Powołanie Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MŚiGIOŚ.2008.1.12

Akt utracił moc
Wersja od: 7 listopada 2007 r.

ZARZĄDZENIE Nr 59
MINISTRA ŚRODOWISKA
z dnia 7 listopada 2007 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Na podstawie art. 19 ust. 2 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§  1.
1.
Powołuje się Komisję Przetargową właściwą do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy pn.: Dostawa serwerów wraz z dodatkowym osprzętem do Ministerstwa Środowiska, zwaną dalej "Komisją Przetargową".
2.
Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym Ministra Środowiska, zwanego dalej Kierownikiem Zamawiającego.
3.
Postępowanie, o którym mowa w ust. 1, będzie prowadzone w trybie zapytania o cenę.
4.
Wartość zamówienia, o którym mowa w ust. 1, nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137.000 euro.
§  2.
W skład Komisji Przetargowej wchodzą:
1)
Przewodniczący: Piotr Karpowicz, Zastępca Dyrektora, Biuro Administracyjno-Finansowe;
2)
Zastępca Przewodniczącego: Joanna Rybak, Starszy Specjalista, Departament Leśnictwa, Ochrony Przyrody i Krajobrazu;
3)
Członek: Agnieszka Uścimiuk, Inspektor, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział Zamówień Publicznych;
4)
Członek: Jarosław Górny, Specjalista, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział Informatyki;
5)
Sekretarz: Maciej Krzemiński, Starszy Inspektor, Departament Leśnictwa, Ochrony Przyrody i Krajobrazu.
§  3.
Komisja przetargowa jest powołana do wykonywania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
§  4.
1.
Do obowiązków osób wchodzących w skład Komisji Przetargowej, o których mowa w § 2 pkt 1-4, należy wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w szczególności:
1)
ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu;
2)
badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców;
3)
wybór najkorzystniejszej oferty.
2.
Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnoprawnym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2006 r. - Prawo zamówień publicznych odpowiada Członek Komisji Przetargowej, o którym mowa w § 2 pkt 3.
3.
Członek Komisji Przetargowej, o którym mowa w ust. 2, nie wypełnia formularza "Karta indywidualnej oceny ofert".
§  5.
Komisja Przetargowa pracuje na posiedzeniach.
§  6.
Z posiedzeń Komisji Przetargowej są sporządzane protokoły.
§  7.
1.
Pracami Komisji Przetargowej kieruje Przewodniczący, do którego zadań należy, w szczególności:
1)
wyznaczanie miejsca i terminu posiedzeń Komisji Przetargowej;
2)
prowadzenie posiedzeń Komisji Przetargowej;
3)
odebranie oświadczeń od Członków Komisji Przetargowej, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych;
4)
dokonanie otwarcia złożonych przez wykonawców ofert;
5)
nadzorowanie czynności związanych z prowadzeniem dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
6)
informowanie Kierownika Zamawiającego o problemach związanych z pracami Komisji Przetargowej, które powstały w czasie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
7)
przekazywanie Kierownikowi Zamawiającego do zatwierdzenia projektów wniosków dotyczących wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, rozpatrzenia protestu lub unieważnienia postępowania;
8)
przekazywanie Kierownikowi Zamawiającego do zatwierdzenia projektów pism sporządzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
9)
przedstawienie Kierownikowi Zamawiającego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.
2.
W przypadku nieobecności Przewodniczącego zadania, o których mowa w ust. 1, wykonuje Zastępca Przewodniczącego.
§  8.
Do zadań Sekretarza Komisji Przetargowej należy, w szczególności:
1)
organizowanie, na wniosek Przewodniczącego, posiedzeń Komisji Przetargowej;
2)
prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia;
3)
sporządzanie protokołów z posiedzeń Komisji Przetargowej;
4)
prowadzenie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§  9.
Komisja Przetargowa zakończy działanie po podpisaniu protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
§  10.
Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania.