Powołanie Komitetu Sterującego do spraw wdrożenia elektronicznej skrzynki podawczej w Ministerstwie Spraw Zagranicznych.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MSZ.2008.2.62

Akt utracił moc
Wersja od: 4 marca 2008 r.

DECYZJA Nr 6
DYREKTORA GENERALNEGO SŁUŻBY ZAGRANICZNEJ
z dnia 4 marca 2008 r.
w sprawie powołania Komitetu Sterującego do spraw wdrożenia elektronicznej skrzynki podawczej w Ministerstwie Spraw Zagranicznych

Na podstawie § 5 ust. 5 Regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Spraw Zagranicznych stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 3 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 28 grudnia 2001 r. w sprawie nadania Regulaminu organizacyjnego Ministerstwu Spraw Zagranicznych (Dz. Urz. Min. Spraw Zagr. z 2004 r. Nr 1, poz. 6, z 2005 r. Nr 2, poz. 33 i Nr 4, poz. 72 z 2006 r. Nr 1, poz. 4 i 6, Nr 4, poz. 240, oraz z 2007 r. Nr 3, poz. 81) postanawia się, co następuje:
§  1.
Powołuje się Komitet Sterujący do spraw wdrożenia elektronicznej skrzynki podawczej w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, zwany dalej "komitetem".
§  2.
Do zadań komitetu należy:
1)
monitorowanie terminowej realizacji projektu (w tym etapów pośrednich);
2)
kontrolowanie jakości dostarczanych produktów;
3)
analiza kosztów projektu na każdym etapie jego wdrażania.
§  3.
W skład komitetu wchodzą:
1)
Przemysław Czyż, Dyrektor BDG - przewodniczący,
2)
Grzegorz Pachulski, Dyrektor BI - członek,
3)
Kazimierz Romański - sekretarz.
§  4.
W pracach komitetu uczestniczy przedstawiciel wykonawcy projektu.
§  5.
Posiedzenia komitetu zwołuje Przewodniczący z własnej inicjatywy lub na wniosek członka komitetu.
§  6.
Obsługę organizacyjną i techniczną prac komitetu zapewniają wspólnie Biuro Dyrektora Generalnego i Biuro Informatyki.
§  7.
Komitet działa do dnia wejścia w życie decyzji uchylającej niniejszą decyzję.
§  8.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.