Powołanie składu oraz tryb działania Komisji międzydepartamentowych do spraw wniosków o przyznanie dotacji celowych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MKul.2002.1.26

Akt utracił moc
Wersja od: 28 lutego 2002 r.

DECYZJA Nr 4
MINISTRA KULTURY
z dnia 28 lutego 2002 r.
w sprawie powołania składu oraz trybu działania Komisji międzydepartamentowych do spraw wniosków o przyznanie dotacji celowych.

Na podstawie § 4 ust. 2 zarządzenia Nr 48 Ministra Kultury z dnia 20 grudnia 2001 roku w sprawie trybu przyznawania dotacji celowych (Dz. Urz. Nr 18, poz. 62), zarządza się co następuje:
§  1.
Do składu Komisji międzydepartamentowych ds. wniosków jednostek samorządu terytorialnego, jednostek nie zaliczonych do sfery sektora finansów publicznych, związanych z integracją europejską, o przyznanie dotacji celowych, zwanych dalej Komisjami, zostają powołane następujące osoby:

1. Kazimierz Waszczuk - przewodniczący

2. Maria Garus

3. Izabella Danis

4. Magdalena Ślusarska

5. Adrianna Poniecka-Piekutowska

6. Zofia Wileńska

7. Krzysztof Cwetsch

8. Teresa Borowiec - sekretarz

§  2.
Posiedzenia Komisji zwołuje każdorazowo przewodniczący.
§  3.
Komisje dokonują oceny wniosków kierując się w szczególności kryteriami:

1. wartości merytorycznej,

2. kosztów realizacji,

3. doświadczenia i kompetencji organizatorów,

4. współfinansowania zadania przez inne podmioty,

5. zasięgu (międzynarodowy, ogólnopolski, regionalny),

6. stopnia kompleksowości i zakresu proponowanych zadań,

7. efektywności projektów.

§  4.
Wybór wniosków rekomendowanych przez Komisje do realizacji odbywa się w drodze głosowania jawnego, zwykłą większością głosów, w obecności co najmniej 5 członków Komisji.
§  5.
Z przebiegu posiedzenia Sekretarz Komisji sporządza protokół wraz z listą wniosków rekomendowanych do realizacji.
§  6.
Lista wniosków rekomendowanych przez Komisje zostaje przedłożona Ministrowi Kultury, który podejmuje ostateczną decyzję o przyznaniu dotacji.
§  7.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.