Planowanie środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2002 r.

Dzienniki resortowe

Dz.Urz.KGP.2002.2.9

Akt utracił moc
Wersja od: 21 stycznia 2002 r.

DECYZJA Nr 18
KOMENDANTA GŁÓWNEGO POLICJI
z dnia 21 stycznia 2002 r.
w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 2002 r.

W celu zaplanowania wydatków na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych, ustala się co następuje:
§  1.
1)
Kierownicy jednostek organizacyjnych Policji przy określaniu wielkości przewidywanych potrzeb finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych posługują się kwotami określonymi w załączniku do decyzji.
§  2.
Przewidywaną wysokość środków finansowych przeznaczonych na zakupy:
1)
materiałów pędnych i smarów,
2)
materiałów konserwacyjno-remontowych (części zamiennych, akcesoriów, akumulatorów i ogumienia oraz materiałów ochronnych i chemicznych)

określa się wysokością kwot na 1 kilometr przebiegu lub 1 motogodzinę pracy pojazdu bądź łodzi motorowej oraz na 1 pojazd znajdujący się w zapasie magazynowym.

§  3.
Planowanie wydatków odbywa się na podstawie założeń planu eksploatacji i przewidywanych na te cele środków finansowych.
§  4.
Przy planowaniu wydatków, o których mowa w § 3 należy uwzględnić różnicę pomiędzy planowanym wydatkowaniem środków finansowych, a obowiązującym normatywem zapasów na materiały mpis i materiały konserwacyjno-remontowe.
§  5.
Traci moc decyzja nr 130/99 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 lipca 1999 roku w sprawie planowania środków finansowych na eksploatację w Policji pojazdów i łodzi motorowych w 1999 roku.
§  6.
Decyzja wchodzi w życie z dniem podpisania.

ZAŁĄCZNIK

PRZEWIDYWANE ŚRODKI FINANSOWE

na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych w jednostkach Policji

TABELA NR 1

Przewidywane środki finansowe na eksploatację pojazdów i łodzi motorowych.

Kwota w zł na 1 km przebiegu lub 1 motogodzinę pracy
Lp.Rodzaj i typ pojazdu, łodzi motorowejMateriały pędne i smary (poz. 421002) (zł)Materiały konserwacyjno-remontowe (poz. 421010) (zł)razem (zł)
1.2.3.4.5.
I.SAMOCHODY OSOBOWE, FURGONY I POCHODNE OD TYCH SAMOCHODÓW Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE ISKROWYM O POJEMNOŚCI:
1. do 0,9 dm3 wł.0,210,260,47
2. pow. 0,9 do 1,3 dm3 wł.0,230,390,62
3. pow. 1,3 do 1,8 dm3 wł.0,300,410,71
4. pow. 1,8 do 2,1 dm3 wł.0,340,430,77
5. pow. 2,1 do 2,9 dm3 wł.0,390,480,87
6. pow. 2,9 do 3,4 dm3 wł.0,440,561,00
7. pow. 3,4 dm30,530,621,15
II.SAMOCHODY OSOBOWE, FURGONY I POCHODNE OD TYCH SAMOCHODÓW Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM 0 POJEMNOŚCI:
1. do 1,6 dm3 wł.0,200,180,38
2. pow. 1,6 do 2,5 dm3 wł.0,300,210,51
3. pow. 2,5 dm30,340,300,64
III.SAMOCHODY CIĘŻAROWE I POCHODNE ORAZ SPECJALNE Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM I DOPUSZCZALNYM CIĘŻARZE CAŁKOWITYM:
1. do 8,0 t wł.0,480,400,88
2. pow. 8,0 do 10,0 t wł.0,430,400,83
3. pow. 10,0 do 12,0 t wł.0,480,450,93
4. pow. 12,0 do 15 t wł.0,620,451,07
5. pow. 15,0 t0,640,491,13
IV.AUTOBUSY Z SILNIKIEM O ZAPŁONIE SAMOCZYNNYM I DOPUSZCZALNYM CIĘŻARZE CAŁKOWITYM:
1. do 6,0 t wł.0,360,280,64
2. pow. 6,0 do 9,0 t wł.0,400,300,70
3. pow. 9,0 do 11,0 t wł.0,460,320,78
4. pow. 11,0 do 14 t wł.0,510,370,88
5. pow. 14,0 t0,710,391,10
V.MOTOCYKLE O POJEMNOŚCI SILNIKA:*
1. do 250 cm30,140,180,32
2. pow. 250 do 500 cm3 wł.0,210,210,42
3. pow. 500 cm30,230,490,72
VI.ŁODZIE MOTOROWE Z SILNIKIEM O POJEMNOŚCI:**
1. do 250 cm314,201,3315,33
2. pow. 250 do 500 cm3 wł.21,301,9523,25
3. pow. 500 cm3 do 1.500 cm3

wł.

44,194,0448,23
4. pow. 1.500 cm3 do 2.500 cm3

wł.

71,337,5278,85
5. pow. 2.500 cm3 (silnik z ZS)42,027,7049,72
VII.POJAZDY SPECJALNE
1. Transporter opancerzony BTTR

60PB

2,400,582,98
2. Hydromil II1,050,871,92
3. ciężarowe z silnikiem o

zapłonie iskrowym

1,020,681,70
VIII.PRZYCZEPY***
1. do pojazdów określonych w

pozycji I

0,01760,0880,1056
2. do pojazdów określonych w

pozycji II

0,006250,031250,0375
3. do pojazdów określonych w

pozycji III

0,01540,0770,0924
IX.CIĄGNIKI ROLNICZE**14,703,9118,61
wszystkie typy

* - kwoty dotyczące motocykli eksploatowanych do celów szkoleniowych w szkołach Policji podwyższa się o 100%

** - dotyczy 1 motogodziny pracy

*** - na t/km

UWAGA! - Kwoty wyszczególnione w tabeli nr 1 podwyższa się o 20% dla pojazdów posiadających napęd na więcej niż 1 oś.

TABELA NR 2

Przewidywane środki finansowe na konserwację pojazdów znajdujących się w zapasie magazynowym.

Lp.Rodzaj pojazduKwota w zł na 1 pojazd w stosunku rocznym
Materiały pędne i smary (poz. 421002) (zł)Materiały konserwacyjno-remontowe (poz. 421010) (zł)razem (zł)
1.2.3.4.5.
1.Samochody osobowe, furgony i pochodne oraz samochody osobowe terenowe i specjalne na podwoziu takich samochodów144,32155,68300,00
2.Samochody ciężarowe dwuosiowe i specjalne na podwoziu takich samochodów162,831.493,861.656,69
3.Samochody ciężarowe o więcej niż dwóch osiach i specjalne na podwoziach takich samochodów197,481.861,522.059,00
4.Motocykle35,3941,4176,80
5.Przyczepy i naczepy jednoosiowe15,9374,0189,94
6.Przyczepy i naczepy wieloosiowe28,41129,50157,91