Powołania Komisji rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru do pracy na stanowisko naczelnika Wydziału Użytkowania Lasu oraz specjalisty ds. użytkowania lasu w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych.

Dzienniki resortowe

B.I.LP.2015.1.8

Akt obowiązujący
Wersja od: 4 grudnia 2014 r.

DECYZJA Nr 72
DYREKTORA GENERALNEGO LASÓW PAŃSTWOWYCH
z dnia 4 grudnia 2014 r.
w sprawie powołania Komisji rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia naboru do pracy na stanowisko naczelnika Wydziału Użytkowania Lasu oraz specjalisty ds. użytkowania lasu w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych

GK-1100-49/14

Na podstawie § 6 Statutu Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe, nadanego Zarządzeniem nr 50 Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 18 maja 1994 r., zarządzam, co następuje:

§  1.
Powołuję w Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych Komisję rekrutacyjną zwaną dalej "Komisją", której zadaniem jest wyłonienie w drodze postępowania rekrutacyjnego kandydatów do zatrudnienia w Wydziale Użytkowania Lasu na stanowisko naczelnika oraz specjalisty ds. użytkowania lasu, w składzie:

Przewodniczący:

1.
Krzysztof Rostek - naczelnik Wydziału Gospodarki Leśnej.

Członkowie:

2.
Andrzej Ballaun - dyrektor Biura Marketingu.
3.
Agnieszka Grzegorczyk - naczelnik Wydziału Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
4.
Bożena Kozera - starszy specjalista ds. osobowych w Wydziale Zarządzania Zasobami Ludzkimi - sekretarz Komisji.
§  2.
1.
Komisja przeprowadzi postępowanie rekrutacyjne zgodnie z regulaminem postępowania rekrutacyjnego, stanowiącym załącznik do niniejszej decyzji.
2.
Komisja może pracować w niepełnym składzie, jednak nie mniej niż 2/3 członków (z wyłączeniem sekretarza).
§  3.
Po sporządzeniu protokołu z przebiegu naboru Komisja ulega rozwiązaniu.
§  4.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK

REGULAMIN

postępowania rekrutacyjnego

Postępowanie rekrutacyjne odbędzie się w 4 etapach:

Etap I

Weryfikacja złożonych aplikacji pod względem spełniania warunków przystąpienia do rekrutacji, zamieszczonych w ogłoszeniu internetowym na stronie: www.lasy.gov.pl oraz na tablicach ogłoszeń w jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych:

- kandydaci niespełniający wymagań określonych w ogłoszeniach zostaną wyłączeni z dalszego postępowania rekrutacyjnego,

- kandydaci spełniający wymagania zostaną zakwalifikowani do drugiego etapu postępowania rekrutacyjnego.

Etap II

- Ocena kandydatów w oparciu o złożone dokumenty i wybór kandydatów do rozmów indywidualnych przeprowadzanych przez Komisję.

- Osoby zakwalifikowane do trzeciego etapu zostaną poinformowane pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie rozmowy indywidualnej, ustalonym przez Komisję.

Etap III

Komisja po przeprowadzonych rozmowach indywidualnych i ocenie kandydatów przedłoży ich kandydaturę Zastępcy Dyrektora ds. Gospodarki Leśnej - nie więcej niż po 3 kandydatów - rekomendowanych do zatrudnienia na stanowisku naczelnika Wydziału Użytkowania Lasu oraz specjalisty ds. użytkowania lasu.

Etap IV

1. Zastępca Dyrektora ds. Gospodarki Leśnej przeprowadzi rozmowę z wybranymi przez Komisję kandydatami, po czym jednego z nich zaproponuje Dyrektorowi Generalnemu LP do zatrudnienia.

2. Po zrealizowaniu przez Komisję etapów I-III zostanie sporządzony protokół.

3. Protokół podpisany przez przewodniczącego i członków Komisji będzie zawierał:

a) wykaz osób, które złożyły aplikacje;

b) wykaz osób, które zakwalifikowały się do rozmów indywidualnych;

c) wykaz osób rekomendowanych Zastępcy Dyrektora Generalnego ds. Gospodarki Leśnej (nie więcej niż po 3 kandydatów) na każde ze stanowisk, na które prowadzona jest rekrutacja;

d) dodatkowe wnioski i uwagi Komisji.