Powołanie Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Dzienniki resortowe
Dz.Urz.MŚiGIOŚ.2008.1.12
Akt utracił moc Wersja od: 7 listopada 2007 r.
ZARZĄDZENIE Nr 59
MINISTRA ŚRODOWISKA
z dnia 7 listopada 2007 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Na podstawie art. 19 ust. 2 oraz art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
§ 1.
1.
Powołuje się Komisję Przetargową właściwą do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie dostawy pn.: Dostawa serwerów wraz z dodatkowym osprzętem do Ministerstwa Środowiska, zwaną dalej "Komisją Przetargową".2.
Komisja Przetargowa jest zespołem pomocniczym Ministra Środowiska, zwanego dalej Kierownikiem Zamawiającego.3.
Postępowanie, o którym mowa w ust. 1, będzie prowadzone w trybie zapytania o cenę.4.
Wartość zamówienia, o którym mowa w ust. 1, nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 137.000 euro.§ 2.
W skład Komisji Przetargowej wchodzą: 1)
Przewodniczący: Piotr Karpowicz, Zastępca Dyrektora, Biuro Administracyjno-Finansowe; 2)
Zastępca Przewodniczącego: Joanna Rybak, Starszy Specjalista, Departament Leśnictwa, Ochrony Przyrody i Krajobrazu; 3)
Członek: Agnieszka Uścimiuk, Inspektor, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział Zamówień Publicznych; 4)
Członek: Jarosław Górny, Specjalista, Biuro Administracyjno-Finansowe, Wydział Informatyki; 5)
Sekretarz: Maciej Krzemiński, Starszy Inspektor, Departament Leśnictwa, Ochrony Przyrody i Krajobrazu.§ 3.
Komisja przetargowa jest powołana do wykonywania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.§ 4.
1.
Do obowiązków osób wchodzących w skład Komisji Przetargowej, o których mowa w § 2 pkt 1-4, należy wykonywanie czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1)
ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu; 2)
badanie i ocena ofert złożonych przez wykonawców; 3)
wybór najkorzystniejszej oferty.2.
Za przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem formalnoprawnym, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2006 r. - Prawo zamówień publicznych odpowiada Członek Komisji Przetargowej, o którym mowa w § 2 pkt 3.3.
Członek Komisji Przetargowej, o którym mowa w ust. 2, nie wypełnia formularza "Karta indywidualnej oceny ofert".§ 5.
Komisja Przetargowa pracuje na posiedzeniach.§ 6.
Z posiedzeń Komisji Przetargowej są sporządzane protokoły.§ 7.
1.
Pracami Komisji Przetargowej kieruje Przewodniczący, do którego zadań należy, w szczególności: 1)
wyznaczanie miejsca i terminu posiedzeń Komisji Przetargowej; 2)
prowadzenie posiedzeń Komisji Przetargowej; 3)
odebranie oświadczeń od Członków Komisji Przetargowej, o których mowa w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 4)
dokonanie otwarcia złożonych przez wykonawców ofert; 5)
nadzorowanie czynności związanych z prowadzeniem dokumentacji dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 6)
informowanie Kierownika Zamawiającego o problemach związanych z pracami Komisji Przetargowej, które powstały w czasie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 7)
przekazywanie Kierownikowi Zamawiającego do zatwierdzenia projektów wniosków dotyczących wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, rozpatrzenia protestu lub unieważnienia postępowania; 8)
przekazywanie Kierownikowi Zamawiającego do zatwierdzenia projektów pism sporządzanych w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 9)
przedstawienie Kierownikowi Zamawiającego propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty oraz zawarcia umowy z wybranym wykonawcą.2.
W przypadku nieobecności Przewodniczącego zadania, o których mowa w ust. 1, wykonuje Zastępca Przewodniczącego.§ 8.
Do zadań Sekretarza Komisji Przetargowej należy, w szczególności: 1)
organizowanie, na wniosek Przewodniczącego, posiedzeń Komisji Przetargowej; 2)
prowadzenie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia; 3)
sporządzanie protokołów z posiedzeń Komisji Przetargowej; 4)
prowadzenie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.§ 9.
Komisja Przetargowa zakończy działanie po podpisaniu protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.§ 10.
Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania.