Powołanie Komisji do spraw przygotowania przekazania i przejęcia składników majątkowych oraz etatów dla Inspekcji Celnej.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MF.1997.29.132

Akt utracił moc
Wersja od: 18 listopada 1997 r.

DECYZJA Nr 1/DC/97
MINISTRA FINANSÓW
z dnia 18 listopada 1997 r.
w sprawie powołania Komisji do spraw przygotowania przekazania i przejścia składników majątkowych oraz etatów dla Inspekcji Celnej.

Na podstawie § 4 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 1997 r. w sprawie zakresu i sposobu wyodrębnienia składników majątku oraz etatów dla Inspekcji Celnej (Dz. U. Nr 128, poz. 831) postanawia się, co następuje:
§  1.
1.
Powołuje się Komisję do spraw przygotowania przekazania i przejęcia składników majątkowych oraz etatów dla Inspekcji Celnej, zwaną dalej "Komisją".
2.
W skład Komisji wchodzą następujące osoby:
1)
Joanna Czajkowska - współprzewodniczący,
2)
Mirosław Burzyński - współprzewodniczący,
3)
Bożena Górnik - członek,
4)
Mariola Kucińska - członek,
5)
Marek Przybylski - członek,
6)
Piotr Pogorzelski - członek,
7)
Piotr Dembicki - członek,
8)
Aurelia Fusiara - członek,
9)
Ryszard Musiał - członek,
10)
Ryszard Leszkiewicz - członek,
11)
Barbara Słysz - członek,
12)
Żywia Kasperska - członek.
3.
Osoby wymienione w pkt 1 i 3-7 są przedstawicielami Prezesa Głównego Urzędu Ceł, a osoby wymienione w pkt w i 8-12 są przedstawicielami Generalnego Inspektora Celnego.
§  2.
Zadaniem Komisji jest przygotowanie przekazania i przejęcia składników majątkowych oraz etatów dla Inspekcji Celnej, w szczególności poprzez:
1)
określenie, na podstawie ewidencji prowadzonej w Głównym Urzędzie Ceł, poszczególnych składników majątku podlegającego przekazaniu i przejęciu, oraz sporządzenie wykazu:
a)
nieruchomości,
b)
środków trwałych innych niż nieruchomości,
c)
rzeczowych składników majątku obrotowego,
d)
wartości niematerialnych i prawnych,
2)
ustalenie sposobu przekazania i przejęcia poszczególnych składników majątkowych, odpowiednio do właściwości tych składników,
3)
sporządzenie wykazu etatów podlegających przekazaniu i przejęciu,
4)
wyodrębnienie dokumentacji dotyczącej składników majątkowych oraz etatów podlegających przekazaniu,
5)
przygotowanie projektów protokołów, o których mowa w § 3 ust. 1 i 2, rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 października 1997 r. w sprawie zakresu i sposobu wyodrębnienia składników majątku oraz etatów dla Inspekcji Celnej (Dz. U. Nr 128, poz. 831), zwanego dalej "rozporządzeniem".
§  3.
1.
Komisja wykonuje zadania, w zależności od potrzeb, w trybie posiedzeń plenarnych lub pracy zespołów zadaniowych.
2.
Współprzewodniczący przewodniczą przemiennie na posiedzeniach plenarnych.
§  4.
1.
Projekt protokołu, o którym mowa w § 3 ust. 1 rozporządzenia, Komisja przedłoży Prezesowi Głównego Urzędu Ceł oraz Generalnemu Inspektorowi Celnemu do podpisu w terminie do dnia 10 grudnia 1997 r.
2.
Projekt protokołu, o którym mowa w § 3 ust. 2 rozporządzenia, Komisja przedłoży Prezesowi Głównego Urzędu Ceł oraz Generalnemu Inspektorowi Celnemu do podpisu w terminie do dnia 22 grudnia 1997 r.
§  5.
Komisja sporządzi i złoży Ministrowi Finansów pisemne sprawozdanie po zakończeniu swoich prac.
§  6.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.