Powołanie Komisji do oceny zgłoszeń i przedstawienia rekomendacji wyboru partnera do przygotowania i realizacji projektu pn. "Informatyzacja JST z zastosowaniem technologii przetwarzania w chmurze".

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.MAiC.2015.9

Akt obowiązujący
Wersja od: 19 marca 2015 r.

ZARZĄDZENIE Nr 6
MINISTRA ADMINISTRACJI I CYFRYZACJI
z dnia 13 marca 2015 r.
w sprawie powołania Komisji do oceny zgłoszeń i przedstawienia rekomendacji wyboru partnera do przygotowania i realizacji projektu pn. "Informatyzacja JST z zastosowaniem technologii przetwarzania w chmurze"

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz. U. z 2014 r. poz. 1146) zarządza się, co następuje:
§  1.
1.
Powołuje się Komisję do oceny zgłoszeń złożonych w ramach otwartego naboru partnera albo nie więcej niż dwóch partnerów do przygotowania i realizacji projektu partnerskiego pn. "Informatyzacja JST z zastosowaniem technologii przetwarzania w chmurze" i przedstawienia Ministrowi Administracji i Cyfryzacji rekomendacji wyboru partnera albo nie więcej niż dwóch partnerów, zwaną dalej "Komisją".
2.
Komisja dokonuje oceny merytorycznej zgłoszeń, o których mowa w ust. 1, kierując się zgodnością działania potencjalnego partnera z celami partnerstwa, deklarowanym wkładem potencjalnego partnera w realizację celu partnerstwa, doświadczeniem potencjalnego partnera w realizacji projektów o podobnym charakterze, określonymi w ogłoszeniu o otwartym naborze.
3.
Komisja przedstawi Ministrowi Administracji i Cyfryzacji rekomendację, o której mowa w ust. 1, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania zgłoszeń.
§  2.
W skład Komisji wchodzą:
1)
Sebastian Christow - Przewodniczący Komisji;
2)
Mariusz Przybyszewski - Sekretarz Komisji;
3)
Tomasz Krzymowski - członek Komisji;
4)
Milena Dorobek - członek Komisji;
5)
Przemysław Bętkowski - członek Komisji.
§  3.
1.
Komisja dokonuje ocen formalnych zgłoszeń co do ich zgodności z ogłoszeniem o otwartym naborze na posiedzeniu.
2.
W przypadku stwierdzenia braków formalnych zgłoszeń, przewodniczący Komisji wzywa kandydata na partnera do ich usunięcia, określając termin i pouczając, iż nieuzupełnienie braków formalnych w wyznaczonym terminie spowoduje pozostawienie zgłoszenia bez rozpatrzenia.
3.
Przewodniczący Komisji udostępnia ocenione pod względem formalnym zgłoszenia poszczególnym członkom Komisji.
4.
Członek Komisji dokonuje indywidualnej oceny merytorycznej zgłoszenia na Indywidualnej Karcie Oceny Zgłoszenia, zwanej dalej "IKOZ", której wzór stanowi załącznik nr 1 do zarządzenia. Członkowie Komisji prezentują indywidualną ocenę merytoryczną poszczególnych zgłoszeń na posiedzeniu Komisji.
5.
Sekretarz Komisji na podstawie wypełnionych przez członków Komisji IKOZ sporządza dla każdego zgłoszenia zbiorczą ocenę merytoryczną na Karcie Oceny Zgłoszenia, której wzór stanowi załącznik nr 2 do zarządzenia. Zbiorcza ocena merytoryczna zgłoszenia stanowi średnią arytmetyczną wartości punktowej określonej w poszczególnych parametrach oceny w IKOZ.
6.
Na podstawie dokonanych zbiorczych ocen merytorycznych poszczególnych zgłoszeń Komisja przygotowuje rekomendację wyboru partnera albo nie więcej niż dwóch partnerów, których zgłoszenia zostały najwyżej ocenione.
7.
Z przebiegu prac Komisji sporządzany jest protokół, który podpisywany jest przez wszystkich członków Komisji.
§  4.
Komisja ulega rozwiązaniu z dniem przedstawienia Ministrowi Administracji i Cyfryzacji rekomendacji wyboru partnera albo nie więcej niż dwóch partnerów.
§  5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1

INDYWIDUALNA KARTA OCENY ZGŁOSZENIA

do projektu partnerskiego "Informatyzacja JST z zastosowaniem technologii przetwarzania w chmurze"

Zgłaszający: ...........................................................................................................

Imię i nazwisko oceniającego: ...............................................................................

nr pytaniaPYTANIEprzyznana liczba punktów/ maksymalna liczba punktów
1.Zgodność działania kandydata na partnera z celami partnerstwa........../10
1.1.Zgodność działania kandydata na partnera z celami partnerstwa........../10
2.Deklarowany wkład kandydata na partnera w realizację projektu........../20
2.1.Zasoby ludzkie (kadra zaangażowana w realizację projektu, kwalifikacje, doświadczenie)........../10
2.2.Zakres działań planowanych do realizacji przez kandydata na partnera........../10
3.Doświadczenie kandydata na partnera w realizacji projektów o podobnym charakterze........../20
3.1.Rodzaje projektów, zakres tematyczny........../10
3.2.Liczba projektów........../10
RAZEM........./50

......................................

Data dokonania oceny

........................................................................

Podpis członka komisji dokonującego oceny

ZAŁĄCZNIK Nr  2

KARTA OCENY ZGŁOSZENIA

do projektu partnerskiego "Informatyzacja JST z zastosowaniem technologii przetwarzania w chmurze"

Zgłaszający: .............................................................................................................
nr pytaniaPYTANIEprzyznana liczba punktów/ maksymalna liczba punktów
1.Zgodność działania kandydata na partnera z celami partnerstwa........../10
1.1.Zgodność działania kandydata na partnera z celami partnerstwa........../10
2.Deklarowany wkład kandydata na partnera w realizację projektu........../20
2.1.Zasoby ludzkie (kadra zaangażowana w realizację projektu, kwalifikacje, doświadczenie)........../10
2.2.Zakres działań planowanych do realizacji przez kandydata na partnera........../10
3.Doświadczenie kandydata na partnera w realizacji projektów o podobnym charakterze........../20
3.1.Rodzaje projektów, zakres tematyczny........../10
3.2.Liczba projektów........../10
RAZEM........../50

1) ....................................................

2) ....................................................

3) ....................................................

4) ....................................................

5) ....................................................

Podpisy członków komisji