Powołanie Komisji Rekrutacyjnej do wyłonienia kandydatów na stanowiska: Menedżera Projektu realizowanego w ramach Programu LIFE+ oraz Koordynatora ds. Kampanii Medialnych oraz Public Relations realizowanych w ramach Programu LIFE+.

Dzienniki resortowe

B.I.LP.2010.7.73

Akt obowiązujący
Wersja od: 24 maja 2010 r.

ZARZĄDZENIE Nr 30
DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH
z dnia 24 maja 2010 r.
w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej do wyłonienia kandydatów na stanowiska: Menedżera Projektu realizowanego w ramach Programu LIFE+ oraz Koordynatora ds. Kampanii Medialnych oraz Public Relations realizowanych w ramach Programu LIFE+

GK-1100-28/10

Na podstawie § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 50 Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r. w sprawie nadania Statutu Państwowemu Gospodarstwu Leśnemu Lasy Państwowe, zarządzam, co następuje:

§  1.
1.
Powołuję Komisję Rekrutacyjną, zwaną dalej "Komisją", do wyłonienia kandydatów na stanowiska:
a)
Menedżera Projektu realizowanego w ramach Programu LIFE+,
b)
Koordynatora ds. Kampanii Medialnych oraz Public Relations realizowanych w ramach Programu LIFE+

w składzie:

Przewodniczący:

1) Aldona Perlińska - naczelnik Wydziału Ochrony Lasu DGLP.

Członkowie:

2) Agnieszka Grzegorczyk - naczelnik Wydziału Kadr i Doskonalenia Zawodowego DGLP,

3) Radomir Dyjak - kierownik Pionu Projektów w Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych,

4) Łukasz Porębski-starszy referent w Zespole ds. Funduszy Zewnętrznych w Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych,

5) Sławomir Trzaskowski - dyrektor CILP.

§  2.
Szczegółowy zakres i tryb prac Komisji określa Regulamin Rekrutacji, stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§  3.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK  Nr 1

REGULAMIN REKRUTACJI

1. Rekrutację na stanowiska: Menedżera Projektu realizowanego w ramach Programu LIFE+ i Koordynatora ds. Kampanii Medialnych oraz Public Relations realizowanych w ramach Projektu LIFE+ przeprowadza Komisja Rekrutacyjna, zwana dalej "Komisją".

2. Do zadań Komisji należy:

a)
weryfikacja nadesłanych ofert pod kątem spełnienia wymagań określonych w ogłoszeniach o rekrutacji, w tym: w zakresie posiadanego wykształcenia, lat pracy i doświadczenia zawodowego związanego z realizacją lub obsługą projektów finansowanych z funduszy europejskich;
b)
odrzucenie kandydatów, którzy nie spełnili, w ocenie Komisji, wymaganych warunków;
c)
przeprowadzenie selekcji pozostałych kandydatów, w formie rozmów indywidualnych, celem sprawdzenia wiedzy, umiejętności i ogólnych predyspozycji do zajmowania danego stanowiska;
d)
ostateczny wybór kandydatów w sposób przyjęty przez Komisję;
e)
przedłożenie listy kandydatów wyłonionych w drodze postępowania rekrutacyjnego Dyrektorowi Generalnemu Lasów Państwowych w celu dokonania ostatecznego wyboru.

3. Pracą Komisji kieruje jej przewodniczący, do zadań którego należy:

a)
nadzór nad prawidłowym przebiegiem postępowania rekrutacyjnego,
b)
podejmowanie decyzji w sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie po uzgodnieniu z członkami Komisji,
c)
określenie formy przeprowadzenia rozmów indywidualnych z kandydatami.

4. Przewodniczący Komisji ma prawo do zaproszenia do prac Komisji innych pracowników LP w charakterze ekspertów w celu weryfikacji pożądanej wiedzy i umiejętności kandydatów.

5. Postępowanie rekrutacyjne odbędzie się w dwóch etapach:

a)
weryfikacja złożonych ofert pod względem spełnienia warunków przystąpienia do rekrutacji, zamieszczonych w ogłoszeniu;
b)
przeprowadzenie rozmów indywidualnych z kandydatami i wyłonienie kandydatów, których oferty zostaną przedłożone Dyrektorowi Generalnemu Lasów Państwowych do podjęcia decyzji o zatrudnieniu.

6. Osoby, które nie zostaną zakwalifikowane do drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego, zostaną o tym poinformowane pocztą elektroniczną.

7. Osoby zakwalifikowane do etapu drugiego zostaną poinformowane pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie rozmowy indywidualnej, ustalonym przez Komisję.

8. Po przeprowadzonych rozmowach indywidualnych Komisja przedłoży listy kandydatów Dyrektorowi Generalnemu Lasów Państwowych, który podejmie ostateczną decyzję o zatrudnieniu na stanowiskach, o których mowa w pkt 1 Regulaminu.

9. Na zakończenie postępowania rekrutacyjnego Komisja sporządzi protokół podpisany przez przewodniczącego i wszystkich członków, zawierający:

a)
wykaz osób, które złożyły oferty;
b)
wykaz osób, które nie zostały zakwalifikowane do etapu drugiego;
c)
wykaz osób, które zakwalifikowały się do etapu drugiego, tj. rozmów indywidualnych;
d)
listę kandydatów rekomendowanych Dyrektorowi Generalnemu Lasów Państwowych;
e)
dodatkowe wnioski i uwagi Komisji.

Powyższy protokół Komisja przedłoży Dyrektorowi Generalnemu Lasów Państwowych wraz z dokumentami kandydatów rekomendowanych do dalszego wyboru przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych.

10. W wypadku negatywnego wyniku rekrutacji, tzn.:

- braku ofert od kandydatów;

- uznania kandydatów za nie spełniających wymagań do zatrudnienia na stanowisku, na które odbywa się rekrutacja;

- nieuzyskania przez żadnego z kandydatów rekomendacji Komisji -

Dyrektor Generalny Lasów Państwowych podejmie decyzję o zatrudnieniu na stanowiskach, których dotyczy rekrutacja, według własnego wyboru lub o ponownym ogłoszeniu rekrutacji.

11. Po zakończeniu rekrutacji Komisja ulega rozwiązaniu.

12. Obsługę Komisji i techniczne przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego zapewni Wydział Kadr i Doskonalenia Zawodowego DGLP.