Postępowanie z kartami mikroprocesorowymi umożliwiającymi dostęp do baz danych Systemu Niejawnego Policji.
Dz.Urz.KGP.2017.22
Akt obowiązującyZARZĄDZENIE Nr 9
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 6 kwietnia 2017 r.
w sprawie postępowania z kartami mikroprocesorowymi umożliwiającymi dostęp do baz danych Systemu Niejawnego Policji
ZAŁĄCZNIKI
ZAŁĄCZNIK Nr 1
ZATWIERDZAM
....................................................
(miejscowość, data)
Egz. Nr ............
Ldz. .................................
Adresat:..................................
..................................................
Nadawca: ...............................
.................................................
Wniosek o wydanie/wymianę/zwrot oraz aktywację/dezaktywację/recertyfikacjię/odblokowanie1 karty KM-N do Systemu Niejawnego Policji
Lp. | Imię i Nazwisko użytkownika - F/P2 | Rodzaj czynności do wykonania 3 | Numer KM-N4 | Identyfikacyjny numer kadrowy użytkownika | Nazwa jednostki organizacyjnej | Numer telefonu użytkownika | |||||||||||||||||
Numer PESEL użytkownika | |||||||||||||||||||||||
Uzasadnienie:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
...................................................................
(pieczęć i podpis kierownika jednostki
lub komórki organizacyjnej)
Uwagi: ..........................................................................................................................................
Data realizacji | Imię, nazwisko i podpis osoby realizującej wniosek |
Potwierdzam odbiór KM-N.
Nr KM-N | Imię, nazwisko i podpis wydającego | Data odbioru i czytelny podpis użytkownika |
1 Niepotrzebne skreślić
2 Po myślniku wstawić: F - w przypadku funkcjonariusza lub P- w przypadku pracownika
3 Wstawić: A - w przypadku aktywacji, D - w przypadku dezaktywacji, R - w przypadku recertyfikacji, O - w przypadku odblokowania
4 W przypadku aktywacji KM-N rubrykę wypełnia administrator punktu rejestracji, w pozostałych przypadkach -wnioskująca jednostka organizacyjna Policji
ZAŁĄCZNIK Nr 2
.........................................................
(miejscowość, data)
Adresat:
Sekcja ds. Obsługi Całodobowej
Biura Łączności i Informatyki
Komendy Głównej Policji
Wniosek
o zablokowanie uprawnień użytkowników karty mikroprocesorowej KM-N w trybie awaryjnym
Lp. | Imię i nazwisko użytkownika | Identyfikacyjny numer kadrowy użytkownika | ||||||||||||||||
Numer PESEL użytkownika | ||||||||||||||||||
1 | ||||||||||||||||||
2 | ||||||||||||||||||
3 | ||||||||||||||||||
4 | ||||||||||||||||||
5 | ||||||||||||||||||
6 | ||||||||||||||||||
7 | ||||||||||||||||||
8 | ||||||||||||||||||
.......................................................................................................................................................
(Imię, nazwisko i podpis osoby zgłaszającej oraz nazwa jednostki organizacyjnej Policji)
Uwagi:
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
ZAŁĄCZNIK Nr 3 5
(miejscowość i data)
UPOWAŻNIENIE
Na podstawie § 4 ust. 1 zarządzenia nr 9 Komendanta Głównego Policji z dnia 6 kwietnia 2017 r. w sprawie postępowania z kartami mikroprocesorowymi umożliwiającymi dostęp do baz danych Systemu Niejawnego Policji (Dz. Urz. KGP poz. 22 z późn. zm.) upoważniam (stopień, imię, nazwisko funkcjonariusza/pracownika Policji*) ...................................... na czas określony/nieokreślony* od ............. do ............. do czynności zatwierdzania wniosku o aktywację KM-N.
................................................................................
(data i podpis kierownika komórki
organizacyjnej Biura Łączności i Informatyki
Komendy Głównej Policji
pełniącej funkcję PR KGP)
* niepotrzebne skreślić