Powołanie Komisji Przetargowej ds. zamówienia publicznego na rozszerzenie posiadanych licencji oprogramowania Business Objects.

Dzienniki resortowe

B.I.LP.2010.10.100

Akt utracił moc
Wersja od: 21 września 2010 r.

DECYZJA Nr 67
DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH
z dnia 21 września 2010 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej ds. zamówienia publicznego na rozszerzenie posiadanych licencji oprogramowania Business Objects

OP-2710-17/10

Na podstawie § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, stanowiącego załącznik do Zarządzenia nr 50 Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r., oraz art. 19 i art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), zarządzam, co następuje:

§  1.
Powołuję Komisję Przetargową ds. zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na rozszerzenie posiadanych licencji oprogramowania Business Objects, zwaną dalej "Komisją", w składzie:
1)
Mariusz Błasiak - naczelnik Wydziału Informatyki (przewodniczący),
2)
Tadeusz Marx - Wydział Informatyki,
3)
Marcin Bąk - Wydział ds. Zamówień Publicznych (sekretarz).
§  2.
Komisja jest zespołem pomocniczym Dyrektora Generalnego LP powołanym do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Rozszerzenie posiadanych licencji oprogramowania Business Objects".
§  3.
Organizację, tryb pracy i zakres obowiązków członków Komisji określa Regulamin Komisji Przetargowej, stanowiący załącznik nr 1.
§  4.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK  Nr 1

REGULAMIN KOMISJI PRZETARGOWEJ

§  1.
Zakres regulaminu

Niniejszy regulamin określa organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków Komisji Przetargowej powołanej decyzją nr 67 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych, zwanego dalej "kierownikiem zamawiającego", zgodnie z art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759), zwanej dalej "Ustawą".

§  2.
Obowiązki członków Komisji

1. Członkowie Komisji rzetelnie i obiektywnie wykonują powierzone im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, wiedzą i doświadczeniem.

2. Do obowiązków członków Komisji należy w szczególności:

1) czynny udział w pracach Komisji;

2) wykonywanie poleceń przewodniczącego dot. prac Komisji;

3) niezwłoczne informowanie przewodniczącego o okolicznościach uniemożliwiających wykonywanie obowiązków członka Komisji.

3. Członkowie Komisji nie mogą, bez zgody przewodniczącego Komisji, ujawniać żadnych informacji związanych z pracami Komisji.

§  3.
Prawa członków Komisji

1. Członkowie Komisji mają prawo do uczestniczenia we wszystkich pracach Komisji.

2. Członkowie Komisji mają prawo do wglądu do wszystkich dokumentów związanych z pracą Komisji, w tym do ofert, załączników, wyjaśnień złożonych przez wykonawców, opinii biegłych.

3. Członkowie Komisji mają prawo do zgłoszenia przewodniczącemu Komisji pisemnych zastrzeżeń do pracy Komisji.

§  4.
Oświadczenia o bezstronności

Członkowie Komisji składają pisemne oświadczenia o istnieniu lub braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 17 Ustawy, niezwłocznie po zapoznaniu się z oświadczeniami lub dokumentami złożonymi przez wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

§  5.
Odwołanie członka Komisji

1. Odwołanie członka Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może nastąpić wyłącznie z przyczyn określonych w ust. 2 i 3.

2. W wypadku złożenia przez członka Komisji oświadczenia o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 Ustawy, niezłożenia takiego oświadczenia w terminie lub oświadczenia niezgodnego z prawdą, przewodniczący Komisji niezwłocznie wyłącza członka Komisji z dalszego udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

3. Przewodniczący Komisji wnioskuje do kierownika zamawiającego o odwołanie członka Komisji w wypadku:

1) wyłączenia członka Komisji z jej prac;

2) nieusprawiedliwionej nieobecności na dwóch kolejnych posiedzeniach Komisji;

3) naruszenia przez członka Komisji obowiązków, o których mowa w § 2 ust. 1 niniejszego regulaminu;

4) zaistnienia innej przeszkody uniemożliwiającej jego udział w pracach Komisji;

5) gdy członek Komisji przestał być pracownikiem jednostki organizacyjnej LP.

§  6.
Przewodniczący Komisji

1. Pracami Komisji kieruje jej przewodniczący.

2. Do zadań przewodniczącego należy w szczególności:

1) wyznaczenie miejsc i terminów posiedzeń Komisji;

2) prowadzenie posiedzeń Komisji;

3) informowanie członków Komisji o odpowiedzialności w wypadku naruszenia przepisów Ustawy lub niniejszego regulaminu;

4) odebranie od członków Komisji oświadczeń, o których mowa w § 4;

5) podział pomiędzy członków Komisji prac podejmowanych w trybie roboczym;

6) przedkładanie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia dokumentów przygotowanych przez Komisję;

7) nadzorowanie prawidłowego opracowania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

8) informowanie kierownika zamawiającego o problemach związanych z pracami Komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

9) nadzór nad przechowywaniem protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

§  7.
Sekretarz Komisji

Do obowiązków sekretarza Komisji należy:

1)
prowadzenie protokołu postępowania;
2)
organizowanie - w uzgodnieniu z przewodniczącym - posiedzeń Komisji;
3)
opracowanie projektów dokumentów przygotowywanych przez Komisję, w zakresie zleconym przez przewodniczącego;
4)
obsługa techniczno-organizacyjna Komisji;
5)
prowadzenie korespondencji w zakresie zleconym przez przewodniczącego;
6)
przesyłanie, po zatwierdzeniu przez kierownika zamawiającego, wniosków, ogłoszeń i innych dokumentów przygotowanych przez Komisję;
7)
przechowywanie protokołu, ofert oraz wszelkich innych dokumentów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, w trakcie jego trwania;
8)
po zakończeniu postępowania zarchiwizowanie całości dokumentacji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
§  8.
Tryb pracy Komisji

1. Komisja rozpoczyna pracę z dniem jej powołania.

2. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, które było przedmiotem postępowania, lub z chwilą unieważnienia postępowania.

3. Komisja podejmuje decyzje w obecności co najmniej połowy jej członków.

4. Komisja podejmuje decyzje w drodze uzgodnienia, głosowania lub na podstawie sumy indywidualnych ocen członków Komisji.

5. Jeżeli w trakcie głosowania decyzja nie może być podjęta ze względu na równą liczbę głosów, rozstrzyga głos przewodniczącego.

6. Jeżeli dokonanie oceny ofert lub innych czynności w postępowaniu wymaga wiadomości specjalnych, przewodniczący Komisji zwraca się do kierownika zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zasięgnięcie opinii biegłego (rzeczoznawcy).

7. Przepisy dotyczące praw i obowiązków członków Komisji stosuje się odpowiednio do biegłych (rzeczoznawców).

§  9.
Protokół postępowania o udzielenie zamówienia

1. Protokół postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 96 ust. 1 Ustawy, sporządza na bieżąco sekretarz Komisji, a po jego zakończeniu - podpisują wszyscy członkowie Komisji.

2. Przewodniczący przedkłada protokół postępowania kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia.

§  10.
Informowanie o pracach Komisji

Do udzielania wyjaśnień i informowania o pracach Komisji uprawnieni są przewodniczący Komisji i sekretarz Komisji lub osoba upoważniona przez przewodniczącego.