Powołanie Zespołu doradczego do spraw opracowania założeń do wprowadzenia w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych systemu ewidencji majątku opartego na komputerowej bazie danych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MSZ.2007.2.64

Akt utracił moc
Wersja od: 18 kwietnia 2007 r.

DECYZJA Nr 22
DYREKTORA GENERALNEGO SŁUŻBY ZAGRANICZNEJ
z dnia 18 kwietnia 2007 r.
w sprawie powołania Zespołu doradczego do spraw opracowania założeń do wprowadzenia w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych systemu ewidencji majątku opartego na komputerowej bazie danych

Na podstawie § 5 ust. 5 Regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 3 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 28 grudnia 2001 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Ministerstwu Spraw Zagranicznych (Dz. Urz. Min. Spraw Zagr. z 2004 r. Nr 1, poz. 6, z 2005 r. Nr 2, poz. 33 i Nr 4, poz. 72, z 2006 r. Nr 1, poz. 4 i 6 oraz Nr 4, poz. 240) postanawia się, co następuje:
§  1.
Powołuje się Zespół doradczy do spraw opracowania założeń do wprowadzenia w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych systemu ewidencji majątku opartego na komputerowej bazie danych, zwany dalej "Zespołem".
§  2.
1.
Zespół opracuje i przedstawi założenia do wprowadzenia w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych systemu ewidencji majątku opartego na komputerowej bazie danych, zwanego dalej "Systemem".
2.
Zespół w szczególności:
1)
dokona wstępnego rozeznania rynku w zakresie dostępnego oprogramowania i sprzętu technicznego niezbędnego dla sprawnego funkcjonowania systemu;
2)
dokona wstępnego rozeznania kosztów wprowadzenia takiego systemu i przedstawi odpowiednie wnioski w zakresie planowania budżetu na rok 2008;
3)
dokona ustaleń co do potrzeb poszczególnych komórek organizacyjnych Ministerstwa Spraw Zagranicznych i placówek zagranicznych w zakresie ewidencjonowania i zarządzania majątkiem Skarbu Państwa znajdującym się w dyspozycji Ministerstwa Spraw Zagranicznych i placówek zagranicznych;
4)
opracuje i przedstawi harmonogram realizacji wprowadzenia takiego systemu.
§  3.
1.
W skład Zespołu wchodzą:
1)
Pan Leszek Brenda, Dyrektor Biura Administracji i Finansów - przewodniczący;
2)
Pan Krzysztof Gotowiec, Główny Specjalista, Biuro Dyrektora Generalnego;
3)
Pan Paweł Kołodziej, Naczelnik Wydziału W-I, Biuro Informatyki;
4)
Pan Grzegorz Siwek, Starszy Ekspert, Biuro Łączności;
5)
Pan Wojciech Żukowski, Kierownik Sekcji Ewidencji Majątku, Zarząd Obsługi.
2.
Przewodniczący może za zgodą Dyrektora Generalnego Służby Zagranicznej pisemnie upoważnić inną osobę do zastępowania go w pracach zespołu.
§  4.
Komórką organizacyjną Ministerstwa Spraw Zagranicznych, właściwą w sprawach obsługi Zespołu, jest Biuro Administracji i Finansów, zwane dalej "komórką właściwą".
§  5.
Przewodniczący Zespołu przedstawi Dyrektorowi Generalnemu Służby Zagranicznej wyniki pracy Zespołu w formie pisemnego sprawozdania wraz z harmonogramem realizacji w terminie do dnia 30 czerwca 2007 r.
§  6.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.