Postępowanie ze skargami, wnioskami i petycjami w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
Dz.Urz.MKiDN.2016.81
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE
MINISTRA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO 1
z dnia 30 grudnia 2016 r.
w sprawie postępowania ze skargami, wnioskami i petycjami w Ministerstwie Kultury i Dziedzictwa Narodowego
ZAŁĄCZNIK
SPRAWOZDANIE Z PRZYJMOWANIA ORAZ ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW W .................. ROKU PRZEZ ...........................................................................
SPRAWOZDANIE Z PRZYJMOWANIA ORAZ ROZPATRYWANIA SKARG I WNIOSKÓW W .................. ROKU PRZEZ ...........................................................................
Wyszczególnienie | Załatwiona zgodnie z właściwością | Przekazana do załatwienia w trybie art. 232 KPA | Przekazana do innego organu w trybie art. 231 lub 243 KPA | |
Ministerstwo1) | Skargi | |||
Wnioski | ||||
Jednostki organizacyjne | Skargi | |||
Wnioski |
2. Problematyka skarg i wniosków załatwianych zgodnie z właściwością.
Lp. | Problematyka2) | Ministerstwo1) | Jednostki organizacyjne | ||
Skargi | Wnioski | Skargi | Wnioski | ||
1 | Zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań | ||||
2 | Bezczynność w załatwianiu sprawy | ||||
3 | Korupcja pracowników | ||||
4 | Sprawy pracownicze, w tym mobbing | ||||
5 | Skarga na pracowników | ||||
6 | Niewłaściwe działanie organów nadzorowanych przez Generalnego Konserwatora Zabytków | ||||
.... | Inne (sprawy, które nie mieszczą się w problematyce wymienionej w poz. 1-6) |
3. Rozstrzygnięcia skarg załatwionych zgodnie z właściwością.
Rozstrzygnięcie skargi | w tym załatwione po terminie | |||
Zasadna | Bezzasadna | Częściowo zasadna | ||
Ministerstwo1) | ||||
Jednostki organizacyjne |
4. Analiza
- Opis problemów, których najczęściej dotyczą wniesione skargi i wnioski.
- Podjęte działania zmierzające do usunięcia problemów poruszanych w skargach i wnioskach.
- Przyczyna niedotrzymania terminów, uwagi dotyczące trudności w realizacji zadań.
(data, podpis i pieczątka imienna kierownika komórki organizacyjnej)
____________
1) Należy dostosować wpisując komórkę organizacyjną lub jednostkę organizacyjną sporządzającą sprawozdanie.
2) Należy dostosować kategorie problemów do specyfiki funkcjonowania jednostki organizacyjnej, przy zachowaniu wpisanych już 6 kategorii problemów.