraw załatwionych w okresie sprawozdawczym | Terminowość | Sposób rozstrzygnięcia | Zakres przedmiotowy skarg i wniosków (w skrócie) | |||||||
Ogółem (3+4+5) | w tym: | ||||||||||
we własnym zakresie | przekazane wg właściwości (inne departamenty/ biura MSP) | przekazane wg właściwości (instytucje zewnętrzne) | w terminie | przedłużenie terminu | niedotrzymanie terminu | pozytywny | negatywny | inny | |||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Skargi | |||||||||||
Wnioski* | |||||||||||
Inne (nie zaliczane do skarg i wniosków) |