Planowanie środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2005 r.
Dzienniki resortowe
Dz.Urz.KGP.2005.7.39
Akt utracił moc Wersja od: 3 marca 2005 r.
DECYZJA NR 95
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 3 marca 2005 r.
w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2005 r.
W celu zaplanowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych ustala się, co następuje:
§ 1.
Kierownicy jednostek organizacyjnych Policji przy określaniu wielkości przewidywanych potrzeb finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych posługują się kwotami określonymi w załączniku do decyzji.§ 2.
Przewidywaną wysokość środków finansowych przeznaczonych na zakupy: 1)
materiałów pędnych i smarów, 2)
materiałów konserwacyjno-remontowych (części zamiennych, akcesoriów, akumulatorów i ogumienia oraz materiałów ochronnych i chemicznych) określa się wysokością kwot na 1 kilometr przebiegu lub 1 motogodzinę pracy pojazdu bądź łodzi motorowej oraz na 1 pojazd znajdujący się w zapasie magazynowym.
§ 3.
Planowanie wydatków odbywa się na podstawie założeń planu eksploatacji i przewidywanych na te cele środków finansowych.§ 4.
Przy planowaniu wydatków, o których mowa w § 3, należy uwzględnić różnicę pomiędzy planowanym wydatkowaniem środków finansowych a obowiązującym normatywem zapasów na materiały mpis i materiały konserwacyjno-remontowe.§ 5.
Traci moc decyzja Nr 12/04 Komendanta Głównego Policji z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2004 r. (Dz. Urz. KGP Nr 4, poz. 12).§ 6.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.ZAŁĄCZNIK
PRZEWIDYWANE ŚRODKI FINANSOWE
PRZEWIDYWANE ŚRODKI FINANSOWE
na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych w jednostkach Policji
TABELA NR 1
Przewidywane środki finansowe na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych
Lp. | Rodzaj i typ pojazdu, łodzi motorowej | Kwota w zł na 1 km przebiego lub 1 motogodzinę pracy | ||
Materiały pędne i smary (poz. 421002), (zł) | Materiały konserwacyjno-remontowe (poz. 421010), (zł) | Razem (zł) | ||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. |
I. | SAMOCHODY OSOBOWE, FURGONY I POCHODNE OD TYCH SAMOCHODÓW Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE ISKROWYM O POJEMNOŚCI | |||
1) do 0,9 dm3 wł. | 0,28 | 0,27 | 0,55 | |
2) pow. 0,9 do 1,3 dm3 wł. | 0,30 | 0,41 | 0,71 | |
3) pow. 1,3 do 1,8 dm3 wł. | 0,40 | 0,43 | 0,83 | |
4) pow. 1,8 do 2,1 dm3 wł. | 0,45 | 0,45 | 0,90 | |
5) pow. 2,1 do 2,9 dm3 wł. | 0,52 | 0,51 | 1,03 | |
6) pow. 2,9 do 3,4 dm3 wł. | 0,58 | 0,59 | 1,17 | |
7) pow. 3,4 dm3 | 0,70 | 0,65 | 1,35 | |
II. | SAMOCHODY OSOBOWE, FURGONY I POCHODNE OD TYCH SAMOCHODÓW Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM O POJEMNOŚCI: | |||
1) do 1,6 dm3 wł. | 0,27 | 0,19 | 0,46 | |
2) pow. 1,6 do 2,5 dm3 wł. | 0,41 | 0,22 | 0,63 | |
3) pow. 2,5 dm3 | 0,47 | 0,32 | 0,79 | |
III. | SAMOCHODY CIĘŻAROWE I POCHODNE ORAZ SPECJALNE Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM I DOPUSZCZALNYM CIĘŻARZE CAŁKOWITYM: | |||
1) do 8,0 t wł. | 0,66 | 0,42 | 1,08 | |
2) pow. 8,0 do 10,0 t wł. | 0,59 | 0,42 | 1,01 | |
3) pow. 10,0 do 12,0 t wł. | 0,66 | 0,47 | 1,13 | |
4) pow. 12,0 do 15,0 t wł. | 0,85 | 0,47 | 1,32 | |
5) pow. 15,0 t | 0,88 | 0,52 | 1,40 | |
IV. | AUTOBUSY Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM I DOPUSZCZALNYM CIĘŻARZE CAŁKOWITYM: | |||
1) do 6,0 t wł. | 0,49 | 0,30 | 0,79 | |
2) pow. 6,0 do 9,0 t wł. | 0,55 | 0,32 | 0,87 | |
3) pow. 9,0 do 11,0 t wł. | 0,63 | 0,34 | 0,97 | |
4) pow. 11,0 do 14,0 t wł. | 0,70 | 0,39 | 1,09 | |
5) pow. 14,0 t | 0,97 | 0,41 | 1,38 | |
V. | MOTOCYKLE O POJEMNOŚCI SILNIKA:* | |||
1) do 250 cm3 | 0,19 | 0,19 | 0,38 | |
2) pow. 250 do 500 cm3 wł. | 0,28 | 0,22 | 0,50 | |
3) pow. 500 cm3 | 0,30 | 0,52 | 0,82 | |
VI. | ŁODZIE MOTOROWE Z SILNI-KIEM O POJEMNOŚCI: ** | |||
1) do 250 cm3 | 18,77 | 1,40 | 20,17 | |
2) pow. 250 do 500 cm3 wł. | 28,16 | 2,05 | 30,21 | |
3) pow. 500 cm3 do 1.500 cm3 wł. | 58,42 | 4,25 | 62,67 | |
4) pow. 1.500 cm3 do 2.500 cm3 wł. | 94,30 | 7,90 | 102,20 | |
5) pow. 2.500 cm3 (silnik z ZS) | 57,47 | 8,09 | 65,56 | |
VII. | POJAZDY SPECJALNE | |||
1) transporter opancerzony BTR 60PB | 3,28 | 2,14 | 5,42 | |
2) armatki wodne: | ||||
a) Hydromil II | 1,44 | 0,94 | 2,38 | |
b) Tajfun | 1,85 | 0,96 | 2,81 | |
3) ciężarowe z silnikiem o zapłonie iskrowym | 1,35 | 0,91 | 2,26 | |
VIII. | PRZYCZEPY *** | |||
1) do pojazdów określonych w pozycji I | 0,0222 | 0,0925 | 0,115 | |
2) do pojazdów określonych w pozycji II | 0,0079 | 0,03284 | 0,041 | |
3) do pojazdów określonych w pozycji III | 0,0195 | 0,0809 | 0,100 | |
IX. | CIĄGNIKI ROLNICZE ** wszystkie typy | 20,11 | 4,11 | 24,22 |
* kwoty dotyczące motocykli eksploatowanych do celów szkoleniowych w szkołach Policji podwyższa się o 100%,
** dotyczy 1 motogodziny pracy,
*** na tkm.
UWAGA! - Kwoty wyszczególnione w tabeli nr 1 podwyższa się o 20% dla pojazdów posiadających napęd na więcej niż 1 oś.
TABELA NR 2
Przewidywane środki finansowe na konserwację pojazdów znajdujących się w zapasie magazynowym
Lp. | Rodzaj pojazdu | Kwota w zł na 1 pojazd w stosunku rocznym | ||
Materiały pędne i smary (poz. 421002), (zł) | Materiały konserwacyjno-remontowe (poz. 421010) (zł) | Razem (zł) | ||
1. | 2. | 3. | 4. | 5. |
1. | Samochody osobowe, furgony i pochodne oraz samochody osobowe terenowe i specjalne na podwoziu takich samochodów | 190,78 | 163,59 | 354,37 |
2. | Samochody ciężarowe dwuosiowe i specjalne na podwoziu takich samochodów | 222,69 | 1.569,76 | 1.792,45 |
3. | Samochody ciężarowe o więcej niż dwóch osiach i specjalne na podwoziach takich samochodów | 270,07 | 1.956,10 | 2.226,17 |
4. | Motocykle | 46,79 | 43,51 | 90,30 |
5. | Przyczepy i naczepy 1-osiowe | 20,14 | 77,77 | 97,91 |
6. | Przyczepy i naczepy wieloosiowe | 35,91 | 136,08 | 171,99 |