Powołanie zespołu zadaniowego do analizy i opracowania założeń weryfikacji zakresu raportowania sprawozdania LPIR4 i oprogramowania aplikacji e-Rejestr Gruntów.

Dzienniki resortowe

B.I.LP.2013.5.74

Akt utracił moc
Wersja od: 17 kwietnia 2013 r.

ZARZĄDZENIE Nr 36
DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH
z dnia 17 kwietnia 2013 r.
w sprawie powołania zespołu zadaniowego do analizy i opracowania założeń weryfikacji zakresu raportowania sprawozdania LPIR4 i oprogramowania aplikacji e-Rejestr Gruntów

ZS-S-210-13/13

Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z 28 września 1991 r. o lasach (tekst jednolity: Dz. U. 2011 r. Nr 12, poz. 59 z późniejszymi zmianami) oraz § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 50 Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r. w sprawie nadania Statutu Państwowemu Gospodarstwu Leśnemu Lasy Państwowe, zarządzam, co następuje.

§  1.
Powołuję zespół zadaniowy, zwany dalej zespołem, w składzie:
1.
Przewodniczący: Dariusz Miernik - RDLP Zielona Góra.
2.
Członkowie:
a)
Kędziora Elżbieta - Nadleśnictwo Dębno,
b)
Pardus Wojciech - RDLP Gdańsk,
c)
Rogoziński Krzysztof - Zakład Informatyki Lasów Państwowych,
d)
Sawicki Sławomir - DGLP Warszawa,
e)
Socha Grzegorz - RDLP Zielona Góra,
f)
Turowska Dorota - DGLP Warszawa.
§  2.
Do zadań zespołu należy:
1.
Rozpoznanie i analiza (pod kątem ujednolicenia) sposobu i dokładności pozyskiwania danych, na podstawie których generowane są sprawozdania i zestawienia zbiorcze dotyczące zasobu Lasów Państwowych z zakresu stanu posiadania.
2.
Opracowanie szczegółowych założeń do sporządzania sprawozdania LPIR 4 (tabela 1 i 2) w wersji elektronicznej z uwzględnieniem generowania danych w sposób analogiczny jak przy sprawozdaniu do GUS - L01.
3.
Opracowanie raportowania e-rejestr gruntów w układzie takim jak tabela 4 i 5 w sprawozdaniu LPIR4, w aktualnym stanie (jako odrębna aplikacja) i po włączeniu jej do SILP.
4.
Opracowanie założeń do włączenia funkcjonalności aplikacji "E-rejestr gruntów" do aplikacji "LAS" i przeniesienia zasobów do bazy danych "forest" zgodnie z § 4 Zarządzenia nr 18 z dnia 4 marca 2009 r. Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych w sprawie bazy danych o sprzedanych, zakupionych i zamienionych nieruchomościach w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych.
5.
Opracowanie założeń do elektronicznego generowania z SILP danych dotyczących Ksiąg Wieczystych.
§  3.
Przewodniczący zespołu:
1)
przydziela zadania i rozlicza z jego realizacji członków zespołu,
2)
odpowiada za organizację pracy zespołu,
3)
organizuje spotkania robocze związane z realizacją zadań zespołu,
4)
włącza do prac zespołu, w charakterze doradców i konsultantów, innych ekspertów oraz pracowników jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych za zgodą kierowników tych jednostek.
§  4.
Przewodniczący zespołu jest upoważniony do zbierania informacji mających związek z pracami zespołu i zwracania się do kierowników jednostek organizacyjnych Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe w sprawach związanych z pracami zespołu.
§  5.
1.
Wymagane w § 10 ust. 5 Regulaminu Organizacyjnego Lasów Państwowych (zwanej dalej DGLP) porozumienie w sprawie zasad udziału pracowników spoza DGLP uznaje się za spełnione z mocy niniejszego zarządzenia.
2.
Termin zakończenia prac zespołu (sprawozdanie z pracy zespołu i sporządzenie założeń dotyczących raportowania bazy danych e-Rejestr Gruntów i założeń elektronicznego raportowania sprawozdania LPIR4) ustalam na 31 lipca 2013 r.
§  6.
1.
Koszty przejazdów na posiedzenia uczestników zespołu pokrywają jednostki organizacyjne Lasów Państwowych będące pracodawcami zespołu, a koszty delegacji tych pracowników odniosą w ciężar działalności administracyjnej danej jednostki.
2.
Koszty pozostałe pokrywa Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych.
§  7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.